Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Melissae, hauska uni sulla :D
Peppipupu, Ne oireethan voi olla erilaise joka kierrossa, eli vaikka oisitkin ovuloinu normaalisti niin et välttämättä oireile normaalisti :)
Dawwe, pitäis varmaan itellekin hankkia tuo ranneke pudotuksen tueksi, tuntuu että heti kun saat painoa pois, se tulee takaisin. Oon seurannu askelia lähinnä puhelimen askelmittarilla, mutta ois ehkä hyvä seurata noin muutenkin.
MadH91, mulla oli raskausoireina tuo lämpöisyys :D Mies paleli muutamana yönä kun oli pakko pitää ikkunaa auki, kun oli vaan niin törkeän kuuma, ilman peittoakin :D
Lumikki, ikävää toi tiputtelu, ois nyt selkeästi joko tai :/

Mulla kanssa on tapana kattoa, että jos nyt tärppäis niin mikä olis LA, muuta ei oo oikein tarvinnu seurailla. Kapselin poiston jälkeen tuli oviksen jälkeiset selkäkivut (ne on sellaiset kivut, että hyvä kun sängystä pääsee ylös kahteen viikkoon) ja loppuu yleensä siihen, että täti tulee, viimeksi tosin loppuivat viikon jälkeen, eikä siitä mennyt kauaa plussaankaan...
Saas nähä pääseekö täällä hyödyntämään ovista ollenkaan, eilen sain melkein tasavahvat viivat testiin ja tietenkin ollaan miehen kanssa koko viikko sellaisissa vuoroissa, että nähään päivällä sen verran, että kerron lähteväni töihin ja mies tulee kotiin aamulla niin, että oon nukkumassa, eikä varmasti kehtaa herättää, vaikka en oo niitä ihmisiä jotka ottais siitä kipinää, että herättää kesken unien tai sitten on vaan niin väsyny, ettei jaksa ees kokeille...
Ei siis taida tarvita ootella lokavauvaa tänne, ehkä sitten marraskuulle?

Hah olipa päiväuni. Näin unta että pissasin raskaustestiin ja se oli niin punainen että sillä pystyi piirtämään. Vaikka odotukset eivät ole korkealla koska en bongannut ovista, kp 20/24-27. Rinnat kipeät ja oksettaa, mutta mulla tämä onkin normaalia pms oiretta.

Mie kanssa olin nähnyt unen viime viikolla,ja sit aamulla päätin testata (nega) Mun uni oli sellanen että mulle tultii kertomaan että oon "ykkösviikolla" raskaana....
No varmaan oli jo aikasin tehty testi,tajusin vasta,mullon tänää kp 30 :) /32.

Mä muuten näin ennen plussausta unta jossa tein testejä toisensa perään, kun en meinannu uskoa olevani raskaana, testasin pari päivää myöhemmin ja hento plussa sieltä tuli, tiedän myös yhen tutun joka näki kanssa unta että plussas ja sitten pärähti plussa testiin :)

Mä haluun kanssa plussaunia!!!:-) ja tarkistelen kanssa keskustelupalsoilta muiden oireita toiveikkaana. Nyt ei oo siis tosiaan yhtään mitään mitä guuglata... No täytyy keskittyä rakkauaelämään!

heis kaikki ihanat pitkästä aikaa, oliko ikävä? meillä oli pitkä nettipimento ja oon ollu sinä aikana pihatöissä ja nyt on puutarha melkei valmis, maissi alkaa nousta, auringonkukat kukkii, pinaatti yms alkanu nousemaa... täällä menkat oli ja meni nyt kp 9-10/X ja ovista jo odotelaan saapuvaksi. olenpa ukon mukaa hoikistunu ja kauniskin vielä. nyt sit yritetää taasen pikkuista alulle ja ihmettelin et miten mul menkkojen jälkee oli heti iha hirveet huimauskohtaukset ja etominen ja väsähin pienestä kuokkimisesta pihalla ku normist ei tee mitää mulle ni olin iha puhki ja huippas. no nyt sit katotaa miten käy.

täällä vissii plussia tullu vai? onnea plussanneille ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

tervetuloa uudet :)

Voi kun mä odotan että pääsis laittaa ikiomaa pihaa ens kesänä kunhan talo valmistuu. Täällä oli pakkaset ja nyt lauhtui alle -15 ja lunta hiljalleen satelee vähän. Pakkasten aikaan olikin kaunista.
1390834223471.jpg

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

lucky87
Outoa... Kun itse ajattelin niin et jos pitäis helpottaa PMS-oireita niin eihän terojen itsessään pitäis kipuja aiheuttaa, mut ehkä se on vaan se kropan hormonitoiminnan muuttuminen kun syödään vielä jotain lisähormoneja... Ainakin tietää että "jotain" tapahtuu.
Terot kuitenkin kyllä voi aiheuttaa rintojen kipuilemista, ja vähän kaikkea muutakin, hyvin yksilöllisesti tosin...
Ihanat maisemat!!

