Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ai kauhee, mä oon nyt niin herkkänä ollu että alan oikeesti epäilee että oon paksuna (en saletisti ole mutta toiveita voi elätellä aina :) ) luin jo puolisen vuotta sitten yhdestä pienestä vauvasta jolla oli tosi vakava sairaus todettu ja elämä jäisi sen takia tosi lyhkäseksi hällä, no viime yönä se oli nukkunut pois ja tänään päivällä olin ekaa kertaa kuukauteen ajatellut että pitää kaivaa se blogi taas esille kun en ole pitkään aikaan lukenut.. nyt mä sit vollotan täällä kuin raskaus/synnytyshormooneissa!

ja vatsaan sattuu kun aivastan.
 
Heips!

Olen lueskellut näitä kuumeilu foorumeita nyt tovin. Viimeksi kirjoittelin pari vuotta sitten kun olin ensimmäistä, mutta ei toivottavasti viimeistä, kertaa raskaana. Tyttö on nyt 1v5kk.

Vauvakuume on vaivannut enemmän ja vähemmän siis nyt tovin. Kerta on nyt jännäilty, mut "oireet" ei olleetkaan oikeita, (alkoi jo jännittää kun olin kärttyinen ja hieman hajamielinen ja oli muka huono olokin ) :) Foorumeiden innoittamana tuhlasin raskaustestejä mutta ei niissä mitään näkynyt vaikka kuinka käänteli.

Esikoista sai odotella aika kauan, ja se oli rankkaa. Mut se tärppäsi silloin kun en stressannut, ja kuukautisten odotettuna alkamispäivänä testailin "muuten vaan" ja kappas, alkoi jo kädet täristä kun selvä viiva ilmestyi! Mitenköhän tällä kertaa?

kp 2 / 28-30?? yk2
 
Tervetuloa myssy!

On. Ovista tikuttelin illalla... Tumma oli viiva edelleen mutta ehkä vain toooosi vähän hailakampi ku kontrolli... Kumman pitkään kestää.. Pitää viel huomen aamuna testata apteekin omilla ja noilla liuskoilla mikäli liuskaan tulee vahvat viivat

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa

Tervetuloa uudet. :)
Onnitttelut plussanneille ja rutkasti tarrsukkia matkaan.. :)
Tsempit piinailijoille ja muutenkin kaikille..
Pahoittelut tädin kohdanneille... onnea uuteen kiertoon...

on.Kp.10/27-46 ja perjantaina tuli testejä postissa et jos alkais ovista bongaamaan ensviikon alussa...koska nyt ei viikonloppuna jaksa kun huomennakin oon töis 11.00-21.00 sit vie su ja maanantain töis iltavuoros ni sen jälkeen tarvis yrittää alkaa hyödyntään ja bongaamaan.. :)
 
Freyja86/15.5-?
DarkMimosa/17.5-?
Dawwe/21.-23.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 25.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/28.-30.5
Aurinkoinen/6.-8.6
kiwibird69/15.-17.6
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Elya/ 9.-11.6.
loora84/3-22.6
 
Huomenta! Täällä edelleen piinaillaan :D Huomenna taidan kyllä testin tehdä ellei tuo ovismainen kirkas lima muutu kellertäväksi ja punaiseksi. Muuta vuotoa ei ole, mutta koko ajan tuntuu et vuoto alkaa. Näköjään se on sit tuota kirkasta vuotoa. Nännit on kosketusarat ja urheilurintsikat puristaa. Kaiken lisäksi väsyttää iltaisin tosi paljon, vaikka yritänkin pysytellä hereillä etten klo 19 menis yöunille :D

Toiveet alkaa siis nousta, mutta en usko ennenkuin nään testissä kaksi viivaa. Tänään siis kp 32/29-31(39)
 
Freyja : mullakin tulee ovismaista valkovuotoa edelleen, se oli mulla ainakin merkki plussasta sillä muissa kierroissa se oli sellasta tahmasta...plussatuulia kovasti sinne, täällä jännätään hengessä mukana♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, kuulostaa niiiiiin hyvältä että uskon sun plussaavan! :smiley-bounce012

Myssylle tervetuloa ::)

Looralle onnea oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen :wink

Lausrushkalle tsemppiä piinailuun ja plussaa testiin ensi viikolla!

