Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Satsa, meinasitko tikuttaa ovista? :) jos bongaat tikulla oviksen, hyödyntäkää ihmeessä jos lääkäri ei ole nähnyt tarpeelliseksi pitää taukoa :) eli hyödyntämään vaan jos itestä siltä tuntuu. Ja jos bongaat oviksen ja meette sit lekurille ni mainitset siellä ovuloineesi. Ja että hyödynsitte sen :) Kuitenkin sulla raskaudet alkaneet, ja ovis jos olisi paria kolmee päivää ennen ku saat lääkkeet ni ehtiihän ne kun ei pieni ehdi kiinnittyä ennen lekuria. Ja aina voi siellä lekurissa sit keskustella asiasta, mut kyllä pitäis keretä ne siihen. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi teitä hyvät naiset! Koko ajanko te täällä roikutte! (Normaalisti ite lataan sivua joka viides minuutti :D) Täällä ollaan reissua päättämässä, vielä putäis pikaisesti siskoa moikata matkalla ja sitten ajella kotiin. Neiti huutaa kurkkusuorana takapenkillä, toivottavasti pian nukahtais. Tajusivat ystävät vihjeen ja voi sitä ilmettä! :D Mulle on iskeny oireeks ihan tajuton nälkä!
 
Itellä tarkoitus löytää Ovis tikuilla. Viimeksi oli nega väärään aikaan testasin. :) omat laskut ja laskurit en tiedä pitääkö paikkaansa. Mut 9.6 näkee sitten miten on :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah, no emmää kokoajan :grin :D
Muuten vaan ku kännykkä ilmottelee ni vastailen aina ku kerkeen :D heheh. Hauskaa et ystävät tajus vinkin! ;) mää kävin jo helmikuisis kurkkimassa täytyy myöntää ;) mulla vaan on tää ihme öllötys nyt ollu... :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Satsa, hyvä että uskallatte :) mut tosiaan siihen on jonkun aikaa joten kantsii kattoo omien fiilisten mukaan sitä hyödyntämistä :) mutta, tottakai saa kysyä ja osaamiseni mukaan vastailen <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad : kääks kun kuullostaa SILTÄ ITSELTÄÄN :) Eli plussalta♥ mä kans kärsin ennen plussaa sellasesta olosta että happi loppuu..jatkuu edelleen!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä se todellakin plussalta kuulostaa MadHilla :thumleft
Mullahan ei ne halpis ovistestit pitäny yhtään paikkaansa,näytti ovis plussaa kun ovis oli tullu ja menny ..Sitten kun mentiin fiiliksen mukaan(tai no mun himojen :smiley-ashamed005) niin tärppäs heti.Ensin aattelin et pidetään yhden kierron tauko mut mulla on paha tapa miettiä liikaa asioita niin rupeen panikoimaan ja sitten en edes uskalla yrittää.
 
MadH saa plussan, se on nyt sovittu! Ja tänne heti päivitystä asiasta, kun testailet.

Satsa, toivottavasti osaatte olla turhia stresaaamatta, vaikka helpoimmin sanottu kuin tehty.

Itse ajattelin katsella noita ov testejä, kun ensin r testiin saa negan. Enkä ajatellut niistä stressiä ottaa. Aloitellaan ajoissa ja oviksen jälkeen sitten fiiliksen mukaan. Plussakierrossa lakanoita möyhennettiin tasan kolme kertaa, että ei se määrä ainakaan ole mikään tae.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju, haa ha :D On ne miehet kyllä kummia otuksia (ja naiset vielä kummempia?)

Elli, jomotukset voi olla hyvä merkki! +++

Madh, vai hajamielisyyttä, kuulostaa lupaavalta ;)
 
MariaMelina: jep, pakko se on yrittää vielä hyödyntää ovis :rolleyes:
MadH: jos nää kierrot alkaa enemmän heittelee, niin marssin kyllä saman tien gynen vastaanotolle. Kun kerran kiertojen venymistä oli esikoistakin yrittäessä. Silloin ehdittiin testaamaan kilpirauhashormonit, kun meinattiin, että siinä olisi syy hitaaseen raskautumiseen. Ne arvot oli kuitenkin ihan normaalit. Kuulostaa muuten noi sun oireet lupaavilta, ettei se vaan tulisi plussa :)
 
MadH, sun oireet kuulostais olevan niiiiin sitä itseään :wink:wink:wink Toivottavasti tärppäis! Oliko se jo perjantaina se eka testaus? Jännittää! :excited001

On. Tuosta vahingon käymisestä oli jo miehen kanssa puhetta niin oli sitä mieltä, että jos käy niin saa käydä :rolleyes: :grin No tältä erää viimeinen rengas lähtee käyttöön perjantaina, katotaan miten niiden loppujen kolmen kappaleen kanssa sitten (jotka reseptissä ois jäljellä).
 
