Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MadH, en pelkää, että vielä olisi kohtutulehdusta, mutta lääkäri sillä pelotteli, että tulee helposti km jälkeen. Ei ole mitään kokemusta, joten ei hajuakaan, mistä sellaisen sitten tarvittaessa tunnistaa. Vuoto, kivut ja kuume.. Pidetään ne mielessä. Ja toivotaan, että tuollaisilta vitsauksilta vältytään. :)

Jälkitarkastus on 10.6. Toivotaan, että siellä olisi kaikki ok ja ajattelin sen kyllä käydä hyödyntämässä. Ultraavat kuitenkin, joten josko munasarjojen tilannekin näkyisi silloin. Tuo oikean puolen keltarauhanen oli alle 2cm ja kovasti kutistumaan päin (istukka oli ottamassa jo tehtävää itselleen).. Äh, kun pitääkin kaikennäköisiä kurjuuksia tapahtua. Epäonnen määrän täytyy olla kuitenkin jotenkin vakio, joten eiköhän meille onnikin vielä saavu kylään. Kiitos kovasti tsempeistä! Niitä kyllä tarvitaan ja kaivataan.

Lähetän saamani tsempit hyvä kiertää -periaatteella Tiarellalle piinailuihin!
 
Kiwibird, ihana kuulla et stressi on helpottanut :) tsempit sinne ja jatka samaan malliin :)

elaffy, joo km:n jälkeen tuleekin helpommin tulehdus, sen takia ei sais yhdyntöjä olla taikka tamponia käyttää. :) Toivotaan et ei tarvi tämän enempää miettiä sitä! ;) jälkitarkastus kantsii hyödyntää ehdottomasti. :) Kyllä se onni teillekin saapuu vielä :)

Tiarellalle tsemit vikoihin piinapäiviin. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy: tsemppiä sinulle! Ja aurinkoisia kesäpäiviä :) ja kiitos tsempeistä niitä tarvitaan tähän piinailuun: )

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
elaffy, tuolla toukokuisissa keskustelevat kohtutulehduksesta. Tosta ketjusta selviää aika hyvin millaisia oireita ihmisillä on ollu. http://forum.vau.fi/threads/kohtutulehdus.1580470/

Tiarellalle tsemppiä ja malttia piinailuun :)
Kiwibird, ihanaa kuulla sinustakin taas! Oikealla asenteella etenet, pitää elämästä ja kesästä nauttiakin eikä pelkästään kuumeilla ja hermoilla. Sillä ei pitkän päälle etene mihinkään :wink

Gatusa, kiitos vilkkaasta mielikuvasta :grin Sie olet varmaan aikamoinen tapaus niillä leveysasteilla :wink Ei siellä varmaan olla sisukkaisiin suomalaisiin naisiin totuttu :grin

Etsijälläkin alkaa kohta piinapäivät, hienoa että saitte oviksen noin hyvin hyödynnettyä! Ihania kesäpäiviä sinne (ja tietty myös kaikille muille)! Sulla on sun kirjoitusten mukaan oivallinen elämänfilosofia ja samaistun kyllä :)

MadH, täällä on kans ollu päänsärkyä 2 päivää. Enteilee kai ukkosta, kun ilmakin on niin painostava. Milloinkas sulla jännäykset alkaa? Ovis tais just olla?
 
ihana kuulla kiwibird sinusta, hieno lupaus mieheltäs :) onnea projektin kans, ite oon ollu suht samois painois ku sä ja pituus 164cm tai muutama milli alle. ite oot mahtava :)

larissa eipä kestä, pitäähä jotai hupia teille antaa :) kuvittelette melkei justiina-tyylisen 29v naisen arabin kans :) siis luonteelt justiina.
 
