Larissa, voi ku käviski ylläri
mitäköhän mies siihen mahtais sanoa :D
Herhis, welcome back! :)
mju, hihihihi! oot niin oikeessa. Mä just tänään miehel tulin sanoneeks et helpoin osuus hänellä on tässä :D totes siihen vaan et hänhän joutuu mua kestämään kun mä olen raskaana....
nuuhku, kiitos!! :) hihi, kisu panolle
toivotaan ovista tolle päivälle sit!! :)
myssy, joo, kuvittele sitä kasaa testejä :D arvaa kuumottaako ne nyt...
jeeeee kuvotusta sielläkin!! jippii!
hyvä et pääsitte edes yhden kerran hyödyntämään :)
elli, kiitoksia :) menkkajomothan kuuluis kans raskauteenkin
toivotaan et täti tajuaa häipyä toiseen osoitteeseen
elaffy, kyllä täällä ainakin mies on nauttinu lapsenteosta... :D
Etsijä, huomisen yli pitäis yrittää kärvistellä ja perjantaina aloitan testaamisen
voi ei sinne vti just sit nyt
koitas parannella se!
laurushka, no huh mikä sektiokokemus...
haavatulehdukset on aika ilkeitä... :/
loora, hyvää reissua ja etukäteen hyvää syntymäpäivää!! :) nauti reissusta täysin rinnoin ja sit tuut takasin plussaamaan!!
Omanapa, nenä vuotaa ja palelee. Vatsaa juilii. Nännien arkuus on vähän helpottanu, jaiks! :D öklötystä taasen. Koko päivä. Ja väsy. Hihiiii! mies oli kiitollinen ku pupuilun lomas yökötti ja röyhytin sit paristi...
On toisaalta semmonen olo et tekis mieli tehdä testi vaikka heti, ja toisaalta yritän malttaa sinne perjantaihin koska aikaista sekin vielä on. Kolmatta päivää jatkuva öllötys kyl luo toiveiden siltaa sinne missä ruoho on vihreetä
ei kyl stressaa sinällään tulos, fiilis on plussan puolella (ei oo mielessäkään käyny paitti nyt siteiden hankkiminen ym menkkoihin liittyvä, jotenkin niitä ei samalla tavalla odota ku viime kierroissa.)
Ps. Orgasmi tuntu ihan mielettömän oudolta!!!
too much info I know.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app