Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Madh: Annoksessa on varaa nostoon,ellei tuo tulosta tuolla.
Tsemppiä,kyllä se ovis sieltä putkahtaa :grin Ei meistä ketään jää yrittäjät vol 2015... :wink
Lucky: Kiinnittymiseltä totta tosiaan kuulostaa :Heartpink
Freyja: huomennako testaat uusiksi? Plussa tsunamia sinne :Heartpink
Mandah: Koska on uusinta testin paikka?

) . ( Nyt on kaikki mahdolliset viivat testeissä hyödynnetty :p Kysyinkin eilen mikä välly käärme susta on tullu :wink
Tahti ollu sillä ihan eri kuin ennen..
 
Huomenna juu aattelin testailla ennen kuin lähden kouluun pariksi päiväksi :D Sit onkin "kesälomaa" muutama viikko ennen kesätöitä.

Yhtään vaan en tiedä kierronpituutta kun vaihdellut joka kerta tuon keskenmenon jälkeen. Saa nyt nähdä :D toki tässä päässä pyörii et milloin olis la ja milloin ultrat mut ei saa antaa noille ajatuksille vielä valtaa :D
 
Freyja : tsemppiä huomiseen testailuun ♡ toivottavasti plussa yllättää iloisesti! :)

Dikulle nyt hurjan paljon plussatuulia piinaviikoille ♡♡ toivottavasti tarkkaan hyödyntäminen tuottaa tuloksen! ! ;)

Aidaaaa millon meinasit testata uudelleen? Mandah sama juttu?

Täällä tänään tilattu digitestit 2kpl, meinasin vielä niillä tarkastella hormonien nousua..vaikka viivat onkin tummenneet ja pahoinvointi olo vaan pahenee mutta ne digitestit kai sitten tuo jonkinlaista turvaa kuitenkin ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
:hello2Onnea hurrjasti plussanneille, ma oon nyt toistaiseksi vaan taustalla lueskellut kun aidin uuden miehen 50 vee synttarit ja miehen tyton rippijuhlat on vaatineet reissaamista ja kaikenlaista haslaysta :p

Mahtavaa kuulla etta noin paljon on tullut vahvoja viivoja, Gatusa, oikein naisen taytyy ohittaa muut oveluudella :)

Ja ma oon erityisesti tykannyt tasta ketjusta siksi etta plussan jalkeenkin ihmiset jaavat kertoilemaan kuulumisiaan ja jannaamaan muiden puolesta vaikka kaikki toivovat omaa plussaa kaikista eniten, tahan ryhmaan on tainnut sattua terveesti itsekkaita ihmisia, jotka vilpittomasti toivovat muille hyvaa, mutta uskaltavat tunnustaa etta se oma asia on se tarkein asia, ja niin sen kuuluukin olla :)

on pikaupdate: kp 10 tanaan tein ensimmaisen ovulaatiotestin, pregcheck (halpa ja hyva)= viivat tuli mutta teen illalla / huomenna aamupaivalla uuden jotta paasen vertailemeen kunnolla oliko se yhta vahva vai ei.. oli tulkinnanvaraa sen verran.

:sign17 mun siemenpankki tosiaan karkaa torstaina ulkomaille kahdeksi viikoksi joten tassa on (kirjaimellisesti) pantava heti vuodevaatteet kunnon tomutukseen. Eilen jo aloitettiin silla tekosyylla ettei olla viikkoon nahty, tanaan huomenna ja tiistaina pitaisi sitten arpoilla mitka paivat olisi makkarin siivoukselle parhaimmat, kierto oli talla kertaa 29-30 paivaa, normaalisti tasan 28. :sign17
Toivottavasti motivaatio loytyy kun tanaan energiaa ja aikaa vie miehen ex vaimo ja tytto jotka tulevat meille illalliselle, sehan sopii tallaiselle introvertille kuin nyrkki nokkaan... :rolleyes:
 
Kamalasti tullut tänne viestejä taas! Ja joku oli plussannutkin :) onnea hirmusti ja tarrasukkia matkaan ja viivojen vahvistumista!

