Perjantaita kaikille!
Kokeilen nyt sitten uudelleen kun se eilinen teksti tosiaan hävisi jonnekkin cyper-avaruuteen
Looralle plussatuulet puhaltamaan piinaviikoille!
Tiarella ja Mad: Koittakaan tekin jaksaa piinaviikot, plussatuulia puuuuuh +++
Kohta vois jo oireet alkaa
Lucky: Voi, kunpa se nyt ois kiinnittymistä ja pikkuinen poraisi itsensä vaan todella tiukkaan kiinni
Mulla ei esikolta tullut kiinnittymisvuotoa ollenkaan. Kipuja oli kyllä samanlaisia kun nyt. Tässä kierrossa tuli dpo 3-4 valkovuodon seassa vaaleanpunasta ja sitten muinakin päivinä rusehtavaa/keltasta valkovuotoa hiukan.
Dawwe: Pahoittelut sen hi**n tädin saapumisesta
Diku: Nyt et luovuta! Kyllä se plussa sieltä tulee, aika varmasti sillon kun sitä vähiten odotat!
Mahdollisesti jo parin päivän kuluttua!
On. Täällä eilen touhuttiin koko päivä pihamaan kimpussa, siitä sitten seurauksena alavatsan jomotukset, nivusia ja alaselkääkin särki. Hiukan ahdisti että onko kaikki ok. Mutta tänään jo kivut onneksi poissa. Yritän ajatella aina noissa hetkissä sitä mitä meidän ihana vanha neuvolan täti esikon aikaan sanoi mulle, että jos raskaus ei ole jollain tapaa riskiraskaus niin et normaalilla toiminnalla/elämällä voi itse aiheuttaa keskenmenoa...Jos menee kesken on siinä syynä joku muu asia. Nyt siis tuohon tukeudun kun välillä on pakko jotain touhutakin, vaikka yritän kyllä hissutella siinä missä voin. Pahoinvointi aloittelee jo, eilen ensimmäisen kerran halailin pönttöä..
Tänään rv 4+5, eilen digi näytti 2-3 niin kuin pitää
Uudestaan vielä hormonien varmistus testi
viikon päästä jos sais sen 3+.