Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky se on tosi hyvä juttu jos on yrittäny jotain tapahtua, sillä oon kuullu että hormoonit hyrräis sen jälkeen ja saattaa pianki raskautua ;) toivotaan toivotaan plussaa heti! :)

MarinaMelina, toivottavasti ei nyt mitään suppareita oo ollu huh. Mulla alko harkkarit tosi aikasin ja sai muutoksia kans aikaan, ensin oksensin puol raskautta ja sit lepoon ja pois töistä olin koko raskauden oikeestaan.. Ja silti haluun uudelleen :D Jokin ruuvi vinossa kun on ollu aika moinen tarina mullaki :D

Gatusa, toi raskauden aikanen ilmalla täyttyminen on jotain niiin rasittavaa :D siis ei muuta mut ku se on tosi inhan tuntusta..! :D

Myyh tosi jännän kuulosta! Siis kun itsellä ei ole kokemusta läheltä tollasesta niin oon kauheen utelias :)

Larissa ihanaa että parisuhde kukoistaa <3 Meillä (oikeestaan aina on ollut helppoa ja ihanaa mutta) varsinkin keskenmenon jälkeen ja niiden puheiden jälkeen tuli just se tunne, että voi puhua mistä vaan avoimesti säikkymättä/säikyttämättä! :)

Pepsukka, meinaatko siis, että jos ei tässä parissa kierrossa vielä raskaudu niin meinaatte koko yrityksen lopettaa? Mä oon joskus miettinyt että oisko musta tutkimuksiin ja lääkityksiin ja operaatioihin niin en usko että olisin tarpeeksi vahva siihen.. Siksi nosta hattua niille jotka pystyy ja jotka sit osaavat tehdä sen toisenkin päätöksen...

Elli, toivottavasti tärpänny! ;)

Tiarella, meillä ei yleensä heilutella mutta eilen kävi sellanen hassu juttu että suostui ja päästipä vielä sisään :D harmi että on melkeen "varmat päivät" tässä vaiheessa kun just menkat loppumassa...

Kyllä se vaan on niin nyt, että MadH ottaa plussan tähän kuukauteen ;) <3

Me tulttiin just kotiin<3 Siis ei oo mitään niin ihanaa kun tulla kotiin! Ainoa vi**umainen juttu on se, että meijän patteriremppaajat on TAAS käyny täällä luvatta ja ilmottamatta. Siis toka kerta ku tuli lappu, jossa sanotaan että tulevat tiettynä päivänä ja sit on käyty ku ei olla kotona! Siis mitä hittoa oikeasti! Ei sitä kyl muusta huomannu ku että postit oli nostettu pois ovelta ja ainoa jolla on avain on mun äiti joka ei oo käyny tääl! Ja me ei luonnollisesti niitä olla nostettu ku ollaan oltu ulkomailla!
 
Tiarella meillä ei minuun kosketa menkkojen aikaan.En tiedä haittaisko miestä niinkää mut minuu haittaa.
Ellille tsemppiä ja plussatuulia!
Luckylle pahoittelut negasta,toivottavasti muuttuu vielä plussaksi!
MadH toivottavasti olis enneuni :Heartred
Miä jännään Gatusan ultraa :grin Tai no lähinnä oottelen uutta kuvaa pienestä:Heartred
 
Mun "testipäivä" on 23.6 nyt :) eli sunnuntaina 22. pitäs menkkojen alkaa sit kaiken logiikan mukaan :D tai sit maanantain puolella vähän jos kierto on sen 29- vajaa30 päivää :D
 
Larissa. Kiitos kysymästä kiva helatorstai vapaan merkeissä! Kasvimaahommia ja pihalla oltu koko päivä, loistavaa siis! Toivotaan että tekin pääsette yrityksen makuun :Heartred:Heartred:Heartred

Peppipupu. Minä sanoisin että usko ja luota kun jotain pyydät ja toivot. Elämä kantaa ja toiveet toteutuu kunhan emme pelkää. Usein kun usko on lopussa niin ne kaikki "ei me kuitenkaan, ei mulle ainakaan käy niin, en ole sitä ansainnu" -ajatukset alkaa ottamaan valtaa, sekin on ihan ymmärrettävää mutta älä menetä toivoa :Heartred:Heartred:Heartred

Ihan yleisestikin kaikille sanoisin että unelmoikaa ja liitäkää unelmissa, koska me itse luomme elämämme ja kaikki lähtee ajatuksesta, siitä tekoihin ja tuloksiin. Kun keskitämme ajatuksemme niihin positiivisiin puoliin päivittäin niin huomaamme kokoajan tulevan lisää positiivista, me vedämme puoleemme sitä mitä ajattelemme. Ollaan kiitollisia, kiitetään edes vähän jokapäivä niin pian kiitollisuuden kohteet lisääntyy, runsaus, sitä se on :Heartred:Heartred:Heartred

