Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pelkään kuin ruttoa tuota jos kahvista tulee huono olo raskaana ollessa mä nimittäin tuun oleen ehh mahdoton :o en mä mikään himo juoja ole mutta 3-4 kuppia päivässä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Madhille onnea! Kyllä mää siinä viivan näen vaikka onkin haalea niin silti!! Nyt pari päivää ja saat varmasti selkeän plussan. Didi saattais antaa sulle jo kans raskaana 1-2 :)
 
Uuhh.. clomit tekee tehtäväänsä, munasarjoja jomottaa ja välillä tisseissä outo tunne. Toivottavasti ei käy niin että niitä muniksia tulee liikaa ja koko inssi siirtyy. Sitte kyllä veeetuttaa. Siksi tuota mietin kun oon ovuloinu luomustikkin joka kierrossa että meneekö nyt ihan överiksi. Tiistai aamuna se sitte nähdään ultrassa mikä on tilanne.
 
Elli, pahoittelut negasta :( toivo elää ilman tätiä kuitenkin!! :)

Satsa, onkos omegat nuissa jossain? :)

jenni, no oho aika tylsää et noin on käyny :( jostain syystä sit on nyt kierto venähtäny ja kantsii miettii tosiaan sitä lekuriaikaa :) niinkuin marinamelina jo totesi, raskaus ja synnytys sotkee hormonitoimintaa joten sen piikkiin menee, mut lekurilla käynti on ihan hyvä ajatus :)

elafffy, kyllä se mun mielestä sun testi positiivinen on :) hyvää työpäivää, nytkö pystyt jo keskittymään? ;)

mimi., pahoittelut vuodosta!! meinaatko uutta testiä tehdä? :) mä tekisin sinuna :)

gatusa, ihanaa satoa :) ihana et miehes on antanu sun levätä :) kyllä se esikko hyvin kokeessa pärjää ku oot auttamassa ollu :)

Mju, mielelläni parikin eri mielipidettä kuulisin ;) jos sua kiinnostaa :) pistän yksärillä sulle juttua siitä asiasta kun tuun kuntosalilta :)
tuntemukset kuulostaa silti lupaavalta ;) nyt plussaat ittes mun kaa helmikuisiin :)

myyh, toivotaan ettei tuu liikaa muniksia siel... :) ultrakuulumiset tahtoo kuulla!! :)

omanapa, kiitos kaikille onnitteluista :) ehken vielä siirry kuitenkaan mihinkään (jos koskaan ;) ) odottajiin, vaan vasta ku on vahvemmat viivat. ;) Kyllä vähän oudolta tuntuu. Kai sitä raskaana nyt sit on :o mieskin vaan hymisee tuossa onnellisena ku sain sen kalloon taottua et miten ne testit toimii... ;) noh, nyt kuntosalil käymään vähän tyhjentääs päätä :)



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Apua tää kone sekos ihan täysin.. En nähnyt mitä kirjoitan taimitään ei tullut joten edellinenkin viesti jäi siis kesken...

Pahoittelut negoista ja tädeistä jos niitä on näkynyt:( toivotaan plussatuulia kaikille!

(Puuh puuh plussatuulia ihan jokaiselle!)

Onko jollain ovis ollut aikaisemmin kun "kuuluisi" ? Ja kuinka aikaisin ? Voiko olla mahdollista että mulla on ovis nyt? Limoista vaikka hyvin niukkaa onkin ollut ensin oli paksua ja valkoista mutta nyt kirkasta.. Sen lisäksi tunsin kovaa vihlontaa pari kertaa mahassa? Nythän on siis kp 10/26-28 apuva?
 
MarinaMelina, mää teen kyllä digin, mut en ihan vielä :D mää haluun viel vähän oottaa viivojen vahvistumista ennen digin tekemistä :)

Nuuhku, voihan ovis tuossa vaiheessa ollakin :) pari päivää vaan lyhyempi kierto ehkä tiedossa, siis jos vuotoa ikänä tulee ;) sit vaan hyödyntämään se!!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Madh haamuplussasta!! Tarroja matkaan <3

Täälläkin eletään piinaavia päiviä, ens viikolla täytyis testailla, saa nähdä mihinkä päivään asti sitä malttaa odottaa...JOS ovis oli silloin kun ajattelin niin tänään olis dpo9.

Tsemiä kaikille!
 
MadH, suuret onnittelut! :) Kyllä siellä vaan viiva on näkyvissä.

