Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mandah: terolut on keltarauhas hormoonia keinotekoista sellasta. Kiertohäiriöihin mulle määrätty kp 15-24. Voi haitata ovulaatiota, siksi ajattelin jättää tässä kierrossa ottamatta vaikka olisin voinut aloittaa muutama päivä ovulaatiosta ihan lääkärin neuvosta, mutta oon vähän vastaan näitä hormooni valmisteita niin jätin kokonaan pois ( kun johan mä oon niitä hyvän tovin napsinu) mutta tulinkin nyt toisiin aatoksiin(ehkä vähän liian myöhässä) ja ajattelin syödä ton kun vaan tuhruttaa ja tuhruttaa... Jos kerta pitää vuotaa niin näkee nyt sitten et alkaako kunnon tyhjennys vuoto tuon jälkeen vai ei. Koska pitäisi myös auttaa kiinnittymisessä jos auttaa... Mikäli keltarauhas hormoonia ei erity tarpeeksi ja mulla siitä johtuvaa tää ovuloimattomuus. pco.

Madh: juu ei ehkä ole järkeä tässä mutta senpä näkee sitten kuinka käy... Kyl oikeesti vituttaa tämä rätti housussa olo ja pelko siitä et mitä on tulos jos on päässy kiinnittymään niin ei tuon terolutin siihen KAI pitäis vaikuttaa. Teen kyllä testejä viivan ilmestymisen toivossa ja jos yhtään sille näyttää niin lopetan heti tuon terolutin ja otan yhteyttä lääkäriin. Mulla onki lähete naistentautien polille n. 2kk päästä. Pitkät jonot. Senki takia tulee hoppu kun haluaisin viimeiseen asti että tulis mahd. Luomusti... Saada elimistö pelaamaan normaalisti....

Joo ja ei tuo ukko ymmärrä harrastusten päälle yhtään mitään ku omaan elämään kuuluu vaan työ , nukkuminen ja tuo poika. Kaikista harrastukset unohtu kun alko rekkaa ajamaan vaikka poikaa ei ees ollu viel. Olettaa että mun pitäis olla kans nyssöttämässä kotona sen kans. Ainoat päivät onki mulla mahd. Käydä missään yksin tai harrastuksissa on jokatoisena viikkona kun isäntä vapaalla joten mitään kansalaisopiston ryhmis tunteja en voi ottaa kun en sinne joka kerta pääse. Yksin ei tuu lähettyä salille ja ukko ei saa aikaiseksi lähtee ja on sit vähä loukkaantunut jos lähen sellaiselle puolentunnin kävelylle/pyöräilylle koiran kanssa... Ennen oli viel pahempi mutta nyt on ilmeisesti alkanu mennä vähän perille että tarviin omaa aikaa pikkasen. Kuitenki aina "passittanu"liikuntaan mut sitten kuitenkaan ei tykkää jos mä meen yksin tai kaverin kans... kun ukko ei lähe ku toosi harvoin matkaan.
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Kohta vaihtuu dpo 8 :) ei ole nyt ollut huono olo että en tiedä oliko lyhyt aikainen mahatauti. :) käytiin talviturkit heittämässä miehen kanssa. Itse en viime vuonna käynyt uimassa. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
tsemppiä kaikille tasapuolisesti, en ol päässy oleen netissä koko päivänä, nyt vast alko toimiin.

madh kiitos, olo on paljo parempi jo alhamdulillah. minä jännään sun puolest tuleeko plussa :)
 
Voi kun kurjaa lucky mutta onneksi pääset tutkimuksiin <3 suomen pelin jälkeen köllöttelen sohvalla vatsakipujen kanssa, ovulaatio tuli meni viivaa ei enää ilmaannu mutta kivut jäi :) aamulla oli vaakaauorassa kiristystä sitten vasen puoli ja nyt illall a oikea puoli alakerrasta krampissa en tiedä voisiko foolihapolla olla osuutta sillä se on ainoa ero aikaisempiin kiertoihin verrattuna huh mikä ero oireissa..


