Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin.. onneksi eivät olleet kipeitä ollenkaan. Alavatsa kiristy vaan hetkeksi aina. Just muistelin niitä kipuja kun mun kohtu yritti supistella kierukkaa ulos ja sekin teki ihan kauhean kipeetä, sikiö asennossa kierin sohvalla niiden kourissa...joten kaikki tähän astiset tuntemukset on hyttysen pistoja siihin nähden. Eli luulis et jos keskenmeno uhkais ois kivutkin todella kovat...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Heip taas kaikille!

Täällä toinen klomi päivä. Saapa nähä miten ne vaikuttaa muhun kun olen kuitenki ovuloinu joka kierrossa ilmanki. Semmosta pientä tunnetta tuntuu molemmissa muniksissa. Lääkäri sanoi että toiveena on 1-3 munasolua. Mieluiten 1-2.
Joku kyseli oliko miehen näyte parantunut. Sitä ei nyt sitte otettukkaan kun pesussa saadaan ne parhaat eroteltua.

Onko madh:illa testauspäivä tänään??
 
Myyh: tsemppiä siementen erotteluun ja muutenkin!!!tulkoon sieltä plussa sinulle tässä kierrossa!!!!!

Marinamelina: harkkareita? Voi olla mahdollista... Ystäväni myös kertoi olevan jo. Lokakuussa la. Otahan iisisti!!!

Pitää selata mun vähän taaksepäin että luen muittenkin kuulumisia mutta nyt alkuun kaikille rakkauden täyteisiä yhteisiä peti hetkiä ja piinaviikolle paljon plussia ja plussanneille!!!!: Kellekkään plussa uutiset ei saa muuttuu ikäviks enää vaan pysyköön se plussa pallo siel syliin asti!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Nuuhku, jooooo katotaan nyt jos ne renkaat jäis jo kesällä pois. Syksyllä viimeistään, kun en reseptiä aio uusia. Miestä en halua hoputtaa mihinkään ja itsellenikin haluan antaa hieman aikaa totutella "uuteen elämään" opiskelujen jälkeen. :) Mitäs sulle kuuluu?

MarinaMelina, aika aikaiseen harkkareita :confused: Otahan rauhallisesti siellä :)

MadH, miten me maltetaan oottaa huomiseen sun testausta?! Ja jos huomenna on vielä nega niin dpo 10 on tosiaan vielä aika aikainen vaihe eikä välttämättä näyttäis edes plussaa :wink Puhuit jossain vaiheessa hormonikierukasta ja en usko, että se olis mulle rengasta kummoisempi vaihtoehto. Noin 5-6 merkkiä pillereitä ja nyt tämä rengas kokeiltu ja kaikissa samat ongelmat lopulta vuoden tai muutaman päästä. Ehkä hormonit ei vaan mulle sovi tai ainakaan montaa vuotta putkeen...

Gatusa, ihanaa kun miehesi antaa sun vähän levätäkin. Tuli kauhee remppa/järjestelyinnostus, kun luki sun juttuja! Oot niin inpiraationlähde meille monessa asiassa :wink

Myyh, hyvältä kuulostaa :) Uskon, että teillä tapahtuu pieni ihme ja pian :wink Tule aina kertoilemaan, että miten teillä asiat etenee, mua kiinnostaa kovasti sun kuulumiset :smiley-angelic003

Nyt en millään muista muiden kuulumisia :sad001 Lucky, Etsijä, Kiwibird, Tiarella ja kaikki muutkin, miten on helatorstai lähtenyt sujumaan? :)

Omaa napaa: Menkat loppumaisillaan (luojan kiitos) ja huomenna se paketin viimeinen rengas paikoilleen. Jotenkin menkkaoireetkin on pahentuneet viime kierroissa aika hirveiksi. Syytän tota rengasta niistäkin. Kauheaa turvotusta, viiltelevän repivää alavatsakipua, kauheita vatsakramppeja, ummetusta JA ripulia, päänsärkyä... you name it.

Jos mies ei vielä viimeistään syksyllä halua aloittaa tjotalua niin sitten mennään kumeilla jonkun aikaa. Hirvittää noi renkaan oireet jo sen verran. Ei se ihan ole normaalia elämää, jos on 25 päivää kuukaudesta epämääräisiä alavatsakipuja, helvetilliset menkkaoireet ja nyt vielä viimeisimpänä välivuotojakin. Onneksi mies on tästä samaa mieltä.

