Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jahas, kutsukin kävi ja töissä menee tämä ilta, hitsivie! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos madh oot ihana :) mä jännään miten sulla käy että tuleeko plussa jota niin kovasti toivon sulle :) olo on oudon normaali mut näillä viikoillaha yleensä oireet helpottaa (paitsi ummetus, nälkä ja se et vatsa venyy eteepäin ja rakko litistyy)
 
ai etta ihanaa etta meidan ihanaiset Gatusa ja MarinaMelina jotka voivat ihanan paksusti voivat myos hyvin <3

Oli kiva kuulla myos KiwiBirdin jalleen taas niin viisaita sanoja suorittamisesta ja stressista, jalleen kerran olit taysin oikeassa.
Aurinko paistaa taydelta teralta, herasin jopa ennen heratyskelloa 630 ja ennatin kuin ennatinkin toihin 830, lampotila on oikein passeli reilu 20 astetta ja tuuli tekee siita oikein miellyttavan.

dpo 2 (listaan tata lahinna itseani varten kun en jaksa kannykan kalenteriin paivittaa) eika mitaan oiretta kuten odotettua, paitsi tuo vasen nanni (hirn) ja lieva kuvotus aamukahvin jalkeen ja ajoittaisia tuikkailuja alakerrassa oikealla puolen.

Ilman MadH91 ei me parjattaisi ollenkaan :)
 
tanskassa on näköjään hyvät ilmat, mun tanskalainen kaveri itseasiassa kerto tänää kuinka ihana sää siellä on ollu viime päivinä :) juu täällä voidaan hyvin ja paksusti todellakin heh... :) inshaAllah saat plussan tässä kierrossa mju :)
 
Ovistestit jo polttelis tuolla kaapissa mut ei vielä parane testailla kun vastahan ne menkat loppui :)

Tänne ei kuulu ihmeempiä, muuta kuin et tää kuumuus saa mut sekaisin ja nukun vaan. Varsinkin kun oon lomalla pari viikkoa ennen kesätöitä niin ehtii hyvin lepäillä. Mäkin ostin greippimehua kaupasta, mut en sit tiedä miten se reagoi mun lääkkeen kanssa kun lääkepakkauksessa luki et ei saisi käyttää greippimehua :D No yhden lasin jo eilen join, tuskin siitä nyt hirveästi haittaa on. Ja punkkua on odottamassa sit oviksen jälkeen. Pitää sitä nyt kaikki keinot testailla :)

Mä päätin eilen et hankin syksyksi ompelukoneen ja opettelen käyttämään sitä. Kun neulominen alkaa jo hieman kyllästyttää :D
 
Mustikalle oviksen metsästys onnea! :D

Madin oireet kuullostaa edelleen lupaavalta! :)

Gatusa, mullakin välillä jopa lähes normaali olo kunnes taas joku oire valtaa kropan...Ihanaa kohta sulla ultra <3 Onks se nyt siis ikään kuin se np-ultra?

Mju: :) Ihanan paksusti totta tosiaan, turvottaa aivan valtavasti :)

Elli: Tsemppiä testailuun!! Plussaaaa puuuuuuuh:wavHuomenna siis kiirehdin katsomaan saadaanko taas yksi plussa joka vois sitten alottaa kunnon ryntäyksen tänne palstalle :)!!

Freyjalle oviksen metsästys onnea kunhan sen aika on! Kuullostaa ihanalta tuo lepäily, täällä ne hetket on harvassa kun on toi pieni tehopakkaus :D
 
