Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pömpylä.Tervetuloa kuumeilemaan. toivottavasti teillä seuraavaksi kun plussaat pysyy kyytiläinen matkassa.. :)
Chipmunk.Mä pidän täällä kaikki peukut ylhäällä et sie pikkunen pysyy matkassa ja olis piukasti kiinni..toivottavasti saat pian jotain selkeyttä tilanteeseen..ei oo kiva joutuu miettiin tollasta koko ajan..tsemppiä ja voima hali..
Lumikki.Hauskaa elokuvaa ja ihanaa talvilomaa sulle..
Marikki.Pahoittelut negasta.toivon kumminkin et vie plussaks muuttus..tsemppiä raha tilanteen kans.
Butterfly.Toivottavasti saatte apua ja tsemppiä naikkari käyntiin..
Lucky.Tiedän ton tunteen se ottaa kyl päähän jos ei pääse hyödyntään ovista..mut ei heitetä vie kirvestä kaivoon vaan toivon kovasti et saatte sen tulevan hyödynnettyy tai sit saat plussan sitä ennen..
Kiwibird.Harmi juttu et noi pillerit aiheuttaa tollasta mut onneks ne on pian loppu ja ohi sulla.mulle ei kans sovi yhtään noi pillerit tuli testattuu kyllä monia mut jokasesta jotain vikaa..
Iines.juu meillä sama et halujen mukaan yritän pyytää mut kyllä sitä pyytää sit vie lisäks oviksen aikaan vaikkei halut oliskaa huipus.pakkohan se on yrittää.. :)
Jampula.Toivon sulle pikaista paranemista ja ennen kaikkee et saisit plussan..
Jyra.Tervetuloa kuumeilemaan..

on.täällä onneks täti hiipumaan päin vaikka tuskin vie muutamaan päivään poistuukaan mut kivut o hellittäny ja en onneks vuoda enää hulluna. nyt siis kp.3

Täällä onki paljon ollu pubetta monestaki asiasta. Ensinnä voisin ottaa osaa peiton heilutusaiheeseen. Meillä ne määrät heittelee 0-5 kertaan kuukaudessa ihan riippuen omista fiiliksistä ja miehen työvuoroista. Nyt on ollu ihan silleen kerran pari kuussa enää mä ressaa että se muka olis liian vähän tai että pitäis useemmin hommaillakaan, ei edes vauvatoiveiden takia. Mä haluisin useammin joskus ihan sen takia että mä vaan haluan, onhan se nyt hyvänen aika sen verran mukaaa puuhaa :wink Tässä vaan on käytännön järjstelyt se hankalin, kun on vielä kaksi muksuakin jotka pitää saada jaloista jotta pääsee miehen kanssa kaksin..
Nykysen miehen kanssa aloin seurustella 14-vuotiaana, joten arvailla voi kumppanien määrää. Siinä missä toiset kehuskelee määrällä, aika harva varmaan voi sanoa olleensa saman kumppanin kanssa näin nuoresta. Ei siis se määrä vaan se laatu, ja onnellinen olen että kerrasta osunut näin hyvä tuuri kumppanin suhteen.
Oviksesta en myöskään miehelle ilmoittele ellei itse satu kysymään, ihan sen takia etten haluan touhun menevän pakkopullaksi. Siksi lähinnä toivon ovisten sattuvan viikonlopulle kun silloin on helpoin saada kahdenkeskistä aikaa ja mieskin on yleensä ainakin yhden illan kotona.

Sitten toivottelen vielä kaikille suotuisia plussatuulia, etenkin chipmunkille paljon onnea matkaan!
Lisäksi liityn minäkin huhuilemaan, missä gatusa?

Omaa napaa sen verran että kp 9 vissiin menossa ja epäilenpä oviksen olevan tällä kertaa lähempänä kp 14, joten tod. Näk. Menee tämäkin kierto metsään. Mutta mukana silti roikutaan, kai se oviskin joskus luulis sattuvan paremmalle ajalle. Kierron alussa oli kyllä semmonen tunne että tämä kierto se on mutta taisikin ola toiveajattelua. Mutta pidetään toivoa yllä!