Muuten menee loistavasti :) Parisuhde on kukoistanut käydyn "vakavan" keskustelun jälkeen. Jotenkin on sellainen olo, että nyt uskaltaa puhua vakavammista asioista ilman pelkoa, että toinen säikähtää :) Huomenna on valmistujaisjuhlat ja ensi viikolla lähdetään ansaitulle lomalle mun vanhempien luokse. En edes muista milloin olen viimeksi lomaillut ilman kouluhommia. Sitä se teettää kun on opiskellut ja käynyt töissä yhtä aikaa monta vuotta, lomat menee aina kouluhommissa ja/tai töissä :grin

Tänään lähtee tomaatin ja munakoison taimet asumaan kasvihuoneeseen. Tai ovat kylläkin siellä jo pari yötä olleet yökylässä, mutta tänään istutan ne :) Oon ihan intopinkeenä, kun on aikaa kasvihuoneelle, pihalle ja kasvimaalle taas!!!

Huh. tulipa sepustus, pahoittelen :grin
 
Pikaisesti täällä, lueskelen teitä kyllä taustalla ahkerasti!

Madh jännitän sun tilaa täällä enemmän kun lätkän mm kisoja!!!!!

Ja gatusa on ihanan pitkällä jo!!!!

Ja sitten realistista omaa napaa... Yk 10 ja kp 10. Mahtaako mun pessimistisyys estää raskaaksitulon? Voin kertoa, että mikään muu oire kun menkkojen puuttuminen ei mun kohdalla indikoi raskautta! Tissit on kipeytyneet kiertojen varrella sivulta, kokonaan, ei ollenkaan ja oviksen aikaan, just ennen menkkoja ja ei ollenkaan.
On oksettanut, huimannut , närästänyt nukuttant ja viluttanut. WhatEver! Menkat tulee kellon tarkkuudella.
No kaksi kiertoa ja meidän peli on ohi. En halua olla ikäloppu äiti.

Silti iloitsen ihan oikeasti jokaisesta plussasta, ne ei ole meiltä pois :-)

With love, pepsukka
 
Lucky ja Larissa: voihan se olla että kohdun kasvu teettää samanlaista tuntemusta kun harkkarit.. vaikea sanoa kun on vähän välilä jonkinmoisia alavatsatuntemuksia... :) joo tiedän itsekkin muutaman jolla on ollut jo plussasta lähtien samanlaisia oloja kun harkkarit...tiedä sitten onko niitä vai jotain muuta...täytyy malttaa ottaa rauhallisesti :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Huiiiii kun on paljon tullut asiaa:)
Mä en saanut kuvia auki ollenkaan joten en voi muuta kuin toivoa näkeväni siellä viivaa :)

Mulla on käynyt niin että iltapissa on ollut parempi näyttämään esim ovulaatiotestissä viivan kuin päivällä tehty taitaa johtua siitä että päivän aikana tulee juotua ja käytyä vessassa niin että näyte on liian laimea, voi kai se jotenkin liittyä aineenvaihduntaankin who knows mutta testaile ihmeessä uudelleen niin ei tarvitse miettiä:)

Voi MadH91 dekkariakin, meillä on tässä dekkaria kerrakseen kun odotellaan sun testiä :o saat varastaa surutta :)

MarinaMelina ihanaa että digin mukaan etenee ja viikot kasvaa <3
Dpo 5 tai 6 olen ehkä taas laskenut väärin mutta minähän olenkin vain testauspäällikkö tai laadunvarmistuksen asiantuntija enkä matemaatikko..

Nukahdin sohvalle ennen puolta yötä josta heräsin 0800 söin aamupalan join kahvin aloin katsomaan uutisia ja nukahdin uudelleen ja heräsin 940, yläkropan lihasten palautuminen heikkoa tiistain puntin jälkeen ja puhti pois olo siitä huolimatta pitäisi lepopäivä pyhittää rakastamalleni (rolling eyes) siivoukselle.
Hirveä raivo joka meinasi purkautua konkreettisesti tekona pakettiautoilijalle joka meinasi kolata mut hengiltä sen tormauttaessa autollaan pyörätielle, tyydyin kansainväliseen käsimerkkiin ja Lontoon kieliseen sadatteluun siitä että se on pakettiauto eikä mikään saakutan lentävä matto mitä sinä kuskaat..
Muita oireita ei ole alavatsassa on tuttu vaakasuora vanne tai menkat alkaa pian fiilis ja finni leuassa. Tunnen itseni hehkeäksi :0

Ihanaa helatorstaita sinne kaikille
ImageUploadedByVau Foorumi1401353137.846560.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa, hyvin lähtenyt. Vasta noustiin ylös. :D tänään jos lämmintä käydään uimassa toista kertaa. :) jotain tuttuja miehen puolesta täällä käymässä tänään. Kaksi naista ja kaksi muksua. :)

Peittoja heiluteltu aamusta.

