Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky : toivottavasti ois kiinnittymistä ♡♡ mikä päivä sulla on menossa oviksen jälkeen?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Mariel ja paljon vauvaliimaa matkaan :)

Täällä olikin väärä hälytys eli kp 1 muuttui kp 33:ksi... Öö, ruskeaa tuhrua tulee edelleen mut vain pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä. Yhtään verta ei oo seassa. Yleensä kun tuhru alkaa niin menkat alkaa seuraavana päivänä. Tietenkin heti tuli mieleen valemenkat :D Niin tai jos ovis olis ollut joskus kp 23 ja nyt kiinnittymisvuotoa. Mut tuo kiinnittyminen nyt on varmasti aika epätodennäköistä.

Odottelen nyt ens viikon jos ei vuoto ala ja sit testaan uudelleen :D
 
laurushka kiva että siellä hyvät säät. täällä tiistaita odotellessa et lämpötilat nousee... :)

lucky oispa kiinnittyminen, nyt plussatuulia oikei kunnolla sinulle :)

freyja oispa pikkunen matkassa sinullakin :)
 
en mä ainakaa mitää mielikuvitusta tarvinnu aida, superhaalea haamulainen siellä pisti silmiin heti. onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia ja bodyja yms. muutaman päivän päästä uusintatesti ni eiköhä ol vahvempi jo :)
 
Aida nään kaksi viivaa :Heartred Viivalle vahvistumista!
Lucky toivottavasti olis kiinnittymistä :love7
Freyja plussaa tulee :love2
 
Freyja, kunpa siellä tosiaan olisi vauvanalku kiinnittymässä kunnolla! :) Mulla oli edellisessä kierrossa sitä tuhrua oletettujen menkkojen aikaan ja samalla plussasin. Tuollon ei vaan raskaus sitten kestänyt, mutta mulla alkoikin se tuhru tosi aikaisin oviksen jälkeen. Sulla on paljon enemmän päiviä välissä :) Hienoa jos maltat noinkin pitkään odottaa testaamisen kanssa, mä oisin jo varmaan huomenna tikkuun pissailemassa :rolleyes::p Plussatuulta sinne!! :smiley-angelic003

Mä en ole ehtinyt kirjoittelemaan kun olen tässä elänyt "yksinhuoltajan" arkea, kun mies on ollut torstaista asti kalareissussa. Nyt on kotona, tuolla sohvalla peliä katsomassa :rolleyes:, mutta enivei, sentääs jotain hommia voi sillekin tänä iltana nakittaa ja nyt ehdin tänne kirjoittaa :) Niin valtavasti ootte kirjoitelleet... mutta jos nyt jotain.
Onnittelut kaikille plussanneille :hello2 ja tervetuloa uusille! :hello

Aida, eka katsoin testistä että siinä on ns viivanpaikka. Mutta sitten vähän käänsin näyttöä, niin kyllä siinä vieressä onkin ihan selvästi väriä! :):) Eli haamulainen selvästi! Olisiko sitten huomenna vahvempi! Nyt vaan kunnon porausta sinne kohtuun ja pieni kunnolla kiinni! :Heartred
 
Taas täällä kerron mun hassusta plussaamisesta :D mulla oli kolme kk "menkat" tuli siis tasan 29 päivän välein pientä tuhrua kolme kk :D ekalla kerralla säikähdin ja kävin ultrassa, oli kanssa kipuja vähän, johtuivat keltarauhashormoonista ja sen aiheuttamasta nesteestä jota pääs kohtuun.. tokalla kerralla kuuluki jo dopplerilla ääniä joten ei tarvinnu säikähtää ku laski päivät :D
 
Aida, kyllä minäkin tuossa haamuviivan näen ihan helposti!!! Uutta testiä kehiin pian tai parin päivän päästä..? :)
 
Ei tarvi kyllä mielikuvitusta käyttää Aidan testiä katsoessa, ihan selvä viiva siinä on :)
 
20 sivua tekstiä mun viime vierailusta :eek: Ootte ollu ahkeria :grin

Tänne ei mitään uutta, tätiä odotellessa. Tänään on tullut pientä vaaleanpunaista vuotoa joten varmaan ne hanat aukee huomenissa.. Kp 31/32(?) menossa.
 
Ja piti vielä jatkaa....

