lucky, hih, täällä on välillä sama tunne miehen touhuja kattellessa et kuka se mies tässä huushollissa on... :) Ja mitä tulee noihin testeihin, niin mä oon kuullut (en siis varmaksi osaa sanoa) että joillain testi näyttää negaa viellä kun menkat on viikon myöhässä. HCG:n nousu on yksilöllistä ja se kuinka paljon sitä pääsee verestä erittymään virtsaan, sekin vielä :D Mä kyllä olisin sitä mieltä et olis ihanaa kun olis joku helpompikin keino...
Oivois mikä päivä siellä... Koitas jaksaa!! :)
Peppipupu, ette meinanneet kuitenkaan tutkimuksiinkaan mennä? Mä toivon että siellä tärppää mahdollisimman pian ni ette jää ilman kolmosta :)
elli, koska uutta testiä?? Huomenna?? :) Plussaa plussaa!!! ++++
Freyja, tsempit oviksen metsästykseen!
elaffy, eihän kisu saanut mitään reaktiota piikistä eihän! :)
Meillä sit gatusan reseptien kokeilua samana päivänä
Joo, yritäpä tässä nyt jotain muuta ajatella...
Ei se oo ihan niin helppoa, sanomalla tehden...
Myyh, Ei sitä inssiä ihan voi verrata luomuyrittämiseen, onhan siinä nyt hieman suuremmat mahdollisuudet raskautumiseenkin :) Oma viimeistely kuulostaa oikein hyvälle
Hyvä että mies on inssiin tulossa mukaan :) Kohta päästään sunkin testejä sit jännäileen !
dawwe, voitte olla varmoja et jos testissä jotain näkyy niin kyllä mä sen teille hihkun sain mä ukkoo kiinni tai en (tosin nyt se on kotosalla pääasiassa joten ei pelkoa :D )
gatusa, inhaa ivailua mieheltä mut onneks loppu hyvin kaikki hyvin. :)
Ihania videoita kyl oot sit löytäny ku niin paruttaa :)
Sintti2014, noo ei välttis oireettomuuskaan mitään kerro vielä tuossa vaiheessa
plussaonnea!! :)
myssy, no voihan sitä aina yrittää jos ei oliskaan myöhästä !
mju, ai hitsi mikä sananiekka sielläkin!
Tulihan sitä nyt tamponit ostettua.... ei oo tarvinnut :D täällä kaikkea vaihtoehtoista tekemistä kans hakusessa ollu
etsijä, Sanoissa on aina voimaa. :) Ja sääkin kun osaat sanoa asioita niin, ettei kyllä toista ihan heti löydy niistä "live"-ihmisistä joita ympärillä pyörii
omanapa, ostin (tai siis mieshän ne maksoi) sitten tamponeja paketin. Ei kyllä ihan uskalla siltikään olla ostamatta, kun sit niitä kuitenkin tarttis :D Mies vaan totes et no onpahan sit hyvissä ajoin (jos nyt raskaana olis ni ehkä vuoden-puolentoista päästä tarvii) varauduttu kuukautisiin. :D
Mää sorruin kaupan jälkeen tekemään kisraa gatusan ohjeilla, ja mieskin tykkäs :) Mää myös. Siinä ku taikina nousi ni kävin sitten tunnin lenkillä koiran kans. Koiraki muuten olis kisrasta vissiin tykänny ku nappas jo puolikkaan kisran mun kädestä. :D onneks sain pois sen siltä ja pistelin parempiin suihin!
Ps. Öklöolo jatkuu, nännit arkana myös, masussa samat tuntemukset kuin ollu viimesen kohta viikon. Ei menkkoja!!
Normisti on alkanut viimeistään "tänään", eli kp28 ja aina aamusta ilman mitään ennakkovarotusta. Nyt ei oo näkynyt mitään! Ei tuhrun tuhrua. Jee.
Viivaa pitää tähystää välillä ja juosta tarkistamassa housuja kerran tuntiin. VV tuoksuu makialle mut no sepä ei kerro mitään
oli pakko vielä juosta vessaan vilikasee ettei täti yllättäny ennenko pystyin lähettään tän... :D