Ja Mad sitten aamulla heti testiä kehiin!!!!!! :Heartred + + + + + :Heartred

Dpo4. Kas vain vieläkin jomottelee alavatsaa, oireilun mestarina olin eilen illalla ja aamulla varma että taas haistoin sen saman hajun kuin viimeraskaudessa, jokin haju tulee ihon läpi, testasin vaikka suihkussakin kävin :grin Onneksi seuraavat pari päivää taas pusketaan duunia hikihatussa niin en kerkeä kuulostelemaan itseäni liikaa haha :grin
 
Hei! Pakko tulla äkkiä jälleen kerran omaa napaa huutelee!!! Nyt tuli vaan ja pelkästään ja paljon ihan kirkasta venyvää limaa jossa yksi pienen pieni punainen viiva!!!!!! Jeeeeeee!!!!!!! :p:D:):p:cool::D:):rolleyes::p illalla pitää testata!!! Ennen ei kyllä ole tällaista ollu menkkojen jälkeen!!!!! Jihuu!!!!toivotaan että vuoto olis ohi ja sinne kuuluva olis pysynyt sisässä ja toivottavasti seuraava vuoto tulis vasta 9kk päästä!!!!

Ootte ihania kaikki!!! Nyt on hyvä fiilis vaikka Nega testissä tänään olikin!!!!!! Mutta se että pääsen joko uuteen kiertoon tai sitten EN!!

<3<3<3<3<3<3<3<3

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä: ihanasti sanottu... Voin nyt kyllä sanoa että liidän unelmissani!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa: tottahan se on että ei kannata hoppua pitää. Isoista asioistahan tässä on kyse ;) ja mielummin aloittaa silloin kun itselle on hyvä:) mitäpä tänne, ei kummempaa :) mahtavinta on että oon saanut sen vauvakuumeen.. Me kun jo ollaan puhuttu että tuo likka on ensimmäinen ja viimeinen lapsi vaikka toki monta kertaa ollaan jo meinattu että entä jos sittenkin mutta sitten ollaan vaan tyydytty ja jätetty ajatus ja meillähän on ehkä mennyt vielä niin päin että isännällä iski se vauva kuume ensin ;) no lopullinen päätöshän syntyi sitten kun miehen äiti nukkui pois ja vielä viimeisenä pyyntönään meiltä pyysi likalle kaverin..
Joten täällä sitä ollaan ja kattelaan ;)
Musta on tosi kiva käydä täällä lukemassa muiden juttuja ja aina oppii jotain uutta :)

Madh voi olla väsymyskin mutta toivotaan että olisi plussan syy :)

Tiarella: meilläkään ei kyllä menkkojen aikaan harrasteta.. Korkeintaan vikana päivänä mutta muuten ei kyllä itsellä edes tee mieli.. Isäntä voi olla eri mieltä ;)
 
Lucky: mahtavuutta! Toivotaan että siel ois pikkanen vaan matkassa ja siitä johtunee... Voi hurja kuinka sitä voi jännittää muitten puolesta! :P
 
Ainiin MadH91 mulla on soittoaika vasta 16.6 eikä oo soitettu mitään tuloksista vieläkään, sanottiin että soitetaan ennen soittoaikaa mikäli ilmenee jotain radikaalia. En mä tiedä, mälsää. Närästys ei oo vaivannut enää pariin viikkoon melkein. Välillä tulee tunne että nyt alkaa mutta sit loppuu. Edelleen kuitenkin joitakin oireita mutta pahimmat ovat jotenkin helpottaneet kun aurinko ja luonto on heränneet eloon. Jotenkin valo ja ihmisten iloisuus psyykkaa mua voimaan paremmin. Lisäksi sain parhaan ystäväni takaisin elämääni. No menipä diipiksi, mutta joo tuloksia minäkin haluaisin kuulla. :)
Ulos aiheesta kilpirauhanen, mulla on nyt 3 päivää lima lisääntynyt ja wc:ssä ramppaan ja pyyhkiessä paperista tulee liukas. Reilusti valkovuotoa? Joka tuoksuu jännälle. Mulla on elohiiri taas leuassa ja alamahassa. Ässshhh. Nakertavaa. :)
 
mju, Joskus sarjamaraton tekeekin ihan hyvää ;) Me ollaan miehen kans vahdattu kohta kolme kautta supernaturalia. :D
Ihanan yhteenvedon vetäsit tähän päivään :D

