Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Chipmunk,kaikil ei hormoonitasot nouse Nii vikkelään,mut tiän Ton raastavan epävarmuuden,koeta jaksaa sitä nyt (hali)

On: nega. Dpo taitaa ol 11,eiollu lupaustakaa viivasta.Sen sijaan rähjänen olo,mahaa vääntelee silloin tällöin ja aamulla oli huono olikin.kivat menkat-to-be oireet :(

Meil meni rahatilanne muuton takia Nii persiillee,ettei mitään jakoo mennä ees lääkäriin.

Sent from my Lumia 925 using Tapatalk

Heippa ja hyvää tätä vuotta tervetuloa uudet onnea plusanneet ! Oma tilanne nyt sis on yritystä vuosi , spermanäytteissä ei vikaa , mun veressä perusgyne tutkimuksissa eikä aukiolossa vikaa , Torstaina ois nyt sit ensikäynti naikkarilla pelottaa hulluna , mulla hieman alipainoa jotenkin pelottaa ettei lupaa hoitoihin tule

On; mulla pitäis menkat alkaa 30.1 ja seuraavan oviksen pitäis olla 9.2. Tuon metku laskurin mukaan. Ainakin 16.1 epäilin oireiden perusteella oviksen olevan viimeksi ja laskurin mukaan myös silloin olis pitänyt olla. Mies tulee 8.2 vastaisena yönä kotiin, sinä iltana mies tuskin jaksaa mutta jospa sunnuntaina sitten. Ärsyttää vaan laskeskella noita kun tulee sit aina miehelle sanottua noita ajankohtia ja sitä ei kiinnosta ja sit mä pahoitan mieleni siitä kun on olevinaan välinpitämätön

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Tuossa just äsken kysyin ukolta että saako sille puhuu että millon ovis tms. Ni kyllä se sano että saan puhua mut siinä on tietty se riski että se sitten sattuu olemaan just väsynyt Just sillon. Jos vaan on sillä tuulella että haluaa ärsyttää mua ( tää siis vaan mun sairaan mieleni kuvitelmaa, koska joskus välillä tuntuu että mies tekee niin. Ei sano suoraan jos ärsyttää vaan se kettuilee tekemisen/tekemättömyyden kautta ja se kyllä loukkaa koska en tiedä syytä miks on ärsyyntyny ja sitten teen omia johtopäätöksiä asioista ja alan epäillä ettei rakasta ja haluu lapsia vaikka tiedän ettei asia ole niin.
Isäntä on samanlainen luonteeltaan kun mun jo kaarisillalle päässyt kääpiöpinseri uros. Tykkään. Koira ja isäntä vaan ei tullut toimeen kun olivat niin samanlaisia, kumpikaan ei antanut periksi valtataistelussa :D joten jouduin vaikean päätöksen eteen ja valitsin miehen, koska koirasta alkoi tulla vihainen jopa pientä poikaani kohtaan. Ego lähti vähän hanskasta.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Ite yritän etten kerro etukäteen.. :) mutta sitte kun olis aika pupuilla niin hienovaraisesti koitan vinkata et nyt ois niinku aika.. :grin :wink Ja jos toisella on omia menoja ehottelen pikasia! :grin

Mekin jo 7 vuotta oltu yhessä ja vaikka kuin ihana toinen on nii ei sitä kokoajan ole halut huipussaan.. Oviksen aikaan minulla halut nousee selkeesti ja kyllä mieskin sen on huomannut! :wink koitan vain sitten olla toitottamatta ite oviksesta..

mie kans kysyn mieheltä et annaks mulle viis minsaa
Aika törkeää tosin vihjailla et hommat kestää vaa vähän,mut kun on saatava simpat liikenteeseen,niin evvk millasella kiihkottomuudella sen teköö.
Vai miten on mammat, jäätkö suosiolla ilman seksii oviksen aikana??

