Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä tässä tämänpäiväinen iiso jännityksen aihe on madh91 plussa mä niiiiin toivon että oireet palkitaan isolla plussalla :) kaikille meille muillekin madh91 on vaan niiiiiin lähellä :) mä fillaroin kotiin töistä 22 km tein keskiviikon kunniaks pizzaa ja söin iiiihan liikaa yöks huomenna paluu ruotuun :)
ImageUploadedByVau Foorumi1401307802.464295.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elli28 menkat ei saa alkaa! plussaa testiin! aamen. :)
Gatusa nam oli varmasti hyvää, kiitos ohjeesta.. joskus rahapäivänä voisin kokkailla. :p
Etsijä inhottava tulehdus, koetahan parantua.. :)
Mju82 herrrrrrrrrrrrkullisen näköistä :p
 
Marinamelina, mä en tajua, pelkästään joku sukkien jalkaan laittaminen hengästyttää - tai asennon vaihtaminen.... Mielenkiintoista! :eek:
Ihana muuten tosissaan kun teillä tulee noin lähelle kahta vuotta ikäero pienillä :) Se olis ihaninta omasta mielestä (kunhan sen ekan ens sais) et olis max. pari vuotta ikäeroa. :D

Satsa, ton mukaan vois kuvitella et jos mulla onkin ollut ovis aikaisemmin kuin kuvittelin ;) No en tiedä, mulla aika selkeesti plussan jälkeen vasta alko tuntemukset. Toisaalta niitä osas odottaakin... :) Ehkä teidän sit tosiaan kannattaa mennä sun himojen mukaan eteenpäin, josko tärppäis mahdollisimman pian uudelleen :)

elaffy, voi kun joku ylempikin taho olisi tuon asian sopinut jo etukäteen ;) Tottakai päivittelen, vaikka negaa näyttäiskin :D Negaan en usko ennenko vuoto alkaa. piste. :)
Joo, stressi ei oo koskaan tässä touhussa kannattavaa, sotkee vaan hormonituotantoa moinen :) Ei se määrä olekaan mikään tae vaan se ajoitus, mutta se ajoitus siinä onkin se vaikein ;)

Myssy, tai sitten hajamielisyys menköön väsymyksen piikkiin... ;)

Anis, joo gynellä käynti on kyllä kannattavaa jos heittelyä on noinkin paljon. Onneks siellä on ollu kilppariarvot normaalit :) Mut kyl se epäsäännöllisyys kun sulla on enempi ku se +/-5päivää ni kantsii selvittää. :)

Larissa, joo perjantaina! (ellen huomenna sorru:cool:... yritän olla sortumatta) ja sekin on jo aika aikainen se perjantai ku vasta se dpo10. :rolleyes:
Mää niin piän peukkuja täällä ettei tarttis lopuista kolmesta kappaleesta ainoatakaan hakea!! ;)

Sandy, oh sääkin jo noin pitkällä... :angel8

Dawwe, kuulostaa erittäin hyvältä nuo kalsarikännit!! ;)

Gatusa, ihana kun siellä tosiaan mies hoitaa :) Sää saat luvan levätä! ;)

Vargynja, saahan sitä aina valittaa :D Ei tää hyytävyys mitään kivaa ole, mut ei kyl oo mun mielestä se järkky hellekään... :D Aina väärin päin!

Kiwibird69
, kiitos :) Kevyttä tosiaan :cool14 Nyt tuntuu typerän hajamieliseltä kun kysyn, mut mites onko se lääkärikäynti sillon vähän aikaa sitten tuottanut minkäänlaista tulosta/jatkosuunnitelmia? Kun ei muista just nyt :confused005 Anteeksi :smiley-ashamed005

Mju82, oih miten herkullisen näköistä!! Kelpais tännekkii pienestä kuvotuksesta huolimatta :) Kyllä sä sillä 22km polkemisella olet jo paljon kuluttanutkin tuosta! :D Alkaa oleen tuo oma testauspäivä vaan "liian" lähellä, mut silti liian kaukana. Perjantai tule jo! :smiley-ashamed004

Omanapa, ahhh! Vatsassa kyllä on joku "touhu" menossa, se että mikä niin on kyllä kysymysmerkki vielä mut eipä oo aiemmin ollut tällaista! :excited001 Juilii ihan hulluna tässä koneella istuessa. Tosin, nyt pessi... realistina (mju,sori varastin ;) ) sanon siihen, et no enpä oo ennen ovuloinutkaan, joten mistä sitä tietää vaikka olis mun tulevat PMS oireet tälläsiä aina :smiley-angry026:grin
Aih, pirhana munhan piti tehdä vielä yhden a4:n mittainen sepostus siitä miten opiskelu sujuu... No huomenna sit :p
Kun jumituin nimittäin kirjoittamaan dekkari-ideaani ja sain jopa 1000 sanaa kirjoitettua. Aloittaminen oli mielettömän hankalaa ja röyhtäilly kuin juuri ähkyyn itsensä syönyt koko ajan vaikka söin viimeksi joskus kuuden aikaan? o_O
Hyvää yötä leidit! :smiley-angelic003:Heartpink
 
Kiwi, jep. Kiitokset! :)

Mju, nam herkullisen näköistä.