Onpas tää sadepäivä (olettaen että muuallakin päin Suomea/maailmaa :wink) ollut aktiivista palstailua, yli kolme sivua tekstiä sitten aamun lukemisen!!

Tasapuolisesti pahoittelut tädin kohdanneille :Heartred Tsemii uuteen kiertoon! :)

Ovulaatioplussaa sitä odottaville +++++ ja hedelmällisiä hetkiä vällyjen väliiin! :sign19:sign19

Piinailijoille kutkuttavia hetkiä ja toivotaan ettei tätiä näy enää kuukausiin! Plussatuulia ++++++++++ :)

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille :)

Mä kanssa odottelen MadHn testiä ihan yhtä paljon kuin muutkin :) Tulispa sinne plussa!

Myyhlle tsemppia hoitoihin, kunpa jo ensimmäinen olisi ainut mitä tarvitaan :Heartred Mites muuten, oliko ne miehen simpat yhtään parantuneet lääkekuurin ansiosta?

Satsalle ja elaffylle erityistä plussa-aaltoa täältä, sitten kun sen aika on :wav Toivon että teidän visiitti täällä jää erityisen lyhyeen ja ensi vuoden aikana molemmilla on vielä esikoinen sylissään :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos Sandy! Samaa toivon minäkin sydämeni pohjasta. Olisi kyllä kiva saada jatkaa satsan kanssa samoissa keskusteluissa tuolla odottajien puolella. ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
kauhia ku oon yhen iltapäivän poissa ni paljo tekstiä.... :)

madh kuulostaa niin plusaa enteilevältä, plussatuulia :)

plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)

satsa ei muuta ku yrittää ilman pelkoa vaikka onki helpommin sanottu ku tehty.

mies hoiti siivouksen, rakens 2 väliaikast pöytää nopsaan ja laitto olkkarin kuntoo. nyt iltapuuhat alkamassa... kisrasta ei saatavilla kuvaa ku esikko söi ennen ku ehin edes muistaa kuvan ottamista. kannattaa laittaa taikinaan suolaa oman maun mukaan kuten iha perus leipätaikinoissaki :)
 
Jaha, se niistä lämpimistä ilmoista. Ulkona oli kyllä kuumimpaan aikaan liiankin kuuma, mut enemmän pidin lämmöstä kuin tuosta hyytävyydestä. Voi tosin olla että sitten kesällä olen täällä taas kitisemässä tukaluutta. :D Toivottavasti mulla ei nyt mene nimimerkit sekaisin kun ulkomuistista kommentoin muutamille...

Satsalle pahoittelut keskenmenosta. :( Paljon voimia ja tsemppiä. Toivon todella että saat pian palata takaisin odottajiin ja tällä kertaa pysyvästi. Onneksi sentään alkavat tutkia kun on jo liian monta keskenmenoa takana. *halaus*

Mjulle onnea opiskelupaikasta! Toivottavasti tulee tärppi ennen kuin joudut yritystauolle sen takia.

Plussia ei ollut tainnut tulla tässä välissä? :/ Onnittelut jos nyt onkin plussa vilahtanut pääni läpi. Pahoittelut tädin kylään saaneille ja niille joilla testit näyttää negaa. Muutama taisi olla testaamassa ihan lähipäivinä. Pidän peukut pystyssä että tulee plussaa. MadHilla ainakin kuulostaa lupaavalta. :>

Tervetuloa uudet! Ja kaikille yhteisesti ja tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia. Olen täällä hengessä mukana ja luen viestejänne vaikka en pystykään kommentoimaan niin usein kuin haluaisin enkä kaikille joille haluaisin (=kaikille)
 
MadH91 PLUSSAA! IMG:signs003 laughing7 :wav
Ihan kevyesti toivotan siis sulle plussaamista :farao kuulostaa lupaavalta.
Tiarella kesäkuuta odotellessa siis :) saisitpa äkkiä plussan ja elelisit seuraavat n. 9 kuukautta odottaen vauvaa :) tsemppiä!:ky
 
Ai niin! Gatusalle piti vielä sanoa että hienoa että miehesi kerrankin antaa sinun levätä ja siivoaa ja tekee siellä! ^^ Toivottavasti jatkossakin muistaa siivota eikä vain laittaa sinua töihin. Nuo reseptisi kuulostaa hyvältä. Ikinä en ole couscousia tehnyt, mutta tuolla voisi kokeillakin...
 
Takaisin
Top