Gatusa, kiitos :) joo ekan kolmanneksen jälkeen yleensä helpottaa mut voi hyvinki joillain alkaa vasta sillon :D mites vieläkö oot vuodelevossa? ummetukseen auttais ku vähä pääsisit liikkeelle mut ainaki kantsii juua kunnolla vettä ja syyä kasviksia ja kuitua ni ummetuski helpottais :)

mju82, kiitos :3 oota ku tulee joku dpo5 tai sinne päin ni ku päääsee kiinnittymään ni sit vasta oireetki puskee ;) nyt nuo oireet varmaan keltarauhasen teettämiä ;) hyvä merkki sekin :) kiitos kauniista sanoista ^^

elli, plussalle peukut pystyssä täällä!! :) jos ne jomot oliski hyvä merkki :)

freyja, kuumuus tekee jos jonkinmoista :/ onneks tänään aineski täällä on ollu vähän kivampi sää :) siis ei niin kuuma ;) minkä lääkkeen kans ei sais greippimehua juoda? :D en oo kuullutkaan. Ompelu on kivaa ja onneks ompelukoneet ei oo kaameen kalliita enää :D

Marinamelina, hihii lupaavaa!! ;)

omanapa, kauhia turvotus tuntuu iskevän. Töihin menossa, parkkipaikan löytäminen tyksin seutumilta aina yhtä tuskaa :D onneks nyt löyty helpolla. Mies jaksaa piikitellä mun huonotuulisuudesta aina ku vähänki ketuttaa :D kynnetki piti leikata, just ku olin saanu ne "lomakuosiin" :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Tyyppi vastasi viikkoja (tarkemmin 8,3mm) 6+5 ja sydämen syke havaittiin :HeartredToistaiseksi en ultrakuvaa laita tänne vaikka haluaisin, mies haluaa sulatella asiaa ja hänen toive on että en laittaisi foorumille ultrakuvaa.
 
Mulla taisi alkaa kuukautiset ehkä? Mahassa tuntui menkka kivut ja alkoi vuoto. Viime menkat tuli etuajassa ja nyt nämäkin? Mistä se etuajassa tuleminen johtuu? Aikasemmin ihan 28 kierto ollut. :( voiko silti olla mahdollista olla raskaana? Vahvasti tuntui että olen mutta en tiiä. :o

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, meinasinkin kysellä jo, että ollaankos sitä ihan alan ammattilaisia, kun juttua ja asiaa tuntuu tulevan paljon ja varsin hyödyllistä sellaista. Mutta tuollahan se tulikin jo selväksi. :) Hyvä, hyvä.. Toivottavasti sinne plussa pärähtäisi. Mutta tosiaan, täältä et saa lähteä mihinkään, kun me tarvitaan sinua!

lissufin, onnea hyvistä ultrakuulumisista! Toivottavasti myötätuuli raskauden kanssa jatkuu ihan loppuun asti! Samoin Gatusalle onnea täydestä kympistä!

Myös testailijoille hurjan paljon tsemppipeukkuja, että saataisiin monta monta plussaa taas tännekin! :signs003

Tiarella, pahoittelut, jos ovat menkat. Kai raskaus periaatteessa on mahdollinen, mutta kovin runsas vuoto ei kyllä ole koskaan mikään kovin hyvä merkki. :sad001

Minä ajattelin jatkaa nyt tuota greippimehua, jonka aloitin jo, vaikka en sen voimaan hirmuisesti uskokaan. Ennen raskautumista join sitä + söin greippejä useamman kierron, eikä kyllä ainakaan niissä kierroissa tärpännyt. Kun lopetin greippailut, tärppäsi. Siinä kierrossa söin ihan hurjasti avokaadoja (sisältävät mm. runsaasti E-vitamiinia), joten josko niitäkin pitäisi taas alkaa popsia. Myös aamulämpöjen seurailun ajattelin aloittaa, josko niistä löytyisi ovulaatio. Myös testit ovat matkalla postissa. Ensin pitää vain saada negatiivinen raskaustesti, jotta tietää, ettei ovistesti reagoi enää raskauteen.. Odottelen siihen tarkoitukseen vähän halvempia r-testejä, ei viitsi digejä käyttää moiseen.

