Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa, täällä kuulemma ukkosti tänään kun nukuin. :) Et kaipa se sitäkin voi olla, onneks meni ohi jo. :) Ovis oli kohtapian viikko sitten (nyt menossa tänään vielä dpo5), et kohta piinaviikko lähtee käyntiin. Ens lauantaina aattelin testata mahdollisesti ;)

Lucky, se keltarauhanen vähän onki semmonen et se auttaa "kaikkeen". Jos sitä ei kuulu, niin elimistö ei osaa tuottaa estrogeenia tarpeeksi että menkat tulisi, eli siis ei osaa kroppa ylläpitää kiertoa normaalina. Samoin sit jos keltarauhashormonia erittyy vähän, eli ovuloi ja keltarauhanen pääsee muodostumaan ja sit se toimii vajaasti, se aiheuttaa sen, että kohdun limakalvo alkaa ennenaikaisesti poistumaan=tuhruttelu. :) Keltarauhanen tosiaan myös kasvattaa kohdun limakalvoa ja ylläpitää raskautta, et tosi tärkeä hormoni kyllä.
Pahoittelut negasta :( Saat sä kertoa ja miettiä täällä noita asioita ääneen, tottakai! Parempi niin kuin se et harmittelet yksinäsi :) Tosiaan kannattaa nyt ihan alkuun kartoittaa vaihtoehtoja, joku kerran viikkoon pelkkä se et saat olla itseksesi ja tehdä jotakin jo olis jotain. :) Lastenhoitoapua jostain? :)

Laurushka, harmittelut pian alkavasta uudesta kierrosta.. :/ Se vauvakuume on katala tauti, se imaisee ja se ei parane kunnolla ennenkuin sen vauvan saa, ja silti se voi uusia useampaan otteeseen :( Jaksuja sinne! :)

MarinaMelina, no hui sähän nostat mun toiveita ;) No heh, kyllä tää vaan eriltä tuntuu nyt kuin koskaan aikaisemmin. Valehtelematta. :) Ihana ku jaksat täällä vielä roikkua :D

Mustikka, varmaan follikkeli kasvaa sit sulla vasemmalla :) Kasvukipuja tai jotain sinne päin :) Meinasitko tikutella? :) Ihanaa että pääsette matkalle! :) Onpahan jotain muutakin tulevassa mitä odottaa ;)

Elaffy, mä niin tiedän tunteen... :D Aikakone jos vaan olis.... :) ainoa keino jolla ajankulua voi nopeuttaa on se, et ottaa iisisti ja keskittyis johonkin muuhun. Mut hehhe, se on ku sanois eskimolle et sen pitäis muuttaa espanjaan. :D

Dawwe, eiiiii :( Mä joskus facebookista luin jotain "lapsen suusta" juttuja ja siellä oli "nainen ei voi tulla raskaaksi jos hänellä on mies joka tekee yötöitä", alkaa nyt kuulostaa jo tossa tilanteessa todelta... :( Yrittäkää edes yksi kerta mahduttaa johonkin väliin? :)

Nuuhku, hieno homma et mehua löyty!! :D Rybb&Decker? :D Arvostelua tännepäin, noita on aika moneen lähtöön ollu... :)

Omanapa, just mietin että onpas ollu taas päivä ku nännit ei oo niin arat ja masuunkaan ei nii pal satu, mut tajusin nyt vasta että mähän otin sen buranan kun nousin sillon iltapäivällä! :D Sehän se. Koska nyt rupee taas nännit aristaan ja masu nipisteleen, ei kyllä niin paljoo kuin eilen. Mielessä on vaan, et joskos olis kiinnittymistä tai jotain, oli meinaan aika kipeä eilen. :)
Kohta alkaa jo dpo6! :D Terotkin pitää kohta lopettaa, hui jaiks. Vähän se pelottaa et jos niiden takia sit alkaakin vuoto.... Mutta tuskin jos raskaus on alkanut :)
 
Tää suomen peli on ihan kauhiata kattoa kun jännittää :))
Edelliseen kirjoittajaan yhtyen ihanaa että muut jo ihanan raskautuneina jaksaa meitä kuuneilijoita täällä tsempata <3 mites MarinaMelina joko alkaa olla oireita ?

