Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia sinulle elaffy, mitään viisasta en osaa nyt sanoa :sad001 Nokkosvinkki oli ajankohtainen ja nokkosletut on niiiiiin hyviä :) Pihalla ja kasvihuoneessa puuhastelu nostaa kyllä kummasti mielialaa :)

Sandy, ei tässä tosiaan liian nuoria enää olla, mutta ei onneksi liian vanhojakaan. Ja jos vain yhtä lasta yritetään niin ehkä me ehditään :) Mitään haaveita ei ole suurta katrasta hankkia.

Myssy, oli kyllä aika yllärikommentti mun mörökölliltä, joka ei ole näistä asioista ole aiemmin juuri halunnut puhua :grin
 
Dpo 4 tai 5 tai sit en tiedä mikä oli mut eilen vielä puuhasteltiin!!! :) ja eilen ja tänään on kyl ollu sellasta oikeen roikku limaa :confused:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
juu en minäkää missää nimes ol ikinä hankala (juu en varmaa heh) mut näin raskaana se 0-100 ei vie aikayksikköö ja oon määrätty vuodelepoo kunnes on 6.6 ja nt-ultra.

pakko täällä sen verra hehkuttaa et sain mun suunnitelmalle hyväksynnän ukolta... jos kaikki menee hyvin ni joulukuussa LA:n aikoihi mennää moikkaa sen tätiä ja hänen perhettä pääkaupunkiin jos vaik sattuis synnytys käynnistyy siellä ni sais hyväs sairaalas synnyttää inshaAllah :)
 
Lucky : mulla tuli dpo3-4 sitä vaaleanpunaista valkovuodon seassa! Siitä lähtien valkovuoto ollu sellasta ovismaista ja on osittain edelleen. Tsemppiä ♥♥ jospa ois kiinnittymistä!!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa : eikun tädin luo vaan kun siltä alkaa tuntumaan että synnytys ois lähellä ;) hyvä suunnitelma!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea plussasta plussanneille!

Taalla hanat aukes ja kp 1. Tavallaan "ilonen" ku tamman pitas varsoo n kk paasta enka jaksas pahoin voivana valvoa ;) Mun kasvattama hevonenki olis huutokaupassa ens kuussa ja sinnekki oon menossa eika siellakaan huvittas yokkia... ja ponin kaa nayttelyihin ens kuun lopulla... Positiivisia puolia haeskelen :smiley-bounce022
 
Positiivinen ajattelumalli kannattaa, mut on kasvatettu etsimään aina positiivisia puolia :) ja niitä yleensä löytyy sellasistakin asioista jotka on ihan synkkiä ja murheellisia :D
 
jep jep melina ja sit yks tuttava turvaa nimiasias mun selustaa varoiks, ainoo henkilö miehen lisäks joho mä luotan tässä maassa mikäli hän ehtii vaan ja haluaa tulla tueks.

adrkmimosa juu voi olla helpompaa noin kiireisel aikataulul et just tää kierto ei tuonu plussaa mut inshaAllah mahollisiman pian saat plussan :)
 
Miten se nimenanto juttu tarkalleen ottaen menee? Siis kuka sen saa antaa ja missä tilanteessa? Sovitaanko siitä jomman kumman vanhemman kanssa vaiko ihan mielivaltaisesti joku vaan antaa lapselle nimen? :O

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
melina normaalist lapsi ku syntyy ni samantien äiti tai isä antaa nimen tai joku sukulainen joka mukana mikäli äiti on sektion takia nukutettuna. ite inshaAllah synnytän alakautta mut jos sektioon joutuu mitä en halua ni haluan tuttavani pitämää huolta että lapsi saa hyvän nimen jonka itse olen hyväksynyt.
 
Darkmimosa: pahoittelut menkoista! Mutta sulla on niin hyvä asenne!!!!

Marinamelina: oispa plussa. Kun oviksen jälkeen tuli kyl 1-2päivän kuiva kausi mut siten alko taas limanen vuoto...kovempi ku ovis viivan aikaan ja nyt ku taas ovista tikutin niin viiva on vahvempi ku eilen. ;) mutta negaa kuitenki.... PIINAAAAAAAVAA!!!

ei menetetä toivoamme... Tässä kierrossa en ole stressanu oikeen mistään, tikutellu tuota ovista huvikseen :) oon ollu tänään ja eilenkin hyvällä tuulella.. Huippu päivät miehen kanssa ku ei oo tarttennu tapella sen kans. Oon vaan kerran joutunut sanoo sille että elä nyt viiti. . Niin monesti sille jostain jankutuksesta sanonu eikä uskonut mutta nyt usko kerralla :) :p

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Emmä malta mennä nukkumaankaan (emmä yleensä tähän aikaan kuku mutta ko toi laps justiinsa söi!) tarkastamatta tätä paikkaa :) meinasko joku testailla aamulla?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pöö...! :)

Aidan kuvassa haamulainen nähtävissä jopa täällä skeptisin silmin ;)

Diku, oviksen hyödyntäminen toivon mukaan tuo tuloksen mukanaan!! ;)

Pahoittelut menkoista ja tsemppiä piinailuun!

