MarinaMelina, kiitooos :)
etsijä, täällä ainakin yritys on kova polkaista uutta aaltoa liikkeelle
viillot kuulostaa makialle!
sintti, no meillä kullakin olkoon lupa hyppiä seinille kun testauspäivä lähenee
gatusa, nom miten hyvältä kuulostaa! :) hyvä että mies ollut myös mielissään :)
Jonnamaria, lääkkeet on parempi olla jos niitä tosiaan tarttee :) lääkärin kans just oloa katselemalla sit päätetään raskaudenajan lääkityksestä :) no mulla ei ny mitään ihan vastaavaa mut eksän kanssa ku yritettiin muutama vuosi takaperin niin olin aivan mielettömän neuroottinen ja yhtäkkiä koko maailma hajosi. Kumma kyllä, tarvoin yksin siitä suosta ylös, pääsin kouluun ja jätin lopulta miehenkin joka ei sitten oikeesti ollutkaan hyväksi mulle tosiaankaan. :/
Myssy, tsempit sinne :) toivotaan et nyt ei menis ainakaan enempää kiertoja plörinäks jos tämä menee, toivotaan ettei tämäkään :)
myyh, ihanaa että pääsette tositoimiin :) onnea!!! :)
elya, ovisplussaa toivottelen! :) eiköhän ne sofitkin riitä, digillä voi varmistaa jos haluaa mut kun on esim just kyse jostain inssistä ym niin on kyl ehdottoman tärkeää et menee ajoitukset oikein. Tosin kyllähän nyt itelläki luotto noihin halpisliuskoihin on mitä on mut no katotaan kuin hullun käy :)
dawwe, kerkeehän sitä vielä pohdiskella. Kyllähän ne varmaan ne halpisliuskatkin riittää, mut hinnassaan ei varmaan kamalasti eroa apteekin noista. :) Näköjään. :)
Cupcake, oih kuinka pitkällä sää olet jo :) täällä me vaan nysvätään vielä vanhatkin tutut yrittäjissä :D ihanaa ja onnellista loppuodotusta! jokos siellä tiedetään kumpainen on tulossa? :)
elaffy, voi täällä jo mieskin vihjailee siihen suuntaan... hyvä että tuli jotain hyvää tähän päivään :) ja selvisit! :) hyvä
nyt hyvät yöunet ja uuteen päivään huomenna paremmin mielin :)
diku, niin kauan ku ei oo vuotoa on toivoa!
whippidii! :)
mju, mä liityn kohta kerhoon...
31 raskaustestiä plus viikkodigi oottaa kaapissa perjantaita..
siitä lähtee armoton testaaminen ja joka aamu siihen asti et joko tulee punaista testiin tai sit housuun!
omanapa, mies jo vihjaili hammaslääkäriaikaa ootellessaan (olin saattamassa, viisurien poisto TAAS, onneks viimeinen) et jos olis pullat uunissa. On muuten eka kerta ku se on sanonu kunnolla vihjaillen et jos nyt olis
kuplinu koko illan, röyhyttää koko ajan. :O olkoon vaikka kuviteltua, jollain sairaalla tavalla mä kai nautin tästä ja vatsan alituisesta juilimisesta :D miten mä kestän perjantaihin!
kohta vaihtuu dpo8jakp26. whooppidoo!
sekoan.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app