Marinamelina, mä en tajua, pelkästään joku sukkien jalkaan laittaminen hengästyttää - tai asennon vaihtaminen.... Mielenkiintoista!
Ihana muuten tosissaan kun teillä tulee noin lähelle kahta vuotta ikäero pienillä :) Se olis ihaninta omasta mielestä (kunhan sen ekan ens sais) et olis max. pari vuotta ikäeroa. :D
Satsa, ton mukaan vois kuvitella et jos mulla onkin ollut ovis aikaisemmin kuin kuvittelin
No en tiedä, mulla aika selkeesti plussan jälkeen vasta alko tuntemukset. Toisaalta niitä osas odottaakin... :) Ehkä teidän sit tosiaan kannattaa mennä sun himojen mukaan eteenpäin, josko tärppäis mahdollisimman pian uudelleen :)
elaffy, voi kun joku ylempikin taho olisi tuon asian sopinut jo etukäteen
Tottakai päivittelen, vaikka negaa näyttäiskin :D Negaan en usko ennenko vuoto alkaa. piste. :)
Joo, stressi ei oo koskaan tässä touhussa kannattavaa, sotkee vaan hormonituotantoa moinen :) Ei se määrä olekaan mikään tae vaan se ajoitus, mutta se ajoitus siinä onkin se vaikein
Myssy, tai sitten hajamielisyys menköön väsymyksen piikkiin...
Anis, joo gynellä käynti on kyllä kannattavaa jos heittelyä on noinkin paljon. Onneks siellä on ollu kilppariarvot normaalit :) Mut kyl se epäsäännöllisyys kun sulla on enempi ku se +/-5päivää ni kantsii selvittää. :)
Larissa, joo perjantaina! (ellen huomenna sorru
... yritän olla sortumatta) ja sekin on jo aika aikainen se perjantai ku vasta se dpo10.
Mää niin piän peukkuja täällä ettei tarttis lopuista kolmesta kappaleesta ainoatakaan hakea!!
Sandy, oh sääkin jo noin pitkällä...
Dawwe, kuulostaa erittäin hyvältä nuo kalsarikännit!!
Gatusa, ihana kun siellä tosiaan mies hoitaa :) Sää saat luvan levätä!
Vargynja, saahan sitä aina valittaa :D Ei tää hyytävyys mitään kivaa ole, mut ei kyl oo mun mielestä se järkky hellekään... :D Aina väärin päin!
Kiwibird69, kiitos :) Kevyttä tosiaan
Nyt tuntuu typerän hajamieliseltä kun kysyn, mut mites onko se lääkärikäynti sillon vähän aikaa sitten tuottanut minkäänlaista tulosta/jatkosuunnitelmia? Kun ei muista just nyt
Anteeksi
Mju82, oih miten herkullisen näköistä!! Kelpais tännekkii pienestä kuvotuksesta huolimatta :) Kyllä sä sillä 22km polkemisella olet jo paljon kuluttanutkin tuosta! :D Alkaa oleen tuo oma testauspäivä vaan "liian" lähellä, mut silti liian kaukana. Perjantai tule jo!
Omanapa, ahhh! Vatsassa kyllä on joku "touhu" menossa, se että mikä niin on kyllä kysymysmerkki vielä mut eipä oo aiemmin ollut tällaista!
Juilii ihan hulluna tässä koneella istuessa. Tosin, nyt pessi... realistina (mju,sori varastin
) sanon siihen, et no enpä oo ennen ovuloinutkaan, joten mistä sitä tietää vaikka olis mun tulevat PMS oireet tälläsiä aina
Aih, pirhana munhan piti tehdä vielä yhden a4:n mittainen sepostus siitä miten opiskelu sujuu... No huomenna sit
Kun jumituin nimittäin kirjoittamaan dekkari-ideaani ja sain jopa 1000 sanaa kirjoitettua. Aloittaminen oli mielettömän hankalaa ja röyhtäilly kuin juuri ähkyyn itsensä syönyt koko ajan vaikka söin viimeksi joskus kuuden aikaan?
Hyvää yötä leidit!