Nuuhku, jooooo katotaan nyt jos ne renkaat jäis jo kesällä pois. Syksyllä viimeistään, kun en reseptiä aio uusia. Miestä en halua hoputtaa mihinkään ja itsellenikin haluan antaa hieman aikaa totutella "uuteen elämään" opiskelujen jälkeen. :) Mitäs sulle kuuluu?
MarinaMelina, aika aikaiseen harkkareita
Otahan rauhallisesti siellä :)
MadH, miten me maltetaan oottaa huomiseen sun testausta?! Ja jos huomenna on vielä nega niin dpo 10 on tosiaan vielä aika aikainen vaihe eikä välttämättä näyttäis edes plussaa
Puhuit jossain vaiheessa hormonikierukasta ja en usko, että se olis mulle rengasta kummoisempi vaihtoehto. Noin 5-6 merkkiä pillereitä ja nyt tämä rengas kokeiltu ja kaikissa samat ongelmat lopulta vuoden tai muutaman päästä. Ehkä hormonit ei vaan mulle sovi tai ainakaan montaa vuotta putkeen...
Gatusa, ihanaa kun miehesi antaa sun vähän levätäkin. Tuli kauhee remppa/järjestelyinnostus, kun luki sun juttuja! Oot niin inpiraationlähde meille monessa asiassa
Myyh, hyvältä kuulostaa :) Uskon, että teillä tapahtuu pieni ihme ja pian
Tule aina kertoilemaan, että miten teillä asiat etenee, mua kiinnostaa kovasti sun kuulumiset
Nyt en millään muista muiden kuulumisia
Lucky, Etsijä, Kiwibird, Tiarella ja kaikki muutkin, miten on helatorstai lähtenyt sujumaan? :)
Omaa napaa: Menkat loppumaisillaan (luojan kiitos) ja huomenna se paketin viimeinen rengas paikoilleen. Jotenkin menkkaoireetkin on pahentuneet viime kierroissa aika hirveiksi. Syytän tota rengasta niistäkin. Kauheaa turvotusta, viiltelevän repivää alavatsakipua, kauheita vatsakramppeja, ummetusta JA ripulia, päänsärkyä... you name it.
Jos mies ei vielä viimeistään syksyllä halua aloittaa tjotalua niin sitten mennään kumeilla jonkun aikaa. Hirvittää noi renkaan oireet jo sen verran. Ei se ihan ole normaalia elämää, jos on 25 päivää kuukaudesta epämääräisiä alavatsakipuja, helvetilliset menkkaoireet ja nyt vielä viimeisimpänä välivuotojakin. Onneksi mies on tästä samaa mieltä.
Muuten menee loistavasti :) Parisuhde on kukoistanut käydyn "vakavan" keskustelun jälkeen. Jotenkin on sellainen olo, että nyt uskaltaa puhua vakavammista asioista ilman pelkoa, että toinen säikähtää :) Huomenna on valmistujaisjuhlat ja ensi viikolla lähdetään ansaitulle lomalle mun vanhempien luokse. En edes muista milloin olen viimeksi lomaillut ilman kouluhommia. Sitä se teettää kun on opiskellut ja käynyt töissä yhtä aikaa monta vuotta, lomat menee aina kouluhommissa ja/tai töissä
Tänään lähtee tomaatin ja munakoison taimet asumaan kasvihuoneeseen. Tai ovat kylläkin siellä jo pari yötä olleet yökylässä, mutta tänään istutan ne :) Oon ihan intopinkeenä, kun on aikaa kasvihuoneelle, pihalle ja kasvimaalle taas!!!
Huh. tulipa sepustus, pahoittelen