Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MadH91, ei todellakaan tunne :) taalla 1 puusilma, kun on tasaisesti joko halukas tai valilla tasaisesti haluton niin ei pysty paattelemaan, mitaan kipuja "nippailuja" tmv en todellakaan tunne eika limojen seuraamiseen ole halua taikka aikaa, eika niissakana niin merkittavia eroja ole etta voisi tehda johtopaatoksia suuntaan tahi toiseen...joten ovulaatiotikut on ainoa keino kalenterin lisaksi jotka vinkkaavat tulevasta ovulaatiosta.
 
Heippa kaikki! Kauheesti ootte kirjoitellu :) joka päivä yritän käydä lukemassa teijän viestejä.

Joku oli saanut ihanan vahvat viivat raskaustestiin ja toivottavasti me muutkin saamme sellaiset pian :) ja aida oli ainakin saanut nyt haamun. Ja ovisplussiakin näkys, toivottavasti hyödynnätte ne hyvin!

Itse tulin juuri lääkäristä. Määräs terot nyt ja laitto lähetteen labraan ja sanoi ettei nää mitään estettä raskautumiselle. :) ja nyt kp2 kierto venyi sinne kp59 asti. Toivotaan että terot auttaa!

Onko kellään kokemusta teroista?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
MarinaMelina: Aiemmin olen ihan apteekin omilla testannut ja niihin ei kyllä haamuja ole tullut. Hyvä idea pistää mies pissimään tikkuun! :grin Noinkohan suostuisi...

nuuhku:
Sofin liuskatestillä (kotitesti.fi:stä tilattuja) testasin, kp 30/26-33, dpo15. Nuo minun kierrot on siis menneet niin että pillerit lopetin marraskuussa jolloin eka luomukierto oli 30 tai 31 vrk. Sen jälkeen oli lähes tunnin tarkkuudella 28 vrk pari kiertoa ja sitten nämä kaksi edeltävää ovat olleet 33 ja 26. Ottaa siitä nyt sitten selvää siis.o_O Ovulaatiota tikuttelin nyt ensimmäisen kerran ja siitä päättelin, että olisi ollut n.28 vrk kierto tulossa.

Kävin apteekissa nenäsumuteasialla ja nappasin mukaan clearbluen digitestejä 2 kpl. Maksoi 20,60€ joten vähän kirpaisi, mutta onpahan nyt ihan kaksin kappalein. Nyt vain pitäisi malttaa odottaa aamuun. Vai näyttäisiköhän päiväpissasta miten hyvin? Voisi ainakin huoletta tuota allergiaa lääkitä, jos tulisi nega. Ja pääsisi jännäämisestä jos tulisi jotain muuta... Malttamattomuutta ilmassa siis.:oops:
 
Aida : aamupissa on aina paras mutta jos sitä allergia asiaa ajattelee niin onhan sulla kaks testiä joten voit aamulla tarvittaessa tehdä uuden. Sun toi haamu on paljon selkeämpi kun mun se joka tuli samasta pissistä mistä tein digillä raskaana 1-2..joten veikkaisin että voiskin jo näkyä digissäkin..varma ei tietenkään ole. Hei ja muuten testasin itse sofeilla esikolta ja ei niissä tollasia viivanpaikkoja ole ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
ei muuta ku testaamaa aida digillä :) ja mitä allergialääkkeisii tulee ni ainaki cetiriziniä voit huoleti ja joitai nenäsumutteit käyttää, ite käytin esikosta ja edelleenki käytän allergialääkettä eli juuri cetiriziniä sillo ku saan sitä. tänää pitäs saada taas paketti ku ollu pidemmän aikaa ilman ja iho kutiaa sen takia aikalailla.

pepexxl ihana kuulla sinusta oli ikävä!!! tsemppiä kiertoon ja inshaAllah plussaat :)

diku juu aamulla oli hyvä olo, tuli päiväl takas ja ku etominen oli alkan kunnol ni ukko halus heilutella peittoi ja sit hyvä ettei alkan kiukuttelee ku sanoin että ei kuule tule yhtää mitää ellet haluu että oksennan sun päälle. se sanoo että se ymmärtää kaiken ja miltä tuntuu mut se mitää ymmärrä.
 
Gatusa: Miehet :) Meillä mies haluis myös aina silloin, kun mä oon kipeä ja peittojen heiluttelu viimeinen asia mielessä. Mitä kipeämpi mä olen, sitä varmemmin alkaa ehdottelemaan. Miehen aivoissa ilmeisesti hoitaa = hoidella ;)
 
Onnea Aida! Tuosta ei enää epäselvyyksiä tule. ^^ Lähetän sinne paljon tarrabodyja ja potkareita.