Omaa napaa: Kivut ja vuoto on poissa tältä erää eli menkkoja ootellessa. Nyt kp 20/28. Saa nähdä mitä tulevan pitää. Ei mua toisaalta haittaisi odotella syksyyn asti yrityksen aloitusta. Saataisiin kummatkin miettiä rauhassa, että mihin ollaan ryhtymässä ja hieman rempattua kotia. Mutta, mutta. Naisen mieli on malttamaton! :angel4

Tässä vielä linkki blogiin, josta aiemmin puhuin: http://pienenhiirulaisenodotus.blogspot.fi/2012/11/viikko-6.html
Kirjoittajalla on siis pco ja raskautumisen piti olla hankalaa. Tästä huolimatta hän sai kaksoset (ja ymmärtääkseni) ihan luomuna.
 
Huomenta naiset!

Freyja: Lupaavaa! Pidän peukkuja, ettei täti tänään tule ja päästään molemmat huomenna testailemaan!

on: Kp 27/26-33 dpo 12. Eilisen epäuskon jäljiltä toivo alkaa taas vähän heräillä. Nännit kutiaa edelleen ja illalla ne kyllä tuntuikin jotenkin erilaisilta, mutta voi olla että kuvittelen. Sanoin miehellekin, mutta se vain naureskelee. Pitää minua kai vähän hulluna tämän asian suhteen. Se uskoo mun raskautumiseen vasta kun on kaksi (selkeää?) viivaa testissä. Toivottavasti siinä vaiheessa, ettei tarvitse ekaa ultraa odottaa...:grin
Pohdiskelin tätä testausasiaa ja ajattelin huomenna aamulla testata. Oviksesta päättelisin, että tämä olisi nyt taas sellainen normikierto (28) noiden parin häröilyn jälkeen, joten täti ei kyllä huomenna vielä myöhässä ole. Mutta ehkä siellä jo joku haamulainen näkyisi. Joka tapauksessa on kivempi testata kun molemmat ollaan vapaalla. Ainakin saa sitten rauhassa sulatella tulosta, kumpi se sitten onkaan.
 
Huomenia naiset
Freyja: kuulostaa todella lupaavalta :Heartpink
Aidallakin piinaavat hetket,plussaa testiin siis :Heartpink
Tervetuloa Myssy!
 
freyja taitaa plussata, tää on mun fiilis ja inshaAllah osuu oikeeseen :)

loora plussatuulia oviksen metsästyksen ja tärpin suhteen :)

aidalle ja larissalle kans plussatuulia että tärppi ois käyny :)

on: mikä alotus päivälle...vähä klo 4 jälkee piti syödä appelsiini ku nälkä, sit muutama tunti myöhemmin join vähä teetä mitä mies oli laittan valmiiks ja vessa alkoi kutsmaan ja edellee tuntuu et tlis kaikki ylös mitä saatu sisää, oksu ei ol kuitenkaa tullu ja järkky väsymys. lanko ku tuli ni esikko julisti et äiti oksensi ja lanko hymyili ja totes et normaalia. oli niin kultanen et aamiaisen jälkee alko putsaa pöytää vaikken apua pyytän mut halus auttaa ku en voi hyvin. mitähä tää päivä tuo tullessaa, nytkö se oksentelu sit aikoo alkaa ku rv 9 lähestyy ku nyt on 8+5.
 