On dpo 1 (hirn) ja vasen nänni todella kipeä oikeaan voisi panna vaikka rivin pyykkipoikia roikkumaan eikä tuntuis missään.. Mikä kärsivällisyys joko raskaustestiin plussa tai uudet kuukautiset mielellään heti huomenna :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en ees pysty kattelee noita kisoja. Vaikka nuo paineet on alhaset nii silti jännittää liikaa :confused: Putin on ostanu nuo tuomarit sano mun sanoneen. Huomenna se olis alkuraskaus ultra. Jännitystä siis piisaa ihan omassa elämässä huomenna :grin Oi kun olisi kaikki hyvin :Heartred
 
Mad joo, tehokas tapa kyllä ehkästä tämä yötyö.. Enkä mä silleen "väkisin" halua toimia vaan sen takia kun on ne päivät. Miehelle toki kerron ja jos se jaksaa ja haluaa myös niin sit hyödynnetään eli sikäli periaatteessa se ja sama seuraanko kiertoa kun kuitenkin mennään fiilispohjalla enempi.
Eikä se käytännössä onnistu mitenkään yövuoroviikolla. Mies kun lähtee töihin klo 16 ku minä tulen töistä ja aamulla taas kun minä lähen klo 7.30 niin mies tulee joskus klo 9. Ja tätä on siis sunnuntaista perjantai-aamuun, käytännössä näen miestä vain pisimmillä suorilla kun ajetaan valtatiellä vastakkain.

No tämä on nyt tätä ja ainakin voin nyt vaikka keskittyä johonkin muuhun. Nyt keskityn jännittämään jääkiekon parissa. Hakkaa päälle leijonat! :happy093.
 
tsemppiä ultraan Iissufin!

ja onnea viivan vahvistumisesta Mandah! :)

äää..en taas muista kelle piti kommentoida,joten tylsästi omanapailen..Tänään siis dpo 11 kp 27.edelleen vihloo alakertaa kunnon tuikkauksia ja valkovuotoa lorahtelee..hmm..?
 
Välistä tässä kattelen peliä: ) tarkoitus olisi mennä nukkumaan. Rinnat yllättävän kipeet ollu kokopäivän. :) huomenna dpo 9 muistakseni. Alkaa mennä jo sekaisin mikä dpo menossa. :D pian mulla alkaa kesäloma onneksi. : ) enää 2 päivää töitä. Kesätöistä ei vielä tietoa ole. Isompi ongelma on kyllä se kun ei ole asunnosta mitään tietoa. Niin joudutaan olemaan miehen mummon tykö. Olisi kiva kesän aikana asunto löytää. :) että pääsisi aloittamaan sitä elämää kunnolla ja sisustamaan. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad :) mihin mä nyt täältä osaisin lähteä :) toivottavasti on nyt pikkuinen matkassa ja pysyy ♡ mulla ne tuntemukset oli sellasia porautuvia (jos niin voi sanoa) ja sit sellasta vähän kun menkkamaista muttei kuitenkaan, polttavaa kipua aina hetkellisesti. Tsemppiä piinaviikolle!♡

Mju : täällä teidän kanssa on hyvä olla :) oireita on jos jonkinmoisia; nännit tosi kosketusarat, etovaa oloa, huimaa, ummetus ja turvotus jäätävää :) :)

Lissulle onnea ultraan ♡♡

Ellille kovasti plussatuulia !!

Mä en kestä. Noo, tulihan se hopeaa kuitenkin :)





Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
gatusa, toivotaan niin :) Jos ei nyt niin joskus sit, mut olishan se aika nannaa ku heti ku saa ekan ovisplussan ni tulis het se ensimmäinen oikee raskausplussakin :D

mju82, hihi sama tunne täällä, tuntuu et oviksesta olis ikuisuus, vaikka tosiasiassa ei oo ku vasta dpo5... :D Niin ne piinapäivät vaan on pitkiä :D Jee, 20min niin on dpo6!

