Gatusa, voi höppänä sun kanssas, koitas ny muistaa se vuodelepokin!
laurushka, venäläinen ruletti kuulostaa hauskalta :D ajoitus oikein ni se yksikin kerta riittää
voi ku miehes kohtapian suostuis edes rulettiin :D
Mju82, ai niin mikä mä olen :D hihi kiitos :D ei liiaksi asti tosiaan kannata edes käypähoitosivustoa kuluttaa, kuten määkin oman kainalon pattini kans heti vaan lääkärille ennenko rupes lueskeleen mitään rintasyöpäohjeita
ei täälä suomenkaan kamaralla kesäsää tuon kauniimpi ole, tuulee ja kylmä on. :/ Sun fiilarit ja olot voi olla kovinkin todellisia, keltarauhashormonikin meinaan aiheuttaa jos jonkinmoista
tiarella, harmi et nyt ei tärppi sit käyny. :/ Tsempit uuteen kiertoon! :)
marinamelina, hyvä juttu :) kyllä se ultra tuossa vaiheessa viimestään rauhottaa mieltä :) joo ei kantsii turhaan huolehtia mut hyvä se on riskit tietää et osaa hakeutua hoitoon. Koskaan ei oo tyhmää kysyä tai hakeutua lääkäriin jos joku huolettaa :)
cupcake, hyvä et on olleet arvot ok alusta saakka ja oot pärjänny ruokavaliolla :) mää jo miettisin et jos raskaaksi tulen ni rd ruokavaliolla yrittäis mennä alusta asti niin ettei sit iskis kun on tota ylipainoa... :)
anis, toivottavasti ei jää jatkuvaksi heittelemään kierto 25-32 :) toivotaan parasta että siellä tärppi kävisi! jos tuo 32 kierto oli sit vaan joku kertaluontoinen ni muuten kuulostaa kyllä se 25-29 ihan hyvältä. (Mulla teroilla ollu 26-29). :) peitot ny vaan sit heilumaan :) onks sulla ollu stressiä?
omanapa, vähän flunssainen olo ja lämpökin 37 tasan. Päikkäreille tekis mieli :)
Nyt on kolmas lukuvuosi ohi kokonaan :) jeeee!!
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app