Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa: tää narttu on sen verran alistuva että se saa olla aika rauhassa mut ukko kyllä tietää miten mut saa suuttumaan ku vähä "leikittelee" omasta mielestään koiralle. Onneks tuo narttu alkanu luottamaan jo ok ukkoon että pystyy jo aika normaalisti olemaan :) ärsyttää kyllä.


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta naiset! Täällä testailtu ja edelleen erittäin hailakalta näyttää. Saas nyt nähdä, seuraavan kerran testailen ens viikon alussa ettei tarvii enää arvuutella.

Muoks. Tuossa tuo kuva niin voitte tihrustaa! :)
Ja niin nyt mieskin näki viivan!
Tossa tummassa näkyy paremmin.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    517.8 KB · Katsottu: 105
  • image.jpg
    image.jpg
    693.8 KB · Katsottu: 105
Muokattu viimeksi:
Nuuhku. Mä sain eräältä tuttavabodarilta kultaisen neuvon painon nostamiseksi, kolmen tunnin välein protskua ja kyytipojaksi hedelmä niin alkaa olemaan paino kohdillaan. Lihaa, kanaa ja kalaa, kananmunia, raejuustoa ym. Salaattia ja vihanneksia reilusti.

Ja koska mä en ehdi oikeasti syömään aterioita niin ratkaisin ongelman smoothieilla, sinne hedelmää, pähkinää, avokadoa, maitorahkaa yms yms. teen aamuisin kannullisen, otan aamulla ja töissä parikin kertaa ja iltaisin syön raskaammin lihaa ja vihanneksia/salaattia/kasvispataa ym. Mutta pitää syödä usein, ei niinkään paljoa. Minäkin söin ennen hevosen annoksia mutta nykyään menee jopa vähemmän kun on kokoajan kylläinen olo kun syö oikein.
Lisäksi vitamiinit yms superfoodit niin mikäs tässä ollessa :grin
 
Onnea mandah ja viivan vahvistumista :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mandah, kyllä mä tuossa värillisessäkin näen väriä :) Nyt vaan sitten vahvempaa viivaa odotellessa! Digitesti tietysti kertoisi jo paljon ;) Nyt vaan kunnon pora hommiin että kiinnittyy kunnolla ja päästään sua kunnolla onnittelemaan!
 
Mandah : molemmissa näen hyvin viivaset ♡♡ vahvistumista viivoille! Kannattaa tehdä digi!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah Onnittelut haamulaisesta :Heartred Viivalle vahvistumista,mukaan tarrasukkia ja vauvaliimaa:Heartbigred
Pahoittelut tädin kohtaamisesta kenelle se pirulainen on kylään tullut..
) . ( Nokka jotenki tylsynyt,oon ihan varma ettei tästäkään kierrosta tuu mitään :sad001
Kävin reissaamassa ja jotenkin sillä matkalla kun näki ihania raskaana olevia ja pikkuisia niin tuli luovuttaja fiilis :confused:
 
Siinäpä nuo testauspäivät


Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 26.5-?
Mandah/ 25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Tiarella/28.5-1.6 (dpo14 31.5)
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
MadH91/1.6-4.6
Granger/ 3.-6.6.
Aurinkoinen/ 6.-8.6
Elya/ 9.-11.6.
kiwibird69/ 15.-17.6
loora84/ 3-22.6
Freyja ?
Dawwe kp 1?
 
Kylläpä minäkin tuossa viivan nään. :) ++++++++++++++ vahvistumista!!!!

Madh: muistatko ku aiemminkin valitin alavatsa kipua... Ja oli sitä ihme vuotoa ja sä mietit onkohan joku kohtu tulehdus.... No ei se ollu mikään kohtu tulehdus vaan kiinnittymis yritys... Muistelen että sillon oli samanlainen olo ku nyt...

paitsi että viime yölläkin havahduin kun pisti tonne alakertaan. Sellasta yhtäjaksoista tylppämäistä pisto tunnetta.... En tiedä... Pitää yrittää olla ajattelematta mutta ei pysty kun sen tuntee koko aika tuossa. Häiritsee...

Te olette ihania kun ette ole sanoneet että nyt lopeta tuo valittaminen!!!! Kiitos!!! Mutta en kyl usko plussaavani vaikka melkein viikko vielä oikeiden menkkojen alkamiseen olisi... Mutta en oo syönyt teroluteja tässä kierrossa niin voipi olla kierto ihan mitä sattuu. Luulis että vähän olis jo korjaantunut kierrot tuon lääkkeen syönnin vuoksi etten ainakaan yhteen kiertoon sitä tartteis tai kahteen. Metforminin oon unohtanut kokonaan kun en vaan oo muistanut syödä... Eipähän ole ollu sitä huonoa oloa :) Tosin ruokailun jälkeinen väsymys on tullu takas :)


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mandah: Onnea haamulaisesta <3 Nyt sitä vauvaliimaaa kilotolkulla :Heartred Digiä suosittelen kans
 
Perjantaita kaikille! :flower:flower

Kokeilen nyt sitten uudelleen kun se eilinen teksti tosiaan hävisi jonnekkin cyper-avaruuteen :mad:

Looralle plussatuulet puhaltamaan piinaviikoille!:wav

Tiarella ja Mad: Koittakaan tekin jaksaa piinaviikot, plussatuulia puuuuuh +++ :wavKohta vois jo oireet alkaa:wink

Lucky: Voi, kunpa se nyt ois kiinnittymistä ja pikkuinen poraisi itsensä vaan todella tiukkaan kiinni:Heartred Mulla ei esikolta tullut kiinnittymisvuotoa ollenkaan. Kipuja oli kyllä samanlaisia kun nyt. Tässä kierrossa tuli dpo 3-4 valkovuodon seassa vaaleanpunasta ja sitten muinakin päivinä rusehtavaa/keltasta valkovuotoa hiukan.

