Freyja. Mukava että kirjoitukset herätti ajatuksia, se on aina hyvä! :) On hyvä päästää ajatuksia pihalle, kirjoita vain blogiisi rohkeasti, se on samalla niin puhdistavaa myös itselle! Asun kyllä maalla, maalla on mahtavaa, tänäänkin on työpäivän päätteeksi multakasat siirtyneet ja eläimille laitumia tehty lisää, maadoittavaa!
Toivon että toiveesti toteutuu
Lucky87 blogini löytyy tuosta alta allekirjoituksestani linkattuna :)
Elaffy. Ehkei minulla kuitenkaan ihan kirjan verran ole asiaa, ainakaan vielä! Eihän sitä koskaan tiedä, ihan naperona minä aina muka haaveilin kirjan kirjoittamisesta, äiti kannusti ja sanoi että kirjoita vain, voidaan painaamossa käydä teettämässä sitten kannet, hassua koska eihän se nyt oikeasti kuvitellut että ekaluokkalainen saisi kirjoitettua kirjan, mutta niin täytyykin kannustaa
Satsa. Mulla on käytössä prenatal nutriens, oon tykänny! Yrittäessä olen syönyt aina 1tabl/päivä ja oviksen jälkeen syönyt kahta, jatkan taas yhdellä mikäli menkat alkaa
Mad nyt roppakaupalla onnea! Aivan mahtavaa ja viiva vahvistukoon vain lisää
Gatusa. Todella ihanaa kun saat tuoretta evästä omasta pihasta :)
Mahtava fiilis kun toukokuun kiireiset viikot on nyt taputeltu, toivottavasti kesäkuu olisi vähän rauhallisempi!
Tänään on kp 21, nyt sitten mietin sitä että onko se /28 mikä on normaalikiertoni vaiko /39 mikä oli km jälkeinen kierto, kummin se menee? No joka tapauksessa tänään on myös dpo6 ja vihloo edelleen. Kaiken lisäksi tänään on ollut hirveät tupakanhimot, niin isot että ostin tupakkaakin ja poltinkin siis, se harmittaa kyllä
Yksi kehittelemäni raskausoire tänään voisi olla se että ostin ihan törkeen hintasen laukun! Mulla pitää olla iiiiso laukku koska kuljetan aina puolta omaisuutta mukanani, noh eräässä kaupassa on loppuunmyynti ja minä menin sinne, kävelin ulos sieltä laukun kanssa josta maksoin 110€
sen alkuperäinen hinta oli melkein 300, enkä nyt tietenkään sen hintaista olisi koskaan ostanut, mutta jokin suurempi voima sai mut maksamaan laukusta 110€, uskomatonta, en ole koskaan ostanut yli 30€ maksavaa laukkua, koska minusta on ihan turhaa laittaa rahaa tuommosiin asioihin! ELI MÄ OON VARMASTI RASKAANA, hormoonit sai mut toimimaan näin!!!
Kerron tän teille koska miehelle en varmaan uskalla kertoa, sehän sais sydärin!!!