Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei vain hei, nopeesti täällä taas lukemassa juttujanne joita on taas paljon! Piinailua, piinailua! Hirmuisesti tsemppejä kaikille :Heartred:Heartred:Heartred Oli tilanne mikä hyvänsä!

Itsellä kp 12 eli ovista odottelen viikonlopulle, eilen aloin testaamaan ja ennakolta peittojakin heiluteltiin, stressaamatta olen ollut mutta toiveikkaana edelleen! Tosiaan on kesäilmat tulleet tännekin joten ulkona menee aikaa, se on hyvä ja pitää ajatukset välillä realistisina, hihi :)
 
Etsijä: ovis onnea ja plussa onnea!!!!

Tiarella/Madh: muullakaan ei panadol auta ollenkaan päänsärkyyn. Kerran jouduin päivystykseen, pistivät voltaren piikin kun maks määrä panadolia menny ja Yks 400 burana eikä kun vain paheni. Se oli ihan hirveetä. Olin sillon ihan vasta plussannu.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippatirallaa taas kaikille! Tänään pitää ortopedille mennä kun viime viikon lopulla loukkasin käden eikä tunnu parantuneen yhtään. Maitopurkin kärsii nostaa normaalisti mutta siitä painavammaksi menevät jo alkaa sattua. Särkee vähän melkein koko ajan. Harmitus tässä on se että sairasloma todennäköisesti jatkuu ja musta on aina jotenki tympiä olla töistä pois.
Ja vieläkään ei ole täti kurvannut. Sunnuntai iltana otin viimisen lugen mutta ei näy vielä tulevan. Toivottavasti nyt pian alkais että päästään uuteen kiertoon. Onko kellään kokemusta kuinka pian lugen lopetuksen jälkeen on menkat alkaneet???
 
voi naiset tätä kiejotusvauhtia :D pitääköhän mun jäädä taka-alalle kun ei perässä pysy..:)

toivottelen siis plussamyrskyä kaikille!!!

on.dpo 7 menossa.eilen alko kauheet sukkapuikkosäryt ja tänä aamuna sit menkkajomot.toivottavasti ei enteile tätiä saapuvaksi :/
 
Myyhille tsempit tädin ootteluun? Toivottavasti saapuu ellei ole hyvää syytä jäädä poijes ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah; sulla on pakko tulla plussa!!! Sullahan on ollu selkeät oireet ja jos nyt dpo 15 eikä täti ole kurvannut :wink äkkiä testiä hakemaan!!
 
Mandahille plussaonnea! Aika selvää taitaa olla toi plussaus. Yleensä tommonen varmuus/rauhallisuuski on merkki :)

Nyt siis kipinkapin testin ostoon, että päästään muutki jännityksestä ;)
 
Onnea aida ja mandah testiä kehiin :)) täällä on oviksen jahtaaminen mennyt vähän niin näin sain jotain viivaa tuolloin 12-13 kp näkyviin ja nyt kp 14-15 ei sitäkään enää laskennallinen ovulaatiopäivä ois 25.4. Vaikka tämä on vasta yk 2 niin jotenkin nyt jo turhauttaa kun ilman kunnollista ehkäisyä on menty jo vuosi :( ihanaa että noita plussia tulee älkäähän tyystin hylätkö tätä ketjua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mandah: testaamaan!
Myyh: lugeista ei kokemusta mutta ei sullakaan enää pitkään mene että testailet
Nuuhku: menkää menkat pois!!!!
Mju: tsemppiä ovisteluun.
Elli: sä tuut ihan mun perässä. :)

Testasin oviksen ja raskaus testin raskaus oli puhdas nega ja oviksessa vahva viiva mutta ei kontrollin vahvuinen.. Limaa valuu sellasta Ruskeeta ja pistelee tuonne Alamahaan


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi kyllä ne menkat sit alkoi... No ei auta muuta kuin ajatella postiivisesti seuraava yritys sitten nopeammin :)
Isäntäkin jo sanoi että ei auta muuta ku yrittää uudestaan :) voin siis ottaa viikonlopun ihan rauhassa :) kuinka teillä.. Tai siis onko teistä moni alipainonen ja kuinka vaikuttanut raskautumiseen? Tosiaan itsehän olen aina ollut aika paljonkin alipainoinen en siis sairasta mitään syömishäiriöö yms mutta on vaan niin kova aineenvaihdunta... Syön kun hevonen mutta mikään ei näy missään... Esikoinen sai kyllä alkunsa hyvinkin helposti..

Jännää nähdä kuinka kauan "joutuu" yrittämään ja koska tärppää vai tärppääkö... :)

Mandah: oi kyllä nyt kun sen testin jostain saisit niin ihan varmana plussaa näyttää :)
 
Nuuhku pahoittelut :(
Myyh kyllä täällä kaikki kärsimättömänä odottaa :)

Taidan itse käydä hakemassa seuraavaa kiertoa varten ovulaatiotestejä mutta raskaustestin jätän ostamatta ja hankin vasta jos menkat on myöhässä omaa nuppia säästääkseen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Puh meni nikit nolosti sekaisin :) mandah siis kaikki kärsimättömänä odottelee tuloksia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huh, kun on tullut monta sivua viestejä sitten siitä, kun ekan viestini tänne laitoin! Jostain syystä en oo päässyt puhelimella tai tabletilla näille sivuille, niin ei oo päässy kirjottelee. Uusia plussia oli tullut, onnea plussanneille! :) Antaa vähän uskoa ja tsemppiä tähän omaankin yritykseen. Täällä menossa yk 7 kp 16/27-29 ja tänään pistävää kipua vasemmalla alavatsalla. Jos se ois ovis?! :rolleyes: Oon nyt muutaman päivän ovistestejä käyttänyt, mut niistä tulee yhtenä päivänä tosi hailakka viiva ja toisena päivänä ei ees viivaa. Jos se viiva nyt lähtis tummumaan. Tai sit oon ihan hakoteillä näitten oireitten kanssa o_O Davidin liuskatestit siis käytössä. Viime päivinä oon myös pohtinut omaa suhtautumista tähän vauvakuumeeseen. Jotenkin aattelin, että kun on jo yksi lapsi, niin sitä ottaa rauhallisesti tän yrityksen, mutta ei. Mulla on nyt se vaihe menossa, että nään kaikkialla vaan raskaana olevia :eek:Sain tuttavalta kuulla vauvauutisen ja heti iski jossain sisimmässä pieni kateus. Vaikka eihän se hänen onni ole multa pois! Sit tunsinkin itteni huonoksi ihmiseksi, kun tunsin mitä tunsin :sad001 Varmaan joku muukin kokenut samoja tunteita. On tää naisen mieli ihmeellinen, ota tästä sitte selvää :rolleyes:
 
Takaisin
Top