Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pitää nyt vaan äkkiä omaa kirjottaa!!! Jos nyt ei nappaa niin sitten ei milloinkaan. Tänään tuli taas reilusti punasta kirkkaan liman mukana ja menkkajomotusta alavatsalla... Olokin ihan toisenlainen... Turvotusta alamahalla ja hapot nousee kurkkuun. Voihan video jos täti saapuu jo nyt. Kp 20 ja dpo 6,7 tai 8

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH juu urakalla pan.. siis pihaa laitetaan. :grin Vasta syksyllä tai loppukesästä ilman ehkäisyä, mutta hyvähän sitä hommaa on harjoitella etukäteen :angel4

Lucky, ei se täti voi jo nyt saapua, me käsketään se pois! Se on kiinnittymistä, eiks jeh :wink
 
Lucky : HUS POIS TÄTI! :) lupaavalta kuullostaa! ♡

Madille tärppionnea kasapäin!!

Mandah : millon testaat? Mä täällä edelleen jännitän kuinka käy :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Pepe, joo kyl ne terot on olleet mulle ainakin suuri apu kun on saanu sit testaa ovista ja tulleet menkat suht ajallaan, et muksa nappi kyllä :D oireita tosin voi aiheuttaa jos jonkinmoisia, mut no eiköhän niistäkin selvii ;) ovistikkuja suosittelen ebaysta tilaamaan, 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä vaan 7,60 eikä ollu ees postikuluja, viikossa tulivat. :)

Mandah, nojoo älä muuta sano :D just tänään imetyslaboraatiossa käytiin läpi kaksosten imetystä ja nukkien kans toisia ohjattiin niin ei kekkuli :D tulis se yks edes, kaks olis jo liikoja toivottu ;)

Larissa, nooo harjoitus tekee mestarin ja kesällä voi kokeilla kaikennäköisiä uusiakin juttuja ;) siis pihanlaitossa. :D

Lucky, mä nyt niin povaan kiinnittymisen puoleen!!! Peukut pystyssä ja hushus kaikki tädit! :D meniskö siellä la tammi vai helmikuun puolelle?

Marinamelina, kiitos! :):)

Omanapa, jalat kohti kattoa hupsheijaa! :D too much information, I know ;) hyödynnetty on, nyt ootellaan et mitä testi sanoo kahden viikon päästä........ Jos..... Maltan siihen asti ;) dpo10 testit kädessä kuitenki ku "niitä nyt kerta on" xD :D
 
Oireista. Ennen plussatestiä oli väsymys. Yhtenä iltana vaan alkoi väsyttää tosi aikasin, ihmettelin oikeen et miks on nyt jo pakko mennä nukkumaan? : ) Ja menkkojen alkamis tuntemuksia mahassa.

Aidalle oikeen paljon onnea!! =)
 
Huomenna olis dpo14 mutta mulla ei oo varaa testeihin tällä hetkellä(jos en sitten kinu rahaa:D) Et testaam viikonloppuna varmaan jossei sitä tätiä näy..
 
Mad se dpo 10 on kyllä yhenlainen päivä jonka yli hankala päästä testaamatta :D toki kun meikäläisestä on kyse niin niitä päiviä on jo aiemminkin :D nyt vaan rennosti annat uimareiden hoitaa tehtävänsä ja köllöttelet!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah : hui, oletpa maltillinen :) noo, mä täällä jännään kippurassa viikonloppua :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Aidalle onnittelut! :dance011

Hei kertokaas arvon naiset että mistä ihmeestä te löydätte greippimehua ja minkämerkkistä juotte? Kiersin tänään kaksi kauppaa (citymarketin ja s-marketin) eikä kummassakaan mitään edes sinnepäin viittaavaa! Jotain sokeriesanssia eli greippinektaria löytyi mutta siinäkin oli keinotekoista greippiaromia. Eikö millään merkillä ole 100% greippimehua?! Ihan ehtaa tuorepuristettua siis... Ei taida olla esanssisokerimehuista tai greippilimsasta mitään iloa tämän asian suhteen, toki ne hyviä olis.

Toinen asia olisi, eli kysymys ovistesteistä. Pitääkö niitä varten pidätellä kuinka kauan? Ahistaa jo valmiiksi mutta kokeillaan nyt sekin keino...

Tänään kp 8/n.30.

(Nyt lopetan tän muokkailun, korjasin kolmesti kirjoitusvirheitä ja lisäsin tekstiä vielä :grin)
 
Elya : kyllä meidän kaupassa ainaki esikon teon aikaan oli ihan 100% greippimehua, en vaan nyt muista merkkiä mut samanlainen pönikkä kun appelsiini mehukin. Ei tartte mun mielestä pidätellä yhtään o-testejä varten ettei laimene..minä en ainakaan koskaan ole pidätelly ja hyvin on toiminu :) tsemppiä tikutteluun♡♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Enpä ole la:ta vielä katsonut etten innostu ja ala stressaamaan

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Aida!!! :Heartred:hello2:Heartred Valtavasti tarrasukkia matkaan!!! :) Tulehan kertomaan fiiliksiä, kun en nyt ihan muista teidän(kään) taustoja yrittämisessä.

Pahoittelut Freyjalle menkoista :sad001 Mä oon kyllä ihan liian usein saanut pahoitella sua tästä samasta syystä. Ehkäpä tosiaan ovistestit olis paikallaan, ainakin ihan kokeilumielessä :) Plussaa ensi kiertoon!

MadHlle antoisaa piinaviikkoa/ kahta :) Toivottavasti piinan päätteeksi tulee plussa ja päästään ihastelemaan taas yhtä testikuvaa :Heartred

Elya, miten olis jos ostais ihan greippiä ja siitä puristais? Olis ainakin aitoa :)

Lucky, toivotaan että täti pysyy poissa! Ei kivaa tuommoinen kropan "epämääräinen" toiminta.
 
Madh nyt tilasin 20ovistestiä, mutta jos tarvetta tulee vielä niin kiitos vinkistä ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Elya, valiolla on verigreippi-greippimehua, jossa ei ole mitään muuta. Löytyy kylmähyllystä. :) Tämmöinen purkki:
hedelma_tarha_greippi.jpg
 
Anteeks napailu... Pasalla ku kävin ni meinas taju lähtee kun pisti niin kovaa alavatsaan ja selkään! Luulin että joku kivi tulossa että siks sattuu mutta ei se ollu ku ihan normaalia eli kipu johtui jostain muusta ku tikistin :) menkkamainen jomotus muuttui sellaiseksi pistoksi tai tunteeksi ihan ku joku poraisi keskeltä ;) alkaa olla tää piina jo sellasta että jännittää

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mää kans juon tota samaa ku larissan kuvassa :D ja sit oli joku muata purkki mikä oli kans ihan jees, jostain kaupasta satuin kerran löytää kunnon greippimehua mut ei enää muista mitä se oli :D

Lucky, kyl sul se plussa sielt tähän kiertoon ny tulee :)

Omanapa, oliskohan se nyt ollu se ovis sit, 13.30-17 nipisteli urakalla ja jomotteli, nyt ei enää niinkään :D huiiii! Molemmat puolet, jaiks... :D
 
Takaisin
Top