Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
negahan se oli sillä 25:lla apteekin omalla testillä... ja olis muutenki ollu...nyt loppu testit...ja illalla viel tuliki veristä limaa... mistähän lie puhdaslima väliin kerennyt tulla :)

madh: ootan kyllä sun testiä!!!

miten kauan voi pisimmillään viedä että raskasuhormonit nousee niin että sen testeissä näkyy vaan haamu tai ei mitään... voiko olla vielä viikko oleteusta menkkojenalkamispäivästä (jos sään. kierto) ettei näy yhtään mitään testeissä mutta kuitenkin on raskaana?

en mä sillä että itse kuvittelisin olevani vaan ihan niinku ylipäätään kun sanotaan että on niin yksilöllistä kuinka raskaushormoni nousee... ymmärsittekö mitä yritin kysyä? :)

vähän tämä asia kuitenki mua mietityttää kun eka kerta näin että huomaan jotain ehkä testissä,mutta sit tulee tämä.... ehkä oli helpompi se etten viimeksi tiennyt vaan kaikki jäi vaan arvailujen varaan oireiden ja vuotojen vuoksi... mutta innolla uuteen kiertoon!!!

isäntä oli vähä koelämmittänyt takkaa. kun tulin töistä niin mökki oli täynnä savua. hitsin kiva... ei se opi koskaan pitämään sitä takkakytkintä päällä niin kauan että vetää kunnolla... viimeksi sama homma ettei ilmanvaihto ole kunnolla laitettu... sit mä tuun ja näytän miten homma menee... :) kumpiko meistä on se isäntä... mä vai tuo rakas mieheni :) oli suolasen piirakanki leiponut kun töistä tulin :)
 
Muokattu viimeksi:
Lucky: mulla on aina tullut selkeä plussa vasta jotain kp 36-38 vaikka kierto oli muinoin 31-32.

Laurushka : mä täytän 38 heinäkuussa ja se on mun raja. Sitten aletaan haaveilemaan jostain muusta. :-)

Etsijä: mä suurimmaksi osaksi ajattelen täsmälleen juuri noin. Välillä vaan jonkun on muistutettava mua :-) ihania sanoja! Ja muistutti mua siitä, etten ole keskittynyt ihan just taas oikeisiin asioihin:-)

Madh??!!??
 
Samaa tulin minä katsomaan. Missä MadH?!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Madh!!mieki tulin kurkkiin.

lucky mie sain esikosta hailakan viivan vasta 33/28 ei siis todellakaan mikään superviiva.vahvistu vasta reilun viikon päästä oletetuista menkoista.

on.tänään 32/28,ei menkkoja.
 
Mad??! Täälläkin sua ootetaan :)

Luckylle pahoittelut negasta :( kaippa se tosiaan voi teoriassa ainakin viedä tosi kauankin sen plussan näkyminen. Kai kun se hormonin täytyy erittyä vielä virtsaankin. Muistan jossain nähneeni taulukon jonka mukaan joillakin voisi viedä lähes 2 viikkoa menkkojen alkamispäivän jälkeen!?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin jännään Madin puolesta :)

Luckylle pahoittelut negasta :(

Tuo oma asenne on kyllä tärkeä siinä et toivoo tärppiä. Joskus oon miettinyt et kun liikaa toivoo niin varmasti sitä ei tuu. Mut aina pitää olla unelmia ja toiveita, ilman niitä ei täällä jaksaisi synkkiä päiviä.

ON: tänään pitäis aloittaa ovistestaus, iltapäivällä aattelin tikutella kun pääsen kaupungilta kotiin :D Oma olo on ollut hieman outo. Oon vähentänyt mun lääkettä ja jotenkin tuntuu et kuljen toisinaan jossain sumussa ajatuksineni jotka vaan pyörii päässä. Onneks mies tietää et oon lopettamassa lääkettä ja kannustaa mua :) Mut tää tolkuton väsymys ja voimattomuus alkaa ottaa päähän. Tätä on jatkunut koko kevään sen keskenmenon jälkeen vaikka oonkin syönyt lääkettä ja nukkunut. Nyt oon kyllä ruvennut ajattelemaan paljon asioita ja juttelemaan niistä miehen kanssa. Ehkäpä mä pääsen tässä pikkuhiljaa eteenpäin. Jotenkin rohkaisevaa että voi johonkin purkaa tuntojaan, ainakin täällä voi jakaa ajatuksiaan :) kiitos ihanat naiset! <3

Plussaonnea ja tärppipäiviä ihan jokaiselle!

Palaan postaamaan ovistestin tuloksia myöhemmin. Saatte auttaa mua keltanokkaa tulkitsee niitä kun ikinä en oo tehnyt niitä :D
 
Siis mitä?! Eikö täällä ole vielä kuvaa positiivisesta testistä? Mä niin odotin pääseväni aamukahvilla ollessani lukemaan hyviä uutisia.
 
Koskas Elli testailet? Tästähän tulee ihan jännää.

