Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa tullut taas paljon tekstiä kun hetken ollut poissa :D

Aidalle tsemppihalit ja pahoittelut <3 toisaalta hyvä että meni kesken nyt. Itse koin jotenkin raskaampana sen että selvisi km vasta paljon myöhemmin. Varsinkin kun oli asiasta jo joillekin kertonut.

Mandah: onnittelut haamulaisesta ja toivotaan et vahvistuisi :)

Lucky: meiltä löytyy kaksi koiraa, sellaisia lelukoiran oloisia :D Ja niiden kanssa on elänyt kissa sekä kani, joten ainakin meillä ovat ihan sulassa sovussa menneet. Itselläkin välillä olo et haluisin lisää eläimiä, toisen kissan tai just jonkun jyrsijän. Mies kyllä laittaa vastaan ja onhan se ymmärrettävää. Asutaan kaksiossa ja sinne jos vielä eläintarhaa lisää niin ei yhtään hyvä homma. Kaiken lisäksi jos vielä vauva tulee jossain vaiheessa :D

ON: Täällä täti alkaa pakata tavaroitaan kahden vuotispäivän jälkeen. Enpäs nyt sit tiedä et laskenko kierron minkä mukaan. Siis kun 18.5 alkoi tuhruttelu ja kunnon vuoto alkoi 20.5. Et tänään sit joko kp 4 tai 6. Ja mun tilaamat ovistestitkin saapui eilen joten 1.6 ajattelin aloitella testauksen et oon varmasti ajoissa.
 
Aida Pahoittelut ja super iso voima halaus! Voin vain kuvitella kuinka paljon sua harmittaa!!!

Freyja: tuo mun kääpiöpinseri 4kg painaa. On seki aika "lelu" kokonsa puolesta. Ettei paljon olis pupua isompi ja kissa olis sitä isompi... Joskohan sais sitten ympäri puhuttua ukon siihen kissaan kun kaverin tuo koiruus tartteis, kärsii lievästä eroahdistuksesta. Mutta isäntä ei kyllä tykkää jos kissa hyppii pöydällä ja osaa avata maikkarin oven ja nukkuu sängyssä.... Mulle on kissa kyl tuttu, mutta sisä kissa ei joka käy laatikolla... Haiseeko se laatikko?

Diku: et kyllä luovuta, saat luvan ajatella muitakin asioita ku lapsi puuhat... Eletään sellaista kultaista keskitietä!!! :) halaus täältäkin!!!
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Tuossapa muuten linkki josta löytyy paljon hyviä videoita liittyen parisuhteeseen ja lapsiin ja lasten tekemiseen. On paljon sateenkaariperheisiin liittyviä asioita mutta niistäkin löytyy tietoa jos miettii joitain asioita raskauden yrittämisen aikana. On myös videoita jotka sopii heteroperheille ja on suunnattu heteropwrheille. Mielenkiinnolla kuuntelin luentoa inseminaatiosta ja koti-inseminaatiosta. https://www.perheaikaa.fi
 
Rutistuksia ikävän asian kohdanneille :Heartred:Heartred:Heartred

Ja positiivisia ajatuksia piinailijoille, ei kannata luovuttaa etukäteen (muistaisinpa sen itsekin :wink).

Ja toivottavasti erinäiset oireet enteilee hyvää!
 
Huh, nyt se taas alkaa nimittäin pahoinvointi :confused4 Täytyy siis pitää tarkoista ruoka-ajoista kiinni ja väsyttääkin niin penteleesti. Onneks lapset on päiväunilla niin saan vähän lepäillä.
Tää on kyllä ihan uskomatonta! Nyt tuli jo jotenkin tosi varma olo että kaikki tulee menee hyvin vaikkei sitä vielä voikaan tietää. Raskausviikkoja ois siis joku 3+4 ja la menis helmikuun ekoihin päiviin.. :)
 
Lucky: kyllähän tuo laatikko tuppaa haisemaan jos sitä ei joka päivä putsaa :D Tosin kaninkin valtakunta haisi aina välillä. Meillä kyllä kissa ja kani ovat olleet eläinlaumaa pomoja et koirat kyllä ovat väistäneet jos ovat liian innokkaana leikkimässä. Mut aika rajut painimatsit välillä on kissalla ja koiralla :) mulla siis kaksi cavalieria jotka painaa n.5-7kg eli kissan kanssa just sopivia painikavereita.

Meidän kissa kyllä vaan on aika vauhdikas ja äänekäs tapaus et välillä saa olla helisemässä kun se juoksee pitkin kirjahyllyjä ja komentaa aikaisin aamulla äänekkäästi maukumalla et tarvii lisää sapuskaa :D
 
Mandah: pahoinvointi, yöh :/ tiedän tunteen! Mutta hienoa ja ihanaa että on sellainen tunne ♡♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kauhea pahaolo ja vetelänä tulee, ei kai mahatautia tai oksua pukkaa :( mahassa kiertää. Jano hirveä, en tiedä johtuuko kuumuudesta.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Hö saksaan ei päästäkkään :( liiam kallista nyt, junat maksais kuutisen sataa ja lennot 400 ja kävis oslon/köpiksen kautta.. Ei kuulu menkkoja vielä ja vauvakuume sai aika buustin eilen<3

Aida ihan kauheesti voimia.. Tosi harmillista :(

Pepa on kyllä mälsää, josko ens kiertoon ;)

Freya toivottavasti bongaat oviksen ja pääset käyttämään sen! ;)

Mul ois pari "ylimäärästä" kiloa uutta kotia vailla että tervetuloo hakemaan.. Oon siis vielä normaalipainosen puolella mut ällöttää itsee miltä näyttää hyh..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepa: höh :( tsemppiä!

Tiarella: kuulostaa siltä että vois mahatautia olla, toivottavasti ei kuitenkaan!

Lauruska : hienoa, onko menkat jo myöhässä? Plussatuulia♡



Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
:Heartred Aida :Heartred Toivotaan että teillä olisi yhtä hyvä tuuri kuin meillä, kun heti vastaavan kokemuksen jälkeen tulin seuraavasta kierrosta uudelleen raskaaksi :)

PePalle pahoittelut negasta, mutta plussa on mahdollinen aina niin kauan ennen kuin vuoto alkaa :wink:)

Lucky, toivottavasti sinnekin tulossa plussa :)

Otollisia ovishetkiä ja sen jälkeisiä plussatuulia kaikille kuumeilijoille! :):)
 
Onnea Mandah :smiley-bounce015

Pahoittelut Aida :(

Kyllä luonto on käsittämätön. Ihan suoraan sanottuna mulla on ihan jäätävä kiima päällä. En tiedä onko se nää kelit vai hormonit vai mikä mut oon ihan sekaisin. Päivästä toiseen vaan yks asia mielessä.:excited001
 
Aida. voi ei... :( pahoittelut ja voima hali....


on.Apua ei se ovis varmaan ollukkaan vie eile vaan on tänään kun sain aivan hirmu tumman viivan aikaseks päivällä...no onneks saatiin eilen peittoja heiluteltuu kun pelkään ettei tänään keritä...eiköhän ne simpat sen aikaa elä....
 
aida pahoittelut keskenmenosta, jaksamista ja voimahali sinulle.

myyh missähän ne menkat sit oikein viipyy kun kerran ei näy ei kuulu...

mandah onnea haamusta, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)
 
Takaisin
Top