Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hassua ettei meinaa löytyä greippimehua! :O mäki oon sitä nähny monesti vaikken oo käyttäny ite, kai tän jälkeen jos lähtisin ettii ni ei ois!

Gatusa hitsin mies :( ne on kyllä rasittavan ihania, toisaalta tekis mieli heivata välillä mut yleensä ei todellakaan :D mä en vois elää vatmaan ulkomailla kun pitää saada ruisleipää salmiakkia ja viiliä :D <3

Mandah on ollut hyvä tahti teillä! Kovin nuori oot :) tosin mä oon vain pari vuotta vanhempi ;)

MarinaMelina ei oo myöhässä vielä :) tässä vkl aikana pitäs alkaa ja varmaan alkaakin :D salaa vieläkin toivon ettei ja kuvittelen oireita :D

Loora toivottavasti ois tärpänny eilisillä ;)

Huh mitä "arkea" täällä, veny päivä ja se on ton meidän pojan kanssa aina vähän riski "maailmanlopulle" eli mielettömille raivareille. No tänään meni onneksi aika helpolla huh.. Mulla ei oo sen kummempia menkkaoireita mutta kuviteltuja raskausoireita senkin edestä! :D mä niin toivoisin vaikka huonot todennäkösyydet onkin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hitto kun sapettaa!! Ukko luuhaa jossain kaupungilla eikä sillä oo puhelin päällä. Lähti siis syömään soittolavereiden kanssa puol kasiks eikä vielä näy. Se ei pahemmin juo eikä tää tosiaankaan oo sen tapasta! Ihan jo alkaa huolestuttaa.. :dontknow
 
Elya.No on se kumman vaikeeta saada greippimehua...no onneks sait ees tuoreena vaikka helpompaahan se ois purkista ottaa..ite en oo ees vie ettiny sitä mehuu, mut ehkä jos ei tästä kierrosta tärppää ni etin sit..

Myyh.Harmillinen juttu toi... sais nyt se täti tulla hyvin pian sinne...

lucky.Mä niin toivon et noi jutut olis pikkusesta johtuvaa... Tsemppiä piinailuun...

Gatusa.No äkkii on aika menny ku tuntu et siihen sun ultraan on kauan aikaa mut eipä ookkaaan ku kaks viikkoo.. :) mä niin ootan sitä..

Mandah.Toivottavasti se pian ilmestyy kotiin tai soittaa ees..
 
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 26.5-?
Mandah/ 25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Tiarella/28.5-1.6 (dpo14 31.5)
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
MadH91/1.6-4.6
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
Elya/ 9.-11.6.
kiwibird69/ 15.-17.6
loora84/ 6.-8.6
Freyja ?
Dawwe kp 1?

mä muutin ton omani nyt kun bongasin ton oviksen ni laitoin sen mukaan testaus päivän...
 
Nonni ovistesti huutaa kirkkaanpunaista eli tiistaina tehdyillä pankituksella on häviävän pieni mahdollisuus vielä, olettaen siittiöt eläisivät tuon maksimiajan 5 päivää i doubt :) joten tämä kierto taisi mennä tässä.

Positiivista on se että alavatsassa kerrankin tuntuu aavistuksen omaista kiristystä jeee eka ovulaatio- oire ikinä :))


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi ei, lucky.. :( Toivotaan, että kaikki olisi siitä huolimatta kunnossa. Tuo on niin inhottavaa elää pelossa ja epävarmuudessa. Nim. Kokenut saman.

Tällä loppui vuoto, tai ainakin haluan uskoa niin. Mies oli hyvin hyvin onnellinen, kun on monta viikkoa joutunut olemaan ilman. Taitaa olla aktiivinen makuuhuone elämä edessä. :D Suurin toive olisi, että tärppäisi heti uudestaan, mutta en halua liikaa pettyä sitten, jos ja kun ne ensimmäiset menkat sieltä kurvaavat paikalle. Jos niitä ei näy, olisi lähin testaus aika noin 6vkon kuluttua. Ensimmäisten kk kun pitäisi tulla 4-6vkon kuluttua.. Ei kannata paljon testailla aiemmin. Kaikki sormet ristissä siis. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Hei kaikki!
Olen ollut jonkun aikaa lukematta täällä, kun meillä ollut aika hiljasta :/ Tsemii kaikille odotuksiin ja oviksen bongailuihin!
 