Ollaan eläinlääkärissä kahden kissan kanssa. Molemmat tarvitsevat rabies rokotuksen ulkomaille. Odotellaan vielä, saako toinen reaktioita vai ei. Voi henki lähteä, jos rokote ei sovi sille. Reppana on herkkä, joten riski on. Ei ole kyllä aiemmin saanut mitään siitä..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
No ihan samaa minäki tulin kurkkimaan :)

On; nyt ollu jotenki rauhallisempi tässä kuumeilussa. Jotenkin vaikuttaa tuo tuleva inssi. Ajattelee jotenki niin että se ei nyt ole oikeastaan mun käsissä. Lääkärit tekee työnsä ja sitte vaan odotetaan. Toki lääkärit nyt vaan auttaa mutta eihän tätä voi nyt verrata luomu yrittämiseen. Mutta oli jotenki tosi paljon ihanampaa miehen kanssa eilen antaa rakkautta ku ei ole se yrittäminen koko ajan mielessä. Laskeskeltiin tuossa että ens viikolla ei voida rakkautta antaa ku ehkä tiistaina vielä kun miehellä pitää olla pidättäytymistä 2-5 vrk ennen inssiä jotta saadaan pesuun paras mahdollinen tulos. Mutta varmaan sitte innsiä seuraavana päivänä tehdään kyllä vielä oma viimeistely :wink

Vähän mua jännittää mtä nuo hormoonit mulle tekee. Sunnuntaina viimeinen clomi ja maanantaina pistän Menopurin. Sitte tiistaina ultra ja jos näyttää että ovis venyis vkl niin sitte pistetään irrotuspiikki. Huuh, se on nyt kuitenki aika lähellä. Mies onneksi tulee mukaan inssiin pitään kädestä kiinni. Käy ensin aamulla antamassa oman panoksensa ja sitte mennään yhdessä klinikalle.
 
Se ei varmaan oo saanu ukkoosa kiinni eikä siks voi vielä meille kertoo ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
minäki täällä oottelen et testaako madh tänään... plussatuulia :)

lucky pahoittelut negasta. kuulostaa että sä hallitset noi miesten hommat paremmin ku miehes ainaki mitä takkaan tulee :) minä sain tänää ivaa ukolta aamusta ku mä pudotin kattilan jossa aamiainen ni se alko sit ivailemaa siitä sen sijaan että ois osottanu ees vähä myötäelämistä. no tein eilen valmistetusta kastikkeesta sit aamiaisen lisäämällä kananmunat sinne kypsymään ja hyvää tuli sai esikko eväät ja aamiaisen, ukko ja lanko saivat kans eväät. tulipa poltettua pari sormeaki sitä kattilaa käsitellessä. en ollu saanu nukuttua kunnolla ja mä tartten ne kunnon yöunet että pystyn toimimaan.

myyh mua jännittää niin paljon miten teillä menee nyt tämä tuleva viikko, sulla inssi ja mulla perjantaina ultra inshaAllah :) inshaAllah et saa hirveit sivuvaikutuksia lääkkeistä.

elaffy tsemppiä eläinlääkäriin, inshaAllah kissat pysyy kunnossa eikä saa mitää haitallista reaktioo rokotteesta.

freyja tsemppiä lääkkeen lopettamiseen ja plussatuulia ennen kaikkea. kyllä kaikki hyvin menee ja täällä tosiaa voit purkaa iha vapaast meille ajatuksiasi :) sinäki oot ihana :)

on: rv 10+4, huonosti nukuttu yö, aamu päin mäntyä ku kattila putos lattialle ja mies alko ivailemaa siitä että onneks olkoon siinä meni aamiainen jne... no minä siivosin sotkun ja laitoin valmiist kastikkeesta aamiaisen ja eväsleipien täytteen ja ukko oli tyytyväinen. stressiä ja hermoilua vissii hiukka liikaa ja univelkaa. varmaanki alitajunnas lisäks tuleva ultra jännittää ja pelottaa. saas nähä millai päivä tästä tulee. toiskoha se ukko tänää sit sitä riisiä vaihteeks ku eilen ei tuonu...osti hedelmiä eilen jotka oli lähes kaikki menny pilalle joten siinä meni kaivoo raha jonka ois voinu käyttää riisin ostamiseen. sit oli ostan kalaa, valmisti ite ja kiukutteli mulle samalla.
 
Madh ei ole tällänen reilua! Tuu kertoo meillekki uutiset, hyvät tai huonot! Jännitetään täällä eetterin äärellä! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä sit omanapailen sitä MadH:n testitulosta ootellessa...eli kp 21 menossa ja oviksesta 6 päivää. Ihan pieniä menkkajomoja oli illalla mut tänään ei mitään. Turvotusta on kuten normistikin ennen menkkoja. Muuten ihan normiolotila.
 
Mites tässä ku kuumeilee näin pahasti jo muitten puolesta :D mulls on kauheesti kavereita raskaana ja just saanu vauvan ja sit täällä roikun<3 mun keho vaan huutaa vauvaa ja mies paino mahalle eilen pään ja sano ettei kuule sitä huutoa kyllä :D meillä on aika kieroutunut huumori mistä kertoo ehkä se, että kiristän leikillä vauvantekohommiin nyt kun on aikanaan hävinnyt toisen kiveksensä mulle vedonlyönnissä! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top