Heippa uusille, tervetuloa mukaan! :)

Chipmunk, oioi onnea plussasta! Kyllä se sitä nyt on :) hormonitason mukaanhan mitä virtassa sillä hetkellä on, se digikin toimii, mut se näyttää kuitenkin plussaa joten onneksi olkoon! :)

Oottepas te tosiaan kirjotelleet :) pahoittelut, etten nyt ole ihan mukana tässä :D

On.
Oli puhe seksistä, meillä on väliä yleensä kerroilla maks kolme päivää, nyt on pillereitten pois jätön jälkeen heiluteltu peittoja joka toinen päivä :) tulee ihan luonnostaan, mies haluaa ja minäkin :) silti meistä aktiivisempi taitaa olla minä :D

Mies tossa yks ilta totesi, että koitas saada se vuoto nyt ni päästään tositoimiin! :D haaveili jo syntymäpäivälahjasta, jos nyt onni potkaisisi ja teroluteilla käynnistyvästä kierrosta tulisikin tulosta, menis varmaan laskettu sinne miekkosen synttäreiden puolelle... :D tuntuu ihanalta kun seki jo vähän haaveilee vaikkei myönnä mitään suoranaista vauvakuumetta.

Eilen koulusta lähtiessä tunsin kun jotain valahti housuun ja mä meinasin siltä seisomalta kääntyä kannoillani ja lähteä vessaan tarkistamaan tilanteen, maltoin kotiin asti ja totesin et jaa... Olipa sit vissiin vaan valkovuotoa, ei tullutkaan täti kylään :D kolmas päivä terokuurilla, 14.2mennessä (hitsi mikä päivä!) pitäis tädin kyläillä. Jos ei, ni testi kehin ja jos nega, soitto gynelle. Tämä oli ohje. En kyllä sen suhteen osaa olla optimistinen, että tärppäis heti.

Mulla tosiaan helppas toi gynellä käynti. On rennompi olo tän suhteen, kun tietää et kierrot sais nyt alkuun pidettyä suht säännöllisinä. Jopa alkaa olemaan optimistinen olo sen suhteen, että tulisin joskus raskaaksi! Alkuun jotenkin en vaan uskonut kun oli se pari vuotta takana ilman viivanvärähdystä. Oi mikä olo. <3

Jyra mä uskon että kohta onnistaa ja tervetuloa :)
Lumikki ja Pömpylä kiitos vastauksista, pitänee ottaa selvää sit joskus vielä kaikista ehkäisymenetelmistä, pillereitä nyt ei ainakaan missään muodossa enää, sitten joskus kun ehkäisy tulee ajankohtaiseksi niin tutkailen lisää. :) mietin kans että repeeäkö tai repsottaako helpolla, näkyvyys ei sinänsä haittaa ellei kesästä oo kyse. Kohdaksi pohdin alaselkää =D
MadH91 Ompa kiva kuulla vointeja ja kyllä se vaan niin on että tänä vuonna raskaaksi!
hienoa kuulla että miehesi haaveilee selkeesti ja että sulla on toi päivämäärä :D tulispa se täti nyt oikeesti sullle.

Muokattu viimeksi:
MadH91: Ujui..meitsi jännää täällä sun puolesta ;) ei ole kaukana,että pääset testailee.En ole minäkään tästä kierrosta niin kauheen optimistinen,koska niin paljon on pettymyksiä tullut. Mut pieni kutina takaraivossa on että jos kuitenkin ;) Alkukierrossa kuitenkin vasta menen. Muista pitää positiivinen asenne (auttaa pitkälle) Tsemppiä!

Gääh. Tuli vähän mässättyä. Ollut pari päivää jottain nippailua, mutta tuolla alempana. Tosin papan otti niin sekin voi ärsyttää emätintä. Nyt pelottaa koska kolme-neljä kiertoa tullut noin 1-4 kertaa kierrossa joku supistus emättimeen ja menin sitten Googlettamaan ja kaikkea teorioita yms mutta SYÖPÄ. Aina se syöpä tulee vaikka flunssaa googlettaa, mutta no joo... Tosin joku hermovamma voipi olla, esim jos liian innokkaasti seksiä harjoittaa. Emt. varmaan se syöpä. Minulla syöpä on todennäköisempi kuin raskaus. (mustaa huumoria, pms päällä varmaan ja itkettää ja mässytyttää).

Hmmm... Pakko tulla sanomaan pikapikaa, mä en tiedä mikä, mut mun vatsaa juilii menkkamaisesti! Entä jos se täti nyt sit tulee kesken terojen? Jatkanko vai lopetanko? Vai aiheuttaako terot menkkamaisii kipuja :)

Mulla on tänään ollut aika ihmeellistä valkkaria, kirkasta ja usein tuntuu et ihan kuin olis virtsankarkailua... Kaiken lisäks huomasin et oli tullut ihan kirkasta verta muutama tosi haalea hento viiva pöksyihin. Ei kai kiinnittyminen voi tapahtua dpo 3? Luulin et se olis noin viikon päästä oviksesta.. Noh, jännäillään nyt sit oikein urakalla :)

Moikka kaikille :)

Ensinnäkin pahoittelut etten osaa kommentoida teille kaikille henkilökohtaisesti, olen tässä lueskellut pitkästä aikaa tätä ketjua joten luettavaa oli PALJON :D En tiedä muistaako joku minua tuolta raskaaksi 2013- ketjusta, sillä viivyin siellä vain yhden kierron kunnes mies pisti liinat kiinni ja jarruteltiin tjottailuun...

