Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joku puhu tuol ettei joskus oo voinu kuvitella ihmisiä jotka vois olla 2vkoakin ilman seksiää..mä kuulun niihin oon aina kuulunut, voin harrastaa seksiä joka päivä ja monta kertaa, mutta ei mua haittaa jos oon kk vaikka ilmankin :D ei tuota mulle tuskaa enkä menetä hermoja siinä :D mutta mulla on ihana mies kenen kanssa kyl ihan vaik joka päivä jos jaksetaan niin touhutaan :D

ei itellä muuten ihmeitä et päätä särkee taas...ei mitään uutta mulle nykyään..ehkä mulla on aivokasvain..no ei vaan...tuntuu vaan et viikottaista tää päänsärky...

ovis ehkä tässä käsillä..ei tietoo...

tervetuloa uudet! toivotaan ettette joudu kovin kauaa täällä olemaan =)

Tervehdys!

Ilmoittaudun joukkoonne. Meillä on 1,5-vuotias poika, ja seuraavasta nyt haaveilemme.
Esikoisen kohdalla tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta, jännä nähdä miten nyt käy.
Ovis taisi olla jo maanantaina ja tänään vasta päästään hommiin. Taitaa siis tämä ensimmäinen kierto mennä ihan vain harjoituksena. ;)

Kiitos iloisesta vastaanotosta :smiley-angelic003
ja tohon Bluerosen viestiin voisin sanoa,että täällä ihan samoilla linjoilla. Tykkään seksistä ja voin harrastaa sitä päivittäin, mutta ei tosiaan häiritte mua yhtään jos on viikkojakin ilman.Nyt kun tosiaan on nää vauvahaaveet niin vahvasti päällä niin tuo vähäisen seksin määrä voisi hieman häiritä.:rolleyes:

juuh, niin voisi...aika huonosti tulisi raskaaksi jos sen jättäisi vähiin ;) jeh jeh...

Miulle ilmeisesti seksi on se tärkein stressinpurkukeino. Liikunnalla jne. voin tilapäisesti lykätä vitutusta, venyttelyllä samoin, mutta toistaiseksi en ole löytänyt mitään, mikä laukaisisi stressin yhtä tehokkaasti kuin seksi. Aikuisiällä olen kestänyt 4 kk suhteiden välissä ilman seksiä ja silloin ratkennut kun oli tarkoitus yrittää koko vuosi ilman. Yleensä se väliaika on ollut max. kuukausi ja sit kelpaa lähes kuka tahansa jos ei oo ketään vakiota tarjolla :confused:

Mie oon kyllä ihan parisuhdeihminen. Unetkin menee enkä saa nukuttua yksin jos ei ole hellyyttä ja seksiä. Lemmikillä voi osan läheisyydenkaipuusta korvata mutta seksiä ei korvaa mikään. Pari päivää ilman ja oon koko ajan naama norsunv*tulla. Siitä se sit tasoittuu kyllä ja pari viikkoa, kuukausi menee ok jos parisuhdetta ei ole, tai jos parisuhde on huono. Sen jälkeen välillä ei edes muista koko asiaa mut sit kun tekis mieli niin on saatava ja joka kerta on vaikeampi vastustaa. Nykyiselle miehelle latelin kauheat ukaasit jo heti suhteen alussa että on saatava mutta onneksi se oli miehelläkin ilmeisesti se tärkein kriteeri :grin

(Mut niinhän se menee että sit jos se parisuhde ei oo muuten kunnossa ja on riitoja, kaunoja tai katkeruutta ja hellyys ja läheisyys puuttuu niin ei se seksikään luista tai maistu. Ei se ole siitä pelkästään kiinni vaan kaikki liittyy kaikkeen.)

Tänne iski oikein kunnon mahatauti :( Toivottavasti tämä sohvanpohjalla makailu loppuisi pian, jottei kierto menisi täysin ohi, viikonloppuna pitäisi harrastella vauvantekopuuhia jos mielii käyttää oviksen hyödyksi, tai näin laskeskelin pikaisesti. Tässä tilassa kun ei kovasti tee mieli puuhailla yhtään mitään, hyvä kun voimat riittää vessaan raahautumiseen...

elmiina: Seksi on kyllä hyvä stressin purku keino :) ja meillä tosiaan mies on paljon halukkaampi kun minä. Jos se ois hänestä kiinni heiluttelisimme peittoja kuukauden jokaisena päivänä...miinus tietenkin tätipäivät :smiley-bounce022 täytyy välillä höllätä,että jaksaa sit taas panostaa niihin yhteisiin hellyyden osoituksiin ;)

Elya: Voi sua...koita parantua pian. *Parannus haleja* oksutauti on onneks sellanen joka menee aika nopeesti ohi. Toivotaan,että myös sinun tapauksessasi :)

Iines.Tervetuloa kuumeilemaan.. :)
Bluerose.Toivottavasti sun päänsäryt helottaa..inhottavaa..
Djh.Tervetuloa kumeilemaan.. :)
Elya.Voi ei toivottavasti paranet pian ja pääsette hyödyntämään oviksen..