Laurushka, ottaisinkin plussan enemmän ku mielelläni ;)
Argh, mä en kyllä hyväksyis tuota et on käyty luvatta kotona. Kun meillä täysin tyhjässä kämpässä (ei muuta ku remppakamat) kävi remppamiehet ilmottamatta, niin kyllä mä niille puhuttelua pidin siitä muutamaan kertaan et sori, tänne ei tulla töihin ilmottamatta siitä ensin mulle. :D
Mut hyvä että pääsitte kotiin <3

Satsa,
se oli kyllä hyvin todentuntuinen uni ;)

Etsijä,
sulla kyllä löytyy niin kauniita sanoja tilanteeseen kuin tilanteeseen. :) <3
Plussaa puhallan sinne, toivottavasti siellä pian kiinnittyy joku pieni! ;)

lucky, kuulostaa kivalle :) Toivotan plussaa sinne!! Ja just sitä että siel on nyt joku pieni elämänalku ja seuraava vuoto vast joskus ens vuonna sinne ;)

nuuhku,
ihana et miehellä heräs vauvakuume, ja aika kaunis juttu tuo :)
Toivo on vielä korkealla ;)

elli, jee ei vielä menkkoja ja tuo lima! Jee! :)

Kiwibird, tylsää et soittoaika venähti noin. :o olis kai sieltä joo soitettu jo jos jotain olis, ei niissä nyt näin kauaa mene niissä tuloksissa :) Hyvä et menee hyvin ja voit paremmin :)
elohiiri oli täälläkin tänään, se ei menny pois vaikka mitä olis tehny, ärsyttävää!! :D Kuulostaa joo siltä, että valkovuotoa on reilusti, täällä meinaan sama homma, liukas paperi ;)

omanapa, vähän ehkä ollu astetta "parempi" päivä tänään, ei öklötä ihan niin paljoa. On kyllä olo kuin olisi vasta syönyt, mutte röyhytä niin kauhiasti. :) Alaselkää vihloo välillä, tuntuu sekin jännälle. Ei meinaan oo pitkään aikaan jomotellu tuollain :) Piti miettiä hyvä tovi ennenkuin tajusin mitä olin eilen tehnyt koko päivän kun oltiin miehen vanhemmilla kylässä. En meinannu millään tajuta mikä päivä tänään on (ihan ku olis lauantai) ja sit en muista ees mitä olin tehny eilen :D

Uskokaa tai älkää kuinka vaikeeta oli vastustaa kiusausta tänä aamuna kun testiä pyörittelin jo kädessä... Huomenna vasta. Tai no, eihän tässä enää kovin kauaa ole ;)
Lima on venyvää (tosin ei kirkasta niinkuin kahdella muulla ;) ), mut sepä ei kerro mulle mitään kun en oo noita limoja seuraillu.
Kappas, olinpas katsonut väärin ja siis mulla nyt noi kierrot aikaisemmin olleet 26&27 päiväisiä, joten siis nyt kun on kp27, huomenna pitäis olla "normin" mukaan menkkapäivä. Vielä ei oo näkynyt. Jee!
 
MadH, mä niiiiiiin jännitän!!!! Parempi ois plussata! ;D

Omaanapaakaivellen; tänään ollu ihan tajuton väsymys, oon vaan ärissy koko päivän ja mies(ja ehkä hieman lapsetkin:oops:) sai kyllä osansa siitä. Kaiken lisäks mulla on vatsa ihan sekasin ja tosi kipee. Että nappasinkohan jonku pöpön matkaani.. :angry2 Pelottaa vaan että jos onkin joku salmonella tai listeria tms..
 
Women on the edge of nervous breakdown :)

Dpo 5-6
Olen päättänyt poistaa nälänhädän.
Siis Omani, olen syönyt lähes jääkaapin tyhjäksi ja silti on nälkä. Eilisen pizza on huuhdottu jäätelöllä alas ja iltapalaksi sushia.
Katsoin Cesar Millania ja ensin pillahdin itkuun ja hetkeä myöhemmin purskahdin nauruun kun tajusin oman järjettömyyteni.
Normaalisti en todellakaan ole näin herkkä ja minun itkettäminen vaatii enemmän kuin 155 cm mexicaanon joka paijaa koiraa.
Luonto on julma ja joko kärsin pahoista pahoista hyvin hyvin aikaisista pms oireista tai jotain on vialla ellei jalkovälissä niin sitten korvien välissä :0
Naisena olo on ihanaa (aistikasta ironiaa tähän)
Noh huomenna päivä parempi mutta jos itken ugly bettyä katsoessa varaan itselleni ensi viikoksi raskaustestin sekä ajan psykologille :p



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi että mennee jännäksi madH91 täällä kaikki odottavat tuloksia sydän sykkyrällä :)
Mandah voihan olla että vatsa reagoi muutokseen vasta nyt jos sulle nousee kuumetta ja tulee muita oireita vatsan kiukuttelun lisäksi niin käy varalta lääkärissä muutamalla näytteellä saadaan sitten paljon selville, tsemppiä sinne <3
Nimim Intiassa työkseen matkustanut :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla tuntuu vaihtelevan mieliala ensin naurattaa ja sitten suututtaa ihan tyhjästä tulee. Liekkö menkkoihin liittyvää vai muuta? :) tuntuu hassulle kun peittojen heiluttelun jälkeen olin pari minuuttia iloinen ja sitten suuttunut.