ON: aletaan kattoo miehen kanssa the raven leffaa. :) ihana kesäloma alkanut viimein. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Näättekö te tuossa keskimmäisessä testissä väriä? Kontrolliviivan vasemmalla puolella.... :eek::eek::eek::eek::eek:

Mä nään, noihin muihin verrattuna, mutta tosi hailakka. Se on perjantaina yö vuoron jälkeen tehty testi ja tuo alin on just äsken tehty eikä ainakaan ole vahvistunut vaan pikemmin ei mitään... Sitä tuokin keskimmäinen näytti perjantaina... Ikäänkuin roskis haamu... Ainakin noitten punaisten limanauhojen mukaan mitä tuolta alakerrasta roikkuu vessa käynnillä niin pitäis olla ei mitään testissä, mutta rintoja kivistää ja alamahaa silleen tekee ku viimekin viikolla...mutta ei niin lujaa... Että keskenhän tämä on menny vaikka niukkaa on vuoto eikä menkoiks voi näitä kutsua... Kokeilen vielä aamupissasta uudelleen. Niin ja pissalla oon saanut juosta!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401309835366.jpg
    1401309835366.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 113
Lucky, taidan keskimmäisessä just nähäkin jotain! :o tee ihmeessä aamulla ja sit viel joku toinenki päivä jos on yhtään epävarmaa!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Siis maanantaina on tuo keskimmäinen tehty (26.5)

Ylin on 23.5 jossa oikein tihrustamalla näen valkoista vasten viivan paikan kun vähän käännän testiä sivuttain

Ja alin on äsken tehty iltapissasta... Ja nyt kun on melkein kuivunut, näen siinä viivan paikan samalla lailla tihrustamalla kuin perjantain testin

Olipas ylläri että siellä on yrittänyt jotain tapahtua... Nyt tuo kipu on sellasta kun olin kyykyssä ja nousin ylös niin ihan kun sukka puikolla tai enemmänkin neulalla pistäs tuonne alamahan hieman vasemmalle puolen... Mutta tuo vuoto... En tuulettele muusta kuin siitä että jotain on todistetusti yrittänyt tapahtua!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Aamupissasta jotain selkeempää lucky! :) on toi keskimmäinen silti vähän jännä ku väriä näkyy mut ei sillee yhtä selkeetä viivaa? tai sit mun silmissä viiraa :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Madh: se kai on sellanen menkka testi :) mutta viivaa en mäkään nää muutaku viivan paikalla sellasen väri tuhrun

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi video mun kans :) pitää lähtee nyt nukkumaan mutta laitan nyt vielä tämän maanantain testin ja tämän päiväisen kun tuli tollanen ihan hailakka viivamaisempi viiva mutta vähän väärään kohtaan ja testistäki pursus jotain vanua ulos...että olisko viallinen testi :) eipä tuosta ota mitään selvää ainakaan tietokoneella :)


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1401314348922.jpg
    1401314348922.jpg
    23.9 KB · Katsottu: 107
Lucky kyllä mä näen kans keskimmäisessä viivan eikä tarvinnu ees tihrustaa tosin viiva vaan näyttää tavanomaista paksummalta :)

Mju herkullisen näköistä pizzaa! :p

Larissa nyt pois ne sellaset rinkulat! Ja "vahinkoa" yrittämään ;)

Madh joo toi hajamielisyys liikautti jotain tänkin aivokopassa.. Esikoista ootaessa olin kyllä ihan hirveen hajamielin nyt vaan peukut pystyyn! :happy112

Ja cuscusia en oo ikään kokeillu mutta nyt kun tuntus olevan hyvä ja herkullinen ohje niin täytyy joku päivä kokeilla :)
 
Mad huh kun jännittää teikäläisen puolesta! :D 2 vuotta oli se ikäero minkä minäkin toivoin ♡

Lucky: nään ensin punaisen alueen, sitten vaaleaa ja sitten taas ikäänkuin tumman alueen...eli joo, jotakin ehkä! Noissa toisissa kuvissa nään molemmmissa tummempaa, vähän niinkun levähtäneen viivan! Mullakin oli aluks sellainen, joten ihmeessä vaan uusia testejä :) ♡

Muoks. Näyttäs kyllä siltä että noi testit haluu sulle jotakin kertoa tolla levähtäneellä värillään :)

Muoks. Taas :) innostuin niin noista luckyn testeistä että unohdin mainita, tänään dpo 26/rv 5+4 digillä 3 + ♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
lucky ei muuta ku uutta testiä kehiin :)

marinamelina onnea 3+:n johdosta :)

kiwibird jep kannattaa kokeilla on hyvää :)

vargynja juu mä en tehny oikei mitää eilen. mies hoiti kaiken :)

ilmapallona pompin täällä näin :) iha hirvee olo ku ilmaa vatsas ja väsyttää kiitos yöheräämisen ja aikasen nousun. viikko ultraan jee!!!
 
juu ei enää kauaa alhamdulillah. ihme muuten etten lähten lentoo ku pistin lääkkeen ku oon täynnä ilmaa ollu tänää... :) millai olo siulla?

mju näyttää herkulta toi pizza :)
 
Olo täällä ihan ok.. oksettaa vaan taas näin aamusta. Eilen oli harjoitussupistuksen kaltaisia tuntemuksia, tiedän että mun kohtu on herkkä harkkareille mutta nytkö jo ? :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top