Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elya on mullakin ollut noita vaisuja rivejä joskus on käynyt niin että ovulaatio on tapahtunut myöhemmin kuin puolen välin paikkeilla ja seuraava kierto siten ollut vähän pidempi.
Mä testaan illalla jostain syystä mulla pärähtää tasavahvat viivat iltaisin asmutestin viivan voimistuminen antaa vinkin testata illalla uudelleen ja aamun nega voi olla jo illan plussa ja pahimmillaan seuraavana aamuna jo tiessään. Mutta aika pian oppii seuraamaan milloin kannattaa testata kalenterin ja edellisen kierron pituuden perusteella.

MadH ostin unistepin liuskamallin., täällä Tanskassa on Cb n karvalakki digi joka näyttää raskaana ei raskaana muttei viikkonöytöllistä eikä esim predictoria en ole löytänyt mistään.

Oireita tänään hieman onkin, alavatsassa vasemmalle vihloo aika ajoin, päätä särkee ja oli pakko laittaa linssit päähän pitkästä aikaa, hajuaisti on vihikoiran tasoa ja kaupassa särkynyt olutpullo haisi hirvittävälle. Lämpö tavallista korkeampi 36,9. Ei itketä ei naurata olen jotenkin pelottavan rauhallinen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No siis mähän oon ihan hölmö kun täällä "itken" ettei oo tärpännyt kun eihän me olla kuin puoli vuotta "vasta" yritetty. Mutta joka tapauksessa se on tuntunut mun elämän pisimmältä ja piinavimmalta puoli vuotiselta. Jotenkin tää alku vuosi on ollut siinäkin mielessä vaikee kun tänä vuonna on lähipiirissä tullut raskaus-uutisia enemmän kuin koskaan ja kun niin hartaasti sitä omaa pikkuista toivoo. Mutta joo, oon nyt yrittänyt omaksua ajatusta "everything happens for a reason". Näin ton tekstin kerran kaupassa ollessani jossain sisustuspurkissa ja silloin oli just joku huono päivä meneillään ja sain siitä jotenkin hirveesti voimaa. Nyt se lukee mun kännykän taustakuvassakin ja yritän sen muistaa joka päivä :)
 
Elya : mun käsittääkseni ovistestien kanssa ei pidäkään kauaa pidättää. Mistä lie sen olen kuullu... itse en ole pidättänyt ainakaan! Mutta sä voit hyvin olla sitäkin sorttia että plussa tulee ihan puskista eikä viiva tummu tasasesti. Tai tää sitten sattu just olemaan ovuloimaton kierto, niitähän kaikilla ajoittain on.. Sinuna kyllä jatkasin vielä jos plussa onkin oven takana! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mju, mulla kans tuli se ihan vaan yhden kerran se plussa, aamulla oli negaa ja samoin illalla (tosin vahvempaa ku normisti) mut iltapäivällä oli plussa :) ai eiks siel oo olleskaa sitä viikkodigiä! Pöh! mää pistän sit seuraavasta palkastani sinne yhden, tosin tuskin tarvetta sit enää ku oot tukevasti paksuna ;) ainakin noiden olojen perusteella :)

mustikka, ei oo mitään "vain puoli vuotta" vaan te ootte ny tuloksetta yrittäny puolikkaan vuoden ja se on ihan luonnollista et tulee semmonen olo että "ei tästä mittään tule". :) se on vaikeeta ja odottavan aika on pitkä. Kyllä kuitenkin aina juurikin asiat tapahtuu jostain tietystä syystä, ja tuo lause on semmonen et se onki hyvä muistaa :) mulla oli tilanne eksän kans sillon ku kaks vuot yritettiin eikä viivan viivaa tullu. Nyt on ihan tyytyväinen ettei tullut... tosin tuskin siellä se juttu ihan tuollainen on, mut jotain voi aina olla :) kyllä te vielä saatte sen onnen, usko siihen <3 nykyään onneks on monenmonet keinot jos yksi ei onnistu. :)