On; täällä nega testattu tänä aamuna. Tänään oli viiminen päivä kun piti vielä varmistaa testillä ja digillä tein ettei ole epäselvyyttä. Eilen harmitti kun tein roskishaamun. Tein siis apteekin testillä aamupissasta ja unohdin sen vessaan 15 min ja siinä oli ihan selkeä haamu. No, sitä ei saa tulkita enää 5 minuutin jälkeen. Toki se sitte taas nostatti vähän toiveita mutta tänään testattu nega. Odottelen tässä että Väestöliiton lääkärillä alkaa puhelin aika ja saan luvan lopettaa lugen koska se nyt viivyttää menkkoja koska olis jo pitänyt alkaa. Ens viikon maanantaina mies käy taas antamassa näytteen Väestöliitossa ja tiistaina meillä on sinne lääkärille aika. Juteltiin aamulla miehen kanssa ja molempia vähän jännitää että miten tästä nyt edetään. Kuinka pian mahdollinen ensimmäinen inseminaatio on. Montako inssiä kokeillaan ennen rankempia hoitoja. Mies kyllä sanoi että hänen toive on että tämän vuoden aikana tehtäisiin kaikki hoidot. Tuntuu jotenki pelottavalta että nyt tosiaan ollaan siinä pisteessä että hedelmöityshoidot alkaa. Tulee varmasti tänne purettua aika paljon pelkoja ja ajatuksia joten anteeksi jo etukäteen, koittakaa kestää mua jatkossakin. En haluais tätä ketjua jättää vaikka tavallaan vissiin kuuluisin toiseen ketjuun kun hoidot on edessä.
 
myyh pahoittelut negasta. tottakai sinä pysyt ystäväiseni täällä mein kans ja sen kun purat tuntoja ja pelkoja mein kans täällä ja mun kans viel yv:lläkin vaikka :) oot tärkeä osa tätä ryhmää ja ennen kaikkea kaveri :) ihana et mies on valmis kaikkeen jo, huomaa että hän haluaa lasta yhtä paljon kuin sä.

mju tottakai pitää aina olla joku keino ja minä oon tunnetusti strategisti :) pysyhän täälläkin juttelees :)

on: rv 9+0 poksahti tänää reilu pari viikkoa ultraan ja oireita on ni kaipa tuo pikku ninja on kunnossa inshaAllah. olo ei ol paras mahollinen etomisen ja väsymyksen takia...
 
Gatusalle tsemppiä. Minä taas aion vain valittaa, että oireita on itselläkin ja se on huono asia. Sain lääkäriajan ylihuomiselle jatkuneiden vatsakipujen vuoksi. Ultrataan, jos jotain on vielä jänne. Polille huolivat vasta, kun on tulehdusmerkkejä.

Miten voikin ottaa päähän tämä odottelu!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Sun kanssa Gatusa on hyvä laittaa noita yksityisviestejäkin ja kiitos kun jaksat tsempata :)

Onhan tää nyt tavallaan hyppy aivan uuteen ja outoon asiaan joka pelottaa. Tavallaan helpottavaa että nyt on se aika sinne viikon päästä mutta jännittää. Joo kyllä se keskenmeno oli miehellekkin vaikea paikka. Se kyllä jaksaa olla positiivinen ja uskoo siihen että tässä vielä raskaaksi tulaan. Itsellä välillä se usko meinaa loppua.
 
