Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elmiina, kiitos tiedosta! Joskus tosiaan käy niin että on mukamas lukemassa viimeistä sivua niin täällä kirjoitellaan niin paljon uusia viestejä samaan aikaan että menee seuraavalle sivulle ihan huomaamatta. Nyt kuitenkin mukana taas ihan reaaliajassa ja ilmoituksetkin näytti toimivan :wink

Hah olipa päiväuni. Näin unta että pissasin raskaustestiin ja se oli niin punainen että sillä pystyi piirtämään. Vaikka odotukset eivät ole korkealla koska en bongannut ovista, kp 20/24-27. Rinnat kipeät ja oksettaa, mutta mulla tämä onkin normaalia pms oiretta.

Jos ei tule ensviikolla plussaa, niin aloitan laihiksen. Kokeilin sitä 5:2 Easy Diet hommelilla, mutta se on kamalaa kuraa, niin rakennan itse ainekset iherbistä tilaamilla tuotteilla, joista tiedän että on samaa laatua mutta parempaa makua. Joku 80e:llä saa 14 päivän ainekset ja sitten ne vedän putkeen tai tyyliin 5 vähäkalorista ja viikossa 2 1500 päivää ettei täysin metabolia tipahda. Jos sais pois ne 7kg mitkä nyt tuli ja kävis salilla niin siinä hyvä kevättä odottaa. Gyne torstaina, mutta katsoo alkaako menkat jo sitä ennen vai mitä.

Onko teillä salaisia paheita jännäämiseen. Itselläni on tarkastaa mikä olisi laskettuaika jos tässä kierrossa tärppää. Toinen on että minulla on Pinterestissä salainen taulu, johon kerään raskautta varten juttuja.

Kerro sun jännäyspaheesi!

Näinpä en taas näköjään ole viikolla ehtinyt/jaksanut kirjoittelemaan. Joka päivä olen lukenut uudet viestit, mutta joko aika ei ole riittänyt kirjoittamiseen tai sitten on vain väsyttänyt niin vietävästi. Tää väsymys tuntuu aina vain pahenevan. Samoin pahoinvointi, vaikka nyt vielä siedettävissä mitoissa onkin ainakin jos muistan syödä tarpeeksi usein. Posliinia olen saanut halailla kerran. Tiistaina oli neuvola kuten taisin viime viestissä (kai?) sanoa että se on. Täti oli onneksi mukava. :> Nyt sitten vain ultraa ja seuraavaa neuvolaa odotellessa. Eilen pyörähdettiin kirpputorilla kun sormet syyhysi hankkimaan vauvanvaatteita.

Siinä taisikin tulla omanapailua ihan kylliksi. Olette viikossa ehtineet kirjoitella kamalan paljon (yhdeksän sivua), joten ei pysty muistamaan mitä kaikkea on tapahtunut eikä edes selaamaan viestejä uudelleen läpi. (Sitten ei varmaan taas jaksaisi kirjoittaa. :D )

Jos nyt en ihan väärin muista, Chipmunk taisi olla plussannut. Paljon onnea ja tarrasukkia! Samoin muille jos oli muita plussanneita mitä en nyt muista.

Kaikille muille toivotan tsemppiä. Aika monella taisi olla kierrot vähän sekaisin. Toivottavasti ne pian tasaantuvat ja tätiä odottavat saavat tädin pian kylään (jos ei haikara ole tässä kierrossa mahdollinen.) Niille joilla vielä on toivoa pidän peukut pystyssä ja puhallan kaikille plussatuulia. Olen hengessä mukana vaikka en kunnolla pystyisikään kommentoimaan. Ja kaikki uudet tervetuloa! (Ja jos ihmettelette kukas tuo on niin yritin monien täällä olevien kanssa viime vuoden vastaavassa ketjussa enkä nyt osaa vain lähteä ja unohtaa tuttuja tänne. Melkein koko vuoden siellä tuli hengailtua ja yli vuoden hakkasin päätä seinään ennen kuin alkukuusta viimein plussasin.)

Mutta missä Gatusa? Toivottavasti ei ole mitään ikävää tapahtunut. :\

Gatusaa minäkin huutelen, eipä ole häntä näkynyt aikoihin.

Tänään oli kyllä päivällä itkupotkuveetutus ja aamulla yökkäsin vessassa. Ja vasta kp 20/? :D Mieskin ihmetteli et mikä nyt on kun yleensä oon ihan normaali ennen tädin tuloa.

Mun paheeni on myös miettiä mahdollisista laskettua aikaa ja sit googlailen kaikki mahdolliset oireet joita mulla muka on ennen plussaa :D

Tervetuloa uusille! :)

Mullakin on tapana kyttäillä mahdollista laskettua aikaa. :D Ja nyt kun niitä raskausoireita on mukamas ollut, niin tulee syötyä (ja juotua) semmoisia juttuja mitä sitten raskaana ollessa ei voi (esim. homejuustoa, lakuja ja viiniä). Aura-juustoa tulee kyllä noista eniten ikävä.

