Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep niin olen kuvitellutkin mutta kun tuomeijän muori on niin utelias että heti tulee tenttaan että mitä siinä paketissa oli yms.. Ei ihan niin utelias ole että alkaisi avaamaan toisten kirjeitä mutta kuitenkin ja harvoin sinne postilaatikolle kerkee ennen muoria :D vikkelä liikkeissään tässä suhteessa joten taidan vaan kipaista apteekissa ;)

Isäntä pakotti meikäleisen opetteleen ajaan päältäajettavaa ruohonleikkuria... Huh... Kauhee rötiskö.... Sai itte ajaa loppuun oli pakko tulla sisälle niin huono olo iski että meinas yrjö päästä.. Ja hitto mä sanon jos ei plussaa tuu niin mitä hittoo? :D
Mut hei oon nyt kans huomannu että kiukkunen kun ampiainen olen.. Tai isäntä asiasta huomautti.. Ja nytkin niin ottaa päähän toi koira jonka vielä eilen illalla hiki päässä pesin ja nyt kauniin valkoinen koira on taas paskanruskee... :BangHead

Mä en noista ovis tikuista tiiä mitään ikinään en oo tikuttanu..? Enkä varma oo tiiänkö oikein koska on mut luulen tietäväni.. ?? :confused5
 
Hui! Luulin jo hanojen aukeevan kun vihlo mahaa vähän kovemmin ja hetken päästä valahti niin että alushousut kastu ja luulin että alko ihan kunnolla vuoto. Mutta eipä ollukaan kun järkkymäärä limaa siis sellasta samanlaista kun oviksen aikaan oli. :eek:

Sori yksityiskohtainen selitys :grin

Ja muoks. Nyt kyllä juilii mahaa ikävästi että joskohan se täti saapuu pian kylään..
 
Muokattu viimeksi:
mandah tai sitten sulla on vaa tärpänny koska oon lukenu et monil on noin käyny plussan aikaa :)

mimi jaksamista kipujen kans, inshaAllah saat plussan kierron lopussa :)

nuuhkulle kans tsemppiä ja plussatuulia :)

on: nyt jos ukko keksii valitettavaa ni minä annan sen kuulla kunniansa. mä tiskasin, laitoin ruuan valmistuun, laitoin eväät valmiiks esikolle suurimmaks osaks ja siistin keittiötä. oli pakko hyödyntää suht hyvä olo joka aamulla oli.
 
Hyviä unia ootte nähnyt ;)

Täällä tulee tänään niukkaa vuotoa housuun asti ja pyyhkiessä ruskea lima klöntti. Nyt on siis dpo 7-8? Alamaha on kipeä... Mieliala synkkenee kun pelkään jos nää on menkat ja jos syy on nyt siinä etten aloittanut teroluttia tässä kierrossa...Fuck!!!

Mandah. Itse en tuosta kirkkaasta hulahduksesta olis millänsäkkään... Ei sieltä mikään täti tuu sulle!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mandah: Ei se täti tule, kun sehän nyt sovittiin jo että sä plussaat!

Nuuhku: Lupaavalta kuulostaa!

Mimi: Tsemppiä kipujen kanssa!

on: Otin sitten puhelimen kauniiseen käteen ja soitin neuvolaan. Sain luvan käyttää allergialääkkeitä. Heti helpotti silmien kirvely. Jes!:hello2 Täytyy kyllä sanoa, että oli ihana neuvolatäti. Otti mun huolen kohdunulkoisesta raskaudesta tosissaan ja varasi neuvola-ajan lisäksi alkuraskauden ultran. Tämä tuntuu heti paljon todellisemmalta, joten ehkä mä tästä uskallan hipsiä kurkkimaan noita raskautuneiden osioita. Mutta käyn kyllä teitäkin seuraamassa. Pakkohan mun on pysyä mukana teidän piinajännäilyissä!
 
Eilen olitte puhuneet greippimehuista. Meikä juo aina Tropicanan Golden Grapefruit-mehua ja se on kyllä ihan parasta mun mielestä :) Liitteessä kuva ko. mehusta. Ihan S-markettien yms. kauppojen kylmämehu-hyllystä olen löytäny.
 

