Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sandy, kyl se varmaan se oma aina jännin on ;)

Gatusa, enpäs het ajatellukkaan oireeks tuota :) kiitos kaunis tarroista ja bodeista sun muista <3

elaffy, riittäiski pelkästään tahdonvoima! ;)

marinamelina, pian se nähdään :)

Dawwe, hahaaa sää sen sanoit ;) digillä varmistan heti ku viivaa on sen verran et mieskin sen näkee ;) sekin tuolla odottamas jo.

Omanapa, leffa viel kesken, sit nukkumaan ja aamulla ylös johki aikaan, katotaan miten viivalle käy... ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
nautihan leffasta, juu tuo tiheä nälkä on oire raskaudessa ja ootappas jos saat mielitekoi et on pakko saada jotai heti eikä melkei ni voit huomata joko ite tai miehes suuntaavan kauppaan ostaan sulle mitä haluut :) mun alko tekeen mieli sambusoi (somalialainen lihapasteija joka on aivan ihanaa) ja lisäks riisiä jossa rusinoi ja lampaanlihakastiketta tai kanakastiketta samalla tavalla mitä söi aikoinaa suomessa moskeijassa välillä perheen kanssa ku siellä oli pien ravintola/kanttiini josta sai ostettua syötävää. mies tarjoutu ostaan raaka-aineet sambusoihin mulle jos haluun tehä ja lisäks sanoin että mehua kiitos ja ku tuol odottajien puolel ollaa juteltu suomalaisista ruuista ni karjalanpiirakoi alko tekeen mieli kans :)
 
Voi harmi Elli. Voisiko mahdollisuuksia vielä olla?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Muistelin että joku täällä käytti/on käyttäny Solgarin vitskuja..Olikohan hyviä?Tilasin eilen Folacin 800ug,Prenatal nutrients ja Advanced Multi-Billion Dophilus maitohappobakteerivalmiste.Ehkäpä tilaan seuraaval kerralla iherbistä,taitaa tulla "hieman" halvemmaks..:rolleyes:
 
Heipsan pitkästä aikaaaaa !!!!

Onnea plussanneille, tädin kohdanneille tsemppiä uuteen kiertoon ja km:n kokeneille voimahalit :love022:Heartred

Omanapailen vain, sillon joskus laitoinki jonku kuvan missä mielestäni oli r-testissä kaksi viivaa, ja digitaallisella ovulaatiotestillä testasin hymynaamat kp 17 ja 18. Mutta, ne eivät voi pitää ollenkaa paikkansa sillä täällä mennää samaa kiertoa, kp 49 !!!:smiley-angry017 Raskaustestejä oon sillo tällö tehny ja negoja on! Että mä vihaan tätä mun kroppaani ku ei ikinä voi toimia !!!!!!!!!!!! :confused005 13.4 siis olleet ekat menkat synnytyksen jälkeen ja siihen ovat jääneetkin. :finger002
En tiiä kattoisko vielä hetken ja varais sitte lekurille aikaa et kattottais mikä ton looran tilanne on vai odottelisko vaan kaikessa rauhassa... mut on tääki vähä ku ei sitte ikinä tiiä millo valahtaa !! :smiley-angry019
 
J3nni : tsemppiä sinne kierron kanssa! Raskaus ja synnytys kyllä varmasti sotkee kroppaa ja palautuminen voi viedä aikaa :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
mulla on tätä samaa vikaa ollu esikoisen jälkee. Ennen esikoista kuitenki suht sääännöllinen rytmi mut esikoisen jälkee on heittäny häränpyllyä ja siksi sainki terolutit ja clomifenit avuksi ja Neela saatiin sillä aluille. En usko että mä tuun raskaaksi jos kierrot on tälläsiä ku ei tiiä millo on mikäki ja ku ei testeihinkä voi luottaa .. :D
 
J3nni : Sä varmasti kokemuksella jo tiiät mitkä on ne merkit että kannattaa jotain apua siihen pyytää! Luulis että saisit helposti ajan ja samat dropit niin että pääsisitte kunnolla yrittämään. Varmasti ärsyttävää kun ei asia etene ka kierto vaan venyy!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Toivotaan pikaista kierron tasaantumista j3nnille.

Noh, naiset.. Positiivinen vai negatiivinen?

Tietysti voi vielä vaikuttaa, jos kropassa on vielä hcg jäljellä, mutta mielestäni viiva on vahvempi kuin eilen. Maha on kipeä vasemmalta, mutta oikein muita oireita en itsestäni ole huomannut. Halut ovat noh.. kiimaiset.. :D Yleensä on tissit kipeytyneet näihin aikoihin tai heti ovulaation jälkeen. Tänään siis tyhjennyksestä laskettuna kp 16. Normaali kierto 25-27 päivää..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401518648371.jpg
    1401518648371.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 94
Tais tulla täti kylään.. nyt olis dpo 10 ja kp27/?. Aamulla tuli vähän verta pönttöön ja vähän vuotoa siteeseen :( sitä kyllä ihmettelen kun tuntuu olevan niin niukkaa ja yleensä mulla on suht runsaat kktiset :o
 
Olen pahoillani mimi. Kannattaa seurata tilannetta, josko siellä vielä joku olisi kyydissä ja olisi vain kiinnittymistä..? Tsemppiä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelut mimille :sad001

Elaffy, mun silmään näyttää posiitiiviselta ja sekin kuulostaa hyvältä jos haulut on nousussa :grin
 
Mustikka, todellakin ovat nousussa. Mies oli ihan hätää kärsimässä, kun on ollut melko kuivaa tuolla makuuhuoneen puolella niin pitkään. :D Täytyy kuitenkin vielä seurailla, kun en ole ihan selvää negatiivista r testiä saanut. Ovat olleet vähän tulkinnanvaraisia..

Mutta missä on MadH? Kohta pitää lähteä töihin, eikä töiden teosta tule kyllä yhtään mitään, jos jännää vain koko ajan, oliko uneni enne! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Oudointa tässä oli se että tein aamupissasta rtestin ja siinä näky ehkä 5sek ajan se plussaviiva ja sitte se hävis ja kun pyyhin niin jäi verta paperiin :eek: :D tuli lievä wtf fiilis.. mutta seuraillaan nyt, en usko mitään ennenkun plussa jää testiin :)
 
elaffy on sinänsä kun ei oo menkkoja.katotaan ens viikkoon.aitte mulla on taas gyne ja katotaan mitä tehään.
 
Takaisin
Top