Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsyttää... Tosin tosi lyhyet yöunet oli viimeyönä ja on kyl huonoki, sellanen palakurkussa olo. Kohdunsuun luona jossain siellä tuntu sellasta pistelyä ja vuotokin ollu tosi niukkaa tänään. Ja nyt taas illasta ei mitään. Väsymyksen piikkiin menee ku sydänki hakkaa epäsäönnöllisesti. Kun meen kotiin niin menen suihkuun ja heti nukkumaan kun aamulla töihin lähtö. Alavatsaaki pistelee... Olkoot se sitten vaikka suoliston syytä....

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä Kävin lukemassa blogias ja helpotti paljon tätä ahdistusta.Tuntuu että pystyn taas hengittään.Niin samoja tunteita käyny tässä taas läpi mutta tällä kertaa aloin ajattelemaan eri tavalla..Jotain on muuttumassa,kiitos sinun :Heartred
 
lucky, hih, täällä on välillä sama tunne miehen touhuja kattellessa et kuka se mies tässä huushollissa on... :) Ja mitä tulee noihin testeihin, niin mä oon kuullut (en siis varmaksi osaa sanoa) että joillain testi näyttää negaa viellä kun menkat on viikon myöhässä. HCG:n nousu on yksilöllistä ja se kuinka paljon sitä pääsee verestä erittymään virtsaan, sekin vielä :D Mä kyllä olisin sitä mieltä et olis ihanaa kun olis joku helpompikin keino... ;)
Oivois mikä päivä siellä... Koitas jaksaa!! :)

Peppipupu,
ette meinanneet kuitenkaan tutkimuksiinkaan mennä? Mä toivon että siellä tärppää mahdollisimman pian ni ette jää ilman kolmosta :)

elli, koska uutta testiä?? Huomenna?? :) Plussaa plussaa!!! ++++

Freyja
, tsempit oviksen metsästykseen! ;)

elaffy, eihän kisu saanut mitään reaktiota piikistä eihän! :)
Meillä sit gatusan reseptien kokeilua samana päivänä ;)
Joo, yritäpä tässä nyt jotain muuta ajatella... :( Ei se oo ihan niin helppoa, sanomalla tehden... :(

Myyh
, Ei sitä inssiä ihan voi verrata luomuyrittämiseen, onhan siinä nyt hieman suuremmat mahdollisuudet raskautumiseenkin :) Oma viimeistely kuulostaa oikein hyvälle ;) Hyvä että mies on inssiin tulossa mukaan :) Kohta päästään sunkin testejä sit jännäileen ! ;)

dawwe
, voitte olla varmoja et jos testissä jotain näkyy niin kyllä mä sen teille hihkun sain mä ukkoo kiinni tai en (tosin nyt se on kotosalla pääasiassa joten ei pelkoa :D )

gatusa,
inhaa ivailua mieheltä mut onneks loppu hyvin kaikki hyvin. :)
Ihania videoita kyl oot sit löytäny ku niin paruttaa :)

Sintti2014, noo ei välttis oireettomuuskaan mitään kerro vielä tuossa vaiheessa ;) plussaonnea!! :)

myssy,
no voihan sitä aina yrittää jos ei oliskaan myöhästä ! ;)

mju
, ai hitsi mikä sananiekka sielläkin! ;) Tulihan sitä nyt tamponit ostettua.... ei oo tarvinnut :D täällä kaikkea vaihtoehtoista tekemistä kans hakusessa ollu ;)

etsijä, Sanoissa on aina voimaa. :) Ja sääkin kun osaat sanoa asioita niin, ettei kyllä toista ihan heti löydy niistä "live"-ihmisistä joita ympärillä pyörii ;)

omanapa, ostin (tai siis mieshän ne maksoi) sitten tamponeja paketin. Ei kyllä ihan uskalla siltikään olla ostamatta, kun sit niitä kuitenkin tarttis :D Mies vaan totes et no onpahan sit hyvissä ajoin (jos nyt raskaana olis ni ehkä vuoden-puolentoista päästä tarvii) varauduttu kuukautisiin. :D

Mää sorruin kaupan jälkeen tekemään kisraa gatusan ohjeilla, ja mieskin tykkäs :) Mää myös. Siinä ku taikina nousi ni kävin sitten tunnin lenkillä koiran kans. Koiraki muuten olis kisrasta vissiin tykänny ku nappas jo puolikkaan kisran mun kädestä. :D onneks sain pois sen siltä ja pistelin parempiin suihin! ;)

