Ambriina, oi kivaa :) praha on varmasti nätti paikka :) ei oo ite päässy viel käymään... ehkä joskus. Rintsikat, välillä luojan lykky ja välillä niillä vois heittää vesilintua :D
Myssy, nouuuu! Tylsää jos ei tulis hyödynnettyä
miehet joskus osaa olla tosi pöllöjä... mun ex kieltäyty seksistä eikä sillä tehny mieli ku yritettiin. toivottavasti siellä ei kuitenkaan moisesta kyse!! :) peukut et saatte hyödynnettyä kuitenkin ja tsemppiä!!
sintti, ihanan kylmähermoinen olet :) mulla eka kierto jossa olis mahikset mihinkään ja nyt vasta ymmärrän miksi sanotaan että eletään piinaviikkoja ...
satsa, joo ei siitä foolihaposta muutenkaan haittaa ole kun sitä ei normi ruokavaliolla kukaan saa tarpeeksi. :) Ihana anoppi kyllä siellä!! :)
Freyja, greipin hyötynä pitäis olla just se limoihin vaikuttaminen et olis suotuisammat oltavat oviksen aikaan simpoille
Diku, hihiiii!! plussaa plussaa plussaa sinne!
mju, vai että ummettaa melkeen sielläkin :D yt neuvottelut onkin omiaan lisäämään vatsavaivoja. tottakai mää teitä kaikkia tuen!! :D mielelläni, erittäin mielelläni :) saatte kestää mun miettimisiä sit omista jutuistani välillä
larissa, määpä voin selata taaksepäin ja eteenpäin
hihihihi
onneksi olkoon valmistumisesta ja stipendistä!! :)
omanapa, mä varmaan kuvittelen mut tänään ja eilen illalla on ollu vähän outo olo, "kuplii" (kai etookin?tai närästää tai jotain) ja röyhyttää. Vatsaa nipistelee ja se aamuinen aivastaessa vihlaisu kyl toistu nyt taas :D
Väsyttää ihan simona. Imetyksestä ja lapsivuodeajasta koitan lukea koko ajan.
Ps. Särkylääkkeistä raskauden ja yrityksen aikana!! Nsaid eli tulehduskipulääkkeet (burana ym) ei oo haittaa jos käyttää tosiaan kertaluontoisesti mutta kuurina tulisi yrittäessä jo välttää jos mahdollista, raskauden aikana ei kuurina mielellään lainkaan. :) <-Tenttimateriaalista poimittua
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app