Mitenkä teillä ollaanko heiluteltu peittoa menkkojen aikaan? Vai onko miehelle liian paha? :) sotkee paikkoja kyllä. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
nega testattu tänään mutta ei myöskään ole menkat alkanu.nyt siis kp 31.esikoisesta testasin hailakan viivan vasta 33 joten en oo viel toivoo menettänyt m
 
Toivotan tsemppiä Elli!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Hui, Ellillä jännät paikat :) Myö jännätään mukana!

Tiarella, mukavalta päivältä kuulostaa. :) Meillä ei peittoja heilutella menkkojen aikaan, kun mulla on yleensä niin kaamea olo. Ehkä korkeintaan viimeisenä päivänä, kun ei ole juurikaan enää vuotoa ja kipuja. Ennen kun ei ollut tällaisia menkkaoireita mulla oli halut huipussaan menkkojen aikaan :rolleyes: Mies ei varmaan olis sotkuista moksiskaan. xD
 
larissa en mä tienny että mulla noin paljo on vaikutusta teihi että oikei insiraationlähde oisin, kiitos :)
kuulostaapa hyvältä noi taimien isututus suunnitelmat, meillä kurkku tekee hedelmää, ukko oli aiemmin sanonu hunajameloniks kurkun sijasta ni menin teille antaa aikasemmin väärää tietoa eli ei ollu se kasvi hunajameloni vaan kurkku ja miestä ilmeisesti huijattu ostoksia tehdes koska meillä on piha täynnä kurkkua ja vesimelonia nyt ja lähinnä kurkkua ku anto ilmeisest hunajameloninki tilalla kurkun siemeniä, no kurkku tekee jo hedelmää kovaa vauhtia, vois vaikka myydä niitä sitte ja antaa anopille ku tulee iha tuhottomast kurkkua. vesimelonia odotellessa...

madh mä haluun lukee sun dekkarin sit ku on valmis inshaAllah!!!

tsemppiä peppipupu ja plussatuulia, inshaAllah pian tärppää teillä, juu täällä mennää nyt rv 10+3 tänään ja viikon päästä nt-ultra inshaAllah.

elli plussatuulia puhaltelen.

no niin tänää onki sit kasvisruokapäivä eli varmaanki kurkumavärjätyssä vedessä keitän riisin ni saan keltasen värin ja sit kastiketta päälle kunha valmistuu, vois oikeest ehkä yrittää ottaa kuvaaki siitä tänään ja laittaa teille, sama kastike mitä käytetään lampaalle, kalalle ja kanalle tässä maassa. :) kastike on jo valmistumas ku heräsin aamulevolta ni laitoin kastikkeen kypsyyn :) jos joku ihmettelee et kalaa tuoho kastikkeesee ni kun lisää tuoho reseptii kuminajauhetta pari lusikallista ja sit kiehuvaa kastikkeesee pistää kalat kypsyyn (meillä käytetää sardiinei) ja sit kypsinä ottaa pois ni tulee aivan ihanaa kalaruokaa :)
 
Gatusa, noi sun ruuat kuulostaa taas niin ihanalle :) itse kasvatin vesimelonia viime vuonna kasvihuoneessa ja onnistui hyvin. Taimi eroaa aika paljon kurkun taimesta (köynnöstää enemmän, lehdet ovat pienemmät ja niiden reunakuvio on terävämpi). Toivottavasti sinne olisi edes jokunen vesimelonin taimi sattunut ja pölytys onnistuisi. :)

Tossa vielä kuva vesimelonista viime vuodelta, kun oli vielä hedelmät kasvuvaiheessa :p Siinä näkyy vähän itse kasviakin.
 

Liitteet

  • P1012821.JPG
    P1012821.JPG
    136.5 KB · Katsottu: 88
Larissa: joo kivalta näyttää! ehkä mullakin on joskus kasvihuone jossa saisi kasvattaa vaikka mitä mm. Vesimelonia ajattelin kokeilla :) kunhan nyt eka saisin kasvulaatikot tehtyä :)

Tiarella: meillä hyvin harvoin menkkojen aikaan puuhastellaan kun oon niin kipuherkkä sillon... Oviksen aikaan kyllä koskee myös mutta sillon on vähän pakko :) jos runsaat menkat niin mieski vähän välttää mutta jos niukat ni ei sitä haittaisi... Mutta mun halut on kyllä ihan nollassa :)

marinamelina: jospa olisko kasvukipua :)

