Noniin, HYVÄÄ KESÄÄ :) olette kirjoitelleet 20 sivua tänne viikon aikana ja mä olen selannut ne läpi, en siis ole jäänyt katsomaan kenenkään viestiä pidemmäksi aikaa..
"anteeksi hiljaiselo" yleensä tykkäilen ja kommentoin. Nyt kuitenkin tunsin tarpeelliseksi aukaista kommenttisuun eli
Aida*lle kannustava halaus ja täydet sympatiat minulta, tiedän kuinka pahalta tuo tuntuu, mulle kävi samalla tavalla puoli vuotta sitten.. olet viisas kun otat oman aikasi ja onneksi saat tukea mieheltäsi.
Gatusalle terveiset ja muista lääkärin ohje levon kanssa! Kaikkea hyvää sinne, olet mahtava
Mandahlle onnittelut plussasta, ikionnellista odotusaikaa ja toivottavasti pääsen plussanneisiin itsekin! Kesä-vaatetusta teidän pikkuiselle ja paljon vaualiimaa, ompa ihana uutinen
tsemppiä :)
Muille: kaikkea hyvää pelkästään, muistakaa ajatella muitakin juttuja ja ottaa etäisyyttä välillä foorumista. Olette kaikki niin mahteja, nauttikaa kesästä ja älkää stressatko. Maistakaahan mansikkaa, nektariinia, uutta perunaa ja herneenpalkoja
pähkinöitä, grilliherkkuja.. uummm nammm.
Jos meillä olisi enemmän rahaa niin kävisin jokapäivä torilla. Uskon teihin jokaiseen, teihinkin jotka anonyymina luette..
Omaanapaa: Trampoliini on ihan tehokas, mulla vaan puhkesi viimein siitepölyallergia pahasti niin olen ollut nyt vuoteen omana, köhinyt ja kärsinyt.. onneksi lääkettä on. Ollaan oltu ilman yritystä tää kierto joka on tänään
kp12 ja ovulaatiosta en tiedä :) mulla ei ole testejäkään kuin ehkä 1. Taidan tunnistaa oviksen tällä kertaa ilmankin ja jos sitä ei voi hyödyntää niin mitä sitten. Ei maailma siihen kaadu. Turvottaa oudosti ja mulle maistuis kokoajan ruoka, helle vaan voimistaa sitä ja kun pitäis laihtua niin aiai! Yritän pysyä ruodussa. Nyt keskimäärin painan 73kg ja pituushan on keskimäärin 161cm :O Mies teki lupauksen että vähentää alkoholin käyttöänsä 100% ja tupakointia saman verran. Meidän suhde on parantunut ja seksi lisääntynyt 100% heti kun stressi loppui.. tuntuu niin hyvältä kun itse haluaa ja nauttii. Kilpirauhasesta saan vastauksia vasta kesäkuun puolivälin aikoihin.