Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea MadH!!! :) Mä laittaisin kans vaikka ja mitä hymiöö, mutta kun en tällä puhelimella saa :D Nyt vaan viivojen vahvistumista ja ootellaan sitä sun digitestin tulosta <3 Onnittelut kans miehelle :) Aika huigeeta kyl kun teillekin tuli plussa! Niin, koskad tosiaan olisi LA? :)

Ovisplussan saaneet, nyt tänään hyödyntämään! Tämä on käsky :D
 
Gatusa, no niinhän sä taisit sanoa :) en rehkiny liikaa, selän kuntouttamisliikkeet lähinnä tein ja kuntopyörää ja juoksumatolla hölkkäsin :) pysyn kuumeilijoissa, jos vaikka joku haluaa jotain tietää ;) hehe! taidanpa kurkkia sinne plussanneisiinkin pian :)
hyvä et sulla ny on sitä salmiakkia mil saat nostettua vähän sitä verenpainetta :) kai sul on koton mittari? :)

sintti, kiitos :) onks siellä oloja suuntaan tahi toiseen?
mulla on ollu käytössä iperiod ipadilla, se on ollu mun mielestä tosi hyvä ja kiva käyttää :) sit ku tärppää voi jatkaa ipregnantiin :D

satsa, hyvä et tulee kuitenkin omegat :) kyllä tuolla arsenaalilla pitäis lähtee :D

Nuuhku, tsempit hyödyntämiseen! Ihana toinen ku haluaa äiskän ja iskän viekkuun ;) ei siinä kyllä kauheena väännetä hälle pikkusisarusta jos hää siinä välissä ln ;)

Pampero, kiitos :) laskettu aika oviksesta katottuna olis 10.2.2015 ja menkoista katottuna heittää 7.2.2015 :) mut helmikuun puolella :)

sandy, kiitoooos!! :) helmikuulle kymmenes päivä laskettu :) ihan mielettömän huikeeta on kyl, en olis meinannu uskoo et ekasta clomikierrosta napsahtaa... :D

Omanapa, tekipäs treeni hyvää :) autoani odottelen kotiin tänään, kaveri lainas ku lähti mökillä käymään :) pitäis tänään illalla palauttaa :) röyhyttää kuten monet muutkin päivät :D ehkei ihan niin neuroottinen ole tänään housuja tarkastamaan mut kyl joka vessakäynnillä sitä vilkasee ja huokasee helpotuksesta :)


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Peppipupu, kiitoos :) <3 mies vielä oottelee vahvempia viivoja, ja samoin kyllä itse. :D Digi kehiin heti ku viivat näkyy paljain silmin vähän selvemmin :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusan laskurin mukaan mun hedelmälliset ois eilen ja tänään... Mut nyt on ihme jomotusta kyllä liikenteessä... Täytynee siis yrittää... Ihan oikeesti? Apuva kun jännittää...
 
MadH, hurjasti onnea! :cool05Kyllä se oli arvattavissa :wink Tule sitten näyttämään myös digi!

Nuuhku, kyllä se ovis voi olla aikaisemminkin. Nyt hyödyntämään! :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Madh; uskon että digi entais jo nyt sulle positiivisen. Mullahan tuli kans vaan haamuja tikkuihin ja digillä plussa. Äkkiä digiä kehiin!!
 
Myyh, onhan nuo haaleatkin jo plussaa, mut mää haluan leikkiä testien kans viel pari päivää :D sit ku viivaa erottaa hyvin ni kyl mä sit sen digin tuhlaan :) mä tiiän, oon tylsä ;)

larissa, kiitos :) joo tulen mä sen näyttämään!! ;)

Nuuhku, parin viikon päästä sinne plussaa sit, tärppionnea!! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Madh, ymmärrän kyllä tuon halun saada tikkuun vahvemmat viivat. Voi kiesus ku tuntuu että munasarjat räjähtää!! Toivottavasti ovis ei mene normaalia pidemmälle niin selvitään ilman irrotuspiikkiä. Apua, menee miten menee niin siihen on nyt alle viikko ku inssi tehdään. Jännittää tosi paljo tiistain ultra että mitä tuolla tapahtuu...
 
madh mun mittari on mun kroppa :) mitä tuoho röyhtäilyy tulee ni saat tottua siihen nyt. minä otin pikku aamupäivälevot ku yö meni miten meni, kohta pitää laittaa ruoka. iha tyhmä uni tuli nähtyä taas vaihteeks.
 