Kurja Gatusa kun miehesi ei vaan ymmärrä ja osaa tukea. :(
 
onnea aida, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja potkareita ja kaikkea, mashaAllah :)

sintti ilmeisesti se hoitaa tarkottaa miesten aivoissa sanaa hoidella. ku hän ilmotteli et ois painetta ni minä totesin että mulla ei tasan ol painetta mua oksettaa.

vargynja onko se jotain uutta, se oli et hän haluu nähä mut vahvana energisenä ni totesin et ootappa sinne tokalle kolmannekselle josko ois parempi olo.

kannakekivut on tänää ollu aktiivisia näköjää ku sukkapuikol tuikkailtu tuonne alaosastoo oikei urakalla tänää eli josko se kohtu kohta nousis vihdoin että se vauvamasu alkaa kunnol ilmaantumaan. ja minä koin järkytyksen...meil ei ol keksejä ja ne auttaa mulla pahoinvointiin jonki verran. ruoka ei auta jostai syystä.
 
Hirmusesti onnea vielä aida! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Laurushka, nauti!! :)

Diku, no joo ei varmaan kaik tunnekaan, jotenki ootti et ite sen tuntis :D ootti oikeen jotain tajutonta kipua :D oi tuliskin plussaaa! Sinne kans!!

Vargynja, joo no kyllä meikääkin on haluttanut... ;) limoja en oo seuraillut enkä muuta kuin tikuttanu ja aamulämpöjä mitannu :) vähänkö sääkin oot kyl jo niin pitkällä... :)

Mju82, huh ihanaa kuulla tuollaistakin olevan ;) tuntuu et heti astuin untuvikoksi kun omaa tilannetta käyn läpi ;)

PepeXXL, hyvä että nyt sait terot! Terothan auttaa lähinnä siinä, et saa kierron pyörimään. Ei ne taikanappeja ole raskautumista ajatellen kuitenkaan ;) mutta, siis 10päivän kuurilla 15-24kp syötynä pitäis alkaa 3-5päivää viimeisestä tabletista kuitenkin kahden viikon sisässä. Mulla terojen kans kierrot ollu 26-29 ja sit on tikuttanu ovista kun tietää kierron pituutta ja todettiin gynellä ait et no ovista ei tuu ni nyt mulla on clomifenit joiden ansiosta elämän eka ovisplussa :) mut terot kuitenkin herättää sitä kropan omaa toimintaa, joten voi olla et niitten ansiosta sun kroppa herää ovuloimaan ja tärppi tulee pelkästään terojen apua käyttäen. :) ihana kuulla et asiat etenee.

Gatusa, pakko meidän on antaa miehille anteeks se et ne ei voikaan koskaan ymmärtää mitä se on ku on raskaana. Kyllähän ne yrittää voi ja yritys hyvä kymmenen ;) noh, toivottavasti olo paranis ekan kolmanneksen jälkeen! Siis viimeistään... ;) kohtu normaalisti joskus ekan kolmanneksen jälkeen on häpyliitoksen yli ja toisaalta voi olla et kun on toka lapsi ni näkyykin aiemmin :)

Aida, hirmuiset onnittelut plussasta!! Ihanaa <3 onni olkoon matkassa <3

Omanapa, tilastotieteen tentti ohi, ja ei se nyt täysin persiilleen menny :) jeij! Koko päivän oottanu koska alkaa sattumaan :D no puol kahden aikaan nipisteli ens oikeel puolel ja sit tunnin päästä vasemmalle ja nyt vuorotellen kummallekin puolelle nipistelee ja jomottelee. Ei nyt mitenkään kovin mut jomotteleepa kuitenni :) et jotain tuntemuksia, ellei jopa muniksia päästellä valloilleen... Rinnatkin himpan aristaa :)

Vika kunnon koulupäivä oli tältä keväältä, nyt pikkuloma ennen töiden alkua :) kun pääsin koulusta kottiin, mies hali ja kuiski "mitä se tuleva mami" <3 aamulla kans töistä tullessaan herätti mua syliin nukkumaan mamittelemalla ;) intopiukeena sekin...

Ps. Entäpäs jos? Irtoiski kaks munasolua! No jos nyt edes se yks....
 
Hirmuiset onnittelut Aida, miehän sanoin! :wink :smiley-bounce022

Viimeinen koulupäivä tässä opinahjossa lusittu ja voin sanoa etten ole ihan heti lähdössä taas opiskelemaan, sen verran rankat 4 vuotta. Nyt sitten jatkossa käyn "vaan" töissä :grin Viimeinen 1,5 kuukautta menikin opintoja viimeistellessä ja kahta osa-aikatyötä tehden. Nyt kun on jatkossa vapaa-aikaa, voitte kuvitella millaisia ajatuksia alkaa pyöriä päässä yhä pahenevalla tahdilla... Vauvahuuruja koko akka täysi :grin Parempi lähteä mallailemaan uutta kukkapenkkiä pihalle etten ihan sekoa näissä haaveiluissa.
 
Larissa, hih no onnea nyt sitten ;) pääset urakalla haaveilemaan ja pan.. Siis tekemään pihahommia ym ;) mulla kolmas vuosi loppu just ja nyt 1,5v jälellä...
 
Mahd kiva kuulla kokemuksistas. :) ja toivottavasti sinne plussa tulis sinne nyt sitten tästä kierrosta :) tilasin äsken myös ovistestejä ja aattelin testailla et jos löytyis ovis nyt tässä kierrossa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top