MOI uusille ja tervetuloa munkin puolesta:smiley-bounce013, kaikille kans hyvää ja tuottoisaa kiertoa :) tääl on paljon tekstiä taas.. pari päivää ollut poissa, nyt ollaan reissussa toisessa kaupungissa mieheni kanssa hänen veljensä ja hänen naisensa luona, näillä on 1kuinen vauva ja voi kun olisi meilläkin.. niin palan halusta :smiley-angelic001. 2 pilleriä liuskassa, ylihuomenna otan viimeisen. :smiley-bounce015

Mun on pakko sanoa tästä nyt, eli heti kun aloitin nämä pilsut niin alkoi tulemaan rintakipuiluja, jokapäiväistä tää on, aina kun otan liivit pois niin tuntuu kiloisilta kummatkin rinnat, lisäksi mahaa juilii oudosti aina välillä ja sekin on jokapäiväistä.. Eilen sain jonkun ihmeellisen sähköiskun alavatsaan, mielialat on ihan jäätävän ailahtelevat, suutun kaikesta ja kaikille muutenkin ja eilen meinas tulla itku tosi monesta asiasta, haluja ei pahemmin ole mistä oon surullinen, tekevät tosi oudoksi minut en oo ollenkaan oma itseni miehelle. Joten ihanaa kun pillerit loppuvat, kesällä oli sama juttu kun söin tätä samaa merkkiä yhden laatallisen, muuttivat minut täysin. Onkohan noi ihan normioireita..? Kai ne menkatkin pian alkaa ku tippalinssissä oon ollut eilen mutta aiemmin tässä kuussa ei oo sitä ongelmaa ollut.:smiley-angelic006

Mieluisaa viikonloppua teille jokaiselle :dance011

mitö pillereit syöt? Ja juu niistä voi tulla noita oireita, se on yleensä merkki etteivät ne sovi. Se on se hormoonimäärä minä tekee sen. Mutten toki varma voi olla x)

Itse en myöskään miehelleni vihjaa milloin ovis on, kun en halua turhaan ruveta häntä stressaamaan asiasta kun kuitenkin teen sitä liikaa itse :D Hän on kyllä sanonut ettei haittaa vaikka sanoisinkin milloin on, koska jos vaan olen halukas hyppäämään sänkyyn niin ei hän pistä pahakseen..oli ovulaatio tai ei. :)

Väkisin en viitsi peittoja heilutella jos halut on hukassa ja mieskin ymmärtää sen. Mutta kyllä mä myönnän,että sitä on tullut tehtyä pari kertaa kun niin kovasti on halunnut ne simpat liikkeelle ;) Omaa ovulaatiotani en tiedä ollenkaa milloin sen on pitänyt olla...mutta omien tuntemuksien mukaan olen mennyt, eli kun huomaa halujensa nousevan :D Jospa tässä ekassa Clomi kierrossa nyt tuntisi sen ovulaation ja ne halutkin niin tietäis sit tulevissa kierroissa yhdistää tietyt oireet ovikseen. :p

Te ootte niin ahkeria kirjotteleen, että vaikka kerkeän töissä lukemaan en kerkeä millään vastaamaan :D Tuntuu että putoaa koko ajan kärryiltä...

Meillä ei oviksesta erikseen tarvi mainita, meillä heilutellaan peittoja vähintään joka toinen päivä siihen asti, että ovis on ollut ja sitten se laantuu, edellyttäen toki, että ollaan samoissa vuoroissa eikä, niin että moikataan vaan ohimennen ja nukutaan eriaikoina :D Niitäkin on käyny. Silloin jos satutaan erivuoroihin, niin kyllä mies alkaa ite kyseleen, että koskas se ovis olikaan, vaikka alkuun oltiin sovittu, että en sano mitään, ettei tuu turhaa ressiä :)

Ohhoh. Muutaman päivän ollu poissa ja 91 uutta viestiä! Kyllä ootte ollu reippaina täällä :)
Joten nyt kun sain kaikki luettua niin en enää muista kelle kaikille halusin jotain vastailla, höh.