Lissufin, ihanaa hei haluaa kuulla uutisia ultrasta sitten kun oot käynyt!! :) tsemppiä ultraan :) <3

Dawwe, yövuoroviikot teillä on kyllä aika hurjia.... :s muistinkin et hurjaa oli mut kyl se silti on aika kurjanhurjaa. Joo pakosta toimiminen varmaan lähinnä vaan nostaa paineita sit jos siihen ryhtyy :/

elli, ooooo kohta testaamaan?? ;)

tiarella, jee kivaa kesäloma :) etteköhän tekin asunnon löydä :)

MarinaMelina, hihii! :) No, täytyy nyt jaksaa malttaa muutama päivä vielä ja katsoa kuinka käy, onko nää vaan mulla ovulatorisen kierron normaalit oireet vai sit plussaa enteilevää... :) Dpo10:hän sää jo jonkun plussan sait?


Hyvää yötä ja alkavaa viikkoa leidit!! :)
 
Mad : joo dpo 10 oli se haamu minkä mieskin näki :) dpo9 oli se vähän kumma testi...jolla oli ne kuuluisat menkat :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Madh: sä oot ihana!onneks meillä on täällä oma terveydenhoitaja! <3 kun sä plussaat tässä kierrossa ni et kyllä jätä meitä. Voikos olla keltarauhasen liikaeritystä?

Ovis onnea kaikille ja plussaus onnea!!! Mä tuun perässä sit joskus ku tuun :) mun piinaviikot oli kai sitten tässä... Keskiviikkona tai torstaina.... Viimeistään 1.6 pitäis/ ois pitänyt alkaa menkkojen mutta ne tais alkaa sit kp 20 jo ja kesti 5päivää kunnes itsepäisesti aloitin terolutin jotta saan tuon tuhruttelun loppumaan. En usko että siellä mikään voisi enää kiinnittyä saatika on enää mitään elollista joten seuraavaa kiertoa odotellessa ja ens kerralla kyllä syön terot heti muutama päivä oviksen jälkeen!!! Opittava näköjään kantapään kautta nämä asia

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
"Kesälomalla puhutaan sit tosta tokasta, ei vielä!" :( miten mä pysyn housuissani! Tosin ei niitä lapia (onneksi) yksin tehdä yleensä ja toi on osallistuva ja ihana isä joten mielellään kuuntelen sen toiveita enkä sit ala vääntämään.. Tulee se yleensä vastaan näissäkin jutuissa mun toiveita..

Madh mä pidän peukkuja että olis kiinnittymistä ;)

Lissufin miten jännää! Se on ihanaa kun näkee ekan kerran jotain elävää sisällään, sitä pelkää pahinta ja toivoo parasta!

Mä inhoan menkkoja niiiin paljon.. No onneksi Belgiasta saa hyvää olutta ja sitä saa sitten tissutella (joka toinen päivä kun mä määräsin miehelle et toinen on koko ajan ihan vesiselvä kun lapsi pyörii mukana ja mulla jo yksikin näiden 8% tuntuu!) ja saa syödä rauhassa mereneläviä täällä ;) oon illan nyyhkiny ja kärsiny.. On sellanen tosi ahdistunu olo kun ei ole särkylääkettä eikä herkkujakaan... mä pääsin onnekseni tänään silittelemään kissamakia ja melkein kirahvia mutta en viittiny ängetä vaikka olin kahdesti alle metrin päässä! Näin myös pandan! Niitä kun ei todellakaan joka paikassa ole! <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Yli huomenna pääsee toivon mukaan testaamaan. Jännittää: ) nyt nippailee vasemmalla puolella, paljon ollut oikealla puolella. Rinnat vähän arat ja välillä huono olo. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta kaikille!

Elaffy : mä en siis ollut aivan perillä asioista :) hieno juttu että ootte saaneet jo luvan ja vuotokin on loppunut! Jospa plussa ei antaisi odottaa itseään kauan ♥

Lucky: toivottavasti siellä selkenee asiat ja menkat tulee jos ei ole hyvää syytä jäädä pois ;) että pääset uuteen kiertoon....!

