Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myyh, tsemppiä kovasti. Toivottavasti selviää syy (ja voisihan se syy olla vaikka plussa ;) ).

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa: no ei aavistustakaan... Tippa sillon, tippa tällöin. Valkovuotoa ja taas verta... Mistä lähen laskemaan kp 1??
Lh testiki kerto viivan haalistuneen näkymättömiin eikä hcg testiin tullut ees viivan paikkaan...Nyt ärsyttää niin paljon!!! Ja jos vika viel on etten aloittanut terolutia... Ja menkoiks liian aikaisessa olivat... En tiedä...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mandah, onnea ja viivalle vahvistumista :)

nuuhku ja larissa, alipaino vaikuttaa hormonituotantoon siten, et kun rasvakudosta on liian vähän, hormonit eivät toimi oikein. :) Et sekin vaikuttaa. Ali- että ylipaino on kummatkin semmosia et ne vaikuttaa (tosin yksilöllisesti) raskaaksi tulemiseen. :)

Etsijä, voi ku sä oletkin hoikka... :) hyvä et kiloja on tullu lisää. :) pienelläkin lisäyksellä on vaikutusta. Samoin ku esim laihdutuksella kun on ylipainoa :)

Larissa, taaksepäin kallistunut kohtu vaikuttaa vain niin et raskaus näkyy ehkä vähän myöhemmin ja liikkeet ei tunnu ihan niin hyvin mut yksilöllistä sekin. :) Mut ei muuten pitäis vaikuttaa.

Gatusa, hyi, toivotaan et pääset vti:stä eroon pian :)

laurushka, no pelkkä kuumuus tai nestehukkakin, jopa väsymys ymym. Selittää huimausta, mut toivotaan nyt kuitenkin parasta :)

Elaffy, kaikki kääntyy parhain päin ku jaksaa vaan luottaa elämän kulkuun, vaikka se on välillä vaikiaa. :)

Lucky, kyllä se kohdun limakalvo vielä kiinnittymisen jälkeen hieman saattaa kasvaa :) kiinnittymisvuodot on ollu aika yksilöllisiä, enkä osaa omasta kokemuksesta sanoa että onko kiinnittymisvuodoksi normaalia. Tosin raskauden aikana voi vuotaa ja se voi olla vaaratontakin. Koira kuulostaa ihan kivalta, mut ei se korvaa sitä vaavia, voin sanoo kokemuksesta ;) täällä kans mies välillä kurmauttelee meidän berniä joka on vähän yliaktiivinen enkä tykkää siitä yhtään :/ hui kamala mitä siel on ollu... joo muistan sen ku miettisin tulehdusta. Voihan,se olla et oli just kiinnittymisyritys, yksilöllistä tuo on. :) Etkä sä mitään valita, saa tänne purkaa. Mihis muualle?

Loora, piinapäiviin sit tsemppiä!! :)

dawwe, pahoittelut menkoista!! :/ tsempit uuteen kiertoon :)

diku, eihän me kovapäiset naiset luovuteta eihän? ;)

marinamelina kiitokset tsempeistä :) ja onnea viikoista testissä!!

aida, pahoittelut!! :( niin väärin, niin väärin... tsemppiä!

myyh, tylsää et se kierto paukkuu siellä!! :/

Mju82, piinaviikoille tsemppiä!! :)

freyja, kunnon vuodosta vasta lasketaan :)

Pepa, pahoittelut negasta!

tiarella, jaksamiset sinne ja toivottavasti ei kestä kauaa jos joku pöpö on!

sintti, kiimaa hyödyntämään sit vaan ;) ihan vaan silkan nautinnonkin vuoksi...

Elya, no kaipa sekin jo että jotain löyty ni auttais ;)

omanapa, dpo4, yöllä juilintaa alavatsalla ja nännit edelleen arat. Tasan viikon päästä rupeen varmaan testailee huvikseni. :D En tiedä. Metrin mittainen lerssi ollu ottassa tänään ja mies on ihan helisemässä mun kans ku välil itken ja välil huudan ja vaikka oon äkänen ni ängen syliin... jipii. Propsit hälle mun jaksamisesta. Onneks ei vielä oo ajatellu sitä mitä sit on jos raskaaks tulen :D ei varmaan ikänä suostuis jos osais vähänkään aavistella mielialavaihteluita raskauden aikaseksi vaivaksi... ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH on kyllä ihana tsemppari. Ihan erityismaininnan arvoinen!

Ulkona on kuuma! Palaillaan tässä kissanäyttelyistä kotiin. Ilmastointi huutaa täysillä ja kissalla on vielä erillinen tuuletin häkissä. Silti tuntuu, että happi loppuu. Kiitän onneani, että en ole nyt raskaana. Voisi olla vielä tukalampi olo. Hyvä fiilis silti. Kissa sai sertin ja valmistui toiseksi ylimpään luokkaan. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos MadH! :) huomenna taas aattelin testata vaikka piti jättää ens viikolle, mutta minkäs mä itselleni mahdan kun kaupassa kävelin suoraan oikealle hyllylle ees ajattelematta asiaa :p:rolleyes:
 
Mandah : mä täällä jännään tulosta vaikka plussahan sieltä tulee ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tajusin et enhän mä 1.6 vielä voi testata :D Vasta juhannuksena pitäisi tädin kurvata kylään jos on tullakseen. Mutta muokkaan tuota omaa testipäivääni ovistestin mukaan.