Dpo 0 joten piiiiiiiitkä piinaviikko tulossa :p
Tiarella mahtavaa siellähän vois kohta jo testailla milloin olit ajatellut ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju82, juu testaan 28.5 :) eli vielä vähän piinailua. Rinnat on arat vähän.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju: tsemppiä piina viikolle!!! Mä oon jo vähän tottunut tähän, ei kaikki oo kultaisen ukkoni syytä :) mut kummallakin meillä olis vähän petraamisen varaa yhteiselon tiimoilta :) niinku varmaan meillä kaikilla :) sit noista kierroista... Aina mulla ollu epäsäännöllinen kierto, siitä 10v asti. Mutta tietty nyt kun lapsia alkanu tekee on asia alkanu vaivaamaan mua... En tiedä voiko ehkäisypillereillä olla minkäänlaista vaikutusta asiaan kun niitä niin kauan popsinut ja hoidettu niillä oireita ja ehkäisynä käytetty. Koskaan ei oo tullu mieleen että asiaa voisi tutkia tarkemmin mistä kivut ja epäsäännöllinen kk kierto on johtunut. Tosin ennenku vasta nyt ja aluks kun kävin lääkärissä valittaa alavatsa kipuja ja epäsään. Kiertoo lyötiin pilleri resepti kouraan sen enempää tutkimatta. Sit vaan vaihdettiin merkkiä ku eivät sopineet mulle. Suvussa myös kohdunkaulan syöpää isänpuolella mun kaikilla tädeillä. Oon alkanut jo pelätä että onko nämä vaivat munasarjasyöpää tai sitä kohdunkaulan syöpää enteileviä. Mulla edellis papassa oli jotain limakalvo muutoksia mutta se kuulemma on normaalia synnyttäneellä naisella... :eek: tämäkin on vaan tällaista pohdintaa. Hyvä kuitenki tiedostaa asia, mutta en stressaa sen takia. Jos alkaa yhtään siltä tuntumaan niin kyllä haluan selvittää... Ja varmaan saatan kysyä sitä siel naistentautien vastaanotolla sitten. :) yö on mennyt rattoisasti ikkunoita pestessä ja mummojen unta vahtiessa. Pakko jotain ylimääräistäkin tehdä jotta pysyy hereillä... Nyt väsyttäis ;)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tässä kuvaa tän aamun testistä, on vahvistunut! Tiistaina seuraava testi, josko saatais se kunnon plussa. :)

Muoks. Nää kuvat kyllä vääristää tosi paljon, luonnossa kaikki testit on paljon selkeämpiä. Ja nyt se tuo ukkokin uskoo että raskaana ollaan! :p
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    836.4 KB · Katsottu: 111
Muokattu viimeksi:
Kiitos lucky!! Pidetään peukkuja että pian se plussa pärähtää sunkin testiin! :)
 
Onnea Mandah! :)

Täällä makoilen siemenet sisässä hahahaha, eli ovista hyödynnetään nyt urakalla, kalenterin mukaan pitäisi tänään olla. Jos tänään viettäiski suurimman osan päivästä täällä sängyssä loikoillen ja vieden projektia eteenpäin ;)
 
Ihanaa Mandah! Nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea mandah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja muuta :)

lucky hyvä et sut tutkitaan, tsemppiä.

tsemppiä ja plussatuulia kaikille oli mikä kierronvaihe tahansa :)
 
Onnea Mandah, mitä mä sanon ♡♡ jännä että meillä oli samat oireet melki samoina kierron päivinä :) ja plussat tuli ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah, onnittelut nyt plussasta!! :) pysyköön pikkuinen matkassa loppuun asti :) hyvä että meikäläisen jotkut aivopierut saa jonkun hyvälle tuulelle :D