Ajattelin nyt vaan piipahtaa sen verran kertomaan kuulumisia että tjottailut sitten tuottivat tulosta sillä plussasin 23.1 illalla ja varmistin vielä seuraavana aamuna digillä. Raskaana 2-3 se vaan näytti.....
Huhhuh mikä fiilis, ei voi muuta sanoa !

Mahdottomia plussapuhureita ihan teille jokaiselle !! <3

Hmmm... Pakko tulla sanomaan pikapikaa, mä en tiedä mikä, mut mun vatsaa juilii menkkamaisesti! Entä jos se täti nyt sit tulee kesken terojen? Jatkanko vai lopetanko? Vai aiheuttaako terot menkkamaisii kipuja :)

Ekassa tero kierrossa käy usein niin että kuukautiset tulevat, terot muuten lisäävät hurjasti sitä valkovuotoa ;) mun ohje oli sillon et terot lopetetaan jos kk alkaa.., mutta mulla ne clomitkin käytössä niin en tiedä varmaks sun tilanteesee ratkasua. Pystyisiks laittaa viestiä tai soittaan sille gynelle ? :)

tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille :)

melissae: :) eiköhän se oo vaan siitä papasta, netti on kyllä sekä hyvä että paha: toisaalta löydät ihmetarinoita, ja toisaalta alkaa epäileen, että on kaikki maailman vaivat :)

ja totta, mitä tuolla aikasemmin oli puhuttu: PCO ja PCOS on eri asiat eli mulla saattaa olla PCO. sekin vähän masentaa, että vaikka se on lääkkeillä hoidettavissa, niin ennen kun pääsen tutkimuksiin, ei voi tehdä asialle mitään. tottakai edelleen yritys päällä, mutta tuntuu, että olikohan mulla taaskaan ovista vai jäikö hyödyntämättä oikeeseen aikaan ja onko sillä sitten ees merkitystä, jos tosiaan on se PCO.plääh, näitä ajatuksia!

ehkä kp 27/ 27-45 menossa. nyt ei-optimistiset odotukset tästä kierrosta :(

Dawwe.Toivottavasti saatte nyt kuitenkin hyödynnettyy oviksen.
Madh.Kiva kuulla et sun mieli on kohentunu gyne käynnin jälkeen..ja toivottavasti nyt saat plussan tai sit sen tädin et pääset kiertoihin.. :)
Melissae.juu ei noita googlesta kannata bongata.sieltä tulee aina vaan se pahin mahdollinen..toivottavasti sulla mieli jo parempi.hali..
Freyja.Jännää..toivottavasti nyt olis pikkusesta johtuvaa..peukut pidän ylhäällä..
Piipuu.Onnea valtavasti ja tarrasukkia matkaan.. :)
Zorro.Toivon et oot väärässä ja se plussa sieltä kumminkin tupsahtais..

Kp1/28-35.
V*tuttaa. :angry5

Onko täällä muita jotka mittailee aamulämpöjä?
Mua niin riepoo, kun mun lämmöt pysyy ylhäällä vaikka menkat alkaa. Sit joskus kp 4 tai 5 ne lähtee laskemaan. Yhtään ei voi tietää etukäteen milloin se täti räjäyttää pankin. Murrrrr!!!

Osallistuakseni omalta osalta seksikeskusteluun, voin todeta että meiltä sitä ei puutu. En tiiä kumpi on aktiivisempi, mutta kyllä meil heilutellaan peittoja melkeen joka päivä, joskus useemminkin :p Meillä on myös tosi paljon läheisyyttä ja hellyyttä.

Mä kokeilin joskus ehkäsyrengasta pari kk:tta, mut se vei mun seksihalut kokonaan ja totesin vaan et ei enää ikinä.
Mulla on ollu vuosia jo samat pillerit ja oon ollu toooosi tyytyväinen niihin. Yks tosi veemäinen oire tärähti heti kehiin kun jätin niiden käytön pois, nimittäin naaman kukkiminen. Ihan karseeta. Ihan ku teininä:eek:

Tsemppiä ja peukkuja piinailijoille, toivotaan et onnistaa!!!
Oviksen bongailijoille tärppionnea ja kaikille muille hermoja.