Nyt kp 18/28 ja mahan juiliminen jatkuu. Piinaavaa tämä epätietoinen odotus. ;)

Zorro86: Huomasin saman tunteen kun kävin katsomassa ensi kertaa hyvä ystäväni 2vkoa vanhaa poikavauvaa... en osannut oikeen odottaa sitä että tuntisin niin pahaa mieltä. Ahdisti,sydäntä särki ajaessani kotiin. Pikkuisen omia tunteita tutkiessa ja kuunnellessa toinen kerta ei enää tuntunukkaan niin pahalta.
Eikä se oikeen ole kateutta, eikä "vihaa" mutta pettymystä itseen :sad001

Se fiilisten jakamisesta, positiivinen asenne takaa positiivisiä asioita :rolleyes: joten meillä on kokeiltu onnea tähän kiertoon ja nyt muutama viikko odotellaan että lähteekö alulle :p

Noni, tänään hain postista polar loop rannekkeen, operaatio painonpudotus nyt siis pantaseurannassa :wink

Tänään kp 11/26-28 ja eipä tässä auta ku seurailla bonjataanko ovista. Mua tosin nyt koukuttaa enempi uuden rannekeen kokeilu ja tää painonpudotus, kun 1kg on jo lähtenyt 13kg tavoitteesta. Toivottavasti toi rannekke auttais tässä reippaasti, suurin haaste olis kuitenkin tarpeettoman syömisen lopettaminen.

Nyt muistaissani toivotan myös kaikki uudet tervetulleiksi! Plussia kehiin!
Mä kyllä aiemmin olen kattonu laskurilla tarkanki lasketunajan, mut nyt en jostain syystä oo intoutunu tarkemmin laskemaan. suunta on tiedossa ja se riittää. Paheeksi en osaa sitä laskea, enempiki se on tapa tai itsestäänselvyys?

Hihi, mun kuumeilupaheet oli kans joskus lasketun ajan tarkistaminen ja raskausoireet sekä raskausviikkojen tutkailu uudestaan ja uudestaan, olen jättänyt ton LA:n kattomisen ja oireet oikeestaan pois koska ne ressaa mua. Nyt kun kuumeilu alkaa päästä taas vauhtiin niin oon kattonu nimiä vauvalle, sille tulevalle sitte jonain päivänä ja sitte oon käyny melkeen kaikki artikkelit ja testit läpi täällä vau:ssa nekun on niin ihania =D ainiin ja joskus tunnustelen alavatsaa vähän kovakouraisemmin ikäänkuin löytäisin sieltä jotain, oon kyllää aina miettiny sitä että miltä se sitte tuntuu kun tulee raskaaks ihan oikeesti.. ja näin. Jännä.

Dawwe: mikä tuo loop ranneke niinku on? Joku motivaattoriko?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

https://flow.polar.com/loop

Aktiivisuusranneke, eli tästä näkee kalorikulutuksen, askeleet ja se lisäks kertoo mitä pitäis tehä jotta aktiivisuusprosentti tulis täyteen. Sit se vissiin hahmottaa vähän unenlaatua ja sykevyön kanssa se myös kertois sykkeen. Linkin takaa saa selvemmän kuvauksen...

Fryja86: Sullapa jännät ajat edessä! Jos oireet tulee ihan vaan siitä, et sun kroppa valmistautuu tai jotain? :D noe n tiedä, mut jännitän sun puolesta! :)

Iines86: Hyvä asenne! Pettymys tulee jos tulee, mut turha sitä on etukäteen murehtia ja kyllä siitä yli pääsee, ja te tuutte vielä odottelemaan ihanaa palleroista maailmaan...
Oliskin plussa 14.2 :) olis kyllä maaailman paras ystävänpäivä. Mut en usko :D

Emiliana: tervetuloa joukkoon mukaan! :)

Melissae: Voi hitsi mikä uni :)
Kysyit paheita jännäämisessä, mulla kans tuo (kunhan kiertoihin joskus pääsis), et tarkastelen et mikä voisi olla laskettu aika... Mietin myös miehen kanssa jutellen nimiä :D olen myös jemmannut kuusi erilaista vauvanvaatetta vaatehuoneeseen, on vaan ollut pakko ostaa. Samoin sit yks tuttipullo ko ei voinu vastustaa kiusausta....