Ps. Öklöolo jatkuu, nännit arkana myös, masussa samat tuntemukset kuin ollu viimesen kohta viikon. Ei menkkoja!!
Normisti on alkanut viimeistään "tänään", eli kp28 ja aina aamusta ilman mitään ennakkovarotusta. Nyt ei oo näkynyt mitään! Ei tuhrun tuhrua. Jee.
Viivaa pitää tähystää välillä ja juosta tarkistamassa housuja kerran tuntiin. VV tuoksuu makialle mut no sepä ei kerro mitään ;)
oli pakko vielä juosta vessaan vilikasee ettei täti yllättäny ennenko pystyin lähettään tän... :D
 
Voi Satsa, elämä on jännittävä matka täynnä tapahtumia, tervetuloa tälle tielle eli "tervemenoa" kulkemaan omaa polkuasi, uusin ja tuorein ajatuksin, kummastellen ja hämmästellen :Heartred:Heartred:Heartred Mie pakahdun kohta :Heartred:Heartred:Heartred
 
MadH, ei ole vielä saaneet kumpikaan mitään reaktiota. Tuskin enää mitään saavatkaan. *koputtaa puuta* Yleensä reaktiot tulevat melko nopeasti. Eläinlääkäri otti vasta-aineet valmiiksi esiin ennen kuin rokotti, että kai se toimii samalla tavalla kuin nuo tamppoonit.. ;) Vähän ovat väsyneitä olleet vain..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi MadH kun kuulostaa lupaavalta siellä!
Täytynee pitää foorumia koko ajan auki tästä lähtien, jos ei putuaisi niin herkästi kärryiltä että mitä kaikkea täällä turistaan :grin

ON: tänään olin jo aikeissa soittaa lääkärille ja varailla jonkun sorttista tutkimusaikaa, kun taas jälleen kerran saatiin keskiviikkoiltana täti kylään, vaikka tässä(kin) kierrossa ovis tuli bongailtua tosi selkeästi ja hyödynnettyä sen mukaisesti. Hoi jos täällä on lääkärillä ko. asian vuoksi käyneitä, otetaanko kunnallisella puolella ihan ensin yhteyttä omalääkäriin, vai kelle tämä ajanvaraus pitäisi osoittaa? Saisihan sen tietty tiedusteltua terveyskeskuksesta suoraan, mutta heidän kanssaan ennenkin asioineena on jäänyt sellainen kuva, että mitä vähemmän tarvitsee kysellä ylimääräisiä niin sitä parempi...
Meinasi kyllä taas meikällä mennä hiukan käpy jumiin tähän ainaiseen yrittämiseen. Ajateltiin, että tämä kierto eletään nyt ihan superterveellisellä linjalla, ja meinaan ottaa kaikki poppaskonstit greippimehuista, lääkäreistä, nokkos-voikukkasmoothieista ja jalat kohti kattoa -metodeista lähtien käyttöön, ettei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää.
 
Herhis, meillä on käytössä omahoitaja, jonka kautta varataan melkein kaikki. Itselläni on myös niin hyvä tilanne, että omalääkärini on myös neuvolalääkäri ja naistentautien lääkäri. Jos näitä ei olisi, ottaisin varmaan neuvolan puolelle yhteyttä. Vaiva kun kuitenkin liittyy perhesuunnitteluun. Tai jos tk: ssa on joku gynekologi niin ehkä hänelle. Meillä ei sellaista erikseen ole.. En ole samasta syystä joutunut lääkärillä käymään. Suunnitelmissa jo oli, mutta samasta kierrosta tuli tärppi. Meni tosin kesken..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Ai että täytyy itsekin laittaa gatusan reseptit kokeiluun kun siemenpankki saapuu ameriikan valloitukseltaan. Olin niin ylpeä itsestäni tunnin combatista että sorruin ostamaan testipaketin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Etsijä: mäkin kävin kuikuilemassa nopeasti kännykällä blogiasi. Kiitos niistä ajatuksista joita ne herätti. Itsekin olen samaa pohtinut monesti, mutta en vaan ole osannut enää ilmaista itseäni sanallisesti. Nyt oon taas virittänyt omaa blogiani ja rohkaistunut kirjoittamaan sinne sen mitä oikeasti ajattelen. Uskon, että oma hyvä olo on kiinni omista ajatuksista ja asenteista. Kirjoittaminen auttaa ainakin mua, sillä voi olla "nimetön" ja rohkeasti sitä kautta ilmaista itseäni ilman että pelkään olevani huono muiden silmissä. Silmiini pisti se, että asut maalla. Mun suurin unelmani olisi asua maalla ja omistaa eläimiä :) Ehkäpä se joku päivä toteutuu!
 