Jännä että teillä monella ei menkkojen aikaan ole toimintaa. Toisaalta ymmärtää. :) se myös helpottaa niitä menkka kipuja, ainakin itsellä.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah, tylsää et vatsa oireilee. :/ Jos huolestuttaa, kannattaa kyl käydä lekurissa :) olis kyl niin kiva päästä sinne helmikuisiin ;)

mju, uuuuuuu josko sääkin plussaisit pian!!! ;)

tiarella, menkkoihin hyvinkin liittyvää voi olla :)

Omanapa, kyl sen vaan huomaa et masussa enempi tuntemuksia taas näin illalla :) jeeh! röyhyttelykin alko taas, viimeks syöny neljältä. Jipii.. :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Tulen kyllä heti aamulla kurkkaamaan, miten MadH:n testaus on sujunut. :)

Mjun oireet kuulostavat myös hyville.

Kiitos taas Etsijä lohduttavista sanoista, osuivat kyllä taas niin asian ytimeen. Mistä tiesitkin, että tänään taas on ollut heikkoja hetkiä? Olet todella voimaannuttava ihminen!

Saan kyllä ihan hirmuisesti voimaa tältä palstalta. Kiitos kaikille, että olette täällä! Koen suurta yksinäisyyttä ajatusteni kanssa, joten on ihanaa huomata, miten on saman läpi käyneitä, siitä selvinneitä ja entistä vahvempia naisia. Ja naisia, jotka ymmärtävät muuten vain ajatuksia ja tunteita. Miehet eivät oikein ymmärrä..

Tänään on taas vähän jomotellut mahaa. Olen itkenyt ja nauranut. Molempia niin paljon, että on ihan sattunut. Vuoto on lähinnä kellertävän rusehtavaa valkovuotoa ja hyvin pientä. Nyt on puoliväli omatoimisesta vagibalance-kuurista. Ei kai siitä haittaakaan liene..

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja tietysti tasapuolisesti kaikille muillekin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä osuu aina naulankantaan, minuun kolahti tuo että ajatus tai toive on teon takana ja teolla tai sarjalla tekoja voidaan olla jo paljon lähempänä unelmaa ja suurin osa unelmista on tehty toteutettavaksi.
<3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
kiitos madh mä tykkään lukea ni mielelläni lukisin sun dekkarin kohtaha sä oot dekkarikirjailija ja kätilö oikea monilahjakkuus :) kuulostaa kyllä muuten noi oireet niin lupaavilta että voisin veikata plussaa sulle iteki ennen plussaa nähny unta plussatestistä kuten tässäkin raskaudessa jossa näin jopa synnytykseen asti unet :)

laurushka se todellakin on niin ärsyttävää ja mä ku huokasin joitai viikkoi sit helpotuksest kun se olo loppu ni nyt tuli takas. jo on törkeet huoltomiehet teillä ku kerran tulevat tuollai sinne.

satsa inshaAllah kaikki on pikkusel kunnossa että on syytä laittaa kuva :) jännittää ja pelottaa jonki verran. inshaAllah teillä tärppää pian ja pääset takas odottajienki puolelle ja pikkunen pysyis kyydissä laskettuun asti :)

mju kuulostaa lupaavalta, plussatuulia lähettelen :)

lucky plussatuulia sinullekin nyt ois kyl plussan paikka :)

kiwibird kuulostaa lupaavalle, mikä kp menossa? plussatuulia minä haluun sinutki odottajiin :)

on: netti poikki koko päivän ollu, tuli illal takas vasta, just söin ja olin jo iha täynnä nyt alkaa taas nälättää ei kiva!!! iha outoa ja erittäin ärsyttävää en mä haluu syödä jatkuvasti ku painon haluisin pysyvän kurissa...
 
Tänäänkin ollut samanlaisia tuntemuksia kun eilen mutta ei ne taida sittenkään olla supistuksia :D johtunee kohdun kasvusta että kiristää...

Mikä tilanne Luckylla?

Mad mä niin jännään sun puolesta ♥ muistat sitten napata kuvan jos yhtään näkyy mitään. Pääsen mun kakkuloilla tiirailemaan :)

Kaikille muillekin lämpimiä plussatuulia ♡ puuuuh++++

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top