Liitteet

  • Tropicana.jpg
    Tropicana.jpg
    78 KB · Katsottu: 100
Täällähän on taas tekstiä, vähän hiljasta ollut itellä kommentointi kun ollaan oltu mökillä useampi päivä niin siellä ei malta paljoa koneelle roikkua. Plussattukkin täällä oli joten onneksi olkoon paljon ja tarrasukkia matkaan pienelle :Heartred älkää jättäkö meitä kokonaan :wink

Joillakin alkaa olla piinapäivät tosi lähellä ja ovisplussiakin monella. Tsemppiä ja toivotaan plussia edelleen!

Itse vieläkin täällä oottelen että koska kp 1. Sunnuntai iltana viimeisen lugen käytin että eiköhän ne pian ala. Päästäisiin uuteen kiertoon. Ens tiistaina väestöliittoon aika ja mies sano että hän haluaa että ensimmäinen inseminaatio tehdään niin pian ku mahdollista. Sanoi että hän kyllä sanoo asian niin selvästi lääkärille että tässä ei ole tarkoitus kauaa odotella :) ittellä jännitys vaan lisääntyy!!!
 
Kiitos kaikille tsemppauksista.. :)

Täällä on monilla lupaavia oireita. :) pidän peukut ylhäällä kaikaille että plussa tulis...

on.tänään oli jo melkein plussa ovis testis. osa oli jo uhtä tumma kun toinen viiva et veikkaan oviksen olevan huome.sanoin miehel et tänäään tai huomen o pakko saada sellanen rako et päästään hyödyntään tai mää masennun...
 
myyh minä jännitän sinun kans millo teil on inssi ja miten se menee :)

loora plussatuulia oviksen suhteen ja myöhemmin raskaustestin suhteen :)

lucky inshaAllah ei oliskaa menkat vaan pikku kyytiläinen :)
 
Elaffy, tsempit ja jaksut sinne ja peukut et nappais pian uudelleen :) Mä ostin eksän kans yritettäessä donna-sylkitestin ja kyllä oon kuullut kauheen paljon hyvää siitä, mut nyt kun itellä ens tiedossa et tuskin ovuloi ni en oo ottanut käyttöön, nyt tyytynyt tikkuihin. Mut hauskaa sen kanssa kattelu mun mielestä on ja kuullut kauheesti hyvää :) kertainvestointina kallis, mut kiva kapistus :)

Gatusa, mun muistikuva on siitä, et sä oot ollu ensimmäisten joukossa mua tsemppaamassa kun tänne eksyin ;) Ihanaa että joku tykkää siitä mitä mä "sormistani" päästelen, parhaani mukaan yritän ainakin sanoo asiat niin ettei niistä kukaan nokkiinsa ottais kun se ei koskaan oo tarkoitus :) Voihan niiden repäsykipujen kans, koitas kestää ;) Mulla taas kun loppu se ovisnippailu ni on haikee olo et nytkö ne tuntemukset loppu, olis mielellään kestäny lisääkin ;) Hyvästä syystä kipua kestää enempi... ;)

Mandah, ihana uni! ;) Toivotaan et enteilee sitä itseään! ;) Limatkin kuulostaa lupaavalle :) Oioi, ei enää kauaa ku iteki pääsee "oireilemaan" jos mielikuvitus tekee tepposet/jotain kiinnittyykin ;) Jänskää! Tuntuu kyl ihan eriltä jännätä teidän muiden puolesta, nytkin ihan täpinöissään täällä :P Nyt kun itselläkin tuntuu et olis mahdollisuus ;)

Freyja, jess testit on joskus ihan hyväksi kun kartottaa omaa kiertoaan, jos sitä nyt kerran edes sen ovisplussan saa niin sit siinä ei oo tuskin mitään ongelmaa :) Ainiinjoo, tuollainenkin käynyt ;) Ihmeitä siis tapahtuu... :) Ja ny ku ite viel noilla clomeilla ni on todennäköstä kuitenkin siinä et voipi irrota kaksikin :D

Larissa, mä oon kyl miettinyt kuukupin hankintaa... Jotenkin inhottaa noiden siteiden kans plärätä ja tulppien yms. :( Nyt ei tosin oo semmoseen varaa vielä, joten ehkä kesällä, jos tarve on ;) Joo ton kikan sperman kans oon kuullutkin ;)

