Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aida, mä oon täällä toitottanu ennen ja nyt sitä että mulla näkys vaan viivanpaikat ensimmäisen viikon raskauksissa, reilun viikon päästä oletettujen mekkojen alkamispäivästä vasta saanu sellasia hailakoita ja pikkuhiljaa vahvistuvia plussia :D että sormet ja jalat ristissä plussaa odottelen sulle! :)

Ja toki muillekkin :) mä oon niin huono tsemppaa sitä pettymystä joka tulee kun menkat alkaa, ehkä mulla on joku asenne vamma ja liian helpot raskautumiset takana. Ja miehen asenne että asiat menee niinkuin menee, eikä niitä auta surra. Toki se kuume kasvaa jatkuvasti vaan!

Mua on alkanu väsyttää _aivan järkyttävän paljon_ tässä parina päivänä ja etoo muoks: ja paleltaaaa koko ajan, liekö nestehukkaa vai voisko olla oiretta. Mun ei pitäs oikeesti olla tällä palstalla kun kasvatan vaan mielikuvitusvauvaa mahaan ja keksin oireita! Ja ois muutenki liian pieni ikäero jos nyt raskautuisin, mulla kun tulis vauva eniveis ennenaikaisena niinkuin toi poikakin oman perussairauden takia. Hää siis syntyi 36+0 (ei saanut keskosmääritelmää kun ei ole keskosuuden merkkejä) ja just just päästiin tolle päivämäärälle kun syntyi 01.01 kiireellisellä sektiolla, jota väläyteltiin aika pitkään jo... Viimenen kunnon muistikuva, kun paniikki vei suuren osan muistista vaikka tajuissani olinkin, oli kun hoitaja tuli synnärillä sanomaan että "otappa toi kielikoru pois, jos sillä vaikka säikyteltäis lapsi syntymään!" eli uhkasi sektiolla.
 
Muokattu viimeksi:
Larissa : kiva kuulla ettei ainakaan ahdista meidän höpinät. Ihanaa kun saitte puhuttua miehen kanssa kunnolla asioista, osaa ne miehet välillä yllättääkin :D♡

Gatusa : ajattelematon miehesi taas ollut :/ se on kyllä inhottava tunne kun tuntuu ettei henkeä saa..

Mustikka: pahoittelut tädin vierailusta :( mutta hyvä ettei kierto turhaan venynyt liikaa..

Mandah : katsotaan mitä tuleman pitää :) olen edelleen sitä mieltä että plussatuulet puhaltaa!:)

Aida : kiva kiva päästään tiiraileen ♡♡

On huono olo, kaippa siksi kun on näin kuuma. Kesä tuli kera helteen :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
hienoa että jossai on kesä, meil on myrskytuuli ja vain n. 25 astetta, no ens viikolle ennustettu 30-32 pitkälti.
 
Tervetuloa anis ja elaffy! plussa tuulia kesäisessä ilmassa teille puhaltelen!!!! ++++

Asuin parivuotta mikkelissä ja siel oli tosi hyvä yhteishenki. Mul oli kaveri jolla oli paljon ystäviä. Sit se aina soitteli että haluanko lähtee mukaan johonkin vaikka niitä muita en tuntenut. Tuli tosi hyvä mieli. Tuntu ku tapasin ne muut että ihan ku oisin tuntenut jo vieraat pitkään, kuuluin porukkaan :) mut ku muutin takas kotipaikalle, saan kyl täällä olla melko yksin. Yks tosi hyvä lapsuuden ajoilta ystävä asuu vähän kauempana mutta ei se haittaa mut sit toinen joka samalla paikkakunnalla on ni on sitä tyyppiä että sellanen yhteisöllisyys puuttuu... Toki ei se tarkoita että olis huono ystävä. Mutta tunnen itsen yksinäiseksi. Kutsun kyllä sit kaverin ja sen kaverit kylään jo sen takia ku kaverin kaverilla on saman ikäinen poika ku oma :) ja itsellä kyl on tapana et ketään ei jätetä!! :) liian kiltti! Mietin enkä liikaakin et mitenkä voisin olla parempi ystävä

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky me savolaeset ollaa lupsakoita ja mukavaa porukkaa yleensä :) mun suku on savosta... tuo on kyl niin tuttu tunne mullekin ja mullaha esim ei ol oikeestaa ku yks kaveri tanskas ja sit teidät tääl foorumil.
 
Lucky, mulla on vähän sama tilanne että asuinpaikkakunnalla ei juuri ole ystäviä, joiden kanssa voisi viettää aikaa. Muutin tänne Savoon minäkin opiskeluiden perässä, tapasin mieheni, sain töitä ja hankittiin talo eli aika vahvasti ollaan tänne jäämässä. :grin

Mariel, hurrrrrrjan paljon onnea! Sitä se ovistesti tiesi :wink Ehkä sie pistät nyt uuden plussa-aallon käyntiin tammi- ja helmikuisten ryhmään :happy093.
 
Marielille hurjan paljon onnea :Heartred
Kiitos Lissu läppärillä oon hautonut kun lääkkeitä en viitti syödä :)
 
Mä tässä mietin että koska uskaltaa sitä testiä ostaa... eli synnytyksen jälkeen ensimmäinen kierto menossa, ovista ei tikuteltu mut pari kertaa nasuteltiin siinä hollilla. Normikierto ennen raskautta oli 28 päivää, nyt menossa 31 päivää. Mutta tosiaan synnytyksen jälkeen vasta yhdet menkat tullu joten tän hetken kierrosta ei ole mitään käsitystä...
 
diku ja sinä oot meille tärkee :) juu mun ukko päästää suurinpiirtein päivittäin sammakoi mut eile ja tänää tuli pahimmat.

tsemppiä diabolicat ja plussatuulia sekä tervetuloa joukkoon :)
 
Kiitos Gatusa, olin mä täällä jo ennen edellistä raskautta ja sen aikana mut vuoden aikana en oo juuri käyny...:)
 
jep taidettii olla yhtäaikaa jollai palstalla, en muista oliko kuumeilijoissa vai odottajissa aikasemmin...
 
Hihi, me käytiin markkinoilla ja rannalla pojan kanssa. Olipas toisesta jännää kun ensimmäistä kertaa oli hiekkaa varpaitten alla<3 hengästyin taas tosi helposti niinkuin aamujumpallakin. Huhhuh, että on kuuma täällä kun helleraja paukkuu!

Mariel aivan kamalasti onnea! :)
 
Onnea mariel!

Umpi savolainen mäki olen :)

Tänään tuli kirkkaan venyvän liman seassa kirkkaan punainen veriviiru... Oliskohan voinu tosiaan ovis toisen kerran tai kiinnittyminen. Eilen kyl ovis viiva haaleni edelliseen :) niin ja nyt on ihan uus juttu ollu muutaman kierron tää veriviiru hommeli kesken kierron... Toivottavasti tarkoittaa sitä että kroppa alkaa pelittää :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top