Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No jestas, minä kun kiersin kaksi kauppaa ja syynäsin aivan joka ikisen kylmähyllyn ja kuivahyllyn mehupurkin, ei ollut tuon näköistä!! Luulis että cittarin ja s-marketin kokoisissa kaupoissa on valikoimaa, näköjään ei :mad: Huomenna koluamaan siis pari seuraavaa kauppaa.... Eikös se niin ollut että oviksen molemmin puolin sitä kannatti juoda, nyt kun en alusta asti ehtinyt sitä ottaa?
 
Elya, no pahka sentään :( joo kaipa siitä olis ollu niinku koko aika hyötyä mut limoja parantaan ennen ovista tyyliin. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa, mää sekoon jo siitä jos ylipäätää plussa testiin tulee ekasta clomikierrosta saati sit jos ultrassa näkyiski kaks.... :D siin olis miehellä pitelemistä ;)

tosin vitsailin (pelottelin……) äsken et jos nyt irtos kaks ni on käytännössä jos supermäihä muka kävis et tulis neloset (juu ei siihen usko oikeesti erkkikään), tai kolme, tuplat tai vaan yks :D sehän oli kauhuissaan... ;) tosin minäkin ajatuksesta. Kyl mul se yks riittäis :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Olkaahan nyt ihan optimistisia niinku yleensäkin ystävät hyvät :) asiakkaan kakkulia siivotes kyl meinas huonontaa mikä mulle ei oo normaalia..ja sit huippasee... Voi kyl johtua huimaus tästä helteestäkin vaikka oon kyl juonut. Ekaa odottaessa huimaus oli aika kova... Matalat paineet muutenkin :)

Yks kysymys... Pitäiskö aloittaa terolutteja tässä kierrossa ollenkaan?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Ps ja jostain luin et jos ovisplussa tulee (siis oikeesti plussa eikä mikään mäluulen-plussa) ni sit kyl tapahtuu oviskin, et jos ei tuu plussaa ni voi ovuloida (missaa sen lh-huipun) tai sit ei ovuloi. Eiksoo ihanan monimutkaista? ;)

te ketä tunnette kivut, eikse ihan kuitenki mee ohi jonku ajan päästä?

joo.... meikällä on vaikeuksia käsittää että kyllä, mä ovuloin clomeilla :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky kyllä se plussa taitaa nyt tulla :)

madh juu oviskipu menee kyl ohi irtoamisesn jälkeen. loogisest sulla on mahollisuus niihi kaksosiin jos molemmista tärppää mikä ois kyl aika jännä ja varmaa pelottavaaki aluks. :)
 
Lucky : kuullostaa NIIN tutulta tuo porautuva kipu että kyllä se plussa sieltä nyt tulee! :) ♡♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, ääh mä niin jännitän varpaat kippurassa sun puolesta.

Ja MadH, sait mut tirskahtelee niin että ukko ihmetteli että mikä muhun meni :D Neloset ois kyllä aika shokki! :D

Omanapa; ei oireita, ei tuntemuksia, ei mitään. Vain järkyttävä turvotus niin että näytän ku oisin viidennellä kuulla. Luulenpa ettei tästä nyt tärppiä saatu kuitenkaa. No katotaan kierron loppuun, sunnuntaihin mennessä jos menkat ei ala niin sitten testailen. Nyt ei tee yhtään mieli ees testata. Oon ihmeen rauhallinen tän asian suhteen. :)
 
Elya, jos sitä mehua ei löydy niin sitten ihan vaan greippejä syömään. :wink Ne on hyviä! :p

MadH, neloset vois olla jo vähän liikaa :grin Sitten kannattais jo lototakin jos tommoinen säkä kävis!

Lucky, kuulostaa lupaavalta sun oireet! :smiley-bounce012
 
Sehän oiskin hyvä, jos malttais olla testaamatta liian aikasin, niin säästyis rahaa, ei tulis turhia pettymyksiä, ja sit kyllä melko varmasti tietää vastauksen ilman testejäkin, jos/kun täti saapuu...tai ei saavu :) (Tainno ei se aina ihan niin selvästi mee jos on vaikka jotain häiriöitä, mullakin oli.) Mut, joo, aina sorrutaan testeihin :D

Käytin niitä teroluteja, mut en enää muista miten se meni niitten kans...
 
En oo muuten kokeillut sitä greippimehu kikkaa, mun mielestä se on yks kamalimpia makuja maailmassa! :)

Nonnii, just kun sanoin et ois järkevää olla testaamatta, niin perun sanani: tahtoo nähdä kuvia testeistä! :D Lisää hyviä uutisia!
 
Aida onnea samanlaisesta!!! Peukut pystyssä odotan viivan vahvistuvan.

Freyja: pahoittelut menkoista... Sanon et nokka pystyssä uuteen kiertoon.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kokoajan epävarma olo, tuntuu että kyllä siellä on mahassa asukki mutta toisaalta tuntuu ettei ole. Väsyttää kyllä ja rinnat vähän arat. Ei tiedä mitä uskoisi/ajattelisi. Toisaalta taas pelkää että sieltä ne menkat tulee. :s

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa, sepä juuri kun onki mahdollisuus jos molemmista on nyt yks irronnu. Olishan se aika hienoa, ja kuin muuten ne nii pal olis puolia vaihtanu nekään kivut :D

Mandah, joskus harvoin multa pääsee aivopieru ihan omaa luokkaansa, joka ehkä saattaa naurattaakin, ilo kuulla ilostuttaneeni ;) voi sunnuntai tule jo ;)

Larissa, neloset olis tosi pal liikaa :D aivan liikaa... :o

Myssy, no mulla ei oo rahasta kiinni testaaminen ku mul on niit se 30 ;) et pääsee teistä jokainen mun testailujen makuun ajoissa ;) :D

Tiarella, jos tosiaan sul nyt dpo3, vielä ei oo asukkia kiinnittyny :) hedelmöittyny munasolu siellä jakautuu ja muodostaa kiinnittymiskelpoista sinne dpo6-7 asti, jonka jälkeen tulevat oireet voi olla jo merkkejä ;) sitä aiemmin ei oo muusta ku omasta hormonitoiminnasta/jostakin muusta. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Oliko se niin että ovulaatiosta seuraava on dpo 0 ja sit toinen on 1... Sit olis nyt dpo 6.. Ja mitähän se vuoto oli 2 edellistä päivää..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky ovis päivä on dpo 0. Mulla tuli dpo 3 nyt tässä tärppi kierrossa vaaleanpunaista tuhrua valkovuodon mukana, ikinä aiemmin sitä ei oo tullu. Eikä oltu ees sekstailtu et ois siitä voinu johtua..eli kyllä itse epäilen sillon jo jotain tapahtuneen varsinki kun kohtuunkin pisti ikävästi samana päivänä...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Päivä jona saa ovisplussan on dpo-1, ovispäivä on dpo0, oviksesta seuraava dpo1… jne :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top