Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MarinaMelina: mulla on myös ollut jo noita harkkasupistustuntemuksia. Neuvolassa sanottiin, että ne liittyis kohdun kasvuun. Ja mullakin on tosiaan mennyt hyvin tänne (rv10+0) asti että ei ne ainakaan ole mitään ongelmia tuoneet mukanaan :)
 
Pampero: huojentavaa kuulla :) en nyt oo varma onko vai ei harkkareita mutta saman olosia tuntemuksia kuitenkin! Toivottavasti tosiaan ovat kasvuun liittyviä!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täällähän odotetaan jännittyneenä tietoa.


Itse en pääse koneelle nyt niin tiiviiseen tahtiin kuin normaalisti. Hmm, kp16 menossa, ja ei sitten ehditty kuin kerran peittojen väliin. En tiedä oisko nyt jo liian myöhäistä jos ehtisikin toisen kerran..?
 
Jopas te nyt... ;) heräsin vasta. Törkeän väsynyt. :(

Negan mää näen, joten katotaan huomenna tai ylihuomenna uusiks jos menkat ei ala :(

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi harmi MadH! Onneksi on vielä niin aikaista, että mahdollisuudet plussaan vielä elävät. Tsemppiä piinailuun, tällä jännitetään kyllä ihan täysillä mukana!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei MadH91 mutta kuten elaffy totesi kaikki on vielä mahdollista :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo tänään vasta dpo10, joten on se turhan aikainen vielä :D jotain viivanhäivähdystä olin näkevinäni mutta kyllä mää sen negaksi vielä miellän. Eikä siitä varmaan kuvaakaan saa missä mitään näkyis

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyselen nyt kokemuksia, että näkyykö wondfon liuskatestissä (raskaus) viivan paikka? Testi antaa ihan hailun haamuviivan testiajan puitteissa, roskiksessa vähän vahvemman viivan. Josko tuo kohta alkaisi negatiivinen olemaan. Ov testi ei näytä positiivista, vaikka selvän viivan antaakin. Ajattelin testata vasta ensi viikolla, mutta kun niin kovasti jo toivoo negaa..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, tuohan kuulostaa hyvältä, että siis jotain näkyy, vaikka olisi kuin hailuraa :) Mä ainakin testasin ihan negaa vielä tuolloin ja vasta dpo13 tuli plussa. Ja mullakin oli tuolloin menkat edellisten kiertojen perusteella jo myöhässä, mutta silti negaa. Että uusi testi vaan huomenna! Ja kuvien kera! :)

Elli28 plussatuulta kanssa, kuulostaa tosi hyvältä :)

Täällä oli puhetta siitä seksistä menkkojen aikaan. Mä en vois itse kuvitellakaan seksiä silloin, ihan itteä kuvottaa :sick009 En tiedä haittaisko niinkään miestä :grin Se aina jaksaa vitsillä heitellä että pitäis sitten muuten "hoidella" mies niiden aikana.... No, eipä oo kertaakaan vielä 5 vuoden aikana sitä päivää koittanut :grin:p
 
Vertauskohtana itsellä kahden aiemman kierron negat, kyllä tosa testissä joku haaleanhaalea haamu oli! :) kuvaa en harmiksenne siitä saa mut ehkä huomen sit... :D nyt on kp28/26-27 ja se dpo10. :)

Mandahkin vissiin sai jotain haamujen esi-isiä alkuun?

Mun yks luokkatoveriki ens sai negan ja sit plussan vasta vähän päästä ku testas vähän liian aikaisin.

Elaffy, pikaista negaa sinne ilman epämääräisiä viivoja toivotan! :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy mä ainakin olen saanu noihin testeihin samanlaisia tuloksia.Ja kuitenkin toinen testi on näyttäny ihan selvää negaa.Kannattaa ehkä kokeilla jollain muulla testillä niin saattaa se toivottu nega tullakin :)
 
Mad : ihania uutisia ois plussa :) haamusta se kaikki lähtee! Mullakin alkuun yyber haalea viiva jonka kuitenkin näin vaikkei kuvaan oikein saanut..just nega testit hyvä vertailukohde :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina, joo nyt ku muistelen tarkemmin ni näin aikasin harvoin mitään muuta onkaan ku haaleaa haamua :D

menkkoi ei näy, ja Pienen ihmisen vaikeet päätökset, tarviiko mun ostaa siteitä varmuuden vuoksi vai meenkö vasta kun alkaa menkat??

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy : mulla oli nuo testit käytössä tässä kierrossa. Näyttää usein testiajan jälkeen sellasen jonkun viivan paikan tapasen.. mutta ei mulla ainakaan testiajalla..Kannattaa kokeilla jollakin muulla jos mahdollista :) nuista ei aina tiedä..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
On päivitys :
Jäin kotiin töihin kun piti käydä viemässä passihakemus aamulla.
Tulen hulluksi :p
Dpo 6-7
9 h yöunien jälkeen ei mitään oireita
Menkkojen oloista edelleen
Tissit turposivat viime yönä :)
Yli viikko pitäis vielä odottaa, grr


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
tsemppiä mju :)

madh mullaki tuli tosi haalee sollo dpo 10 et just näki, sit dpo 14 oli jo tasavahvat. :) joten mulla on tunne että kyllä sieltä nyt se plussa sulle tulee tässä kierrossa inshaAllah... :)

minä sorruin meneen youtubeen katteleen omaa rv:ta vastaavia videoita ja parkuminenha siinä alko ku oli niin ihania videoita ja sit tietty piti mennä kattoo tuleva oman ultra-ajankohdan videoita ja uudestaa parkumaan ku oli entistä ihanampia videoita. no saapi nähä millai parkuminen on omal kohal sit ens viikolla jos kaikki on hyvin ultrassa inshaAllah.
 
Takaisin
Top