Laurushka, määkin nuo testit sain kun halusin tilata lähinnä ovistestejä ja oli sit pakettina 60+30 (ja ilmeisesti siinä paketissa olikin enemmän kuin 30raskaustestiä koska kaks oon käyttäny ja jäljellä on 31). siksi niitä on ja siksi ne nyt syyhyää kaapissa
Harmi kyllä et menkat siel on loman aikaan :/ olis siitä kupistakin ollu oma säätönsä jos mukana olis ollu :) minipillereillä mulla oli menkat poissa kaks vuotta...

se oli aika kivaa.
Loora84, onko ihan joku yhen vuorokauden risteily? :) tylsää ettette ulkomaille päässy :/ mut myöhemmin sit :) me ei olla miehen kans kertaakaan missään käyty ja se puhuki joskus et ennen muksun hankkimista pitäis käydä mut kumma ku iski jonkinsortin vauvakuume häneenkin. :)
Ambriina, nippailu vois olla hyvinkin oviksen jälkeen muodostunu keltarauhanen joka tuikkii :) mulla on ollu rinnat arat oviksesta asti (nännit lähinnä). ihanaa, siellä pian kesäloma :) mihis olitte menossa reissaamaan? kroppa toipuu kyllä pillereistä aikanaan, ja se aika on odotusta odottavalle aivan liian paljon, joten tsempit nyt ja toivotaan et plussa sinne pärähtää!!
mandah, ovelaa!

kerrot sit meilleki hoksaavatko... :D
Ihana viiva sulla siellä testissä <3
Tiarella, pahoittelut nyt sit jos kerta menkat on

suosittelen todella käymään gynellä jos kierrot jatkaa lyhenemistää. mä luulisin et kantsis käydä näyttääs lääkärille sitä imusolmuketta. Jännää kyllä, jos se km sit vaan siellä taustalla vaikuttaa nyt hormoneihin niin et on sekaisin vähän :/ tsempit!!
elli, jos se vihlonta on nyt sitä ihtiään!

eikös sulla sit ole jo myöhässä jos täti ei tänään kurvaa paikalle? :)
gatusa, nonni hyvä juttu :D mä luulen et täällä mies ei kyl uskaltais pistää mua mut jos uskaltais, kokis varmaan jotain sairasta vahingoniloa tms ku olen ollu aika kiukkupylly välillä.. :D tylsää ettet saanu viime yönä nukuttua :/ kuumuus on inhaa...
Nuuhku, mulla minipillereillä oli alkuun mieliala mitä sattuu mut tasaantu sit. Mut vannonu olen etten koske enää muuhun ku kierukkaan ja sekin vasta ku lapsluku täys. :) Ovuloimattomia kiertoja voi terveelläkin naisella välillä olla, mut tosiaan testit on hyödyllisiä jos alkaa mietityttää se :)
mju, tylsää et siel on tullu nukuttuu niin huonosti :/ oi onnea opiskelupaikasta!!!! :) sinne ei kyl oo mikään helppo päästä, mun kaveri koittaa juuri päästä sisään ja tuskan takana lukeminen :/
Omanapa, väsyttääääää. Selkä juilii. Miehen naama pännii heti aamusta.

Kiukkupylly.

Vattaa juilinu, turvottaa. Oli jotenkin tosi outo olo ennenku aamupalaa suuhun sai. Aivastaessa alavattaa vihlas niiiiinmaankauhiasti et hyi.
Dpo7, kp25…
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app