On. Aamun testi oli puhdas Nega :eek: mutta vielä on apteekin oma testi 25 herkkyyksinen, joten testaan vielä sillä illalla kun kuitenki eilenkin illalla siihen herkkään testiin haamu tuli sen testiajan jälkeen, joka nyt olikin vähän hassussa kohti, mutta niin oli kontrolliviivakin erikohdassa kuin siinä toisessa testissä.. sitten annan olla ja tilaan uudet testit uuteen kierrokseen

Alavatsaa juilii ja on huono olo. Aamulla vasen nisä oli kyllä niin ulkona pingottuneena kun voi vaan olla... Alko naurattaa ku näytti niin hassulle :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuuhku, no mä luulen et se on ehkä vaan väsyn piikkiin se eilinen hajamielisyys :D tosin mistä sitä ikinä tietää....

MarinaMelina, ihanaa ku siellä sit tulee just se 2vuotta ikäeroksi :) onnea viikoista nyt sit <3 normaalia on tuo tuntemus :)

Myyh, maltoin tänään olla viel testaamatta, huomenna olis eka testaus eessä :) clomit on kyllä jännä lääke... :) mulla tuli lähinnä muniksiin oloa ja sit kuumia aaltoja nyt ekassa clomikierrossa. :) Tulkoon plussaa sit :)

gatusa, ihanaa enää viikko :) jännäilrn sun ultrakuulumisia täällä :) tottakai saat lukea jos vaan haluat :D suomeksi kirjotan. Suomalaista juttua :D jos oot ikinä robin cookeja lukenu, ni liippaa läheltä :)

lucky, jännä kyl tuo levahtaminen. Ku mietit et jos on testi viallinen, ni mieleen tuli et jos se hcgvasta-aine siinä testissä on vaan levinny tehdes ni vois kai se ollaki hyväki merkki :) Ehdit vastaamaan lisää tässä välissä ku näpytin teille... :D pahoittelut negasta mut josko siel kuitenki vähän jotain tapahtu tai tapahtuu :) meinaatko tehä uutta testiä?

larissa, hormonaalisen jälkeen voi joillain mennä 6kk ennen ko kierrot tasautuu mut joillain vähemmänki aikaa :) toivotaan et se mies haluais sit kans pian alottaa tjottailun!! No voihan sitä kokeilla kierukkaakin, jaydess on semmonen mikä olis 3vuotta paikallaan :) sen jälkee voiki miettii sit uutta tai muuta. Mä otan sit mirenan joka olis sen 5v, ja kokeilen jos se sopii :) ihanaa lomaa sinne! hyvä et saitte puhuttua :)

peppipupu, hihi :) toivotaan et siellä tärppi nyt kuitenkin tulisi!! :)

mju, hihi :D mies kyseli et mitä mä virnuilen ku sun viestiä luin :D ihana ruusu :) hehkeys kuulostaa hyvältä ;)

tiarella, meillä ei mies koskekaan niin kauan ku menkat on :) ei välitä. Se on se neljän viiden päivän tauko kuukaudessa sit :)

elli, jep toivo ei oo menetetty!!! Plussaa sinne puhallan, jos kävis samallailla ku esikkosi kanssa :)

omanapa, hyi mikä yö. En meinannu saada yökötykseltä rauhaa ja tulin alakertaan katsomaan salkkareita sit et vois nukahtaa, kolmeen asti olin ylhäällä ja tissit kipeyty uudelleen kunnolla. Nyt ei uskalla nänneihin koskee. Oli niin räkänen kans et ku ahdas henkitorvi ni hengitys vinkuu sit ja vielä kauheempi olo :/ noh, onneks sain unen päästä kiinni ja näin unta plussatestistä :D
öklö olo, pää särkee ja nännit kans. Vatsassa vissiin tuntemukset iltaa kohtin pahenee. :)
Dpo9, kp27/26-29



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Lähipäivinä testaavia:
Elli28
MadH91
Lucky87 ehkä uusintatesti ?

Neuroottisia aika kuluu ihan liian hitaasti tekis mieli testata jo eilen mutta mikään testi ei vielä toimi:
Mju82

Mikä on Dikun ja kiwibirdin tilanne ?

Gatusalla ultra ensi viikolla
MarinaMelina etenee odotetusti.

Laiskottelua täällä urakalla siivosin ja pyykkiä pesen mutta vietän ugly betty maratonia ja jätän treenin väliin ja huomenna body combat ja hiki pintaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top