Mä olen tehnyt nyt ahkerasti ovistestejä mutta ei kovin hyvältä näytä... Vai mitä sanotte te jotka on niitä enemmän tehnyt ja tulkinnut? Aloitin kp8 ja nyt on kp18/n.30 eikä vieläkään plussaa. Parissa viiva on aivan olematon, onkohan ollut liian lyhyt pidätysaika (reilu tunti vähimmillään ja enimmillään n.4h). Parina päivänä tein kaksikin testiä, en tiedä saako testien kirjoituksista selvää.
ImageUploadedByVau Foorumi1401469172.383572.jpg



Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Elya, näyttää ihan mun ekojen kiertojen testaukselta tuo rivistö! kp15 näyttää ehkä hieman tummemmalta testi, testasitko toiseen kertaan vain kp17? :) jos sun kierto on se n.30 ni noin kp16 tienoolla luulis ovis olevan. mulla ovisplussa olis jääny saamatta jos en olis testannu kolmasti :D

Muoks. Joka kierrossahan ei välttämättä terve nainen ovuloi vaikka kaik olis kunnossa :/ mut toivotaan et sieltä löytyis kuitenki. Oliksulla eka kierto misä tikutit?

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH: Kp14 ja kp17 oon testannut kahdesti. En ole halunnut alkaa töissä noiden kanssa pelaamaan... Meinaatko että olisi voinut jäädä bongaamatta kun olen testannut vain kerta päivään? Kun pohdin että onko ollenkaan tapahtunut... Tänään oli melkein yhtä vahva kun kp15 mutta en kyllä sanoisi plussiksi niitä vielä. Kieryo on ollut nyt kaikkea 26 ja 31pv väliltä, yleisimmin 29 tai 30vrk.

Muoks. On eka kierto tikkujen kanssa.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Gatusa, maistui kyllä kiitos ohjeesta kovin paljon! :) kohta alkaa olla dekkarin eka luku valmis. Haluaks lukea ja antaa "palautetta"? Vai haluaks mieluummin valmiin tuotoksen syliisi joskus ;)

elaffy, hyvä etteivät ole saaneet :) kyllä sitä murphyn lakia on hyvä yrittää edes vastustaa, juurikin tuo vasta-aineiden pöydälle valmiiks ottaminen ja tamponit ;) hehe.

Herhis, mä oon nyt ite käyny vaan yksityisellä, mut esim, oma terveyskeskus ja sieltä gyne olis varmaan paras lähtee siitä. Tai neuvola, taikka omalääkäri. Omalääkäri vois laittaa gynelle lähetettä tms. :) Riippuu vähän paikkakunnasta mikä käytäntö missäki. Yrittäminen osaa maistua välillä puulta varmasti :/ uskon kyllä että teillä nyt tärppää ja välillä asialle saakin suuttua ;)

Mju, kantsii laittaa joo kokeiluun ;) oiii mitä testejä ostit?? :D siemenpankki!!!! Miehellä oli taas hyvin merkitsevä ilme ku hihittelin tolle... :)

freyja, unelmat on tehty toteutettaviksi ;)

elya, joo töissä pelaaminen olis kyllä mielenkiintoista... jooei. Ovistikut ei kerro välttämättä siitä ettei sitä ollenkaan tapahdu, viitteitä tietty antaa mut tosiaan tuo kp18 melkeen yhtä vahvaa näytti ja mä sit meinasin ite et ku tommosta alkaa oleen ni sit tuhlaa toisen tikun het ku kerkee :D tsempit sinne oviksen metsästykseen!! mulla oli vasta kp18 ovis, joten ei ihme et nyt menkat "myöhässä." toivotaan et siellä joko bongaat oviksen pian (ootko muita merkkejä pitäny silmällä) tai että se on vaan ollu jo :)

omanapa, puhdasta on. Ehkäpä tässä kai on juossu veskissäki ehkä useemmin mut seki voi olla ihan sitä et ku haluaa vaan housuihin kurkata mieheltä piilossa ettei se vaan tajuais kuinka neuroottinen määkin olen tänään ollu :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Herhis, tiedän niin ton tunteen kun saa bongattua ja hyödynnettyä oviksen mutta silti se perhanan täti tulee kylään :confused: Mulla pitäis oviksen tehdä tuloaan joskus ens viikolla. Oon jo ihan varma, että vaikka kuinka sen bongaisin niin täti tulee kuitenkin. Oon jo katsonut tulevia kiertoja, että miten todennäköisesti menee kesän ajalta. Lähinnä siis siksi ettei menkat tulis just silloin kun lähdetään miehen kanssa etelän lomalle. Ehkäpä oon vähän kyyninen mutta pessimisti ei pety :grin
 