Myyh : tsemppiä ultraan tiistaille! Koita kestää muniskipujen kanssa, jospa kipuilua seuraisi pikkuisesta johtuvat tuntemukset ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MadH ei oo oloja oikeestaan mihinkään suuntaan. Aamulla vessakäynnin yhteydessä alavatsaa aristi pienen hetken metkasti. Ei siis sellasta kuin menkkajomot. Päätin kuitenkin olla sen enempää kiinnittämättä huomiota siihen. Nyt vaan toivois viikon menevän nopsaan, että näkis pääseekö sitä testaamaan tässä kierrossa. Malttamattomuus alkaa siis nostaa päätään nyt sun plussan jälkeen :)


Niin ja nyt siis kp22 ja dpo 7
 
Kiitos madh yritetään ainakin ;) ja juu kyllä likkakin jo kovin puhuu vauvasta ja haluaisi pikkuveljen tai siskon.. On ainaollut kova vauva friikki.. Valitettavasti sille kun ei vaan voi sanoa että ei tässä ny mitään vauvojavoi väsätä kun nukkuu välissä :D täytyy nyt vaan toivoa että nukkuis ens yön omassa huoneessa... Jos vaikka jättäis päikkärit välistä ja laittais aikasin nukkuun kun sitten kun nukahtaa niin nukkuu kuin tukki.. Isäänsä tullu :D

Noh jos nyt ei päästä hommiin niin ehkä sit joku toinen kerta ;)
 
Myyh, joo onhan täs nyt negoja tullu kahteltuu et tuon erotti jo plussaksi mut nyt ku rahat on tiukilla, tuhlailen vaan noita liuskoja kunnes näyttää paremmalta... Eka plussa ikinä - kauhee neuroosi saada vahvempaa ;)
Ei oo kyl kauaa teidänkään inssiin!! :) mää kans jännään tääl tiistain ultraa et kuulee kuinka monta nappulaa siellä kasvelee :) ja peukut pystyssä et ovis tulee ajoissa!

gatusa, okei :) kuhan muistat ettet jatkuvasti syö sitä, kun et seuraa verenpainetta mittarin kans :) onkos siellä muuten niin, et lääkäri kattois verenpaineen tms, vai ihanko neuvolasysteemiä onko millaistakaan? :) (tää on varmaan kysytty jo mutku nyt ei harvapää muista)

lucky, koita kestää siellä!! :)

Sintti2014, noo toisaalta ei tuossa vaiheessa välttis olekaan ;) plussaa sinne kans puhallan! dpo7, siellä, joten kohta ellei ole jo niin kiinnittyy pieni ja sit voi tullakin jotain tuntemuksia ;)

nuuhku, yritys hyvä kymmenen ;) oiii söpöä!! :) ihan nyyppä olo on ku ekaa odottelee :D

Omanapa, mä tajusin, että ens viikolla vois soitella neuvolaankin varmaan :) loppuviikosta luulisin ku sillon vast iltavuoroo töissä :) omigod! Tästähän tulee jännää :)
varhaisultraan het ku tulee eka palkka, sit olis jo melkee viikko 9 menossa :) hui!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, juuh, nyt pystyy jo keskittymään. :D

Paitsi että nyt alkoi jännittää, kun kaikki sanoi tuon olevan ov plussa! Ajattelin, että tässä kierrossa ei ovulaatiota tulisi ollenkaan ja kaikki mahdollinen menisi pieleen, mutta mahikset on. Yrityksestä se ei ainakaan jää kiinni. Sitä on ollut toivottavasti riittävästi. Josko sitä saisi miehen vielä tänäänkin innostumaan. Eilen raukka kyllä antoi jo kaikkensa.. :D

Täällä on ollut nyt niin paljon kuhinaa, että ei ruokatauko riitä kuin lukemiseen. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
madh eipä täällä oikeestaa tähä mennes mua olla tarkastettu kertaakaa, ainoastaa ultrattu. et saapi nähä miten toi verenpaine mulla jatkossa et mitataako sitä jne, ootan että tuon seuraavan ultran jälkee sais sen ns neuvolakortinki. en mä jokapäivä syö salmiakkia ainoastaa sillo ku huippaa kunnolla. nii sinäki pääset varaa neuvolaa ja jännittää ekaa ultraa jne :)

hohhoijaa pitkästä aikaa löyty salaattitarvikkeet kaapista ni mitä minä teinkää ellen tuoresalaatin, ai että oli namia, loppu salaatti on jääkaapissa kunnolla suojattuna että pysyy hyvänä että ukko ja esikkoki saa salaattia, ne saa sit halutessaa lisätä sipulia, valkosipulia ja chiliä lautasellensa, mä en voi sietää sipulin hajua, kiva tehä ruokaa ku aina pitää laittaa sipulia ruokaan.
 
MadH: paljon onnea haamulaisesta <3

Täällä ollut kiireinen päivä kun piti viedä nuorempi koira lääkäriin. Näyttää olevan nyt kunnossa vaikka hieman väsynyt onkin rauhoituksen jälkeen.

Omassa voinnissa ei mitään uutta, ei edes limoja :( Vaikka menossa on kp 12/29-39. Ovistestissä tosi tosi haalea viivanpaikka. Vahvistuukohan se ollenkaan? Äh, vielä ahdistavampaa kuin vain touhuilla :D

Muuten, jos ei ovistesteistä saa viivoja niin milloin kannattaa huolestua ja mennä lääkäriin?
 
Takaisin
Top