Lumikki
Tiputtelua en kyllä itse laskisi vielä menkoiksi... 1kp alkaa siitä kun alkaa kunnon vuoto, ja joillain naisilla ennen kuukautisia tulee muutama päiväkin jopa tiputtelua. Tai sit välivuotojakin voi olla. Typerän monimutkaista tämä naisena oleminen, varsinkin kun yrittää saada sitä jälkikasvua.... :/ tsempit sinne!!

iines86
Asenteestahan se on pitkälti kiinni ;) Mullakin kun on takana se 2 vuotta yrittämistä ex-miehen kanssa, niin ehkä nyt osaa jokseenkin rauhallisemmin ottaa tämän koko projektin. Nyt kun kävi gynelläkin jo heti, ja tieto ettei tarvii kärsiä piiiitkistä ja epäsäännöllisistä kierroista pitkään ennen ku pääsee johonkin tutkituttamaan...
Ei, jos elää koko ajan tulevassa ja murehtii sitä mitä VOI tapahtua, sitä ei tule elettyä tässä päivässä, mikä oikeastaan olis se tärkein sen oman henkisen hyvinvoinnin kannalta.. :) Varmasti odottelette jo kovin sitä omaa pientä nyyttiä, varsinkin kun yritystä on jo noin pitkään ollut. Mutta se raskaaks tulemisen todennäkösyys periaatteessa "kasvaa", mitä pidempään yrittää, tavallaan. Kyllä te saatte sen nyytin, tavalla tahi toisella. :)

Peppipupu

Ei sitä aina välttämättä mitään oireita ole, ja esim. mulla ne "oireet" varmaan on joko kuviteltuja tai terolutien aiheuttamaa... Siihen usko ainakin enemmän kuin raskauteen.
Jos sulla raskautumiseen viittaavia oireita tulis, ni ne todennäköisesti tulis tossa muutaman päivän sisällä :) Mutta, voihan raskauskin olla oireeton. Ihanata kuinka monimutkaista on kun ei voi "luottaa" periaatteessa mihinkään.

Satsa
Tervetuloa! Siis sulla on tässä tammikuussa ollut nyt km? 4-6 viikkoa yleensä varmaan voi olla et vuoto tulee, joten ihan vaan relaten ja nautiskellen peittojen heiluttelusta. Jos jostain syystä ei ala kuukautisia kuulumaan, niin helmikuun loppupuolella tekisin sinuna testiä. :)

Santra87

Voi kun oliskin raskausoire tuo lämpöisyys... :D Ekana vaihtoehtona mulla kyllä nuo terot kuin raskaus, mut joku pieni toivonkipinä nousee (ehkä aiheettomasti,mut ihan sama;) )
Tylsää kun työvuorot menee noin ristiin! :( Eiköhän jostain välistä joku aika löytyisi? Jos ei, niin seuraavassa sitten! ;)

Marikki
Oioi, jännäilyä? Plussapuhureita!! :)

Gatusa
Ihana kuulla että kaikki on kunnossa! :) Nyt vaan ahkeraan nauttimaan peiton alle toisistanne!! ;)

omanapa!
Aamulla en sitten jaksanut nousta miehen kanssa viiden aikoihin hereille, kävin vain toivottamassa hyvät työpäivät ja painuin pehkuihin takaisin. Levotonta nukkumista. Luennolla kävin istumassa ja kun siirsin kättäni, se osui rintaan ja huomasin että nännit on oikeasti todella kosketusarat! Vessassakin olen juossut, piti käydä ruokatauolla ja heti kun päästiin luennolta, ja siitä 30min niin kotonakin piti heti mennä. (<- Normaalisti mä olen joukkion "seurapiirirakko", kun käyn tyyliin aamulla vessassa ja sit ehkä kerran jos sitäkään koulussa pitkän päivän aikana ja vasta kun kotiin pääsen...)
Terot? Varmaankin... :/
6 tero menee tänään, perjantaina lopetellaan ja sit jäädään oottelemaan tätiä...

Sepäs se ku en oikeen itekkää näitä menkoiksi vielä oikein laske.. :eek: normaalisti ois jo alkanu! tänää ois viimestää pitäny kunnolla lorista.. ja ei. Huomenna teen aamusta r-testin jos ei kunnolla huomisaamuun mennessä ala.

