Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, kiitos:) se kisra kyllä kuulostaa ihan mielettömän hyvältä... taitaapa tääläkin kisrataikina tulla tässä joku kaunis päivä tehtyä :D ikinä ei kyllä ole sitä tullu maistettua mut kerta se on ensimmäinenkin :)


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, mun plussaamista saadaan ootella tovi... :wink Mutta ei mua haittaisi, jos ylläri kävisi :grin

Gatusa, ihania reseptejä! Pakko koittaa joku päivä :p

Pahoittelut niille, joilla menkat yllättivät.

Plussapuhureita piinailijoille! :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
ei muuta ku kokeilemaan madh ja larissa. lämmin kisra on tajuttoman hyvää ku dippaa vaikka oliiviöljyyn ja hunajaan tai sitte laittaa marmeladia oliiviöljyn sekaa, mun suosikki on appelsiini :)
ja kun olin laittan ohjeet jne ni pakkoha se oli iteki mennä muutamas minuutis tekaseen taikina että saa tuoretta kisraa pitkästä aikaa, laitan kuvaa kunhan mies tulee puhelimen kans kotii, samalla hän saa yllärin ku emäntä on tehny kisraa :) toivottavast nousee kunnol vaa sitte eikä jää iha ohueks :)
 
Heissan naiset!
Kävin täällä jokunen kuukausi sitten kirjoittelemassa, kunnes joku päivitys kirjasikin minut ulos foorumilta. Vanhasta muistista yritin könytä väärällä, vanhalla salasanallani sisään ja ajattelin, että ehkä käyttäjätunnukseni on jotenkin mitätöitynyt, kunnes nyt tajusin hamani... Mutta siis, täällä taas, wippii! Pitääkin ottaa pikku urakka ja lueskella läpi mitä olette kerenneet tällä välin höpöttelemään o_O
 
Onneksi itseaiheutettu rahapula (uusien treenivaatteiden osto) tulee tata pissaa.tikkuun.com kerhoa rajoittamaan aktiivista toimintaansa ja tulin siihen tulokseen etta ostan halpisraskaustestin vasta jos menkat ovat myohassa :) joten kun Diku paasee noista ovistikuista eroon niin voidaan alkaa pitamaan kerhoa jalleen :D
 
Sastalle paljon voimahaleja!

Madh paljon plussatuulia sinne!!! ;)

Omanapa: ihanaa kun muori lupas hoitaa tyttöö niin pääsen koiraa reenaan mätsäriin kissakin lähtee viikonlopun aikana kylään (siis panolle) toivotaan että niillä tärppäis niin sais kisalta pallit veks ;)
Nyt kp 7 toivotaan et ovis ois toss 3.6 tai aikasemmin isäntä kun lähtee 4-5 päivä reissuun... Muuten tulee kans pienehkö kesä tauko isäntä kun viettää töiden puolesta koko loppu kesän toisella paikkakunnalla... :(
 
Paljon tullut tekstiä!

madh, 31 testiä kuulostaa kivalta *heittelee tikkuja ilmaan kuin seteleitä* :smiley-bounce022

laurushka, itsekin ajattelen että kivempi että voi jännätä jos on vaikka edes yksi peti kerta, kuin että ei mitään mahdollisuuksia

mju, jee kuvotusta (hassua, kun eihän sellaista "normaali elämässä" toivota kellekään :D)

Napa: Huomio, huomio, yksi hyödynnyskerta takana pöllö-miehen kanssa kp13 laughing7
 
herhis kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa, mitäpä kuuluu? :) minä voin tiivistää sinulle oman päivityksen eli täällä voidaan erittäin paksusti mutta olo on ihan hyvä, tänää tuolla sivu takaperin laitoin reseptei niille jotka haluu kokeilla tunisialaista ruokaa.

tsemppiä kaikille joilla piinaviikot nyt se kuun viiminen tai ens kuun eka plussa-aalto pystyyn vaikka madhin johdolla inshaAllah :)

ja meillä muuttu suunnitelma sen verra että tehää vaan suursiivous täällä... mies toi muovimaton ja kohta tuo 2 uutta patjaa jotka laitetaa olkkarii maton päälle kunha siivotaan eka, mein väliaikanen olkkarijärjestys, sängyn jalka joka oli jo alunperin rikki pitää vaihtaa ja patja tuulettaa kunnolla ni seuraavat päivät nukutaa niillä uusilla patjoilla.
 
