Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elaffy: Pahoittelut keskeytyneestä keskenmenosta ja tsemppiä tuleviin koitoksiin. Itse tulin 6kk yrittämisen jälkeen raskaaksi marraskuussa joka päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon tammikuussa rv11+4 mutta sydämen syke oli päättynyt rv10. Nyt Yk4 (tuohon väliin mahtui vuotohäiriöö ja pelkoa endometrioosista joka minulle on diagnosoitu 7v. sitten) jälkeen olen uudestaan raskaana rv5+2 ja mietteitä on toistaako historia itseään. Nyt vaan elän tässä hetkessä odottaen 26.5 alkuraskaus ultraa. Kaikki kääntyy vielä parhain päin usko pois :Heartred


Freyja ja Darkmimosa: Pahoittelut tuhruista, Sulla on ihana positiivinen asenne joka tapauksessa. Nyt jos se täti tulee sieltä häädät sen kuumatkalle ja annat sen paluulipun 9kk päähän.
 
Onhan noita juttuja kuultu, et hups, yks kerta ja vielä varmoilla päivillä, niin tuleekin positiivinen ylläri :)

Onko muuten mielestänne yleinenkin olettamus miehillä et nainen tulee raskaaksi heti ekalla kerralla, et ne ei ehkä ajattele et siinä voi tosiaan mennä vuosiakin? Suosittelen kyllä keskustelua miehen kans, et ois molemmat samalla sivulla asian suhteen.

Mulla kävi aikanaan niin et olin ihan varma et menkat alkaa, kun jomotti siihen malliin, mut ei vain alkaneetkaan.

Se on kyllä niin et mitä enemmän lukee kuumeilu juttuja, niin hulluus kasvaa ;)

Kamalaa on kyllä se kateus, ja kun näkee niitä vauvamahoja, vaunuja, ja tuntuu että ympärillä satelee raskausuutisia. Ja varmaan sitten kun tulee se plussa, niin maailma muuttuu vaaleenpunaiseksi ja saa liittyä uusiin ryhmiin, ja kaikki on uutta ja jännittävää - unohtuu se aer = aika ennen raskautta.
 
Myssy: meil oli ja se oli vähän niinku itsestään selvyys, mut tuo kkm jälkeen hän tajus et ei se tod oo itsestäänselvyys. Just tässä kierrossa missä nyt raskauduin jouduin mököttää ovispäivän ku ukon ei sillo just ihan hirveesti tehny mieli. Mököttäminen kannatti seuraavana päivänä heilutettii peittoja ja tärppäs
 
Freyja ja Darkmimosa: Pahoitteluni alkaneesta tuhrusta :sad001
Elaffyllä raskas kokemus,voimia :hug013
Plussanneitten kuulumisia on hieno kuulla,mukana kun on piinaillut heille plusssia :)
 
mä voin yrittää jatkos rajottaa tuota omast tilast puhumist etten satuta ketään, lähinnä jatkos pelkkää tsemppausta ja välil kuvia jos puutarhas edistyst. viiniköynnös kukkii joten kohtapuolin saa oottaa hedelmii inshaAllah :)
 
Freyja86/15.5-?
DarkMimosa/17.5-?
Dawwe/21.-23.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 25.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/28.-30.5
Aurinkoinen/6.-8.6
kiwibird69/15.-17.6
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Elya/ 9.-11.6.
loora84/3-22.6
Granger/ 3.-6.6.

Muoks..Gatusa on ihanaa kuulla voinnistasi+pikkuisesta kaikkien vaikeuksien jälkeen :Heartpink
 
lissufin: mulla alkoi naurattaa tuo mökötys, kun täälläkin on vaihteeks taas mökötelty :D
 
Gatusa (ja muut vahvat naiset) on kyllä jollain tavalla lyhyttäkin lyhyemmän raskaushistoriani "esikuva". Jos joku selviää kaikista noista koettelemuksista, ei minun tarvitse kovin pitkään itkeä yhtä keskenmenoa. Koskaan ei vain saa luovuttaa, vaikka miten olisi selkä seinää vasten. Aina pääsee jotenkin eteenpäin. Aina on toivoa.

Vahvoja naisia tarvitaan tännekin, jotta myös ne, joilla ei ole vielä lasta sylissään, jaksaisivat olla myös vahvoja ja jaksaisivat yrittää. Minä itse ainakin saan paljon lohtua "kokeneemmilta" yrittäjiltä. Etenkin vastoinkäymisiä kokeneilta. Saan hieman perspektiiviä omaan yrittämiseen ja sen alamäkiin. Ja muiden onnistuminen tuo tietysti myös toivoa. Kieltämättä myös kateuden tunteita tunnistan itsestäni, mutta ei niille saa antaa valtaa. Kaikelle on oma aikansa ja minun lapseni aika ei ole vielä vain tullut.

Hui, kun on syvällisiä ajatuksia tänään mielessä..
 
kiitos elaffy :) se on totta että ei pidä luovuttaa ja kaikella on aikansa. tuolla aiempana varmaan kymmeniä sivuja taaksepäin lainasin koraanista uskovien suuraa jossa sanotaan "yksikään nainen ei tule raskaaksi Hänen tietämättään eikä yksikään nainen synnytä Hänen tietämättään." ja tähän minä uskon koska minä nyt tässä tilassa olen kun ei pitäny mahollisuutta ees olla. kaikki nämä aiemmat kokemukset ovat saaneet minut arvostamaan tätä yhä enemmän.
 
Heips.

Tarvii vissiin vähentää näitä yö kirjotteluita kun kirjottelen miten sattuu... :( toivottavasti saatte näistä ees jotain tolkkuu..

Pahoittelut Freyja ja Darkmimosa tuhruttelusta...

Gatusa.Mä ainaki tahdon kuulla miten sä ja pikkunen voitte jatkossakin.. :)

on.Tein nyt kumminkin työvuoron jälkeen o-testin ja niin kun tiesin niin aikas hyvä viiva jo tuli, mut ei kuitenkaan läheskään plussa. Yleensä mul tulee ovis plussa noin viikon päästä siitä kun alkaa tulee limoja..ja niit on nyt tullu pari päivää...

Plussa tuulia puhaltelen teille..... :)
 
Loora: Onnea oviksen metsästykseen, jospa sieltä kohta ne ovisviivat paukahtaa!♡

Mandah : pahoittelut negasta :( mutta se plussa voi hyvin vielä sieltä tulla! Millon meinasit testata uudelleen?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
loora tsemppiä oviksen metsästykseen ja plussatuulia, voin mä vähä noit pikkusen kuulumisia kertoo ja nyt sanon sen verra et jipii mulla on hyvä olo verrattuna eiliseen jolloin en pystyn kunnol ees liikkuun ja oksetti kokoajan.

mandah inshaAllah muuttuu plussaks viel :)

plussatuulia kaikille että saadaa toukokuus kunnon plussa-aalto pystyyn viel :)
 
Huomenia ihanaiset :)
Mandah: pahoitteluni negasta,toivottavasti seuraavaan testiin kaksi viivaa pärähtää :rolleyes:
Looralle oviksen metsästykseen onnea ja hyödyntämiseen myös :p
 
Takaisin
Top