Elaffy, tsempit ja jaksut sinne ja peukut et nappais pian uudelleen :) Mä ostin eksän kans yritettäessä donna-sylkitestin ja kyllä oon kuullut kauheen paljon hyvää siitä, mut nyt kun itellä ens tiedossa et tuskin ovuloi ni en oo ottanut käyttöön, nyt tyytynyt tikkuihin. Mut hauskaa sen kanssa kattelu mun mielestä on ja kuullut kauheesti hyvää :) kertainvestointina kallis, mut kiva kapistus :)
Gatusa, mun muistikuva on siitä, et sä oot ollu ensimmäisten joukossa mua tsemppaamassa kun tänne eksyin
Ihanaa että joku tykkää siitä mitä mä "sormistani" päästelen, parhaani mukaan yritän ainakin sanoo asiat niin ettei niistä kukaan nokkiinsa ottais kun se ei koskaan oo tarkoitus :) Voihan niiden repäsykipujen kans, koitas kestää
Mulla taas kun loppu se ovisnippailu ni on haikee olo et nytkö ne tuntemukset loppu, olis mielellään kestäny lisääkin
Hyvästä syystä kipua kestää enempi...
Mandah, ihana uni!
Toivotaan et enteilee sitä itseään!
Limatkin kuulostaa lupaavalle :) Oioi, ei enää kauaa ku iteki pääsee "oireilemaan" jos mielikuvitus tekee tepposet/jotain kiinnittyykin
Jänskää! Tuntuu kyl ihan eriltä jännätä teidän muiden puolesta, nytkin ihan täpinöissään täällä :P Nyt kun itselläkin tuntuu et olis mahdollisuus
Freyja, jess testit on joskus ihan hyväksi kun kartottaa omaa kiertoaan, jos sitä nyt kerran edes sen ovisplussan saa niin sit siinä ei oo tuskin mitään ongelmaa :) Ainiinjoo, tuollainenkin käynyt
Ihmeitä siis tapahtuu... :) Ja ny ku ite viel noilla clomeilla ni on todennäköstä kuitenkin siinä et voipi irrota kaksikin :D
Larissa, mä oon kyl miettinyt kuukupin hankintaa... Jotenkin inhottaa noiden siteiden kans plärätä ja tulppien yms.
Nyt ei tosin oo semmoseen varaa vielä, joten ehkä kesällä, jos tarve on
Joo ton kikan sperman kans oon kuullutkin
Dawwe, hyvä et pihan laitto pitää kiireisenä :) Mulla meinaan just alko miniloma, eikä tosiaan mikään kiireinen sellainen (piinapäivistä tulee pitkiä...). Kävi miten kävi, tsempit sinne ! :)
Tiarella, vielä et oo, mut muutaman päivän päästä voit olla
Aida, vielä kerran suuronnittelut plussasta
Se ei muuten se et toinen johdin puuttuu, niin vähennä raskautumisen mahdollisuutta 50% automaattisesti, vaan nyt huomasit ettei onneks niin vaikeaa ollut ja piti joskus sanomani et samalta puolelta saattaa ovuloida useemmassakin kierrossa. Tää siis ihan lapsettomuuslääkärin suusta kuultuna harjoittelun aikana. :) Mut tosiaan se ultra on kyl ihan hyvä varmistus :)
Jep, tuplamahis, kaikki kauhuskenaariot tukossa olevista johtimista (jos vaik toisel puolel onki) ni suuremmat mahikset kai olis edes yhden raskauden alkaa kuin jos tulis vain yksi munis...
Mut no, se nähdään vielä
Musicboxille nyt sit tsempit :) Jaksuhaleja myös. On ihan hyvä ottaa ammattiapu vastaan, kun asiaa käsittelee ajoissa niin se ei jää kaivelemaan liiaksi asti. Kaikkea hyvää sinne! :)
mimi. mä en tiedä, mulla kun oli vaan se yks lyhyt selkee ovisplussa :D Luulis et ensimmäisestä katottuna? Mut no, mä kun en noista tiedä. Kaipa se lh-huippu sit voi kestää joskus kauemminkin...
Nuuhku, kuulostaa lupaavalle
Mäkin kun tilasin ebaysta mun testit ni huomaamaton paketti oli kyllä. :) Mut kyllä ne apteekinkin on hyviä
(mulla ei vaan lompakko kestä niitä)
Lucky, voi prkle sen vuodon kans, en kyl usko et se täti olis, jos siel vaan koittaa joku porautua syvälle kohdun limakalvoon
Raskauden aikanakin tosin voi vuodella miten sattuu ja mitä sattuu joillain, joten ihan iisisti vielä hengaisin vaikka mieltä viekin tuo mustaksi.
tsempit!
Mustikka, juuri tuo on se greippimehu mitä mä jostain kaupasta löysin! :D se on ihan hyvääkin...
Myyh, ihanaa tuo miehen asenne!! :) Tsempit sinne :) Kyllä teille se pieni sieltä suodaan, vaikka nyt ootte laittoman paljon työtä sen eteen joutunu tekemään :S Jos se eka inssi viimeistään tois tuloksen!
loora, hyödyntämisonnet sinne nyt sit!! :)
omanapa, eilen illalla alavatsa oli hellänä ja oikeen natustelin sitä fiilistä mikä siitä tuli kun oli jotain tuntemuksia! Aamulämpö 36,6. Kaipa nyt vaan tosissaan ovis tapahtui, vaikka jotenkin "hölmistynyt olo" siitä et nyt ne oviskipuilut sit loppu... Olis kestäny pidempäänkin tuntemuksia. :D
Mies mamitteli taas aamulla ja meikäläinen unisena hymyilee kuin naantalin aurinko. Ja muutenkin ihan mielettömän hyvällä tuulella heti aamusta. :) Pientä siivouspäivää viettelen.
Dpo1, kp19/26-29(32) (nyt siis oviksesta laskien kierto olis 32pv).
Illalla tajusin kans sen, et mähän pääsen sit dpo7 tienoolla jo tunnusteleen et nipisteleekö, kiinnittyykö ja sen jälkeen miettimään oirehia!!
Tosissaan tällä kertaa :) Ovisplussa oli kyllä nyt niin tarpeeseen tässä meidän touhussa näköjään :)