Tunteet menevät yhtä vuoristorataa. Viikonloppuna tuli taas itkettyä niagarana, sitten tulee se tyhjä tunne, jota seuraa yleensä älytön ja yltiöpositiivinen tarmon puuska ja lopulta kuitenkin taas itkettää.. Töissä on ihan hyvä olla, kun ei ehdi märehtiä asiaa ihan joka sekunti - vain joka tunti. Mutta vaihtoehtoinahan on nousta pystyyn tai kaatua ja jäädä maahan makaamaan ja niistä ehkä kannattavampi on vain puskea läpi harmaan kiven takaisin elämäntynkään kiinni. Kiitos, kun saa edes tätä väylää pitkin jakaa ajatuksiaan ja purkaa tunteitaan. Ihan sama, lukeeko kukaan tai kommentoiko mitenkään. Kunhan saa ne ajatukset vain pois päästään johonkin. Ja sinulle, joka jaksat tsempata ja kannustaa - kiitos! Olen pysynyt jokseenkin järjissäni osittain siitä johtuen.. :happy6
 
elaffy. Sinul on oikeus niihin tunteisiin ja on tosi hyvä että käyt niitä läpi rehellisesti! Käyt koko skaalan läpi kiitollisena, ja tunne iloa siitä että sinä tunnet, tunnet mitä vain. On ihan turhaa yrittää esittää vahvaa koska se ei johda mihinkään, se on valehtelua, heikkous on myös vahvuus! :Heartred Ja pikkuhiljaa sekin asia jää taustalle sellaisena asiana mitä ilman et olisi se mikä tulet olemaan, me tarvitaan näitä kaikkia kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin, eihän me muuten kasvettaisi. Siksi kun jotain tapahtuu niin annetaan itsellemme lupa kokea se mikä tahansa tapahtuva asia täysillä, kun itkettää niin itketään kunnolla ja kun naurattaa niin nauretaan kunnolla, kummastakaan ei tarvi kokea huonoa omaatuntoa. Lopulta tämä on vain elämää ja elämä on eri kokemusten läpikäymistä. :):):) Iso ja lämmin halaus :Heartpink
 
Etsijältä tuli taas hienoja sanoja, olen samaa mieltä :)

Elaffy, tämä on juuri se oikea paikka purkaa tunteita. Me kyllä lohdutetaan, rohkaistaan ja kommentoidaan niin hyvin kuin osataan :)

Tiarella, onko vuoto kovaa? Jos vaan tihuttaa niin onhan se mahdollista että kyseessä olis valemenkat tai kiinnittymiseen liittyvää vuotoa. Mutta toki kiertokin voi heitellä välillä, sellainen naisen kroppa on. Eikös sulla ollut keskenmenokin joku aika sitten..? Sekin voi vielä sekoittaa pakkaa. Sinuna testaisin silti vaikka dpo 14.

Lissufin, ihana kuulla että siellä on kaikki hyvin :)

Mukava kuulla myös teidän kaikkien muidenkin vointeja! <3

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea lissufin hyvist ultrakuulumisist :)

madh oonha mä mut toteutus ei onnistu joten kyl mä liikun jonki verran, kasviksii ja hedelmii syön paljon. :)

elaffy kiitos, sinulle toivon plussatuulia :)
 
Madh joo sitä se oli :) ja on kyllä ihan hyvää varsinkin jos tykkää hedelmälihasta mehun seassa niin siinä sitä on.. :) mä tykkään :)

Tiarella: pahoittelut menkoista toivottavasti olisi vain valesellaiset!
 
Vinkkinä kun greippimehu on aika kirpakkaa. ostakaa verigreippii, ei tartte yhtää ylimäärästä sokruu matkaan ja on tosi hyvää tuorepuristettuna :)
 
Hei kaikki.
Täällä uusi kirjoittaja. Ensimmäistä yritetään minä 30 avokki 35. Eka kierto ja yritys ollut kovaa ;) viikon päästä nähdään tärppäsikö. Jännittää, pelottaa ja ollaan kyllä tosi tohkeissaankin. Jonnekkin pitää päästä purkamaan tuntoja kun ei tota jöröä pelota mikkään.
 
Takaisin
Top