Dawwe: Mulla ei oo ranneketta, mulla on omron caloriscan aktiivisuusmittari, ja ku oli käytössä niin sain melkeen kymmenen kiloo pois! Nyt pitäis vaan taas käyttää sitä :) tsemppiä painonpudotusprojektiin, täällä käynnissä samanmoinen :)

On...
Eilen illalla hetken verran tuntui menkkamaista kipua alavatsassa, mut loppu aika pian ei kauaa kestänyt. Ei tuhrun tuhrua, ei tätiä, ainoastaan valkkaria. Lorahdellen. Tissitkin tuntuu oudolle! Tissit ei sinänsä oo kipeät, nännit vaan on herkät, mies kun suihkussa yritti hieroa niin älähdin ku tuntu niin pahalta helläkin kosketus... Olkoonkin nyt sit vissiin terot kun nää aiheuttaa... Pahalla tuulella olin taas kun ajettiin kotiin päin, ja kävin sitten puolen tunnin lenkillä rauhottumassa kun kotiin päästiin... Automatkan aikana mulla tuli ihan järkky hiki vaikka ei oikeestaan ees ollut lämmin ja miehellä kädet ja varpaat oli kuulemma ihan jäässä. Kiva siinä sit paahtua :D
Aamuvuoroviikkoa miehellä pukkaa, joten aikaisia aamuja tietää minullekin. Mä kun yritän pysyä suht samoissa rytmeissä tuon kanssa että sitä joskus näkeekin. Yövuoro on pahin, iltavuoro tylsin ja aamuvuorossa kun tuo on niin on ihan mukavaa koko viikko, tosin väsynyt aina.

Okei, tuntuu etten saa ajatuksia kokoon, keskittymiskyky nolla. O.O nukkumaan siis!

Mulla kans ihme juilintaa alavatsalla, välillä oikealla ja välillä vasemmalla puolen. Silleen nipistää. Rintoja nyt varmaan jomottaa noitten etunoja punnerrusten takia kun niitä tehny tai sitten nää terot ovat syyllisiä. Viimeksi raskauden aavistin siitä kun meinasin kuolla portaita ylös noustessa kun hengästyin. Nyt ei vielä kyllä sellasta ole ollut. Ei nukuta. Kello on 3 ja mää täällä kukun. Pitäis kait ees yrittää nukkua. Kuuma on ja sekin johtuu kun tottunut 19 asteen lämpötilaan välillä alhaisempikin ja nyt ollaan kylässä. Nyt kp 23 alkamassa kun tuokin kello noin paljon. Huomenna viimeinen Terolut kp 24 ja eikun tätiä odottelemaan. Tuleekohan taas kp 24 niinku viimeksi. Olin aika ihmeissäni kun yleensä kierrot venyneet loputtomiin. Realistisin ajatelmin hyvää yötä toivotan mä. Ja tarrasukkia ja plussa onnea täältä toivottelen mä.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Huoh.. Kp1 tai 2 /27-28 ?? En ees tiiä onko nää varsinaiset menkat! :mad: tiputtelua päivästä toiseen.. jos kerta en raskaudu nii tulis KUNNON menkat eikä mitään tiputteluja!! P****le! :mad: :sad001:smiley-angry019

Onneksi on se papa-aika tulossa nii voi esittää kysymyksiä.. Ite ku en oo oikeen kellekkää naispuoliselle näitä asioita purkanu, täällä vain..

anteeksi purkautuminen..

Huhhu..olettepa te turisseet täällä :) Vaikka kävin viimeksi tiirailees eilen aamulla.
Ensinnäkin Lumikki: olen todella pahoillani tädin tulosta :( Toi on todella rasittavaa ku alkaa vaan tiputella eikä ala sit kunnolla. Naisen kroppa ja hormoonit..joskus tekis mieli mrrr...:smiley-angry002 *iso halaus* Katse tulevaisuuteen...vielä se onnenpäivä koittaa <3

MadH91: Asenne pitää pitää kohdillaan ;) ei sekoo toi päänuppi..olen alkanut nyt vasta vuoden yrittämisen jälkeen rauhottumaan ja miettimään ettei se sieltä nopeammin tuu vaikka kuinka odottais. :) ja tosiaan tulevia asioita ei kannata murehtia etukäteen, tulee vaan pahalle tuulelle.:p Ihanasti sanottu :signs001...kyllä mäkin jo kovasti sitä pikkunyyttiä odottelen,että sen saisi tuonne masuun ja sit sylkkyyn :) Samaa onnea toivon myös sinulle!!!! Niin kauan on mahdollista kun täti pysyy poissa!

Nyt töiden pariin!! Paljon plussatuulia toivottelen!
Tädin saaneille *iso halaus*

Heissan! Ihan nopeesti ja omanapaisesti mietin, että pitäiskö olla jo jotain oireita näin 19/27-30? Kun muilla juilii jne. Ja mä en tunne mitään. Ihan ku olis elämänsä kunnossa?? Tarkoittaako sit että en ovuloinut lainkaan? Normisti nyt jo tissit alkaneet kipeytyä...

Lumikille tsemppihali. Mä olen varsinainen tiputtelukone...:-o

Hyppäänpä minäkin tänne :greet025 Menkkoja ei ole näkyny eikä kuulunu km jälkeen mutta sain miehelle puhuttua että alotetaan taas yritys,ehkä se helpottaa taas menetyksen tuskaa kun on jotain muuta ajateltavaa :)

Takaisin