Mustikalle pahoittelut menkoista :Heartred Kyllä se harmittaa kun kierto venyy ja ehtii joko toivomaan tai sitten joutuu olla ärsyttävässä epätietoisuudessa. Toivottavasti ens kierrossa saatte hyvin oviksen hyödynnettyä (en muista miten helppoa teillä oli tai ei ollut tuo oviksen hyödyntäminen) ja tulee plussa! :)

Mandahille pahoittelut negasta, mutta eipä se vissiin hirveästi vielä mieltä paina..? Siis että toivoa on vielä kun ei ole menkkoja ja eikös sulla ollut tosi aikanen dpo... Toivotaan että tuo vielä plussaksi muuttuu. Mullakin kaksi negaa dpo 11 ja 12 ja sitten vaan tuli se plussa :Heartred Just kun oli toivon menettänyt! :rolleyes::grin

Larissa, kiva että ootte miehen kanssa saaneet kunnolla puhua vauva-asiasta :) Sanon nyt suoraan että ette te nyt "liian nuoria" ainakaan mun mielestä ole :) Ja musta tosi tärkeää että se miehesi ymmärtää ettet sinä ole ex. Ehkäpä te vielä tämän vuoden aikana plussaatte... :wink

Lucky, toivotaan tosissaan että sun kroppa kertoo aivan uusista "tehoista" noilla pikkutipoilla! :) Omalta kohdalta täytyy sanoa että mäkin tunsin aivan eri tavalla oviksen (ja oli kunnon limat) tässä plusssakierrossa kuin aikaisemmin.

Looralle tsemppia ovisteluun ja kunpa saisitte nyt hyödynnettyä niin että vauvanalun saatte aikaan!! :Heartred

Mä tosiaan kuulun jo tonne plussanneihin, mutta käyn täällä joka päivä lukemassa kuulumisia :) Etenkin sitä toivoo lukevan ihania plussauutisia (tai muuten vaan positiivisia uutisia) täällä samaan aikaan pyörineiden kanssa. Nytkin tuli näiden päivien aikana luettua mm dawwen, myyh ja kiwibirdinkin kuulumiset, mutta kun en nyt yhtään muista mitä oli... :oops: Tasapuolisesti plussatuulta! :Heartred

En mä itse koe että olen plussan saatua sitten hylännyt kuumeilijat. Ehkäpä siinä on kuitenkin se kun ei ole mitään ns "omia oloja" kerrottavana, niin sitten herkästi tyytyy vaan lukemaan... Etenkin kun on ollut kiireisiä päiviä ja niitä viestejä on tullut niin paljon, että ne viestit joihin tahtois kommentoida, ehtii jo "hukkua" uusien sivujen taakse.... Nyt huomenna mies menee taas töihin ja tuskin ehdin alkuviikosta paljon palstailla, ennen kuin miehellä alkaa vapaat :confused: Lukemassa siis käyn, mutta kommentointi.... nooh, ehtiihän sitä vähän jos tahtoo... Nytkin tätä kirjoittaessa tyttö kaatoi ton koiran juomakupin ja on tästä kai suunnattava kuivien vaatteiden vaihtoon... :rolleyes::Heartred
 
Aida: Selkeä haamulainen minusta myös, kovasti viivalle vahvistumista :love7


Freyjalle tsemppiä ja plussatuulia, oispa vaan valemenkat!!

Täällä pahoinvointi on aloitellut tuloaan tämän päivän aikana ...:puke_r Oksentamaan ei ole tarttenu mennä mutta lähellä on.
 
Hui, tässähän alkaa ihan jännittää josko siellä tosiaan olisi pikku masuasukki kiinni tarraamassa! Kiitos kaikille rohkaisevista kommenteista. Itse sitä on vähän varovainen, ei uskalla vielä uskoa todeksi.

Meinasin tiistaina testailla uudelleen, ehkä sitten näkyisi jo vahvempi toinen viiva. Siihen asti ihan vain jännäilyä!
 
Juu, minäkin käyn aika säännöllisesti lukemassa täältä kaikkien kuulumiset, vaikken aina kommentoikaan mitään.:)

Kaikille plussanneille isot onnittelut, teitä oli ihanan monta, en edes yritä muistaa nimiä:Heartbigred

Oon samaa mieltä aikaisempien kanssa, että toivon jo plussanneiden pysyvän täällä, koska on kiva kuulla onnistumisista. Toisen onnistumisesta iloitseminen ei pitäis olla keneltäkään pois. Vaikka tottakai kateus voi iskee, kunhan ei liikaa:wink sekin on ihan hyväksyttävää.

Pahoittelut menkoista ja niille, joilla oli alkanut tuhruttelu, niin pidän peukkuja, että se tarkoittaisi tulevaa plussaa.

