Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No lucky, kiinnittyminen voi hyvinkin tapahtua ajoissa, mahtoko just marinamelinalla tai jollain olla se dilemma just hetki sit et oli jtn tommosta aika aikasin oviksen jälkeen ;) lupaavaa siis

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi jummi! Ja kun pääsin sanomasta ettei oo mitään tuntemuksia! Nyt kivistää rintoja :think005

Muoks. Nyt vaan äkkiä silmät kiinni ja aamulla mietin lisää..
 
Hei hyvä, totta että jos greippimehua ei löydy niin greippejä varmasti löytyy! Tää blondi ei vaan tajunnut tuollaistakin mahdollisuutta :grin Kiitos vinkistä!

Mitä mä tekisinkään ilman tätä foorumia!
 
Marinamelina, tunsitko oviksen/testasitko? meinaan jos et tuntenu ni sit voi olla et tuli aikaisemmin ku se 24h ovisplussasta joka vois osaltaan selittää tuota ;)

mandah, jeeee! peukut pystyssä et olis sitä ihtiään!

elya, joo greippi sitäpaitti ittellää syötynä varmaan melkeen parempi ylipäätää ku mehu ;) tai ite puristettu parempi ku kaupan.



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Oikein paljon onnea Aida!!!!:Heartbigred

Nyt iski kyllä niin hirvee väsymys ja päänsärky että täytyy mennä:sleep002
Yritetään huomenna lukee paremmin mitä on tän ehtoon aikana tapahtunu..
Onpahan tää aika aktiivinen ketju:p
 
Nuuhku, hyvää yötä! :) no osasyy täällä päässä kun löysin puhelimeen tän foorumiappin ni nyt mua ei pidättele mikään, buahahahah ;)

ps. joo sekoon ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Mad joo sain tasavahvat kp13 ja kirkuvan punaisen plussan kp14 ja sit se tuhru oli kp17. Aikasintaan se ovis on periaatteessa voinu olla kp13... mutta epäilen r- plussan näkymisestä että ois ollu kp14 .. kun sain esikoltakin plussan r- testiin dpo10. Mutta nää on kyllä niin epäily juttuja vaan että tiedä häntä....

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla sama, puhelimen appi auttaa asiaa :) muuten en netissä kyllä liioin kerkeis roikkua..esikko pitää siitä huolen!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
marinamelina, No jokainen on yksilöllinen, niin nainen, lapsi kuin jokainen raskauskin ;) joo mulla tää appi nyt auttaa siinä et pääsee helpommin vastaamaan kaikille, ku en halua jättää teitä ihania huomiotta ;) <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
mein illallisvieras saapu ikkunaan tosin ulkopuolelle...

photo0264.jpg
 
Onnea Aidalle ! :Heartred

Lupaavia oireita ilmoilla, plussaa nyt vaan teille rakkaat naiset!!

Näinpä viimeyönä hassua unta. Olin kahvilassa ja kahvilan vessaan menin tekemään ovis testiä. No plussahan sieltä tuli ja tokaisin toisessa vessassa olijalle että "nyt on lähdettävä laittaa pullat uuniin"...Hieman aamulla herätessä hymyilytti. No yhtään ovistestiä en oo oikeassa elämässä tehny ja tää kierron pituuskin on ihan auki vielä, mutta pakkohan niitä peittoja oli heilutella ihan varmuuden vuoksi :rolleyes:
 
Gatusa, aina :) sääkin jaksat meidät kaikki huomioida vaikka oot onnellisesti odottamassa jo ;)

ei kun ihan tosi. Teistä on tullu tärkeitä, ootte mielettömän tsemppaavia ja kannustavia kaikki, aina voi luottaa et saa vertaistukee kun sitä tarvii eikä monella muulla palstalla esim oo tämmöstä. Kun jaksatte tsempata mua ja kannustaa ja tukea, mä haluaisin tehdä kaikkeni et pystyn antaan sen saman teille. Vaikka välillä saatan olla sekoboltsi ja sekoilla ihan täysin ja sanoo asioita jotka toisia loukkaa ni pohjimmiltaan mä tarkotan aina hyvää. Mulle sit saa sanoo jos oon tarkoituksettomasti loukannu. :)



Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Aida ja miljoonasti tarrasukkia matkaan.. :)

on.täällä ovis viiva vahvistuu mut ei vie plussa. niin ja pikku juilintaa o alkanu oleen et jospa se pian tulis... :) nyt siis kp.14/27-46

Tsemppiä kaikille.... :)
 
Loora, ovisplussia sinne puhallellen :) ahkeraa hyödyntämistä! ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Huomenta kaikille! :) mulla myös tämä appi, niin nopeesti pääsee. Monta päivää imusolmuke leuan alla turvoksissa, ärsyttävän kipeä ja ei pysty päätä taivuttaa taakse kun koskee ja selvästi näkyy kun taivuttaa. :s. Kauhea nuha.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Minä näin unta, että saatiin poika miehen kanssa. Sitä siinä unessa sitten hoidin osin hyvin ja osin sitten vähän huonommalla menestyksellä. Oli ihan outo uni, enkä sellaisia ole nähnyt muuten kuin raskaana ollessa. Nythän en mitenkään päin voi olla raskaana.. Ylihuomenna ultra ja toivotaan, että kaikki olisi normaalisti ja lääkäri antaisi luvan yritykseen. Vuotokin alkaa olla loppumaan päin. :) Raskaushormonit eivät välttämättä ole vielä tarpeeksi alhaalla ja tuskin ovulaatiota tapahtuu ihan heti, mutta eiköhän tästä mennä parempaan päin koko ajan.

Ihan mielettömästi onnea kaikille plussanneille! Olen oikein ylpeä ja yllättynyt itsestäni, että olen jännäillyt muiden testituloksia ja ollut vieläpä onnellinen hyvistä uutisista. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
madh parhaani teen. ja toiseksee mä tykkään sun tavasta ilmaista asiat. :)

looralle plussatuulet lähettelen :)

on: jaahas tältä tuntuu siis repäsykipu...venyttelin vähä oikeeta kylkee ja jalkaa ni nivusen lähel tuntu kipu. jipii yö nukuttu ilman vessareissua, luksusta :)
 
Takaisin
Top