Mandah, ihanaa viidennelle viikolle huomenna jo
ihanaa! :) meinasitko käydä jossain ultrassa, ootko varannu neuvolaa? :) vai meetkö ihan nt-ultralla? :)
lissufin, ihania uutisia
3 onneksi olkoon nyt
kyllä nuo sanatkin tarpeeksi kertoo, ihanaa siel on pieni ihmisen alku kasvamassa. Hyviä vointeja!! :)
tiarella, sä kun et oo käyttänyt hormonaalista ehkäisyä on vähän paha sanoo mistä johtuu, mut mun veikkaus olisi että jotain on yrittäny tapahtua (kiinnittyminen) mut ei jostain syystä pysyny sit loppuun asti. Jos sulla se dpo9-10 menossa vasta ni luteaalivaihe on nyt jääny aika lyhkäseks. :/ Toivotaan et kierto asettuis johonkin tiettyyn ettei nyt vaan lyhenis. Jos jatkaa lyhenemistään, vois olla viisainta käydä gynen juttusilla :) tuleeko vuotoa ihan kunnolla? jos tulee niin menkat ne taitaapi olla. Mielenrauhan vuoksi voit tehdä testiä jos siltä tuntuu :) tai sit jos vuotoa ei kunnolla tuu, oottele muutama päivä ja kattele vähän vuodon määrää. Testin teet jos siltä tuntuu :) pahoittelut nyt jos menkat on :/
elaffy, joo täällä siis kätilöopiskelija ilmoittautuu
kolmas vuosi takana ja itseopiskeluna on tullu tätä hedelmällisyyttä ja lapsettomuutta ja raskautta koko ajan tankattua :) tietoa ehkä paljon, mutta aina voi oppia jotain uutta
hihi. Ei en lähde ja mulle saa yksityisviestiäkin pistää aina jos siltä tuntuu et joku mietityttää :)
aamulämpöjen seuraaminen ihan hyvä idea, mut se on tosi häiriöaltis menetelmä. Aamuisin aina samaan aikaan ennen sängystä nousua pitäis mitata :) mut antaahan se suuntaviivoja jos sitä tulkitsemaan oppii :) joo en mäkään käyttäis digiä moiseen, onneks on halpisliuskat!!
Tottakai määkin esim luen kaikki viestit ja toi tunneskaala on ihan normaali ottaen huomioon mitä on käynyt. Tie "normaaliin" voi olla kivinen mut aikanaan siihenkin pääsee :) tsemppiä ja jaksamista sinne tunteiden vuoristorataan, usko mua se helpottaa vielä :) ei välttämättä huomenna, ei ens viikolla mut pikkuhiljaa. Päivä kerrallaan, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. :) Teet asioita josta nautit ja pikkuhiljaa sen surun kanssa oppii elämään :)
Etsijä, sulta löytyy niin hienot sanat tämmöisessä tilanteessa, ihan tuli melkeen tippa linssiin :)
Larissa, mä oon niin samaa mieltä, täällä kyllä tsempataan kaikkia mahdollisuuksiemme mukaan :) kuinkas siellä on viikko alkanut? :)
gatusa, rauhallinen meno tuskin pahasta. Muistat yrittää ottaa ihan iisisti, omasi ja pikkuninjan hyvinvoinnin vuoksi. :) Nesteytys tärkeää, siellä varmaan aika lämmintä alkaa olla :)
nuuhku, joo se on ihan hyvä ku on hedelmälihaa mukana, aidomman makuinen ainakin mun mieleen :)
ovistestit on hyödyllisiä sit ku tuntuu et ei ala kuulumaan, mut suht säännöllisellä kierrolla meet joten ovuloimattomuus ei ehkä oo päälimmäisin ongelma :) mää käytin joskus yhdistelmäehkäisyä ja se oli ihan kamalaa, nyt viimeksi minipillerit pari vuotta eikä sekään mitään nannaa ollu :)
jonnamarialle lämpimästi tervetuloa! miehet on aika jöröjä joskus, täälläkin yks jörö jota ei tunnu oikeastaan mikään hetkauttavan (paitsi jos mä raivoan... :D )
sintti, mitäs sinne muuten kuuluu? :)
mustikka, äääh mikö skraadu :/
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app