Madh: no mä ajattelin omalla maalais järjellä joka nyt ei hirveen järkevä ole mut jos keltarauhanen toimii niin varmaan edesauttaa kaikkeen. Nega testattu tänäänkin... :( on mul tuki verkostoo .. Ei pitäis valittaa.... Laiska mikä laiska.. Oli tuosta teron aloituksesta se hyöty etten ole vuotanut tänään kuin limasta valkovuotoa... Jee!!! Ja tosiaan tuota nippailua siellä täällä. Yöllä ja tänään ollut huono olo ja rintoja kipuilee mutta kiitos terolutin!ei tarvii ku yks ottaa ni alkaa "raskaus" oireet! Ihana lääke...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täysin oireeton olin eiliseen saakka ja tänään illalla alko tulee rusehtavaa limaa eli menkat alkaa.. Oon ollu illan kans vihanen ja itkunen sekä supernälkänen :( hemmetti niin se vauvakuume imasee vaikkei oo oikeita tsänssejä edes olla raskaana.. :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mad : mulla tosiaan näin jälkikäteen selvin merkki plussasta oli paljon kovemmat alavatsa tuntemukset kun muissa kierroissa. Kun niitä tuli niin tajusin että en muistanutkaan että ne oli noin selkeästi muita kiertojen jomotuksia kovempia ja erilaisia. Oispa siellä nyt SE kierto ♥

Luckylle pahoittelut negasta ♡:( mutta onneksi tuhrut vaihtuneet valkovuotoon! Inhottavaa epäselvyys :/

Lauruskalle tsemppiä♥ kyllä se vauvakuume on vaan sellanen tunne mikä vallottaa huomaamatta todella nopeasti :)

Tiarella : tsemppiä piinapäiville ja plussatuulia testailuun :)

Elaffy: toivottavasti jälkitarkastuksessa saatte vihreää valoa alkaa yrittämään jos siltä tuntuu! Voimia ja lämpimiä plussatuulia sinne kun sen aika on ♡♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä mennään kp 8 ja kummallista särkyä ollut eilen illalla ja tänään vasemmalla puolella munasarjan kohdalla. Mitä lie ollut o_O Mutta muuten on ollut mukava viikonloppu :) Varattiin miehen kanssa etelän matka elokuulle, ihanaa kun on jotain mitä odottaa :)
 
Mustikka, ihanaa matka! :) joskus mekin varmaan käydään miehen kanssa jossain. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
MM, me saimme jo yritykselle luvan, kunhan vuoto on loppunut. Se loppui jo perjantaina. :) Joten yritystä on heti.. Kävin ylimääräisessä ultrassa, jossa todettiin, että kohtu on tyhjä ja kaikki niiltä osin kunnossa. Käyn silti vielä jälkitarkastuksessa. Odottaminen tuntuu pitkältä. Mistähän sitä saisi aikakoneen, jolla hyppäsi vähän ajassa eteenpäin?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi vattu mä just tajusin että tämä kierto menee auttamatta ohi miehen yövuoroviikon takia :angry7

No pidetään sit hauskaa muuten vaan ja sillon ku ehitään, tälle kun ei taas vaan voi mitään. Pöh.
 
Gatusa, MarinaMelina kiitos tsempeistä. Pitää yrittää houkutella miestä oikeeseen yritykseen ettei tarvii pettyä tälleen ehkä kovin monesti :/

Dawwe nauttikaa toisistanne sit muuten vaan, se voi olla yllättävän vapauttavaakin varmaan :)




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lucky mulla on kyllä aina ollu koiria ja tulee aina olemaan :) ukollekin sanoin että jos meikäläisen kanssa rupee riian tulee eläintarha perässä.. Nyt on kaks koiraa ja yks kissa.. Ja mulle ainakin toi harrastaminen noiden koirien kans on se voimavara millä jaksaa sit pyörittää tätä arkee.. Käydään näyttelyissä ja agilitysssä ja ne on sitä mun omaa aikaa :) ja oon todella tyytyväinen näin :)

Ja onnea mandah plussasta! Nyt on kyllä jo niin selvä :)

Ja sit oli ihan pakko mennä kans kiertään noi meijän s-marketit ja cittarit no löysin kummastakin rybb(?) merkkistä greippi mehua ihan mehuosastolta muuta ei ollut.. No olihan sitä ny pakko pari purkkia ostaa ;)
 
Takaisin
Top