Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Aida :sad001 Jaksamisia!

Mandahille onnittelut plussasta!

Ja minä täällä vaan olen jatkanut sen pahuksen greippimehun metsästystä! Olen kiertänyt kaksi eri kaupunkia, kolmen ketjun kauppoja yhteensä neljä kappaletta eikä purkin purkkia greippimehua yhdessäkään! :mad: Myyjiltä jokaisessa kysyin, eioota myyvät. :angry5 Ostin sitten kokonaisen greipin ja kaksi verigreippiä, saa kelvata. En tasan jatka metsästystä kun kerta on näin vaikeaa. Ehkä se sitten niin on että Pirkanmaalla ei vaan juoda greippimehua...
 
Sintti : kuullostaa kuitenkin hyvältä olotilalta :D oli sitten mitä tahansa :)...varsinkin jos mies on mukana sun fiiliksissä!!

Loora : eilisen päivän tallettelut osu varmasti ihan nappiin nekin vaikkette tänään enää ehtiskään!

Elya : johan on kumma tuo mehu juttu :O no greipithän ajaa saman asian onneksi :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos onnitteluista kaikille! :) oon kyllä ihan sekasin tästä! Kaikki jos menee hyvin niin meillä on kolme lasta kun ollaan vielä 22-vuotiaita... Huhhuh! :eek:

Pepalle pahoittelut negasta! Onko sulla siis menkat myöhässä? En nyt muista mitä olit kirjotellu :rolleyes:
 
Mandah : teillä on ollut reipas tahti :) nuorena sitä jaksaa, eiks sitä niin sanota :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa; tää on tosi tympiää kun menee nyt kierto sekaisin. Normaalisti on tarkka kierto ja nyt tais tuo luge sekoittaa. Ei näy eikä kuulu tätiä. Välillä nipistelee alamahaa mutta tosi vähän. Onhan tässä jo 5 vrk siitä ku viimisen lugen oon käyttäny.
 
Nyt on loppunut pahaolo mutta äsken alkoi kauheasti jomottaa oikealta puolelta alamahaa, kesti hetken ajan. Ihan kuin joku olisi yrittänyt tulla mahasta ulos. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah Juu on myöhässä, kp taitaa olla nyt 36/32. Tosin mulla on aina ollut melko epäsäännöllinen kierto joten kaipa tuo on mulle ihan normaalia :)
 
myyh harmi et tuollai meni sekas kierto yleensä alkaa 4-7pvä vikan tabun otosta.

mandah ainaki jaksatte leikkii lasten kans ja myöhemmin tulevaisuudes lastenlasten kans :)
 
Nojoo kyllähän sitä erilailla jaksaa varmasti ku sit myöhemmin. :) vaikka kyllä se nytkin ihan työstä käy :smiley-ashamed004
 
Sintti: kiima :) mikä kierron vaihe sul menossa? Kevättä rinnassa?

Tiarella: toivottavasti ei vatsatautia.... Kyl niin hirvee tauti ku olla voi. Eikös sulla sitäkin flunssaa ole ollu ni nyt sit vatsaflunssa... Yök.

Elya: ovis onnea ja plussaa nyt sitten noilla aidoilla etelän hetelmillä :)

Loora: plussa onnea piinaviikolle!!! ++++


Mandah: omalla pojalla on nuoret mummo ja pappa ni kyl ne jaksaa melkein paremmin ku itse :p ja jos vertaa noihin 70vee mummoon ja ukkiin :) kyllä se on myös omasta mielikuvituksesta ja ajatuksista/asennoitumisesta kiinni tuo jaksaminen... Voi verrata mun miestä ja itseä... Miehellä hyvä kyky alkaa leikkiä ku lapsi ja mielikuvitus on rajaton ja kehtaa tehä mitä vaan... Mä taas meen melkein lukkoon jos jotain uutta yritän keksiä.enkä pääse niin siihen leikkiin uppoutumaan mutta onneksi isiltä voi ottaa mallia leikkimiseen ja pojalta tietty...

On. Loppu veren sekainen vuoto nyt ja kivut samalla. Pyöräillessä hieman tuntu mutta ei niin kovaa... Tuli kuulkaa sellanen vaalea limaklöntti nyt sen ruskeen sijaan. Nyt pääsee odottelemaan miten käy aukeeko hanat vai ei ja jos ei aukee vahvistuuko mun olematon viivanpaikka vai oliko nää mun menkat... Jota en kyl usko... Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan joka viittaisi kyydissä olijaan... Siis näitä perinteisiä mitä joka kierrossa ollut... Mitähän nyt kroppa tuumaa yövuoroista- 3putkeen ja sit loma :) tuskin siitä haittaa hirveesti on... Ekan aikana yökkäilin aamuyöstä autuaan tietämättömänä että kyytiläinen matkassa. Joten työt kutsuu hyvää yötä!!!!
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Aida, olen niin pahoillani puolestasi. :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
tsemppiä piinailijoille ja ovista hyödyntäville, inshaAllah tässä loppukuusta/kuunvaihteessa saadaan uus plussa-aalto taas tänne :)

minä huokasin et jopas on normi olo ni sainpa etomisen takas mut alhamdulillah ihana myyh oli laittan mulle salmiakkia ja muutama salmiakki autto oloon ja verenpaineeseen ja eka raskausvitamiiniki on tänä otettu :) esikko kyselee suklaan perään kokoajan. kohta vajaa 2vko ultraan jipii :)
 
Gatusa: Nopeeta on paketti tullu perille! Salmiakki on hyvää!!!! Oliskohan suklaa sulannut matkan varrelle? :) ei se etominen jätä sua nyt rauhaan kun vaan siks aikaa et kerkeet tajuta et olo on hyvä... Koitas silti nauttia rakkauden hedelmän odotuksesta :)

Mulla on niin harmooninen olo :)

Sintti: ovis onnea!!!ja plussaa piinailuun!!!

Samat sanat kaikille muillekin!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä: Tuota mäkin löysin mutta en sanoisi sitä greippimehuksi vaan sokerilitkuksi joka yrittää maistua greipiltä joten en laskenut sitä mukaan. Vähän sama kun ostaisi greippilimsaa... Koitin löytää sellaista "aitoa" mehua, mutta ei niin ei, hedelminä onneksi löytyi. Mehu vaan olisi kätevämmässä muodossa kun suttaava hedelmä :p
 
lucky juu ei se etominen jätä rauhaan. ei sulanu matkalla suklaa alhamdulillah. esikko kinus ja kiukutteli niin kauan kunnes ukko väsy ja niin kyllä minäki ja oli pakko avata suklaa. juu yleensä menee n. 7-9 työpäivää ja voi hakee postista. kyllähä minä tästä odouksesta nautin mut ukko kokoajan pistää matalaliidolla ja piikittelee jne ni menee välil hermo.
 
Takaisin
Top