Chipmunk, miten olis toinen digi kun 5 viikkoo täynää, jos siihen tulee sit 2-3 viikkoa niin tulisko varmempi olo...?

Joku kyseli tupakoinnista, mä valitettavasti tupakoin, oon yrittäny lopettaa muutamasti (esikon raskaus- ja imetysaikana tietenkin olin täysin polttamatta), mutta aina ratkennu uudelleen kun hermot ei oo kestäny.

Tervetuloa uusille! Ja suuret pahoittelut tädin kohdanneille, voimia jälleen uuden tsempin löytymiseen.

on: kp 24 / 26-30. Sekalaisia oireita löytyy, mutta en osaa päätellä niistä yhtään mitään... Flunssa jo helpotti välillä, mutta nyt iski uudelleen. Jouduin alottaa antibioottikuurin, ja nyt tietty pelottaa että jos oonkin raskautunu tässä kierrossa, ja nyt aiheutan keskenmenon noilla antibiooteilla!! :confused: Voiko niin käydä???

Täällä kans pohtinu että "ahdisteleeko" vaiko miten... Isäntä kyl aina valmis :wink

En tiedä oikeen oliko se jo viikon alussa kohdillaan kun ovis tikku oli kirkkaimmillaan silloin... tänään vielä vika tikku vessassa odottaa minuutteja :smiley-bounce015
Silloinhan ovis on tullu muutamia päiviä aikaisemmin kuin laskuri antoi... Jännä nähä! o_O

Reippain mielen kohti viikonloppua ja vielä yksi työvuoro ja parit vapaat odottaa, jee!

Jampula: Mä niin toivon,että nuo sun oireet olisi sitä itseään :) Pidän sulle peukut pystyssä! Ei kaikki Antibiotit ole vaarallisia raskausaikana...ja jos nyt oot raskaana ja syöt sen kuurin loppuun niin en usko ainakaan,että lääkkeistä johtuisi jos kesken menisi. Noin alussa kuitenkin sikiön ja äidin verenkierto ei ole vielä yhtyneet (korjatkaa jos väärässä) o_O sanotaanko siinä lääkkeen tuoteselosteessa mitään siitä,että jos on raskaana?

Bluerose: käytän Zoely nimisiä pillereitä, niitä kaupattiin mulle toukokuussa 2013 ja silloin ne oli uutuus markkinoilla. Sanoivat luonnolliseksi. Mulle nää ei sovi, oon kuin toinenihminen ja mies erkanee jo pikkuhiljaa musta, kun ei tajua miksi valitan kokoajan kaikesta ja aina hän tekee kaiken väärin vaikkei olisi tehnyt kirjaimellisesti mitään, sisin sanoo että miksi mä käyttäydyin taas noin huonosti mutta hormoonit sen tekee. Onneks lopetan nämä. Onko jollain kokemuksia ehkäisylaastarista? En oo aloittamassa itse, mutta jos joskus vuosien päästä tulisi tarvetta ehkäisyyn niin suunnitelmissa semmoinen.
Chipmunk, se voi olla just siinä hilkulla ettei näytä 2-3 joten testaa aamupissasta sitten muutamien päivien kuluttua, netissä on jossain joku sivu jossa on kuva clearbluen sisällä olevista liuskoista / viikot että miltä ne näyttää. Joskus availin niitä itse, 1-2 on aika haaleat niinkuin kuuluu ja 2-3 jo aavistuksen tummemmat ja 3+ ihan kirkkaan siniset kaikki viivat. Kuitenkin tsemppiä :happy11 :thumleft (tai sit googleta: clear blue digital1-2 tai 2-3 inside jne) en tiiä oliko mitään hyötyä, tommosta analysointia..

