Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mandah: Pahoittelut negasta! Pidän peukkuja, että se muuttuu vielä plussaksi!

Diku: Onpahan tumma viiva! Nyt hyödyntämään!

on: kp 28/26-33, dpo13. Testasin äsken. Jos tarkkaan tihrustaa niin kyllä siinä jotain näkyy ja ihan testiajan puitteissa. Viivan paikka? Onkohan jollain kokemusta onko noilla Sofin raskaustesteillä tapana näyttää viivanpaikkoja? Olen apteekin omilla aiemmin testaillut ja niissä ei ole kyllä näkynyt yhtään mitään.
Mutta taidan nyt varustautua siihen että täti kurvaa kylään. Todennäköisesti huomenna. Vaikka kyllähän tuollainen pientä toivonkipinää ilmaan jättää. Varsinkin kun alavatsan juilimiset tulivat eilen takaisin. Nytkin ihan hengästyttää kun tuntuu siltä ettei saa vatsalihaksia ollenkaan rennoksi. Tai sitten tämä on vain toooosi sitkeä vatsapöpö.
 
Aida : kuullostaa kyllä todella lupaavalta! Millon meinasit testata uudelleen? Mulla turvotus tekee sitä että hengästyttää kun tuntuu ettei saa kunnolla vedettyä syvään henkeä :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Gatusa : okei hyvä tietää! Ei siis hyvä että sullakin näin on mutta tietää että kuuluu asiaan ;) ahistaa kun tuntuu että happi loppuu .... muistelin kyllä että esikoltakin oli samaa heti plussan jälkeen...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tiistaina voisi yrittää uudelleen, jos täti ei tule. Kiva tietää, että tämä outo alamahatunne voisi tosiaan olla raskausoire. en ole tällaista koskaan ennen kokenut, joten sikäli lupaavaa.
 
Freyja86/15.5-?
DarkMimosa/17.5-?
Aida*/20.5.-? (dpo14 19.5.)
Dawwe/21.-23.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 25.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/28.-30.5
Aurinkoinen/6.-8.6
kiwibird69/15.-17.6
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Elya/ 9.-11.6.
loora84/3-22.6
Granger/ 3.-6.6.

Lisäsinpä itseni tuonne.
 
Kyllä se tosi tutulta kuullostaa! Mulla ennen plussaa tuntu että kaikki vatsalihakset ois arat/kireät..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Diku ei sul ole kauratyynyä? Mulla se auttoi ihanasti maha ja selkäkipuun eikä sitä buranaa tarttenu syyä olleskaan :)
 
Tervetuloa mukaan Elaffy :)

Freyjalle ja DarkMimosalle tsemppiä tuhruttelusta huolimatta. Jos ei menkoiksi asti yltyisi... Tai jos yltyy niin urheasti vaan uuteen yritykseen!

Gatusa, MarinaMelina ja muutkin "jo odottelevat", haluan kuulla teidän kuulumisia ja olotiloja jatkossakin. Mua ei ainakaan loukkaa, jos kertoilette raskaudesta, enemmänkin rohkaisee ja ilostuttaa :)

Mandah, hurja jännitys sun puolesta! Ehkä saat plussan vähän myöhemmin, eihän se aina kaikilla vielä tuossa vaiheessa näy :wink

Dikulla on aika selkeästi ovis päällä! Toivottavasti olette saaneet hyödynnettyä :wink

Aida, laita ihmeessä kuvaa! Kuulostaa lupaavalta :)


Omaa napaa: Yhtäkkiä yllättäen käytiinkin miehen kanssa vakavaa keskustelua jo tänä aamuna. Ennen kuin ehdin itse mitään alkaa kertoilemaan ja kyselemään, niin mies jo paukautti että "kyllä mie sinun kanssa lapsen haluan" :eek::grin:) Kertoilin sille vähän näitä faktoja naisen hedelmällisyydestä ja onnistumisen todennäköisyydestä ja samaa mieltä oli mieskin, ettei mun kolmekymppisiä tai sen yli odotella. Eli katsotaan mitä tässä tapahtuu :) Ei nyt tällä sekunnilla aloiteta yrittämistä, mutta positiivisilla fiiliksillä odotan tulevaa.

Jotenkin osaan nyt tarkastella tätä omaakin elämää siltä kantilta, että mikä siinä muuttuu sitten kun joskus lapsi tulee. Arvostan paljon tätä mitä meillä jo nyt on, pikkuinen olisi vaan sitten plussaa tälle kaikelle. Ja helpottavaa, kun nyt uskallan näistä ajatuksista miehelle jutella jatkossakin :Heartpink
 
esikost ei ollu mitä mut tää yritys kerta on kyl rankin ehdottomast. on kiva rukoilla 5 kertaa päiväs ku happi tuntuu loppuvan. mun mies lauko taas viisauksiaan todeten tähän tyyliin et ihana ku nyt et ole laiska kuten eile. olin et anteeks nyt vaa astunko sille jalalle josta eilen sulla tuli verta. mä meinaa eilen en ollu laiska vaan todella huonossa kunnossa. nythä se taas ootta innolla seuraavaa ultraa ja toivoo et kaikki on kunnos ku eilen huus et oli virhe että tulin raskaaks kun kerran oon välillä huonossa kunnossa ku hänen äitihän ei ikinä ollu eikä kukaa muukaa nainen täällä ol kärsin raskausoireist, öö montako naista se sit oikei tietää ketkä raskaana? siis menee hermot välil niin totaalisest.

oi kiitos larissa, voin mä välil jotai kertoo jos kerra haluat :) ja kuvia voin laittaa inshaAllah kun on saatavil jos joku haluu nähä.
 
Huomenta naiset! Täällä tädin odotus päättyi vihdoin tänään eli kp 1 menossa. Kierto venyi 4 päivää pidemmäksi.
 
Gatusa, aika inhottavia kommentteja sun mieheltä välillä :sad001 Vähän ymmärrystä vaadittais, kun oot raskaana ja vielä vähän rauhallisemmin pitäisi ottaa kuin normaalisti tossa tilassa... Vai että muka laiska :mad:

Mustikka, ei kun sitten vaan urheasti uuteen kiertoon. Mitäs muutakaan me naiset voitaisiin.. :rolleyes: Ehkä seuraava kierto on se teidän kierto!
 
niin ja hienoa että saitte puhuttua larissa noist asioista inshaAllah pian pääsette yrittään kans ja plussaamaan :)
juu mä olin eile laiska ku jouduin seinäst ottaa tukee ku kävelin, olin aamusta asti sillä ololla et oksennus tulee, huimas, heikotti. helpotti vast jossai klo 21 tienoilla eli jotai 16h meni siinä kunnossa,
 
Menkkoihin mulla pitäs kuitenkin on aikaa vielä viikko mutta katsellaan miten käy. :) ihan odotinkin sieltä vielä negaa tulevaksi. :)
 
Takaisin
Top