Dawwe, hyvä et pihan laitto pitää kiireisenä :) Mulla meinaan just alko miniloma, eikä tosiaan mikään kiireinen sellainen (piinapäivistä tulee pitkiä...). Kävi miten kävi, tsempit sinne ! :)

Tiarella, vielä et oo, mut muutaman päivän päästä voit olla ;)

Aida, vielä kerran suuronnittelut plussasta ;) Se ei muuten se et toinen johdin puuttuu, niin vähennä raskautumisen mahdollisuutta 50% automaattisesti, vaan nyt huomasit ettei onneks niin vaikeaa ollut ja piti joskus sanomani et samalta puolelta saattaa ovuloida useemmassakin kierrossa. Tää siis ihan lapsettomuuslääkärin suusta kuultuna harjoittelun aikana. :) Mut tosiaan se ultra on kyl ihan hyvä varmistus :)
Jep, tuplamahis, kaikki kauhuskenaariot tukossa olevista johtimista (jos vaik toisel puolel onki) ni suuremmat mahikset kai olis edes yhden raskauden alkaa kuin jos tulis vain yksi munis... ;) Mut no, se nähdään vielä ;)

Musicboxille nyt sit tsempit :) Jaksuhaleja myös. On ihan hyvä ottaa ammattiapu vastaan, kun asiaa käsittelee ajoissa niin se ei jää kaivelemaan liiaksi asti. Kaikkea hyvää sinne! :)

mimi. mä en tiedä, mulla kun oli vaan se yks lyhyt selkee ovisplussa :D Luulis et ensimmäisestä katottuna? Mut no, mä kun en noista tiedä. Kaipa se lh-huippu sit voi kestää joskus kauemminkin...

Nuuhku, kuulostaa lupaavalle ;) Mäkin kun tilasin ebaysta mun testit ni huomaamaton paketti oli kyllä. :) Mut kyllä ne apteekinkin on hyviä ;) (mulla ei vaan lompakko kestä niitä)

Lucky, voi prkle sen vuodon kans, en kyl usko et se täti olis, jos siel vaan koittaa joku porautua syvälle kohdun limakalvoon ;) Raskauden aikanakin tosin voi vuodella miten sattuu ja mitä sattuu joillain, joten ihan iisisti vielä hengaisin vaikka mieltä viekin tuo mustaksi. :( tsempit!

Mustikka, juuri tuo on se greippimehu mitä mä jostain kaupasta löysin! :D se on ihan hyvääkin...

Myyh, ihanaa tuo miehen asenne!! :) Tsempit sinne :) Kyllä teille se pieni sieltä suodaan, vaikka nyt ootte laittoman paljon työtä sen eteen joutunu tekemään :S Jos se eka inssi viimeistään tois tuloksen! ;)

loora, hyödyntämisonnet sinne nyt sit!! :)

omanapa, eilen illalla alavatsa oli hellänä ja oikeen natustelin sitä fiilistä mikä siitä tuli kun oli jotain tuntemuksia! Aamulämpö 36,6. Kaipa nyt vaan tosissaan ovis tapahtui, vaikka jotenkin "hölmistynyt olo" siitä et nyt ne oviskipuilut sit loppu... Olis kestäny pidempäänkin tuntemuksia. :D
Mies mamitteli taas aamulla ja meikäläinen unisena hymyilee kuin naantalin aurinko. Ja muutenkin ihan mielettömän hyvällä tuulella heti aamusta. :) Pientä siivouspäivää viettelen.
Dpo1, kp19/26-29(32) (nyt siis oviksesta laskien kierto olis 32pv).
Illalla tajusin kans sen, et mähän pääsen sit dpo7 tienoolla jo tunnusteleen et nipisteleekö, kiinnittyykö ja sen jälkeen miettimään oirehia!! ;) Tosissaan tällä kertaa :) Ovisplussa oli kyllä nyt niin tarpeeseen tässä meidän touhussa näköjään :)
 
Mandah mulla vähän sama juttu.. Luulin kans et täti tuli nyt jo mut ei kunnon liisteriä vaan :gen026 Hah..

