Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elaffy : positiivinen minusta :) ♥ ehdottomasti vaan hyödyntämään!! Ja halut puhuu puolesta!!

Mimille pahoittelut jos se tosiaan täti on.. :( tai sitten on jotain valemenkat/kiinnittymis juttua kun r-testissäkin viivoja vilahtelee :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä Elli piinailuun! Toivotaan, että plussa antaa vain odottaa itseään. Kiva, että olet gynelle menossa. Siellä varmasti selviää, mistä kiikastaa tai jos siellä joku salamatkustaja olisikin. ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tai sit mä oon ostostellut vääristä paikoista :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jes MadH! Onnea haaleasta viivasta! Kyllä se vahvistuu, olen ihan varma asiasta. Se on menoa nyt.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Näkeekö kukaan muu? Tässä siis dpo11, kp29 testi :) toooosi haalea on mut mieskin näkee ja testiajalla kuvakin otettu.
Miehen kommentit oli mielenkiintoiset: "varmaan näkyis tommonen viiva jos mää pissisin siihen tikkuun"… :D ei vissiin oikeen oo ymmärtänyt miten raskaustestit toimii.

Määkin näin koko yön unta et olin teille kertomassa positiivisesta testistä :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401521082674.jpg
    1401521082674.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 128
  • 1401521095182.jpg
    1401521095182.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 119
Ihan selvästi näkyy! Jopa puhelimella pikkukuvasta!

Ollaan nähty varmaan samaa unta sitten.. :D Kävit lisäämässä siinä unessa foorumille kuvan, jossa molemmat viivat olivat niin punaisia kuin ne vain voivat olla.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Täytyy kertoo et ihan ei tartte olla saman vahvuiset ovis viivat :grin olen elävä esimerkki, mul ei koskaan tullu samanvahvuisia viivoja mut silti porskutellaa 7+2 :) Vinkkinä ennemmin annan seksiä joka toinen päivä ku viiva alkaa vahvistuu. :-)

Pahoittelut tädin kohdanneille ja negan saaneille, tsemppii kovasti :Heartred
Tähä ilmesty tälläinen kukkahymiö jota en saa pois.:flower

Plussapuhureita kaikille :Heartred

On: Huonoo oloo pukkaa, tässä arvonkin et millo sitä menis oksentamaan. Viikon päästä maanantaina olis eka neuvola jänskättää kovasti :hiding
 
pahoittelut negasta elli...

satsa hyvä että hommasit vitamiinei, josko seuraaval kerral kaikki menee hyvin :)

elaffy ei muuta ku hyödyntään ovis ja nyt lähetän jo extra super tarrasukat, bodyt, liimat jne että tulis plussa ja pikkunen pysyis matkassa laskettuun asti :)

madh onha tuossa viiva haalea haamu mutta plussa!!! onnea tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita ja kaikkea muuta tarpeellista mashaAllah mahtavaa!!! :)

tässä aamuterveiset meidän pihalta, tällä kertaa viikunasatoa korjattuna NAM aivan ihania ovat niin makeita. täällä vointi ihan ok, yö meni lähes unetta mut mies hoiti aamupuuhat eli laitto aamiaisen ja anto mun levätä ku väsytti, nukuttii kapealla patjalla kahestaa ku tarjosin sille mahollisuuden nukkua samal patjal ni se valtas koko patjan. esikko lähti rannalle katteleen rallia ja viettää päivää auringonpaisteessa, totesin ukolle et hän saa sit opettaa arabiaks bilsaa tänää ku maanantaina on kokeet, minä oon opettan suomeks ja englanniks (menny vähä yksityiskohtasemmin ku mitä noille opetetaa esim. hengityksen osalta ku mä opetan sillai ku mut on opetettu ja oon opiskellu hoitoalaa ni on vähä tarkempaa tietoa. sit havainnollistin kuvilla lisäks :)

photo0281.jpg
 
MadH jos haluat oikolukua niin mäkin voin jeesata olen intohimoinen lukija ollut 5 vuotiaasta saakka oikea kirjatoukka 2 viime viikon aikana luin 3 kirjaa :))
Täällä heräillään aamukahvin kanssa ja telkkarin äärellä venyttelen vielä unihiekkoja silmistä. Oireita ei nyt taas alavatsassa tuntuvaa kiristystä lukuunottamatta ole dpo 7-8 :)
Lisää kahvia koneeseen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihan selvästi näkyy mad!! ♥♥ ONNEA ONNEA ONNEA :) viivalle vahvistumista ja tarrasukkia matkaan :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea MadH huikeaa :))
Elli pahoittelut mutta uuteen kiertoon :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lissu täällä oksu myös lentää. Yök. Riisimurot on pop, ne vaan maistuu...tai no ei voi maistumisesta puhua. Niitä vain saa alas...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi teitä likat! Kovia ootte kirjoittaan! ;)

Madh kiitos! Ja plussaa sieltä pärähtää jippii! :smiley-bounce022 Tätä on niin odotettu! ;)
 
Takaisin
Top