mun on kyllä pakko sanoo et meillä on paljon läheisyyttä ja hyvä suhde... ollaan kyllä molemmat onnellisia vaikka elämämme ei ole täynnä seksiä..ollaan muutenkin niin samanlaisia rakastetaan matkustamista,ruokaa,jääkiekkoa ja paljon muutakin samaa...ja ennen kaikkea viihdytään vähän monen mielestä liiankin hyvin yhdessä.. :) että en pitäis seksiä hyvän suhteen mittarina..nuorempana mulla oli suhde jossa harrastettiin kyllä ahkerasti seksiä mut muuten oli huono suhde..mut nää on varmaan jokasella erillailla mikä on tärkeetä..mut joo en paasaa enempää omia ajatuksii..

siis bluerose tarkotin helpottaa :D
ja djh kuumeilemaan mä näemmä saan miljoona kirjotus vierhettä aikaseks... :D

Heipä hei... lueskellu oon hetken täällä taas mut nyt ehkä hiljaa hiivin paikalle oikein esittäytyen :wink

Parit keskenmenot takana, muutenkin viime vuosi rankka henk.koht elämässä. Tää vuosi, uusivuosi ja parempi jne.. toivotaan :rolleyes:

Hiljalleen se kuume sekä uskallus taas tuli koittaan onneaan... ensimmäisen kerran oikein tosissaan yritetään niin että syön jo vitamiineja sekä laskeskelen oikeita hetkiä. Seksiä meillä on kyllä, jos ei päivittäin, niin joka toinen päivä. Yhteistä virallista taivalta kohta 1,5 vuotta, mut tosissaan tutustuttu jo 2,5 vuotta sitten mieheni kanssa :) Molemmat vajaa kolmekymppisiä.

Omalla kohdallani ei raskautuminen olekaan kait ollut se ongelma, mutta jostain kumman syystä ei kyytiläiset ole matkassa pysyneet. Viimeisin vei sit ihan osastolle yötä myötän ja siitä se hetkellinen, "ei enää koskaan" ajatus otti ohjat. Kuitenkin tässä ollaan ja kierrosta koitetaan napata kiinni! Pelkäen taas samaa sairaalakierrosta mutta toivoen parasta :hug003

Jännitystä lisää tietty se ettei uskalla kertoa kellee tutulle.. hyvä kait niin mutta tämä kaikki kun satuttaa muitakin läheisiä :confused1

Pömpylä: Tervetuloa! Itsekkin uutena täällä ja totuttelen vasta menoon :oops:
Sulla on kurjankuuloinen tausta :( olen pahoillani keskenmenoista. Itselläni niitä ei ole ollut kun ei yhtäkään haamua edes ole tullut koko vuotena testiin. Toivottavasti sinulle tulee nyt parempi vuosi :) Mä toivon sulle onnistumisia ja paljon vauvaliimaa niin kyytiläinenkin pysyisi matkassa kun on aika :smiley-angelic003

Tervetuloa iines ja pömpylä! Terot on miedompia, oliko muita oireita iineksellä ettei sopineet? Plussa onnea kaikille!!!

Mitä gatusalle kuuluu?

Tänään ekaa kertaa tuli olo että kaikilla muilla on vauva paitsi mulla kun tuolla ihmisten ilmoilla kävellyt pitkästä aikaa kaupungilla. Inhottava tunne vaikka tosiasia on se ettei kaikilla ole vauvaa ja itsellekin tulee sitten kun kroppa sanoo kyllä asialle. Mutta silti.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Tänä aamuna tehty digitesti, joka ilmoitti että "raskaana 1-2 viikkoa". Yhä edelleen mielessä pelko, että raskaus ei etene, kun olisin toivonut testiin jo viikkoja 2-3, kun minun laskujeni mukaan pitäisi olla 4+4 menossa. :confused: Toissa päivänä tein viimesen davidin puikkotestin ja juuri samanlainen hailurainen viiva siihenkin tuli kuin aikaisemmat jos ei jopa hieman haaleampi kuin muut. Ensi viikolla pitää kyllä soittaa neuvolaan jos menkat eivät ole alkaneet viikonlopun aikana ja hieman tiedustella miten asialle saisi varmuuden.

Bluerose: Niin. Kyllähän sitä vähän miettii ku täällä niin aktiivisesti käynyt aina mutta eiköhän siihen ole joku ihan järkevä syynsä. Toivottavasti kaikki hyvin. Tässä sitä huomaa miten tällainen foorumi ryhmä voi tulla tärkeäksi kun alkaa jo kaipaa ihmisiä joista ei kuulu aikoihin mitään. :) <3

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Chipmunk86 , täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä jotta vahvistuisi.. SUPERliimaa ja tarrasukkia sinne! :smiley-angelic003

On: mää voisin vaa vötkyä peiton alla ja nukkua.. :sleep011 kp26/29.. :) Huomenna murun kans lähtään leffaan kuluttaa leffaliput ennen kuin menee umpeen.. Ens viikko vielä töitä ja sitte oiski jo talviloma! :gen014

lucky87: kiitos kiitos :) kiva olla täällä. Tosiaan teroista ei tullut mitään oireita,et sinänsä olivat hyvät,mutta kuukautisia ne eivät tasoittaneet,kun edellinenkin kierto venyi 43 päiväiseksi. Ja mulla muutenkin pitkä ja epätasainen kierto, lyhensivät varmaan sen just toho 43 mittaseksi. En tiedä yhtään mikä mun kierto pisimillään on ollut. Nyt yritetään saada Se tohon 26-28 mittaseksi primoilla :) chipmunk86: paljon onnea plussasta <3:happy093.

Takaisin