Dawwe: Pahoittelut sen hi**n tädin saapumisesta :mad:

Diku: Nyt et luovuta! Kyllä se plussa sieltä tulee, aika varmasti sillon kun sitä vähiten odotat! :Heartred Mahdollisesti jo parin päivän kuluttua!

On. Täällä eilen touhuttiin koko päivä pihamaan kimpussa, siitä sitten seurauksena alavatsan jomotukset, nivusia ja alaselkääkin särki. Hiukan ahdisti että onko kaikki ok. Mutta tänään jo kivut onneksi poissa. Yritän ajatella aina noissa hetkissä sitä mitä meidän ihana vanha neuvolan täti esikon aikaan sanoi mulle, että jos raskaus ei ole jollain tapaa riskiraskaus niin et normaalilla toiminnalla/elämällä voi itse aiheuttaa keskenmenoa...Jos menee kesken on siinä syynä joku muu asia. Nyt siis tuohon tukeudun kun välillä on pakko jotain touhutakin, vaikka yritän kyllä hissutella siinä missä voin. Pahoinvointi aloittelee jo, eilen ensimmäisen kerran halailin pönttöä..

Tänään rv 4+5, eilen digi näytti 2-3 niin kuin pitää:Heartred Uudestaan vielä hormonien varmistus testi ;) viikon päästä jos sais sen 3+.
 
Marina melina: sitähän tässä toivoisin. Kellertävää se lima on välillä ollu, kun on ollut kirkasta mukana... Haju makea... :/ no ajattelin äsken väärin että menkat olis alkava jo 3päivän päästä....

Täällä on ihana trooppinen tuoksu ihan kuin ulkomailla on. :) <3 rakastan näitä ilmoja. Olis pojan kans käytävä kaupassa kun saan 1vuotiaan pikku neidin hoitoon tänään ;) :D

Asiasta kolmanteen.... Tein aamupissasta hcg testin ja ihanku näkisin valkoista lavuaaria vasten ihan toooosi haalean viiva paikan :) sehän ei tarkoita yhtään mitään ja voin myös kuvitella sen siihen. Ällöttävää!!! :confused:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mulle kuuluu kaiken näköistä :) Sain sellasen tyhmän taudin kuin jännitysniska :sad001 Kohta lähen fysioterapiaan en pysty oikee päätä kääntää oikealle. Maanantaina olis se alkuraskaus ultra sitä jännäillään. Aika oireeton muuten olen ollut, saa välil ihan hierasta silmiä et ainut oire on valtavat munkit ja turvonnu maha. Toivottavasti kaveri(t) on kyydissä. Mahan perusteella oon pohtinu et kolmosiako ootan :grin
Lucky ootko sä testaillu jo? Kuullostaa samanlaiselta limalta mitä itelläkin on :)
Muoks. siis oothan sä testannu tää mun lukutaitokin ruostuu :D Muisti on jo ihan poissa. Mitähän seuraavaks
 
Muokattu viimeksi:
Lyhyeksi jäi meidän ilo, vuoto alkoi eilen. :sad001 Sen verran runsasta on, että siinä se nyt sitten oli. Palaan siis tähän ketjuun kunhan vuoto lakkaa ja mieli on sopeutunut yrittämään uudelleen. Mies on ollut onneksi tosi kannustava. Muistutteli, että tämä ainakin todistaa, että mahdollista se on.
 
Mandah; näen selvästi viivan!!! Onnea hirmusti ja nyt viivan vahvistumista ja tarrasukkia :Heartred

Purinaa.... täällä ei vieläkään täti ole kurvannut. Ärsyttävää, kierto venyy ja paukkuu :mad:
 
Aida; pahoittelut!!! Pettymys on varmasti kamala. Sulla meni tuo lähes samalla tavalla ku mun km. Sain puikkotesteihin vaan haaleita viivoja mutta digi anto raskaana 1-2. Digistä muutama päivä niin alko vuoto. Eipä tuohon läydy niitä lohduttavia sanoja.
 
Voi Aida :( iiiso halaus täältä.
Täällä tämän päivän proggiksena kun tänään en ole duunissa on käydä ostamassa satsi kahvia ja silkkipeitto jumapliut on tämä kämppä kuuma kun läpitalon kämpässä paistaa vuoroin molemmilta puolilta makuuhuoneessa alkaa olla sietämättömän kuuma jo 5 aikaan aamulla.. Ja mua yleensä palelee aina. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nyt menossa dpo 6, hieman pahaolo ja oksettaa mistä lie johtuu ja rinnat kipeet. :s kävin auton katsastuksessa ja ihme meni läpi: )

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top