:angel8hyva Myssy, en tieda oletko seurannut Frendeja mutta Monica sopii Chandlerin kanssa riidan jotta pari voi harrastaa seksia, koska Monica ovuloi, juuri kun homma on saatu maaliin jatkaa Monica riitaa :)

Miehille ei ehka kannata myyda seksia lastenteon valineena muutenkaan, niille taitaa suht helposti sitten tulla ei pysty ei kykene olo mutta naisellisella oveluudella lapsenteon naamoiminen riidan paalle sopimiseksi tai muuksi halipulaksi naamoiminen saattaa vieda teran isoimmilta paineilta, mies voi ajatella etta enta jos en saakaan tuota naista raskaaksi niin en ole tarpeeksi jne, mika mussa on vikana kun ei vauvaa tule jne, se on vaan niin etta luonto on syysta (fysiikka etta psyyke) valinnut naisen tahan tehtavaan, nainen pystyy paremmin kasittelemaan raskaaksi tulon pelot, toiveet, tuntemukset jne.
Jos miesten pitaisi synnyttaa, saisivat he kuukautisten aikaan palkallisen vapaan ja hieronnan, seka synnytysvalmennusta 2 vuotta ennen syntymaa ja sektiosta tulisi standardi tapa synnyttaa :) :sign17
 
hahhah Mju oot niin oikeessa miesten suhteen jos he synnyttäis :D

MadH onnittelut lukuvuosista!

Gatusan reseptit näyttää hyvältä..:)

pahoittelut tädin kohdanneille ja uusia tuulia seuraavaan kiertoon!

On.huomen aamulla testaan jos menkat ei tänään ala..kp 31 taitaa sit olla.vaikka mulla on kyl paha aavistus ettei näillä menkkajomoilla plussaa tuu! :( välillä tuntuu et häpyluun seutu on tulessa ja nivusia särkee
 
Mju, olet niin asian ytimessä! :grin

Elli, jospa sieltä se plussa kuitenkin tulisi. Toivotaan! Voihan niitä menkkamaisia kipuja (kuulemma) olla raskaudenkin alussa :wink

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
anteeks yksityiskohdat, ma en nyt omanapaile oireita vaan oikeesti mulla on elohiiri (kramppi) seka vaginassa etta pera-aukon reunalla, en ole koskaan moista tuntemusta kokeillut, on aika raivostuttava fiilis...
 
Mju, mulla oli joskus elohiiri toisessa silmässä monta viikkoa putkeen. Se oli raivostuttavaa! Kiva olla asiakaspalvelutyössä, kun kaikki luulee, että isken koko ajan silmää :grin Silloin tällöin on myös elohiiri kankussa ja kannikka värisee niin kuin hevosella :grin

Joooooo meni vähän off-topic ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
mulla on niin kuolettavan tylsaa just nyt duunissa etta on aikaa mehustella kaiken maailman tuntemuksia :) toisaalta kivaahan se on etta jutut menee vahan ovulaatio ja raskaustesti plussien ulkopuolellekin, saattaneepi olla etta nuo ajatukset taitaa kaikilla aika (itsella joskus liiankin) tiukasti pyoria kuukautiskierron ymparilla :D
 
Mju, puhut niin asiaa. :D Mies synnyttämässä ja tuo muustakin puhuminen. Meillä mies jo hermostui, että raskaus on ihan pakkomielle minulle. Km jälkeen koko kroppa vain huutaa siihen samaan tilaan pääsemistä! Ei sille voi mitään.. Eli hyvä välillä harhauttaa vähän miestä lapsentekoon ja toisaalta myös itseään toisiin mietteisiin. :)

Onneksi tuo lapsenteko on miehille ainakin pääosin ihan kivan oloista puuhaa. Eihän niitä saisi koko hommaan muuten ryhtymään mitenkään.. :D

Täytyy kokeilla tuota Gatusan reseptiä. Näytti hyvältä!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad. Minä päivänä aiot nyt sitten testata? :)

Minä huomasin aluksi että miehelle tuli suorituspaineita ensimmäisinä yrityskertoina, nyt ei niinkään, ihan rehdisti oon sanonut että nyt on parhaimmat mahikset, ettei se pyhästä hengestä sikiä ja toivomalla tule, nyt on meininki rennompaa! :grin

Dpo3. Edelleen viiltelee mutta voi johtua myös muustakin muuten kun tuolla paljolla seksin harrastamisella on myös negatiiviset puolet, pissatulehdus iski!!! :mad: Hui että oli kauhia yö, nukuin tosi vähän ja palelin vain, eilen vähän jo kuulostelin että oisko tulossa ja aloitin jo hyvissäajoin juomaan ruokasoodavettä, karpalomehua jne. Yöllä keitin pakuriteetä ja sitä oon tänäänkin lipittänyt heti kotiinpäästyä. Toivottavasti ens yö menee jo paremmin! o_O
 