Nyt lätkää ja ihanaa kun on vaan saanut olla. Oon tehnyt kummipojalle neuletakkia, joka on jo yli puolessa välissä :)
 
Lucky87 voi ei, toivotaan että ois "normaalia" alkuraskauden vuotoa :(

Elaffy onnea makkarin puolelle! ;)

Madh oi josko plussa tulis noilla oireilla! ;)

Muillekki plussatuulia. Inhoan puhelimella kirjotella ku en ikänä meinaa muistaa kelle piti ja mitä sanoa.. Joku kysy siitä tykkäyshommasta puhelimella: painnaa postia pitkään niin saa ainakin like vaihtoehdon ;)

Tänään ei vielä ole menkat alkanu mut kattoo nyt, toiveikkaana aion vielä kirsikkaoluen avata tänään :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Madh: eihän se koira korvaa lasta ei, mutta harrastus koira olis tarkoitus ottaa. Mm. Näyttelyt, jälki ym. Jotain ihan omaa. Kun nyt ei oikein mitään harrastusta ole, kun lenkkeily tuon pikku akan kanssa. :) edesmenneen uroksen kans kävin näyttelyissä...se oli ihan ok. :) en jalostus tarkoituksessa kuitenkaan vaan ihan omaksi iloksi. Pääsisin mä tuon sintin kans mätsäreihin...

Alotin muutes nyt tuon terolutin... Venyköön kierto mutta tää on musta kierto sekasi vuotoo joten jos menkat tulee niin tulkoon tyhjennys vuoto sit kunnolla kun oon tuon terokuurin syönyt... :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, mitä tuo terolut siis tekee tai siis miks käytät sitä? En oo niin perillä noista lääkkeistä. :P
 
Larissa, kiitos :) parhaani mukaan ainakin yritän ;) <3

Elaffy, kiitos, hih :) ulkona tosiaan on kuuma! 30 astetta ulkona lämmintä varjossa täällä ollu, hyh. Onneksi olkoon sertistä ja ylimmästä luokasta kissalle sit :) rapsutuksia ansainnut!! ;)

mandah, hih ;) huomisaamulla sit kuulumisia ja testikuvien kera ;) jännään täällä, vaikka kyl se ny plussaa povaa :)
Nuo terolutit on keltarauhashormonivalmistetta joka yleensä määrätään kierron tasaamiseen tai tiputteluun ennen kuukautisia kun omaa keltarauhashormonituotantoa ei ole/ei ole riittävästi. :)

freyja, onneks ei kierto sinällään ihan niin lyhyeks jää ;) rentoa lauantai-iltaa sinne!! :)

laurushka, joo ei se olut mittää tekis tämmösses vaihees viel :) hyvällä omallatunnolla vaan :)

Lucky, olishan siinä oma hommansa. :) Mut jos mies ei halua ni onhan se vähän inhaa ku ei varmaan sit oikeen oo ymmärtäny sun tarvetta... :/ tiputteluun se onki ihan jees, mut jatkossa varmaan parempi varmistaa gyneltä et syökö vai ei, ettei turhanpäiten sekoita. Ja varsinkin jos tuo ny on raskauden alkamisesta johtuvaa :)


omanapa, voihan vatta ja mielialavaihtelut! mies on saanhu kärsiä vaikka koko ajan haluaisin olla kiltisti... väsy iski monta tuntia sitte ja senkin takia varmaan äksyän :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos kaikille tsempeistä, mä jotenki en osannu ees pettyä kun jotenki vaan oli semmonen olo ettei nyt tärppää.. Toisaalta nyt on jotenki toiveikas olo tälle kierrolle, joten kyllähän tässä saa vielä 28pvä jännittää, ensin ovista ja sitten sitä toista ;)

Nyt en jaksa muille kommentoida, koko päivä tehty pihahommia ja onnistuinkin jo polttamaan itseni. Ja Suomikin meni loppuotteluun joten aika fiiliksissä ja pää sekasin täällä ollaan.

Lisäks muksut on kipeenä niin aika vähän ehtii koneella olla.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! Plussaonnea kaikille!
 
Dawwe, jee! havaitsen pientä optimismia viestistäsi ;) nyt vaan sit rentoa lauantai-iltaa sinne ja toivottavasti muksut paraneepi pian :) aurinkorasvaa mukaan pihahommiin'!! :)
Peukut pystys et tää olis teidän kierto sit :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Katotaan kuin kauas optimismi kantaa ;)

Ja huomiselle pitäis ettiä aurinkorasvaa jostain, pikkusen meinaa kuumottaa nahkaa...

Mutta niin, kp2/31 ja reilut pariviikkoa hiljaiseloa..
 
Dawwe, no edes jonkin aikaa on parempi kuin ei ollenkaan... ;) mä rhodoksella kerran nukahdin aurinkoon ja olinkin sit ku mikäki hummeri... jogurtti viilensi ihanasti ja autto tosi paljon :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, taas sä mua nauratat kun tuli mielikuva rannalla makoilevasta jogurtilla kuorrutetusta hummerista. :grin Joo mun mielikuvitus vähän taitaa laukata:rolleyes: Jos sitä vaikka siirtyis untenmaille. Kiitti muuten kun valaisit mua aiemmin:)

Aamun testi jännittääkin kauheesti :sick009
 
Takaisin
Top