Lucky, mulla ainakaan ei terot haitannu ovista, aloitin meinaan pari päivää ennen jo terot ja ovisplussa ja ovis pärähti :) jatkossa jos meinaat syödä ni aloita vaikka viimeistään oviksen jälkeen, kun tota tuhruttelua nyt on ollu. :) Terolut ei kyllä vaikuta siihen kiinnittymiseen ja raskauden alkuun jos kiinnittyy ni mitenkään, terolut tukee kuitenkin kropan omaa keltarauhasta joka ylläpitää raskautta kunnes istukka on tarpeeksi suuri hoitamaan raskauden ylläpidon itse :) melkeen en lopettais teroja sinuna, ennenko oot lääkäriltä varmistanu jos viiva tulee (ennen kuurin loppua meinaan). :) mut jotta sun kropalla olis mahis toimia normaalisti, niin kantsii kyllä ne terot varmaan syödä normaalisti kun sulla tota tuhruttelua on, ja ainahan voit varmistaa asiaa lääkäriltä. Toivotaan et tärppi nyt olis kuitenkin käyny tai viimestään ennen poliaikaa :)
Tylsää tuo miehen asenne harrastuksia kohtaan... :/ ei sulla olis mll-lastenhoitoapuun mahiksia tai jotain muuta tukiverkkoa niin et pääsisit edes kerran viikkoon tekeen jotakin omaa? oma aika kuitenkin rentouttaisi :) tsemppiä sinne!! :) toivottavasti polilla sit tutkitaan kunnolla :) limakalvomuutokset papassa on ihan normaaleja synnyttäneelläkin naisella, mut papassakin kantsii käydä ainakin parin vuoden ellei vuodenkin välein. Yleensä jos on jotain epäselvää muutosta tms. Niin kontrollinäytettä sit vaan :)

tiarella, ei oo ku pari päivää!! :) kantsii testata sit jos 28.5 ei plussaa tuu ni parin päivän päästä uudelleen, negaan ei uskota ennenko vuoto alkaa! ;) joo ja kaikil ei välttis oo ees mitään oireita ennen plussaa joten sitä ei tarvihe miettii :)

gatusa, hyvä et olo siel on parempi! Vti on inha vaiva ja hyvä et on lääkitys. :) Mites muuten vointi?

mju82, piinaviikot alkoi ;) kaipa se foolihappokin voi vaikuttaa tai sit tässä kierrossa vaan onnellinen poikkeus :D nopeesti ne piinaviikot lopuiks menee ;)

etsijä, haha ;) hyödyntämiseen rento meininki ja nautinnollinen sellainen!! ;)

omanapa, eilen oli kyllä aika muikea jomottelu vatsalla sit varsinkin illan aikana ja alkuyöstä. muistuttaa tosiaan menkkakipuja mut ei kuitenkaan ihan. Miehellekin manasin et koht alkaa oleen nii kivuliasta et otan lämpötyynyn tai minkä tahansa kipua lievittävän keinon vastaan ku oli kyllä aikamoista juilimista. :O
nännit edelleen arat ja no mieliala on tasautunut ;) väsyttää ja pää särkee heti aamusta ja lepäillen aattelin tän päivän viettää :D ulkona lämpöasteet jälleen nousee, ja alakerta on ainoo viilee paikka koko kämpässä ja tietty makkari on yläkerrassa... :s :D
Mies eilen masua silitteli mut ei sanonu mitään et miksi :D kyseli jo että koska sitä tikkuun pisitetään! ;)
Oishan se hienoa ku se plussa tulis, mut vielä en oo varma suuntaan enkä toiseen et mitä tämä kierto tuo tulokseksi ;)
dpo5, kp23...

Hyvää sunnuntaita leidit!!! ;)


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad mullahan oli pahimmat kipuilut tässä kierrossa dpo 4-6 :) toivottavasti tää on nyt niin teidän kierto ♡ kuullostaa ainakin kun omiin oireisiin vertaa niin todella lupaavalta!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top