Madh91 ei munkaan lompakko kestä mut jos tän kerran... Ja sit jos nyt ei tuu plussaa niin tilaan netistä :) Mahtavuutta jos siellä nyt on ovis saatu tuleen ja toivotaan että plussakin pamahtaa sit myöhemmin :)

Aida hyvä jos saat helpotusta allergiaan pitämällä lääkkeet! Eipä olisi niin tuskallista :)

Taas alko menkkajomot... Nooh kattellaan... :)
 
madh ootappa jos tärppää ni sit on kaikkia maailman tuntemuksia ja sit raskaudessa voi olla vaikka mitä. :)

musicbox ystäväiseni ihana kuulla sinusta, hienoa että olet saanut apua ja tukea. vielä parempi että olet toipunut hyvin vastoinkäymisestä. tsemppiä ja plussatuulia sitten kun olet valmis yrittämään ja kertoilehan kuulumisia jatkossakin :)

mä voisi oikeest potkasta jalkovälii tota ukkoa nyt mulla oikeest menee nyt niin totaalisest hermot siihen taas. ärsyttää tahallaan.
 
Kuukupista, suosittelen kyllä.

Omia kuulumisia itsekkäästi. Toivottavasti ei mee stressiksi ja liiaksi jännäämiseksi kun peittojen heilutus kausi alkaa lähenemään. Mistä vois kehitellä romantiikkaa ja kahdenkeskeistä aikaa? Että ois rento ote hommaan. Sekin vielä kun jos/kun tulee reissu niihin aikoihin, niin kahdenkeskeisen ajan löytäminen voi olla entistä ongelmallisempaa :(
kp7 / 28-30? yk2

Kaikille plussa onnea! Ja "mahakkaille" ihan "tavallista" onnea! :D :signs003
 
Mulla nyt oviksen jälkeen tuli paljon limaa viimeksi just ma-ti tuli. :) nyt on rauhoittunut mutta vähäsen vielä tulee.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Mukava kuulla sinusta musicbox, olin jo vähän miettinyt, mitä sulle kuuluu. :> Lähetän paljon tsemppiä ja voimia. Hienoa että oot päässyt noin hyvin yli. Mut varmasti vain hyvä käydä juttelemassa, ettei masennus pääse hiipimään paikalle.

Joku kyseli sylkitestistä. Mulla on simmonen ja käytin yrittäessäni. Onhan se kertahankintana kallis, mutta pidemmän päälle tulee halvemmaksi varsinkin jos saa yrittää useamman kierron ajan. Aluksi oli ehkä vähän opettelemista, mutta tykkäsin siitä. :> (Ohjeissa annettu kuivumisaika oli sitten ainakin mulla liian lyhyt.)
 
mimi Tsemppiä oviskipuihin!

Mandah Siellä jännät paikat :) Tsemppiä sinnekkin!

Aida Ihanaa että oli mukava neuvolatäti, se kyllä kummasti helpottaa asiointia :)

Ja yhtälailla tsemppiä muillekkin tasapuolisesti!!!

Oma kommentointi jäänyt melko vähälle täällä, käyn kyllä lukemassa ja jännäämässä mukana mutta kirjoittelemaan harvemmin ehtii. Varsinkaan ajatuksen kanssa :P
Kuopus oppi juuri ryömimään ja pitää kyllä kiireisenä :D

Mutta mutta, tätiä ei näy ja perjantaina ajattelin testailla varmaankin :)
 
onnea pepa lapsen uudesta taidosta, varmasti oot kiireinen. tsemppiä testauksen kans, inshaAllah tulee plussa :)
 
Freyja, hanki ihmeessä kuukuppi! Pois siitä et enää halua vaihtaa, olen aivan varma :) Olen itse vannoutunut kupittelija, ja kerran jouduin lainaamaan rättiä työkaverilta niin johan oli todella inhottava olo! Kokeilin sitä kerran myös vauvahommassa avusteena mutta minusta se oli jo vähän inhottavaa. Yöksi siis laitoin puuhailujen jälkeen ja aamulla otin pois, mutta sen jälkeen oli sellainen olo että teki mieli mennä suihkuun jynssäämään harjalla alapää :rolleyes: jotenkin silloin tuli hautomo-olo. Mieluummin käytän kannat kattoon -tekniikkaa.

En sitten ehtinyt tänään kauppan katsomaan greippimehua. Huomenna uusi yritys... Ei tosiaan löytynyt meidän lähikaupoista kummastakaan kumpaakaan teidän mainitsemaa mehua! Ehkä täälläpäin on niin sikiävää sakkia ettei ne tarvi tuollaisia avusteita... :p
 
Takaisin
Top