Aurinkoiset huomenet naiset :)
Kiihkeitä hetkiä niille joilla ovis on :p
Pahoittelut ketä on tädin kohdannut :sad001
Pistetään täti kiertoon jonnekin muualle ++++ puhureita kaikille tasapuolisesti
On: ei mitään mihinkään suuntaan,illalla jäätävät alavatsa kivut +kuivat päivät alkoi..
 
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 26.5-?
Mandah/ 25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Tiarella/28.5-1.6 (dpo14 31.5)
Freyja86/ 1.6 ->
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
MadH91/1.6-4.6
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
Elya/ 9.-11.6.
kiwibird69/ 15.-17.6
loora84/ 6.-8.6
Dawwe kp 1?

Lisäsin tuohon listaan omani ja täydentelen/muokkaan päivää jos saan ovista bongattua :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1400916915.528343.jpg
kuvassa näkyy helposti, mutta liuskamalli on helpompi lukea puikon lasi vaikeuttaa tulkkaamista ja tulosviiva on jopa tulkinnanvarainen :) mukavaa alkanutta lauantaita sinne :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi lucky ja elaffy täällä pidetään peukkuja että kaikki jatkuisi onnellisesti <3

Herräilen aamukahvin kera, tytöt olivat eilen mun luona syömässä ja nukkumaanmeno venyi :)

Jännä nyt kun huomasi tuon alavatsassa tuntuvan kiristyksen niin tänä aamuna tuo tunne on voimistunut n 10000 kertaiseksi ja tämä on ensimmäinen oireellinen ovulaatio ikinä


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Peukut pystyssä Mju, että sielläkin tärppäisi. ;) Meillä on pitkä maraton edessä, kun ei ole mitään käsitystä ovulaation ajankohdasta. Mies tosin ei ole pahoillaan asiasta, mutta itseäni hieman stressaa, jos menee ihan "hukkaan". Nipistelyä on kyllä vasemmalla (km tuli oikealta), joka voisi viitata ovulaatioon. Epäilen kuitenkin, kun on vasta vähän yli viikko mennyt. Toivoa kuitenkin tuntuisi olevan.. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
loora minäki ootan innol, jännätää yhes :)

lucky mikäs ihme siel nyt on et tuollai vuotelloo?

tsemppiä piinaviikoille ja plussatuulia kaikille :)

täällä opetan esikolle hengitystä ja muutenki preppaan vähä kokeisii ku koeviikot alkamas. oma olo on iha ok alhamdulillah :)
 
Anteeksi tää mun jakomielitautisuus mutta liityn sittenkin tämän kierron kanssa kovaan kuumeiluun :)
Tarkistin yhdyntälaskurista ( kyllä sellainen löytyy netistä ) hakusanalla countdown to pregnancy ja tämän laskurin mukaan 2/3 ns parhaista päivistä osui kuin osuukin kohdalleen, eli nyt jännäämäön ja dpo 0 :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi kättyrä sentään!! Ei vieläkään tätiä täällä :mad: huomenna tulee viikko viimisestä lugesta. Mies raukka jo sanoi että voisko se sittenki olla mahdollista että oltais raskaana että tehtäiskö testi. Sanoin että en ole raskaana, testi oli nega dpo 14 eikä mulla mitään raskausoireita. Nyt vaan ootellaan.
 
Voi Myyh nyt toivotaan sinne kierron pikaista alkua jotta pääsette tositoimiin mutta oman mielenrauhan vuoksi kannattaisiko testi vielä tehdä ? Iiiso tsemppihalaus sinne. Tietääkö kukaan miten app foorumissa voi tykätä edellisen postista ? Vau app ja i phone käytössä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju82, en tiedä toimiiko iphonessa samalla lailla, mutta samsungissa näpäytetään vaan postauksen yläreunaa. Sitten tulee useampi vaihtoehto toiminnoista ja yksi niistä on tykkää. :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Ajattelin niin etten nyt testaa kun meillä on tiistaina väestöliittoon aika. Jos ei ole sillon alkanut niin saavat siellä tutkia ja ottaa tarvittaessa testit.
 
Takaisin
Top