Fryja86: Sullapa jännät ajat edessä! Jos oireet tulee ihan vaan siitä, et sun kroppa valmistautuu tai jotain? :D noe n tiedä, mut jännitän sun puolesta! :)
Iines86: Hyvä asenne! Pettymys tulee jos tulee, mut turha sitä on etukäteen murehtia ja kyllä siitä yli pääsee, ja te tuutte vielä odottelemaan ihanaa palleroista maailmaan...
Oliskin plussa 14.2 :) olis kyllä maaailman paras ystävänpäivä. Mut en usko :D
Emiliana: tervetuloa joukkoon mukaan! :)
Melissae: Voi hitsi mikä uni :)
Kysyit paheita jännäämisessä, mulla kans tuo (kunhan kiertoihin joskus pääsis), et tarkastelen et mikä voisi olla laskettu aika... Mietin myös miehen kanssa jutellen nimiä :D olen myös jemmannut kuusi erilaista vauvanvaatetta vaatehuoneeseen, on vaan ollut pakko ostaa. Samoin sit yks tuttipullo ko ei voinu vastustaa kiusausta....
Dawwe: Mulla ei oo ranneketta, mulla on omron caloriscan aktiivisuusmittari, ja ku oli käytössä niin sain melkeen kymmenen kiloo pois! Nyt pitäis vaan taas käyttää sitä :) tsemppiä painonpudotusprojektiin, täällä käynnissä samanmoinen :)
On...
Eilen illalla hetken verran tuntui menkkamaista kipua alavatsassa, mut loppu aika pian ei kauaa kestänyt. Ei tuhrun tuhrua, ei tätiä, ainoastaan valkkaria. Lorahdellen. Tissitkin tuntuu oudolle! Tissit ei sinänsä oo kipeät, nännit vaan on herkät, mies kun suihkussa yritti hieroa niin älähdin ku tuntu niin pahalta helläkin kosketus... Olkoonkin nyt sit vissiin terot kun nää aiheuttaa... Pahalla tuulella olin taas kun ajettiin kotiin päin, ja kävin sitten puolen tunnin lenkillä rauhottumassa kun kotiin päästiin... Automatkan aikana mulla tuli ihan järkky hiki vaikka ei oikeestaan ees ollut lämmin ja miehellä kädet ja varpaat oli kuulemma ihan jäässä. Kiva siinä sit paahtua :D
Aamuvuoroviikkoa miehellä pukkaa, joten aikaisia aamuja tietää minullekin. Mä kun yritän pysyä suht samoissa rytmeissä tuon kanssa että sitä joskus näkeekin. Yövuoro on pahin, iltavuoro tylsin ja aamuvuorossa kun tuo on niin on ihan mukavaa koko viikko, tosin väsynyt aina.
Okei, tuntuu etten saa ajatuksia kokoon, keskittymiskyky nolla. O.O nukkumaan siis!