Lauruska : jaksamista menkkojen kanssa ♡ koita nauttia lomasta ja uusista maisemista! Kuullostaa ihanalta nuo elikot :)

Tiarellalle testailuun plussaa+++++

Täällä esikko vielä nukkuu, minä taas aamuvirkkuna heräsin jo :) isäntä lähti jo töihin...saa vaan köllötellä rauhassa ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
HUOMENTA IHANAT, mitä kuuluu?

melina ihana kuinka virkee jaksat olla, minäki vähä pirteempi tänää vaihteeks :)

elya ei muuta ku nauttiin greippimehuu ja lähetän plussatuulet :)

on: rv 10 poks, ihanaa alle 2vko ultraan!!! jännittää ja miestäki jännittää jonki verran. mä aloin laittaa aamiaista ni mies tuli auttaan ja oli pääasiallisest mukava vaihteeks :) olo on ok ei valittamist, nälkä alkaa vaivaamaa ku en ol viel syöny.
 
MarinaMelina, iiks, no ei sit enää ku neljä päivää vaan ennen testaamista... ;) hehe!! Säpäs ootkin aamuvirkkuna, se on joskus kyl ihan mukavaa :)

lucky, hih :) No ei ihan terveydenhoitaja kuitenkaan, kätilö/sairaanhoitaja vain ;) No en ajatellut ihan heti tätä ketjua jättää vaikka plussaa tulisikin. Ihana olet :) <3
En oo kyllä kuullut liikaerityksestä :)
No, ens kerralla vaikka teet niin päin, et ootat ovisplussan ja sit jos tunnet oviksen, ootat seuraavan päivän iltaan ennenkuin aloitat terot. :) Se olis se loogisin jos et meinaa niitä teroja syödä :) Kyllä sinne se vaavi vielä suodaan <3

laurushka, miehet! Meillä vastaus tosin oli koko ajan "sit joskus" siihen asti kunnes pyysi pillerit jättämään. Onneksi nyt kuitenkaan siihen ei ole kovin pitkä aika :) Mulle meinaan mies kerran erehty sanomaan et no, katotaan ens jouluna (ja sillon oli joulu). :D
Menkat ei kyl oo kivat... I know the feeling ;) Mut kuulostaa ihanalta silti ku oot päässy näkemään eläimiä! :D

Tiarella, tsempit viimesiin piinapäiviin :)

Elya, jeeee! jo sitä kaukaa joutukin hakemaan, mut hyvä että löyty :) Ooks aatellu et kysäisisit lähikaupan kauppiaalta, josko hän vois aatella sitä sinne tilaavansa? Jos meinaat jatkossa lipittää ;)

Gatusa, ihanaa onnea ekan kympin poksumisesta!! :) Mä jännään niin ultrakuulumisia pikku ninjasta :)

omanapa, aamulämpö vaan nousee, 36,9 astetta näytti tämä aamu. Aamupala ei meinaa maistua mut se nyt menee ihan minkä tahansa muunkin asian piikkiin kuin raskauden ;) Nännit yhä arat ja massu arkana, nivusiin ja reisiin asti välil säteilee kun oikeen nippasee/juilii :D dpo6, kp24. whippidii. :) kauppaan pitäis raahautua :)
 
MadH, toivottavasti oli joo jotain follikkelin kasvamista tms, nyt jo hieman kipu helpottanut vaikka pikkasen edelleen nippailee :) Ja kyllä meinaan tikutella ovista, varmaan torstaina aloitan kun silloin on kp 12 :)
 
Mustikka, luulis ainakin olevan :) se voi nipistellä hyvinkin alkukierron ajan se munis ja sit loppukierrosta tuikkiminen keltarauhasen tuikintaa jos sitä tuntee kun ovis tulee ;) oviksen metsästykseen onnea sitten!! :) ja sen hyödyntämiseen ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top