Tervetuloa uusille... :D

Omanapa, te ootte niin ahkeria et tässähän sai tätä yötä kuluttaa vaikka kuinka lukemalla kuulumisia :) Sori, kun en jokaista nyt kommentoinut erikseen!

kp...16 (piti tarkistaa vaikka tikuttelen ja joka päivä tikkuun kirjoitankin mikä kp menossa... :D )
Ovistestejä tehty urakalla. Aamulämpökäyrä ei luonnollisesti näytä mitään vielä.
Tuntemuksia kaikenlaisia munasarjojen tienoolla, limoja en oo tarkkaillut, peitot on heiluneet ja mies kyselee jokaisen tikun perään...

Tikutprkl. Tänään aamulla meinasin jo iloita et nyt se plussa on lähellä, kun testiin ilmestyi kontrolliviivaa haaleampi toinen viiva, joten testasin sit aamu, päivä ja ilta ja jokaisessa testissä erivahva viiva, päivällä tummin ja illalla taas haaleampi. Huomenna aamulla taas uusi, ja jatkankin johonkin tietämättömiin asti tikutusta mutta potuttaa!

Jotenkin kai sitä piti selvänä asiana et clomien kanssa saisin sen ovisplussan(tai tulis se ovis ja tuntiskin sen). Välillä syytän tikkuja et ne ei vaan näytä, välillä manaan et toimiiko clomit mulla tolla annoksella sittenkään (joo, seurantaultraan kun olis vaan varannu ajan ja käyny ni olis kai sen nähnyt, muttakun rahat on niin tiukassa! kun olis yksityiselle ollu pakko mennä). Mua potuttaa ihan mielettömästi :( Välillä yritän olla optimistinen ja ajatella, et tikut ei välttis näytä ja silti ovuloi, eikä sitä ees välttämättä tunne/huomaa....

Vaikka nyt tiedän, että koska vikasta clomista on vasta se 6/7 päivää ja 5-9 päivää menis normisti niin viel on aikaa ja munasarjojen tuntemuksista päätellen JOTAIN tapahtuukin, mut tapahtuuko tarpeeksi?! Ärsyttää. Ja jos nyt tuliskin ovis johonkin väliin ja illalla aloitin terot (joo, yks päivä myöhässä eli kp16, kp15 sijaan) niin jos se tuleekin ni mahtaako luteaali jäädä liian lyhyeksi. Prkl. No okei, ehkä turha miettiä liian pitkälle, välillä optimisti ajattelee et hei kahden viikon päästä voi olla plussa testissä, ja välillä tuntuu et roikun vielä raskaaksi -15 ketjussa joskus. äääh! :(
(sori vuodatus)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1400453261.716479.jpg


Eli tuolta näyttää nyt tikuttelut tässä kierrossa. Aiemmissa ei tosin oo tullut edes noin tummaa kuin tuo kp16.2
 
Mulla oli kans tässä kierrossa tummempaa viivaa kp14 tienoilla, jollon luulin ovikseksi, testailin kuitenkin koko kierron, tai siis kp 18 asti kun tikut riitti ja sillon tuli niin punanen viiva ettei jääny epäselväksi enää ettenkö tunnistaisi oviskipuja. Harmikseni testit loppu just kp18 niin en voinut testata kuinka kauan testit näyttää plussaa.

Mä ainakin suosittelen tekemään testejä vaikka koko kierron ainakin kerran ja samalla kuuntelemaan kehoa. Voi oppia tajuamaan ovisoireet jollon jatkossa testejä ei tarvita. Siitä mun testisarjasta on kuva jollain sivulla, mut en ees lähe arvailemaan millä kun näitä sivuja tulee monta päivässä :grin

Muoks. Löytyhän se sivu 238, tosin ei ihan niin selvästi kuvassa ole tummempaa kuin luonnossa, mut ainaki näkyy toi ero siihen kun tulee se oikee plussa..
 
Muokattu viimeksi:
Taitaapi olla niin et tää tyttö testailee huomenna aamulla tilanteen, sillä mitään menkkavuotoa ei oo tapahtunut. Hieman nippailee vatsassa ja tuhruttaa. Mut ei muuta. Kaiken lisäks tuntuu et rinnat olis turvonneet ja tänä aamuna tuli yhtäkkinen huono olo plus etomista. Pelkään vaan et tipun kovaa ja korkealta :D
 
MadH, tsempit sinne! Tuskin(ainakaan toivottavasti) joudut ens vuoteen ootteleen! Tapahtuuhan siellä jo jotain selvästi jos testit jo tummempaa näyttää. :)

Freyja, pidän peukut pystyssä plussan puolesta!! Oireet ainakin kuulostaa lupaavalta! :)
 
Lissufin, miten siellä menee? En nyt muista olitko jo kirjotellu jotain kuulumisia. :)
 
Takaisin
Top