Apua ku mul tuli taas kauhee olo ku mietein sektiota. Se on iso leikkaus ja mulla meni melkeen kaikki toipumisessa pieleen et ei pitäs hepposesti ihmisten toivoa sitä... Hyh.. Kylmää ajatellakki sitä ekaa kk minkä olin kuumeessa ja tooosi kipeänä kun haava tulehtu ja pinta avattiin (parisen kk meni mennä kiinni taas sillä) et IKINÄ en mee mihinkään kauneusleikkaukseen ku tällästä voi tapahtua hyvällä hygienialla ja hoidolla suomessa...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heippa

oon nyt sitten ainaki sunnuntaihin asti pois linjoilta ku lähetään huome mun vanhempien luo.huomenna vietetään veljen tyttären synttäreitä ja sit perjantaina lähetään risteilylle juhlistaan mun 30.v synttäreitä. lauantaina tullaan takas ja sit sunnuntaina kahvitellaan mun veljen valmistumista.joten sunnuntaina körötellään kotiin päin... :)
Sit pääseekin jo pian testailen kun palataan.. tänään siis kp.21/27-46 ja dpo.5 eilen nukkumaan mentäes oli terävä vihlasu alavattas ja selkää jomotti. nyt ollu ain välil piäntä menkkamaista jomotteluu ja vähän valkkarii.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussa tuulia... :) toivottavasti on tullu plussia kun palaan linjoille...voi ol et kerkeen lukee mut kännykäl en haluu kirjottaa...

Toisaalta hienoa päästä tuulettuu ilman muksuu mut toisaalta jännittää olla ilman muksuu...vaikka tien et on hyväs hoidos.. :)
 
Larissa, voi ku käviski ylläri ;) mitäköhän mies siihen mahtais sanoa :D

Herhis, welcome back! :)

mju, hihihihi! oot niin oikeessa. Mä just tänään miehel tulin sanoneeks et helpoin osuus hänellä on tässä :D totes siihen vaan et hänhän joutuu mua kestämään kun mä olen raskaana.... ;)

nuuhku, kiitos!! :) hihi, kisu panolle ;) toivotaan ovista tolle päivälle sit!! :)

myssy, joo, kuvittele sitä kasaa testejä :D arvaa kuumottaako ne nyt... ;) jeeeee kuvotusta sielläkin!! jippii!
hyvä et pääsitte edes yhden kerran hyödyntämään :)

elli, kiitoksia :) menkkajomothan kuuluis kans raskauteenkin ;) toivotaan et täti tajuaa häipyä toiseen osoitteeseen ;)

elaffy, kyllä täällä ainakin mies on nauttinu lapsenteosta... :D

Etsijä, huomisen yli pitäis yrittää kärvistellä ja perjantaina aloitan testaamisen ;) voi ei sinne vti just sit nyt :( koitas parannella se!

laurushka, no huh mikä sektiokokemus... :o haavatulehdukset on aika ilkeitä... :/

loora, hyvää reissua ja etukäteen hyvää syntymäpäivää!! :) nauti reissusta täysin rinnoin ja sit tuut takasin plussaamaan!! ;)

Omanapa, nenä vuotaa ja palelee. Vatsaa juilii. Nännien arkuus on vähän helpottanu, jaiks! :D öklötystä taasen. Koko päivä. Ja väsy. Hihiiii! mies oli kiitollinen ku pupuilun lomas yökötti ja röyhytin sit paristi... ;)

On toisaalta semmonen olo et tekis mieli tehdä testi vaikka heti, ja toisaalta yritän malttaa sinne perjantaihin koska aikaista sekin vielä on. Kolmatta päivää jatkuva öllötys kyl luo toiveiden siltaa sinne missä ruoho on vihreetä ;) ei kyl stressaa sinällään tulos, fiilis on plussan puolella (ei oo mielessäkään käyny paitti nyt siteiden hankkiminen ym menkkoihin liittyvä, jotenkin niitä ei samalla tavalla odota ku viime kierroissa.)

Ps. Orgasmi tuntu ihan mielettömän oudolta!!! :o too much info I know. ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadHiii,apuaa...Mä tässä tein laskelmia ja seuraava ovulaatio olis ehkä 22.6.Meillä on lääkäri 24.6 ja sillon määrätään se keltarauhas-ja kortisonikuuri.Uskaltaako tota mahdollista ovista hyödyntää?Jos siitä vaikka sattuskin tärppään niin ehtiikö noi lääkkeet sitten auttaa vai pitääkö varmuudeks odottaa heinäkuulle.Lekuri meinas että voi pitää sen yhden kierron tauon,ei tarvi siis,mutta kuitenki sano että koko ajan pitää yrittää eikä saa käyttää ehkäsyä.
 
Takaisin
Top