En laita itseeni vielä testauslistaan, koska ultrakäynnin jälkeen oon viisaampi oviksen suhteen. Kp8 menossa.

Tsemppiä tähän kiertoon naiset, plussa-aalto! :talk017
 
Aidan testissä näkyi kyllä ihan selvä haamu :) Ja Sandy, mäkin toivon, että saadaan ovis hyödynnettyä. Aiemmilla kierroilla on välillä onnistunut ja välillä ei. Mun mies ei ole mikään maailman aktiivisin peittojen heiluttelija, että itse joudun yleensä tekemään aloitetta ja aloitteen tekemisestä huolimatta mies ei aina innostu siltikään. Mutta joo, toivotaan, että tällä kierrolla onnistuu :)
 
Lucky, eiköhän tuo voisi olla ihan positiivinen merkki. Itselläni tuli muistaakseni kahdessa kierrossa ovulaation aikoihin tippa verta ennen tärppiä, sekä tärppikierrossa myös. Kuulostaa siis hyvältä! Toivottavasti teilläkin käy tuuri ja pääset plussailemaan.

Aidan kuvassa on ihan selvä plussa mielestäni. Enpä ole minäkään ensimmäiseen testiin saanut tuon tummempaa viivaa aikaiseksi. Kahden päivän päästä testatessa viiva oli hailu, mutta ihan selvä ja viikon päästä digitalinen näytti viikot jo ihan oikein. Onnea hurrrjasti siis!

Freyjalla jännät paikat. Toivotaan, että on vain kiinnittymistä. Kuulostaisi kyllä aivan sille. Tsemppiä paljon!

Aamulla sain taas hirmuisen itkukohtauksen, vaikka olo on ollut jo ihan kohtalainen km jälkeen. Ärsyttää suunnattomasti, kun ei pääse vielä laskemaan kiertoa, eikä bongailemaan ovista tai tekemään mitään muutakaan "jännää". Pitää vain odottaa ja odottaa tekemättä mitään. Kaiken lisäksi vuoto tuntuu runsastuvan vain koko ajan ja mahakivut jylläävät yhä. Nyt onneksi pärjää jo kevyemmällä kipulääkityksellä ja pääasiassa olenkin yrittännyt olla kokonaan ilman. Tuo vuodon lisääntyminen vain hieman huolestuttaa. Huomenna täytyy soitella neuvolaan ja kysellä, josko osaisivat sanoa asiaan jotain.. Minun tuurillani kaikki on mahdollista. Töihin palaaminen ahdistaa jo suunnattomasti valmiiksi. Tänään viimeinen saikkupäivä ja huomenna onneksi vielä yksi vapaapäivä. Jotain selitystä pitäisi varmasti työkavereille kehitellä - todellista syytä en haluaisi kertoa.

Tänään tuli onneksi oltua tehokas ja ahkera kasvihuoneessa ja kasvimaalla. Eiköhän jotain omaakin satoa saada kesän mittaan. Tuli kerättyä myös nokkosia, vaikka niille ei välttämättä mitään sen suurempaa tarvetta talvella/keväällä taida tullakaan. Onpahan niitäkin varalla, jos sitä vaikka pääsisi plussaamaan siten, että vauva voisi syntyä vielä ennen ensivuoden syksyä. Nokkosia keräämään kaikki plussanneet! Auttaa palautumaan synnytyksestä, sisältää paljon rautaa ja tärkeitä vitamiineja ja kivennäisaineita, sekä lisää maidontuotantoa. :wink Puhtaalta paikalta talteen, ryöppää ja pakastaa tai kuivattaa huolellisen pesun jälkeen. Ovat nyt parhaimmillaan, kun ovat vielä nuoria.
 
Diku - kivastippa siellä viivat punoittaa, vink, vink, silmänisku ;)

Aida - voi kuinka jännät paikat, viivaa pukkaa, onnea matkaan!

Larissa - ihana kuulla että miehesi oli noin sanonut :) Minäkin julistin miehelle että lapset ennen kolmeakymppiä :)

Gatusa - voi harmi kun hermoja kiristellään. Minulla on kyllä välillä pässinpää-mies...(itsehän en ole koskaan hankala en ; )) Mullakin muuten savolaisia sukulaisia :)

Mustikalle halit!

Onnea Mariel!

Hui, paljon viestejä, nyt kyllä jäi jotain välistä...
Vielä pitäis viikko odotella jotta pääsis "hyödynnys ajankohtaan" :)
 
Takaisin
Top