Kyllä nämä toisten tuplaviivat antaa toivoa myös itselle. Varsinkin Gatusan plussaus, jos sen ei pitänyt olla edes mahdollista. :) Kyllä se oma vuorokin sieltä tulee kun on sen aika, kärsivällisyyttä tämä odottelu kyllä vaatii. Vaikka pakko on myöntää että kirpaiseehan se pikkuisen nähdä toisten plussia kun itse testailee vaan negoja... Mutta olen sitä mieltä että kun uskaltaa myöntää että kovillehan se ottaa niin siitä on mahdollista päästä ylikin, eikä se multa ole pois kun muut saa vauvoja. :)
 
Ambriina, tsempit piinapäiviin!! :)

Elya, gatusan plussaus anto kyllä mullekin toivoa et se plussa saadaan vielä. :) varmaan kirpaseekin :( kyl se melkeen tuntuu tossa vaiheessa et se olis iteltä pois se toisen plussa, kun on niin kauan toivonu vaikkei se oikeesti sitä ole. :) Tsemppiä sinne <3

mandah, jee! Helmikuisissa tapaillaan pian ;)

omanapa, sepä sit kai olis rv3+4. Hihi! Ei oo ihme et viivaki nuin haalee vielä :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Olette kuulkaas oikeassa, ja sinnikäs ovistestailu taidetaan palkita! :cool:
 

Liitteet

  • WP_20140531_001.jpg
    WP_20140531_001.jpg
    274.5 KB · Katsottu: 92
Elya, jeee viiva vahvistumaan päin!!!! ;) hyödyntämään vaan :) tässä kierrossa me kerettiin viitenä päivänä putkeen hyödyntää ovis :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
madh enkös mä eile sulle sanonu että sinne tulee plussa, elä liikaa rehki salilla nyt pitää olla vähä varovaisempi jo ku pikkunen mukana matkassa :) inshaAllah kaikki menee hyvin ja ens tammi-helmikuussa saat pienokaisen syliin :) pysyhä mein kans täällä kuumeilijoissa ja sit lisäks tervetuloa raskaaksi 2014 plussanneet ketjuun kans :)

elya inshaAllah sinäki tässä kierrossa plussaat, juu meillähä ei pitän olla mahollista mut tässä sitä näytetää että ei ne lääkärit ole jotka päättää kaikesta. rv 10+5 tänää ja perjantaina nt-ultra joten eiköhä se ol Korkeemman käsissä ku itte ihmisen, tietenki jos kaikkesa tekee ettei raskaudu on asia erikseen mut mein tapaukses kärsivällisyys ja luottamus palkittiin alhamdulillah. kyllä sinäki kohta plussaat usko pois mulla on sellai tunne :)

nyt kaikki madhin perässä jatkamaan plussa-aaltoa minä haluun paljon plussia tänne!!! :)

jipii olo on helpottan eli en ol samanlaine ilmapallo mut vatsa se vaa kasvaa ku pullataikina :) pari päivää verenpaine pysyn hyvänä ku ei ol huimannu mut tänää oli pakko ottaa pari salmiakkia että saa sen taas takas ylöspäin ku alko tuntuu ikävää huimausta.
 
Jeeeii!!!! Hieno haamulainen Madh! Onnea ja tarrasukkia! :happy093.:smiley-bounce016:hello2

Elaffy painuu nyt peittoja heiluttelemaan ;)

Ellille tsempit! Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, kun tätikään ei vielä kurvannut paikalle.

Mimille myös tsempit! Voihan tosiaan olla kiinnittyminen menossa, joten pidetään sielläkin kirves pois kaivosta. Tulevat pari päivää varmasti näyttää, mitä tapahtuu.
 
MAdH noissa ei oo omegoja mut mulla on käytössä Pellava+ pellavaöljykapselit,niissä on omega 3 ja 6.Oon kalalle allerginen joten en kalaöljykapseleita käytä vaikkei niistä välttämättä oireita tuliskaan..Tähän arsenaaliin kun lisätään vielä kortisonit ja luget (olettaisin) niin eiköhän lähde :grin
 
Täytyy yrittää päästä peittoa heiluttelemaan.. Eilen illallakin olisi voinut mutta.. Tuo paras ehkäisy keino eli likka pujahti meidän väliin nukkumaan joten eipä siinä mitään puuhaltu... Pikkanen kun halusi tulla kainaloon ja vielä erikseen ilmoitti että rakastaa meitä <3
Jos vaikka ensi yön nukkuisi omassa huoneessaan ;)
 
Mitä ovulaatiolaskureita ja/tai kalentereita muuten käytätte? Mä oon nyt kurkkinut tuota babymed-kalenteria ja ihan ok on osuneet päivät kohdilleen.
 
fertilityfriend on ollu joskus käytös mulla. käytännöllinen ja tarkka.

satsa sullaha on kunnon "aseet" käytös nyt jo on ihme jos ei tulos tulis. veikkaan et pian plussaat ja saat käärön syliin inshaAllah :)
 
Takaisin
Top