Mäpäs oonkin villisti kirjoitellutkin, koitan hillitä vähän itteeni, oon vaan niin onnellinen kun löysin vihdoin ketjun jossa on helppo olla vaikkei elämä oiskaan sillä hetkellä joten kiitos kaikki :flower

Tervehdys kaikille.

Minä(kin) olen taustalla seuraillut jonkin aikaa ja ajattelin pompata nyt mukaan keskusteluun.

Itsestäni sen verran, että olen 32, mieheni vuotta nuorempi. Meillä on uusioperhe. Minulla on aikaisemmasta liitosta kaksi lasta. Toinen kohta 6 ja toinen 7. Miehelläni lisäksi yksi lapsi, joka luonamme joka toinen vkonloppu.

Yhteistä lasta olemme nyt toivoneet ja yrittäneet puolisen vuotta. Jota ennen käytössä pillerit 5 vuotta
Odottamisen odottamista :)

Nyt menossa 30/28-35 ja ehkäpä dpo13. Eilen testattu nega :oops:

BOnko jollain kokemuksia ehkäisylaastarista? En oo aloittamassa itse, mutta jos joskus vuosien päästä tulisi tarvetta ehkäisyyn niin suunnitelmissa semmoinen.

Mulla on ollut noin vuoden verran laastari! En suosittele.. sitä suositellaan käytettäväksi lantion seudulla/ Jalassa milloin imeytys parraiten.. pidetään aina 7pv yhtä laastaria ja sitte vaihto yht. 3 viikkoa putkeen ja sitte viikon tauko. Mulla se oli aina lähes lantiossa tai reidessä, hirveä miettiminen mihin sen laittaa että saa vaatteilla piiloon, ettei repeä kun housuja riisuu.. yms yms varsinki loppuviikkoa kohden kun oli useammat suihkut alla, nurkat rupes repsottaan ja helposti repeili pois.
Kesällä mielessä näkyköö se jos oon rannalla! Ihan karmea kapistus suorastaan.. (mun mielestä) Mulla lisäksi kuivatti aina sen laastarikohdan joka oli tosi vaikea saaha normitilaan se kuivakohta.. ja tietenkää suositusten mukaan samaan kohtaan ei peräjälkeen saisi laittaa..

Ite koin hankalaksi ja siksi jätinki pois.

Samaa kokemusta ehkäsylaastarista kun Lumikilla. Ekalla kerralla kun käytin laastaria ei tullu suuremmin mitää reaktioita, pienen tauon jälkeen tuli ihottumaa. Voi toki johtua stressistäkin kun toisella kertaa oli elämä mullin mallin...enemmänkin mullin :confused:
Kuitenkin lantionseutu oli itselle paras pinta, pysyi kun muisti kohdella asiallisesti kohtaa :)

Iines, lääkkeen selosteessa on ne perinteiset "Ei raskauden aikana ellei lääkäri koe sitä välttämättömäksi", eipä tuosta paljon voi päätellä... Mutta taidat kyllä olla oikeassa että vasta vähän myöhemmin alkaa tavaraa siirtyä äidistä sikiöön. Täytyy vähän Googlailla.

Jyra, tervetuloa joukkoon!

Kiwibird, ei tarvii yrittää hillitä, kirjottele ihan niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Tää on edullista mutta toimivaa "terapiaa" :)

Ihanaa, perjantai. Kaikille hyvää viikonloppua ja TSEMPPIÄ!

Jampula: Googlaileppa jos vaikka jotain löytyis :) eikä varmaankaan ne sun lääkkeet niistä vahvemmista ole? vai? ku ne jotkut oikein vahvat antibiotit mitä mullekkin kerran määrättiin kun munuaiset tulehtu niin niistä lekuri sano,et pitää olla ihan 100% varma ettei oo raskaana. Et mä luulen,että voit olla huoletta.

Minä myös toivottelen hyviä viikonloppuja kaikille! :) tää tosiaan on halpaa terapiaa, ja täällä on mukava turista ihmisten kanssa jotka painii saman asian kanssa.

Takaisin