Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plussatuulia Mandahille!! :) ++++++++++++++++++++ Mullahan tää toukka sai alkunsa heti sen "kemiallisen" jälkeen :Heartred

Myyh, ootko varma ettet sittenkin olisi raskaana? Jos vaikka hedelmöitys ja kiinnittyminen ollutkin myöhemmin eikä silloin näkynyt testissä?

Pahoittelut tädin kohdanneille ja valtava plussapuhuri uuteen kiertoon! ++++++++++
 
Mulla kans otti taas koville kun miehen veljen avokki oli blogiinsa päivittäny miten heillä oli eilen nt-ultra. Kirpasi kyllä kun heti vaan tuli mieleen, että meillä olis ollu sama viikkoo aiemmin.
Siskoa onnisti ekasta kierrosta, toisista tietämättä oltiin alotettu "yrittämään" samaan aikaan ja heille syntyy jo ihan pian tämä, eli liki 9kk on odoteltu kolmatta meille.
Ja kun ei vieläkään ja kun yksi km tässä välissä. Enpä olis noiden kahden jälkeen uskonu, että näin kauan tässä menee..

Toisaalta mulla on nyt kuitenkin jotenki semmonen hälläväliä fiilis. Ja mä odotan kyllä jotain, semmonen olo siis että jotain suurta tapahtuu pian. Ja kun eihän meillä kiirekään ole kun noikin kaks ekaa on pieniä. Mutta kun haluaa lisää niin eipä siinä tietysti paina minkäikäsiä ja montako on ennestään.

Onneks on hyvä ilma niin saa ajatukset harhautumaan pihahommiin. Kohta uskaltaa ostaa kesäkukat ja sit alkaa ruohonleikkuukierre ja nyt mä alan taas ottaa itteeni niskasta ja jatkan laihdutusprojektin kanssa.
 
Voi Anis täysin normaalia kun itse yrittää ja ympärillä tuntuu natsaavan heti kun raskautta edes ajattelee niin turhauttaahan se ja tuntee kateutta, minusta on rohkeutta sanoa se ääneen eikä sen sanominen tee kenestäkään huonoa ihmistä päinvastoin uskallat olla rehellinen omille fiiliksille. Se että voi kadehtia jonkun raskautta tai vauvauutista ei tarkoita sitä että ei voisi olla iloinen toisen puolesta :)
Tällä hetkellä olen kateellinen niille jotka pääsevät ovulaation hyödyntämään kun tässä kierrossa meille jäi luu käteen miehen reissun vuoksi ja talleteltiin niin että teoreettinen mahdollisuus hedelmöityymiseen on ja lisäksi pahoissa riidoissa erottiin 2 viikoksi :p iloinen olen muiden jännä päivistä ihanasta kesäkelistä ja 2 viikon totaalirauhasta ilman ainuttakaan riitaa, taidan lähteä pian ostoksille :))

Tsemppiä sinne kaikille <3

ImageUploadedByVau Foorumi1400755122.423106.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No eipä tarvii tuota miettiä, jään vaan oottelee miten pitkäks tää kierto sitten venyy. Syksyllä sitten seuraavaan yrityskertaan! :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    799.1 KB · Katsottu: 113
Voi Mandah pahoittelut tuosta mutta niinkauan kun ei vuotoa niin on mahdollisuus <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mandah : eikä! :( pahoittelut! Mä olin ihan varma että plussa tulee...jospa se sieltä vielä tulisi eikä täti!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
En saa sitä näkymään kuvassa mutta kyllä siinä väriä on ihan hintsusti. Mutta oonkohan sitten arvioinu oviksen väärin..?
 
Mandah: kaikillahan nousee se hormoni hyvin yksilöllisesti. Miten sulla aiemmin on näkynyt? Tai sitten tosiaan voi olla että ovis olis ollu myöhemmin...
 
Mandah, huomenna uutta testiä kehiin! :) Kyllähän se ovis/hedelmöitys/kiinnittyminen on hyvinkin voinut tapahtua myöhemminkin! Etenkin kun aika lyhyeksihän tuo sun kierto olisi muuten jäänyt...
 
mandah mä veikkaan että ovis ollu myöhemmin ja ehkä ois dpo 10-12 nyt sulla... mut hailakkakin viiva on kuule plussa joten viivalle vahvistumista mandah. :)

päivitystä mein pihalta...hunajamelonit kukkii ja alkaa tekeen hedelmää :)

photo0269.jpg
 
Ja tätäkään pissaa en kyllä pidätelly kun vajaan pari tuntia. Huh, nyt kyllä kännittää niin että sormet hikoo. Kuinkahan saan yöllä nukuttua!! Ja pelottaakin sen viime plussauksen takia! :gen113

Muoks. Ehkäpä jännittää kuitenkin :laughing001
 
Mandah.Mä pidän peukut pystyssä et viiva lähtee vahvistuun.. :) varovaiset onnittelut..

on.ovis testiin pärähti plussa ja soitin just miehelle et tänään on pakko saada peitot heilumaan.....muuten mä oon niin mmmmrrrrr :smiley-bounce005
 
Takaisin
Top