Laitetaas nyt tännekkin päivitystä. Nega testattu tänään. Kyllä se näkyis jo testissä jos tärppi ois käynyt. Eli noi luget viisästyttää menkkoja. Pitää tehdä nyt lääkärin ohjeen mukaan ja tetata vielä maanantaina ja lopetaa sitte tuo lääke. Toki tämä on pettymys mutta oli itsellä koko kierron jotenki vahva tunne ettei ole plussaa tulossa. Näin tää nyt sitten menee että Väestöliitoon käypi tie. Olen nyt parina päivänä lukenut tosi koskettavaa blogia. Siinä pariskunta pitkään kamppailee lapsettomuuden kanssa. http://toiveissa.blogspot.fi/ suosittelen jos jotain kiinnostaa :) antaa vähän perspektiiviä kuinka vaikeaa joillakin on monta vuotta.
 
myyh pahoittelut negasta mut katella viel tuo maanantai miten siinä on ellei ne menkat sit ala mut onneks teil on apu jo lähellä ku väestöliittoo ootte menos. inshaAllah saat plussan pian :)
 
Kiitos kaikille onnittelijoille <3 Tänään aamulla tehty varmistustesti Clearbluen viikkonäytöllisellä ja tuloksena tuli lukemaan "Raskaana 1-2" joten siirryn odottajien sekaan :) Teille muille hirveesti plussatuulia ja tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jotka on plussannut <3
 
Pahoittelut Myy negasta :sad001:Heartred Niin kauan on toivoa kun ei menkat tuu muista se :Heartbigred


Onnea mintulle. Tervetulloo tammikuisiiin
 
onnea minttu ja tonnikapalla tarrasukkia ja bodyja sun muita :) onnellista odotusta ja tervetuloa myös tuonne raskaaksi 2014 plussanneisiin :)
 
Nyt tulee vähän syvällisempää pohdintaa joten älkää pelästykö. Jäin miettimään yhtä asiaa josta tuon blogin kirjoittaja kertoi. Hän kertoi kuinka on joutunut pettymään jokaisessa ns vertaistukiryhmässä netissä ja netin ulkopuolella. Että hän on jaksanut omien murheiden ja epäonnistumisien keskellä tsempata ja kannustaa eri palstoilla niitä jotka ovat myös yrittäneet raskautta joko luomusti tai hoitojen kautta. Ja lopulta on kuitenkin jäänyt yksin.

Sitä mukaa kun joku on tullut raskaaksi niin tsemppailut ja tuki tälle ihmiselle on loppunut. Onko ihmisen mieli todellakin noin ikävä ja itsekäs, tsemppaillaan ja tuetaan toisia jotta itse saisi tukea omalla matkallaan ja sitten kun itse saavuttaa sen mitä toivoo niin hyvin itsekkäästi unohdetaan se joka jää vielä sinne matkalle ja joka on jaksanut tsemppailla toisia epäonnistumisien keskellä. Eli otetaan itselle se mitä tarvitaan ja annetaan takaisin juurikin sen aikaa että itse saa sen mitä haluaa. Haluasin mielellään kuulla mielipiteitä että näikö itsekkäästi se ihmisen mieli toimii. Tätä asiaa jäin aika paljon ajattelemaan.
 
Myyh: Jotkut ne on itsekkäitä ja ajattelemattomia. Tiedän kyllä ihan normaalissakin elämässä eikä liity raskauteen vaan mies suhteisiin. Ystäväni koki avioeron, hän soitti joka toinen päivä pyysi tukea, asuin hänen tukenaan kun kävin helsingissä kylässä yms. Mutta kappas kun uusi mies tuli kuvioihin kaikki yhteydet katkaisi. Juuri ja juuri saan kerran kuussa hänet kiinni mutta se jutteleekin melkein koko puhelun ajan miehelleen ja tai kommentoi hänelle mitä mies tekee sillä hetkellä. NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ! Mutta odotan vain kun taas hänelle tulee kriisi soitto tulee lissulle ja lissun olkapäätä saa käyttää. Niin tyypillistä.
 
Mulla on itsellä vähän samoja kokemuksia ihmisistä noiden kriisien keskellä. Soitellaan ja puretaan niitä murheita ja sitten kun asiat on kunnossa niin ei kuulu mitään. Olen päättänyt etten tällaisille ihmisille enää ala olkapääksi ja lohduttajaksi. Kamalan itsekästä käytöstä.
 
Takaisin
Top