Gatusa, tiedän tunteen, ei se kraanavesi oikeen oo nannaa... Kyl sitä melkeen vaan ku yrittää päivän mittaan juua ni oppii yhtäkkiä juomaan jos koittaa :) Myös ihan joku vesi esim. vichy jos semmosta mitään on saatavilla olis ihan hyvä ku elektrolyyttitasapaino kärsii kuumuudessa kun ei pelkkä vesi sit enää riitä :) Elektrolyyttitasapaino kuitenkin vaikuttaa kans siihen nesteytymiseen. :) Pissal kuitenkin varmaan saa käydä usein?
Larissa, aina! :)
Mä pidän peukkuja täällä et ei tarvii apteekkiin enää mennä rengasostoksille
Kuparikierukkakin voi olla ihan jees, mikäli vuodot ei oo normaalisti kovin runsaat. Kuparissa vaan on se huono puoli, et kivut ei poistu ja vuodotkin saattaa runsautua. Mä olen itse ehdottomasti hormonikierukan kannalla (enkä sen takia et mies istuu niitä valmistamassa päivät pitkät
) koska a) vuodot vähenee/jää pois kokonaan b) kivut vähenee/jää pois ja c) lähes yhtä varma kuin sterilisaatio, d) ei niin "lopullinen" kuin steri. :) Mutta siis nuo on ne hyvät puolet ja jos se sattuu sopimaan käytän mielellään kun hormoni vapautuu paikallisesti, niin ei pitäis olla niin pahat "sivuvaikutukset", mutta koska jokainen yksilöllisesti reagoi ehkäisyvalmisteisiin, ei sitä voi koskaan tietää mikä sopii hyvin jos ei kokeile :) Kupari on itelle se sit ihan viimesin. Muihin hormonaalisiin ku kierukkaan en aio koskaan enää koskee :)
loora84, tsemppiä sinne kovasti piinapäiviin! :) Mulla kans ollu jonkunmoista jomotusta tässä kierrossa oviksen jälkeen :) Limakalvot kasvaa jne :) Plussaa povaan sinne!!
Mandah, joo eipä sillä varmaan kovin hengenhätä ookkaan sillä neuvola-ajan varaamisella :) Onhan se nt-ultra ihan yhtä hyvä (ellei melkeen parempikin koska sit voi tosiaan hengähtää jo sen jälkeen :) ) ku muutkin. :D Hihii! Jotkut asiakkaat kyllä varmaan neukkutädeillekin jää mieleen melkoisen hyvin :) Mä ootan sitä et mimmonen vastaanotto ikinä mahtaa olla mulla sit ku ilmotan mitä opiskelen... (vai pitäisköhän jättää sanomatta
)
Oiii vauvan tuoksu! :) ihanaa
Miten ajattelitte kertoa? :D
omanapa, töissä oli niin ihanaa. :) Kyllä sitä taas tajuaa kuinka paljon sitä "osaakaan" kun pienen tauon jälkeen menee töihin. Ens viikolla sit tositoimiin, tulee tämän päivän palkka just sopivaan väliin ni saa loppukuusta sit kesäkuussa viel bensaa et pääsee töihin :D
dpo6, kp24 ja vika tero tänään naamariin. iiks.
Jomottelua ollu koko päivän masussa ja nännit arat. Tää jomottelu on kyllä tosi "Outoa" verrattuna aikaisempiin kiertoihin :) Välillä ei mitään ja välillä jomottaa tosi kovin... :) Turvottanutkin on ja nyt rupiaa itellä jotain ummetusta kans pukkaamaan ku just pääsin gatusaa neuvomasta
Noh, nunnumaan kohtapian ja sit vaihtuukin jo dpo7....
Perjantaina onkin ehkä testipäivä, 30.5 meinaan on sit dpo10. Kyllä, voi kyllä mä ajattelin aloittaa ajoissa :D