Ei pitäis ressata, ei. Niin helppoa teoriassa ja niin julmetun vaikeeta käytännössä.

Huoh ja ärrinmurrin vielä kerran :BangHead

Ensinnäkin Plussailijoille ISOT ONNITTELUT!! <3 ja paljon vauvaliimaa mukaan! :p
Ja niille jotka jännäilee oireiden kanssa niin täällä hengessä mukana ;)
Tädin saaneille sympatiaa ja pahoittelut! Uuteen nousuun vaan..ei saa luovuttaa :)

MadH91: Silloin ku mulla oli pelkät terot käytössä niin gyne sano,et jos vuoto alkaa kesken niin pitää lopettaa syöminen siihen. En tie miten sulla on,mutta yleensä se menee noin. Syöt varmaan sen saman eli n. kierron puolessavälissä aloitat ja 10tabl?

Jyra: Mä mittailen lämpöjä aina kun muistan. Viime kierrossa huomasin ainakin että lämmöt nousi hieman korkeemmalle viikko ennen kuin kk alkoi ja ne oli korkeella vielä pari päivää vaikka vuodin ku seula :D Oviksesta en tiedä oliko ollenkaan..mut lämmön nousun huomasin. Tässä kierrossa ajattelin ruveta oikee kunnolla mittailee. :) Mulla tosi alhainen lämpö 35,6 tj joskus jopa 35,4 Sinulle myös paljon tsemppiä ja jaksamista!!! <3 asioilla on aina tapana järjestyä. Näin tuppasi isä sanomaan kun vielä eli :)

ON;
:mad: kp 27/29.. täti tulossa kylään..:smiley-angry017 tiputtelu alkoi eilen illalla, yöllä roimasti rusehtavaa siteeseen.. koirien kans aamulenkillä juili ikävästi alaselkää, mikä mulla monesti suuri oire alkavista menkoista. Tänää pikkuhousunsuojaan tuhrua.. :mad:
Lisäksi ekaa kertaa tuli itku tänään pettymyksestä, tuli tunne että jotain on vialla.. :smiley-angry017

Eipä siinä.. omaa syytähän tää vaan on ku jäi oviksen aikaan peiton heiluttelu hyvin vähälle.. Jäänpä siis odotteleen tätiä kylään kunnolla, ja yk5:ttä alkavaksi.. :sad001:mad:

nyt mie romahan sohvalle, kohta alkaa putous.

Jyra.Pahoittelut tädistä. :(

Lumikki.Pahoittelut sulle myös tädistä. :( mulla on alkanu kans tuleen samanlaista fiilistä et mus on jotain vikaa...mulla on niin ailahteleva toi kierto ja pahat oireet/kivut ennen ja kk aikaan..näyttää olevan sullaki toi selkä..ja se on kyl niin inha kipu kun tuntuu et olis jumissa mut mikään ei auta.. :( mut jospa tää yk.5 olis meiän kerta.mulla kans nyt yk.5 ja kp.4 et aika samas mennään..

oon alkanu miettii et oliko han vaan hiton hyvä tuuri et esikoinen tärppäs yk.4. kun mul on sellanen olo et tää tulee nyt kestään kauan et onnistuu..toivon vaan et oon hyvin vääräs..tulipa surullinen viesti.

tsemppiä kaikille mkä vaihe sit onkaan.. :) plussa aaltoa kehiin.. :)

Mä oon nyt ollu useamman päivän tosi kiukkuinen. Johtuuko teroluteista vai tulevista menkoista vai mistä kun en tiedä!!! Teroluttejen pitäis kyllä auttaa niihin menkka kiukustumisiin ainakin jostain olin lukevinani siitä. Tosi hankala olo kun ei kuitenkaan ole mitään syytä olla kiukkuinen kun kivaa ollut lomalla olla. Menkat pitäis alkaa n. 5 päivän päästä. Voih kun piristyisin hiukan.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Pahoittelut tädin kohdanneille :(

Mulla alkaa myös melkoiset selkäkivut, tosin jo viikko oviksen jälkeen... kapselin jälkeen tuli oireena tuo... En ensin osannu yhdistää oviksen jälkeisiin oireisiin, kun kävin lääkärissä valittaa selkää, meni niin kipeeks ettei pystyny tekee mitään ilman vahvempia lääkkeitä, nyt yrittäny elää ilman, kun tajus mistä ne johtuu...

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Takaisin