elafy: täällä kans hyvä neuvola palvelu... ihan parasta oikeestaan on koko neuvola kaikki muut tk palvelut on ihan pyllystä. Onnea uuteen kirtoon!!! huolta pitävät että tässä kierrossa tärppää pysyvästi!!!!!
madh: kasvaako kohdun limakalvo vielä kiinnittymisen jälkeen?
ihan yleisesti mietin ja kysyn että mites kauan tollasta kiinnittymis vuotoa voi tulla ja millasta se on ollu teillä? (vaaleen ruskeita "limanauhoja" pyyhkiessä ja välillä ihan kirkastaverta niukasti pyyhkiessä.. housuun asti tulin ainoastaan eilen ja sitees oli varmaan vaan kaks ruskeeta viivaa... :) (ehkä mun pikkuhousun suoja näyttää raskauden
mandah: kyl siin viiva näkyy kun läppärin näytön kääntää taakse :) onnea haamusta ja viivan vahvistumista
gatusa: mä oon luullu että meloni on puussa :) mutta tuohan on kuin kurkku tai kesäkurpitsa :) kasvaskohan se suomessa :) mä niin tykkään melonista!!!! järkkyjä nuo sun kaavinta kokemukset ja lääkäri pyllystä kun yrittää salata potilaalt
tiarellako: kysyit miltä paikkakunnalta olen... en viitti vasta kun niin pien paikka tämä....mutta ei kauheen kaukana
dawwe: hmm... otat vaan rennosti niin kyllä se suuri tapahtuma tulee sieltä!!!
myyh: kade oon hyvän aineenvaihdunnan omistaville ihmiskehoille!!!!
koko kierron ollu ressailematta asiasta niin nyt sit taas joutuu miettimään tuota vuodon syytä ja jankuttamaan täällä koko aika samaa... toisaalta jännittää mitä tuleman pitää mutta toisaalta on tunne ettei tästä tuu ku kiinnittymis yritys ja tätä ruskeeta lima vuotoa kestää sinne menkkojen alkuun asti jollon hanat aukee ihan kunnolla ja siinä se sitten oli... mulla on taas sellanen olo että mä tarviin jotain uutta ja virkistävää.
haaveissa olis toinen koira tuolle pikku akalle kaveriks, mutta mies ei halua että otan toisen koiran ja toisaalta se ei voi estää mua ottamasta, mutta sitten se ei voi luvata noudattaa mun ehtoja ja sanoikin jo ettei se ala mihinkään ehtoihin.
mut pelkään jos otan koiran itsepäisesti niin se pistää koulutuksen pilalle koska osaa olla todella hankala... saa kyllä koiran ku koiran pelkäämään itseään ja vieritten koiria kohtaan on niin love ja kehuu että ompas kiva koira ja etä tää on just sellanen ku koiran pitäis olla... on vähän väärät metodit sillä koiria kohtaan mua ärsyttää niin paljon
ja sitten vielä tuo
sanon kyl pahasti omasta ukosta mut se pilas multa jo yhen koiran piikille kun se oli niin itsekäs eikä yhtään ees yrittänyt tulla mun koiran kans toimeen vaikka tuli kuvioihin vasta paljon myöhemmin... se pisti mun koiran siihen tilaan että piti laittaa piikille... no saatto se koiran agre olla jostain tuntemattomasta traumasta joka sille oli aiemmin käyny, mutta olis sekin voinu omalta osalta yrittää asian eteen tehdä jotain... se vaan pahenti sitä entisestään... vaikka tiesi että koira oli minulle tosi rakas! oon niin katkera sile siitä asiasta ja se että ottaisin vaan itsepäisesti toisen koiran miehestäni välittämättä niin pelkään että homma ei onnistus. sillon ennen kun uroksen vein piikille... ennen sitä päätöstä jouduin valitsee miehes vai koira. koira oli pakko ku poika oli jo sillon konttaus iässä ja se alko sitäki peloissaan komentelemaan. niin ongelmia olis voinut olla vaikka mies ei oliskaan enää ollut kuvioissa.
mä otan jonku dopermannin niin ukko ei uskalla mulle enää ees sanoo mistään vaan palvoo mua kun jumalaa sen jälkeen, samoin koiraa. :) osotan astianpesukonetta ja koira näyttää sille vähän hammasta niin alkaa tapahtua... :)
sori... tämä oli vaan tällainen hullu tunteen purkaus... ihan seko pää.... ei pitäis syyttää pelkästään ukkoa... vaan olla kiitollinen kaikesta siitä mitä oon saanu ku ukko tuli kuvioihin. pojan ja oman yhteisen kodin. ihanat appivanhemmat ja ja ja... pöhkön miehen... JOKA EI ANNA OTTAA MUN TOISTA KOIRAA!!! Buaaaaah!!!
sopeutuskohan 4 vuotias koira ja pupu keskenään :) tai sitten se kissa... se kyl repis ukoltasilmät päästä.. on se niin itsenäinen elukka... ja mies kissalle tekis saman mitä kissa miehelle... näin se kävi myös sille edesmenneelle .. mitä koira teki miehelle, mies anto samalla mitalla takas. sori