Muokattu viimeksi:
MadH, sehän tässä ärsyttävintä onkin kun ei mulla mitään oireiksi luettavaa ole... Limaa valuu juu ( :D ) mutta ei se välttämättä mitään vielä varmaa kerro. Mulla on siitä ärsyttävä kroppa että oon aika oireeton aina (tosin oon todella hyvä keksimän niitä oireita!), myös menkat on kivuttomat.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Elya: kp15 näyttää tosiaan olevan vahvin viiva. Mikä lie ollu sulla pidätys aika ja mistä pissasta? Kp 16 et ole testannut ollenkaan on silloin voinut olla huippu joka voi näkyä vissiin lyhyenkin aikaa tai sitten et vaan ovistele joka kierrossa niinkuin Madh sanoikin jo. Millaiset olo sulla oli tuolloin? Hyödyntelittekö? :)

Herhis: meillä soitetaan neuvolan äitiys ja perhesuunnittelun hoitajalle, jonka kautta voi varata ajan gynepuolen lääkärille joka on paikalla muistaakseni 1-2x viikossa. Lisäksi joskus päivystää. Päivystyksen kautta ei voi varata aikaa muutakuin päivystys luontoisissa ajoissa. Harvoissa tilanteissa antavat kontrolli ajan tai lapselle seuraavaksi päiväksi. En ainakaan kuntalaisena ole tietoinen että on edes sairaanhoitajan vastaanottoa olemassa. Muutakun diabetes asioissa. Saikkulapun tarvittaessa tekee hoitaja lääkäriä ensin konsultoiden ilman että tarvii köydä vastaanotolla. Mullahan tuo keskenmenon vaara on olemassa kanssa kun tuo pco.

Etsijä: miten löydän sun blogiin

On. Tonne pistää vaan välillä Kohdunsuun paikkeille... Ja nyt on oikeesti huono olo. En oikeesti voi kotona olla kun makkarissa kun haisee niin vitun pahalle että oikeesti oksettaa... Joku sellanen imelä sekoitettuna tuohon savun hajuun. Mies teki ruokaa! Hyi hitto!!! Huimaakin ihan kun olis humalassa menossa nukkuu pitkälleen. Päässä pyörii :confused: vaikka mittään en oo ottanu...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mies kertoi että on tylsää... Siinä teille hänen tekemiset ruoanlaiton lomassa... Luovuus kasvaa hällä kun muutaman oluen juo... Myös järkiki häviää... Jos ei kohta älyä että meen aamuun töihin niin on kumma.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401470829113.jpg
    1401470829113.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 100
Lucky: on tuolla kp16 testi myös, juuri se johon kimmeltää valo niin ettei oikein näy. Testeissä lukee aika milloin ne on tehty, noin klo 18 aikaan pyrin tekemään ne joka päivä, välillä heitti pari tuntia. Pidätysaika jäi joskus vain tuntiin, saattoi olla juurikin tuo kp16 sellainen päivä, en muista. On kyllä joka päivä koitettu hyödyntää laskennallisesti parhaat päivät, ei ainakaan siitä pitäisi olla kiinni.

Tuntuu että aiheuttaa lisästressiä vaan noi tikut. Ajattelin silti ainakin pari kiertoa kokeilla niitä, ja seuraavassa vaikka sitten siellä töissä keskellä päivää jos on pakko :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mustikka, pessimisti ei pety, realisti pettyy hieman, optimisti pettyy pahimmin ;) voihan se siellä hyvinkin tärpätä kesän aikana. :) Toivotaan et niin kävis, inhaa on ku oot joutunu pettymään kerta toisensa jälkeen. Onneks kuitenkin ovuloit. :) Millon teillä tulisi vuosi yrittämistä täyteen?

elya, joo no en määkään osaa iteltäni mitään limoja seurailla muuten, nyt clomit vissiin vahvisti ja tunsin oviksen kun kaverin mukaan "tiesin mitä odottaa"…… hyödynnättekö mahdollista ovista kuinka usein? ;)

lucky, no voi höh tota sun oloo :/ koita kestää! :) aikasteen nukkumaan et jaksat töihin aamulla :) voi äly vie tota ilmapalloa... :D taas sen vaan näkee kuinka miehet on ikuisia vauvoja... ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top