Jos tää onki jottai kiinnittymistä??? o_O voisko olla.. minen tiijä.. ?? :dontknow (toivossa hyvä elää..? :wink )

Peppipupu: pitäiskö tuo laskea sarkasmiksi;) heh, ei mut tosissaan, ne oireet tullee muutaman päivän sisällä varmaan :)

Lumikki: testiä suosittelisin, jos ei tuu kunnon vuotoa. Jos on negaa ja vuotoa ei siitä ala niin melkeen ottaisin yhteyttä lekuriin jonkun ajan päästä. Typerää kun ei oo siellä tullut nyt kunnolla kun kerta jotain on... Jos et oo raskaana siis ;)

Niin joo ja kiinnittyminen on yleensä noin viikkoa ennen menkkoja jos se sitä olis eikä se varmaan noin pali tiputtelis välttämättä... :) mistä sitä toisaalta tietää :D

Jaa a.. joko ne on alkamassa tai sitte nää on TOSI niukat. :mad: mitä mulla ei oo koskaan!
eipä se nyt auta ku ootella..

Täällä on kyllä ihana lukea toisten tarinoita, niistä saa aika paljon voimaa.. kun tuntee ettei oo yksin näiden omien ajatusten kanssa. <3 Thanks ladies! :smiley-angelic003

Kiitos MadH91.Juu,vähän reilu pariviikkoo sitten.Jos siitä laskis niin nyt olis kp 16.Mä olen niin testi pakkomielteinen et tein tänään jo kolme ovistestiä :rolleyes: :grin Tiiä nyt sitten onko tulossa vai menossa kun vähän kontrolliviivaa hailukampi plussa oli.Tänään siis vasta alotin tikuttelun.

Täällä on kyllä kiva aina käydä lukemassa. Saa fiilistä ja ei oo yksin ajatusten kanssa :)

Ei ole ystäviä joiden kanssa jakaa kun ei halua kellee kertoa. Tänään yksi juuri lapsen saaneista kavereista varovasti kysyi että onko fiiliksiä yrittää vielä.. :oops: En paljastanut mitään, totesin että fiilistähän on moneen mutta eniten saa jännätä mitä ne tuo tullessaan. Siispä nyt jännätään hiljaisesti täällä, muiden jännääjien kanssa :rolleyes:

Lykkyä matkaa jo plussanneille :wink

niinpä, on kiva käydä lukemassa täällä teidän juttuja ja tsempata yhdessä :)

paheeni: ihan ensimmäisten yrityskuukausien aikana myöskin tuo jo mainittu la:n katsominen ;) ja tietenkin myös oireiden googletus<henk. koht. suosikkina "negatiivinen raskaustesti, silti raskaana?" :D

gatusa: mukava kuulla sinusta!

pömpylä: mulla on lähipiirissä nyt tosi monta vauvelia ja ihan totta mitä kirjotit: kyllä sitä osaa olla onnellinen toisten puolesta, se on nimenomaan sellasta pettymysitkua itseä kohtaan, että miksen minä jo onnistu..mutta kyllä meidän kaikkien aika vielä koittaa, tavalla tai toisella : huom. kiitos kaikille positiivisuuden palauttamisesta mieleen <3

Ihana kuulla susta Gatusa ja oli ikävä.. :)

Olin pari päivää pois ja apua ku ootte ollu ahkerii kirjoittajii.. :)
Joten tervetuloa uudet kuumeilemaan ja tsemppiä jokaselle oli kierto mis vaihees vaan..

on.Tilasin nyt sit kumminkin niitä ovis testejä vaik aattelin ensin ol tilaamat.mut tilasin erimerkkisiä ku viimeks.saa nähä toimiiko nää mulla.toivottavasti! nyt ois kp.6/27-46 ja täti on aikas hyvin jo pakannu kamansa ja lähössä.jee..musta vaan oli outoo et mulla oli alkanu jo tänään tulee limoja..oliskohan mul täl kertaa lyhyt kierto???no sen näkee sit joskus..

Mä en nyt tajua taas mun kroppaa. Mä en ole siis bongannu ovista tälle kiertoa vielä eikä kipujakaan ole vielä ollu, mitä tähän asti on on ollut 2 päivää ennen ovista ja 2 päivää sen jälkeen. Kauheen runsaan olonen valkkari kuitenkin ilmestyny mut sitä kirkasta limaa ei. Mä nyt vähän luulen että tässä kierrossa ei sit ovista ollutkaan tai jos vielä tulee niin se sit menee taas ohi.

Jotain postiivista kuitenkin, tänään on rannekkeen mukaan tullu käveltyä 13400 askelta ja kulutus ollut -2370kcal ja mittarin mukaan päivän aktiivisuudesta täyttyi 60-70%. Vielä vähän lisää liikuntaa ja kun suhteuttaa vähitellen ruokailutottumukset niin jo luulis painon alkavan pudota :)
Aika paljon vaan tekemistä jotta 100% tulee täyteen, mutta hyvä alku kuitenkin.

Jospa tääki auttais tärppäämään kun on ajatukset muualla.

Hei te ketkä niitä lämpöjä mittaatte tai tiette ni alatteko heti menkkojen aikaan jo mittaan vai koska??en oo ite koskaan mittaillu mut aattelin et jos vaikka jaksas koklata sitäkin..

Takaisin