Gatusa, mä oon miettiny mistä mää saisin jonkun joka suostuis kriittisellä kädellä arvioimaan mun tuotosta, puuttua epäkohtiin ym. :D mut siis voin mää vaan lähettääkin sulle ilman mitään kommenttipakkoa ;)

omanapa, kyllä sitä nyt ollaankin veitsen terällä tässä! Koko päivän täpinöissä et jos se haamujen esi-isä nyt oliski oikeessa vai et tuleeko vaan vuoto. Se, mihin oon tyytyväinen on se, et menkkoja ei oo tullut (terojen toimiessa ilman ovista olis jo tulleet) = ovisplussa oli oikeassa!! Mä ovuloin. Ah, miten helpottavaa. Eli periaatteessa ovat myöhässä mutta silti ei ole :D
Huomenna aamulla taas testaamaan. ;)
Dekkariakin jälleen toiset tuhat sanaa väännetty, pitäis ottaa tavotteeks vääntää aina kerralla se 1000sanaa, eli semmonen pari-kolme sivua :) kuusisivuinen on nyt! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mustikka, apuna ja tukena niin pal ku pystyy <3
mulla on kuvitelma et pari tuntia pitäis vähintään pidättää noita testejä varten mut ei aamupisusta sais tehdä :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Elya: sulla on myös kp 18 aika vahva viiva. Voisko olla ovis kp 19 :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
madH teen huomen aamulla jos täti kurvaa yön aikana.on maha nimittäin semmoi rantapallo ja tuikkii joku sukkapuikolla.

muoks.jos täti ei kurvaa..
 
Muokattu viimeksi:
mju outoa ettei cb:n viikkonäytöllistä löydy sieltä ku mun kaveri joka asuu pääkaupungis osti ja laitto mulle viime vuonna sellasen :)
 
Huomenna pitää taas tulla aamusta heti paikalle siis! Ja kaksi plussaa odottamassa, eikö niin? ;)

MadH, et nuku huomenna pitkään. Ei saa pitää hulluja jännityksessä!!

Iltaa kohti maha alkanut taas juilia.. Olo ei muuten ole mitenkään ovuloiva, paitsi tuo vasemman puolen kipu on outo. Oli ihanaa, kun seksi tuntui hyvältä sitten moneen kuukauteen. Raskaana ei tehnyt yhtään mieli ja keskenmenon jälkeen olo tuntui ihan samalta. Pakkopullaa.. Nyt tuntemukset ihan toisenlaiset. :D Jes!

Etsijän blogiin täytyy palata vielä paremmalla ajalla. Miksi et kirjoita kirjaa keskenmenon kokeneille naisille? Sellaista terapeuttista ja eheyttävää teosta?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elli, toivotan plussaa sinne :) toivotaan et täti ei kurvaa yön aikana kenellekkään, etenkään sinne ;)

elaffy, en nuku niin pitkään, joten ehkä huomenna sit melkeen ajoissa laitan tietoa kuin kävi! ;)

omanapa, just syötiin puoltoist tuntia sit ja nyt iski niin tajuttoman heikko olo et hyi :( tärisyttää ja heikottaa. Täytyy koittaa jotain lisää syödä... :) ja juoda. Vatsalla yhä tuntemuksia, ja kyllä nyt sanon koko päivän tota aamusta testiä tiiranneena (plus negat verrokkina) ni kyl siin on jotain :D josko huomenna olis sit sen verran et sais teille kuvaakin!!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
madh kuulostaapi alkuraskauden oireilta, syöt ja melkei samantien nälkä, mulla sama ongelma ollu koko raskauden melkeinpä. eiköhä se viiva sieltä vahvistu nyt :) minä laitan jo nyt sulle ne tarrasukat, bodyt, potkarit ja muut tulemaan että pikkunen tarraa vielä paremmin kiinni inshaAllah :)
 
Sandy, peittoaa helposti kyllä monet television saippuasarjat. :D

Siellä on pakko olla viiva. Me halutaan niin. Tällä tarvitaan viivoja!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH mies tais laukoa kerralla maaliin ;) Kovasti odotellaan siis kuvaa ja mahd, nopeesti tietty digiä varmistamaan!
 
Takaisin
Top