Myyh ensin haluan sanoa että mä toivon koko sydämestäni että tulet raskaaksi ja saatte miehesi kanssa ihanan lapsen, todellakin ikävää luettavaa tuon naisen kamppailut vuosi vuodelta, vaikka mä en ole mitään hoitoja kokeillut tai kärsinyt tästä olosta kuin vasta puoltoista vuotta niin tuntuu että tunnen hänen tuskansa.. ja teidän muidenkin tällä palstalla. Meillä on onneksi juurikin tässä ketjussa ihania ihmisiä jotka ovat jääneet tänne tsemppaamaan vaikka ovatkin siirtyneet plussanneiiin, mahtava ilmiö :) Jotkut vain ovat itsekkäitä, menen vielä henkilökotaiseksi sillä koen että Myyh sinä olet avannut omaa maailmaasi meille joten olisi reilua jakaa sitä myös eli itse kuumeilin jotain 2 kuukautta kaksplussalla ajat sitten mutta mua ei noteerattu mitenkään, ihmiset oli lähinnä törkeitä ja töykeitä mua kohtaan eikä pienintäkään elettä annettu mua kohtaan siellä.. sitten tulin tänne ja koen että se oli parasta minulle =) olette kaikki ihan loistavia ihmisiä. Itse en ollut ihan alusta asti tällä palstalla mukana, sivuja oli ehtinyt kertyä jotain 15 mutta nopeasti pääsin mukaan. Lämpimästi toivotan uudet kirjoittelijat tervetulleiksi, täällä saa avautua! Tunsin oloni erittäin surkeaksi ennen tänne tuloa. Voi kumpa ehtisin kirjoitella jokaiselle jotakin mutta tää kierto on ei-yritystä joten yritän olla mahdollisimman rentona. 10 sivua tekstiä oli tullut uutta, nyt vielä 8 sivua mutta pakko oli kirjoittaa tässä välissä tällainen viesti. <3
Gatusalle voimia sinne <3
 
Minä ainakin hetki sitten plussanneena en osaisi jättää täällä teidän kanssanne pohtimista, kävin kurkkimassa tuolla plussanneiden pinoissa mutta te tunnutte niin tutuilta jo kaikki ja sitä vaan haluaa kuulla miten asiat kullakin etenee. Ootte ollu mulle tuki ja turva tän kierron aikana, sitä haluisin olla teille takasin. Meillä jäi tosta raskaaksi 2012 myös sellanen porukka joka tuntuu mukavan tutulta vaikkei sitä live elämässä ollakkaan. Sielläkin jokainen plussasi ajallaan ja nyt osa mennään jo uutta kierrosta. Minusta tämä on just se jutun juju, että näistä ihmisistä täällä ihan oikeasti jää omanlaisensa tukiverkosto, ja hyvä tuki onkin ♥♥ ♥ ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
Osuvasti kirjoitettu! :) Olisi ihana plussata itsekin ja päästä tuttujen palstailijoiden kanssa odottamaan.
 
dpo 2, oikeanpuoleinen rinta vähän arka ja rinnat muutenkin kasvaneet. Menkat pitäisi alkaa 28.5 saa nähdä tuleeko nyt mitään vai pitääkö kesällä ottaa paremmin yritystä. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
PePa parempi ensi kierto kenties, tsemppiä sinne! itsekin ihan pää pyörällä kuinka villisti täällä käydään keskustelua =D
Aida* ei munkaan tarttennu käyttää mielikuvitusta, näin heti toisen viiva, ei oo viivanpaikka mun mielestä kun siinä on väriä keskelläkin :) onneksi olkoon tuosta ja viivalle vahvistumista ja tarra-arkki mukaan <3 :)
 
[quote="Mariel, hurrrrrrjan paljon onnea! Sitä se ovistesti tiesi :wink Ehkä sie pistät nyt uuden plussa-aallon käyntiin tammi- ja helmikuisten ryhmään :happy093.[/quote]

Toivotaan, että tästä se plussa-aalto alkaa :) Kiitos kaikille muillekin onnitteluista, toivotaan että pysyy loppuun saakka matkassa ^^ Ei vain osaa vieläkään käsittää, että joku pikkuinen tuolla kasvaisi, niin epätodellista. Onneksi neuvolaan soitolla ei ole kiire, en osaa vielä yhtään varata aikaa kun ei ole vielä ajatusta omaksunut :grin Tuntuu vain ettei voi olla todellista..
 
Myyh: pahoittelut negasta :sad001 Toivottavasti tulosta tulee nopeasti hoidossa :rolleyes:
Elaffylle voimia kurjuuden keskellä,ikävää ettei oo selvyyttä mikä on tilanne. :confused:
Yhdyn kiwibirdin kommenttiin kaksplussasta,tylyjä kommentteja eikä samanlaista todellakaan kuin täällä. :3some
 
Takaisin
Top